Helaas is het daarvoor te laat. Ze mogen al 13 jaar in de slaapkamer, als ik ze nu beneden laat maken ze zoveel lawaai dat ik ook geen oog dicht doe.quote:Op maandag 30 september 2024 09:12 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ja mogguh... Niet klagen, dat laat je ook gebeuren dan. Jij bent de baas toch, niet zij?
Kun je dat iets meer woorden geven?quote:Op zondag 29 september 2024 23:34 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Noma methode, zakken. 0% kans op contaminatie dus je gooit niets weg vanwege bederf.
De methode zoals David Zilber bij Noma toepaste; door je ferment in een vacuümzak te doen, kunnen schimmelsporen en endosporen van bacteriën er niet in en als er al schimmelsporen in zitten, dan hebben die zuurstof nodig om te ontwikkelen, en in een vacuümzak zit geen zuurstof.quote:Op maandag 30 september 2024 11:53 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Kun je dat iets meer woorden geven?
Voor een deel zeker denk ik.quote:Op maandag 30 september 2024 08:09 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Hormonaal? Mijn stiefmoeder die ook zeer regelmatig uitgeschakeld was door migraine heeft na de menopauze nooit meer een aanval gehad.
Ik krijg een quote melding van fok op deze post?quote:Op maandag 30 september 2024 12:30 schreef Vanyel het volgende:
?
[..]
Voor een deel zeker denk ik.
Maar het was al fors gekelderd, ook een flink verschil toen ik een bril met prisma ging dragen.
Ik fok mobiel, neemt ie meestal alle gequote berichten mee als ik er meer dan 1 doe voor ik terugga na MyAt. Irritant.quote:Op maandag 30 september 2024 12:51 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ik krijg een quote melding van fok op deze post?
En ons aanstaande huis nog eens vanaf dezelfde plek (rechts tussen de bomen). Nu alleen niet met zoomlens, maar met een 20mm pancake prime lens (en meerdere foto's voor panorama). Links de vallei richting Villanueva de Oscos.quote:Op zondag 29 september 2024 15:16 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Nog steeds wachtende op wat Spaanse bureaucratie. Wel twee fotos gemaakt vanaf pakweg een kilometer afstand. Eentje zoveel mogelijk focus op het huis, de andere ook met het grootste deel van de tuin er bij
Ja, vind t irritant natuurlijk, maar ergens idd ook wel fijn dat ik nu een verklaring heb voor de migraine (of althans, denk te hebben, weet natuurlijk helemaal niet zeker of dat het ook echt is).quote:Op maandag 30 september 2024 15:02 schreef Tele6 het volgende:
Aw, balen @:vlindertje89 (maar misschien wel fijn dat je nu snapt waar die migraine vandaan kwam)
Ja, hier is het ook shitweer. Ik was rond 12.15 thuis van kraambezoek (mini hummeltjequote:Op maandag 30 september 2024 15:04 schreef Tele6 het volgende:
Het is echt ongelofelijk schijtweer hier. Helpt ook niet dat we aan de kant van het gebouw zitten waar alle regen vol tegenaan klettert. Toch een beetje een jammer dingetje van de herfst
Goed bezig!quote:Op maandag 30 september 2024 15:12 schreef Lucky_Strike het volgende:
Hier valt het wel mee met het weer. Gelukkig want ik moet mijn avondeten nog plukken.
Na een productieve ochtend ben ik vanmiddag lekker aan het kokkerellen. Ik ben de tomatenoogst aan het wegwerken. Vanwege mijn handen wel zo simpel mogelijk. Passata, tomaatblokjes, microtomaatjes, soep en shakshuka zit allemaal in potten in de weckketel. Totaal 13 potten, dat is wel eens een stuk meer geweest.
Ik ben alleen de Mexicaanse salsa vergeten. Maar ik doe volgende week vast nog een ronde tomaatblokjes dus dat neem ik dan wel mee.
Hardlopen valt ook onder trainen, grapjasquote:Op maandag 30 september 2024 15:31 schreef Tele6 het volgende:
@:vlindertje89 ik ga niet trainen vanavond, want heb overal spierpijn van gisteren![]()
Ik doe vanavond wel wat yoga. En ik heb net voordat het ging regenen een halfuurtje gewandeld.
Ik hoop eigenlijk ook dat het vanavond weer even droog wordt, want dan ga ik wel nog een klein stukje rustig hardlopen. Ik probeer 40 km per week hard te lopen, en dat gaat het makkelijkst als ik bijna elke dag ga en dan telkens een wat kleiner stuk loop.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.La derecha oprime, la izquierda libera
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We hebben al ongeveer zes containers onderweg die kant op. Over een week ofzo komen die aan. Als dit even gaat duren dan moeten wij extra dokken, wat we uiteraard doorberekenen. Een of andere hoge pief bij onze klant had al verzocht alstublieft niets meer naar de VS te sturen.
Kost ongeveer 5 miljard dollar per dag, dus hopelijk wordt er snel een akkoord bereikt, maar de politiek zal het wel te druk met zichzelf, de tegenstander en de verkiezingen hebben.
[ Bericht 24% gewijzigd door derLudolf op 30-09-2024 18:17:14 ]Kranplätze müssen verdichtet sein
Ze zijn wel goed in het bedenken van nieuwe woorden, bij de steekpartijen in Mannheim, Solingen en nog ergens in D hadden Nederlandse media het over een "mesaanval"quote:Op maandag 30 september 2024 17:37 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Ben al jaaaren niet onder de indruk van de Nederlandse media. Kwaliteitskranten zijn er niet, TV Nieuws is te stupide voor woorden.
quote:Op maandag 30 september 2024 17:25 schreef derLudolf het volgende:
Normaal melden de op de VS geilende redacteuren alles uit Amerika, maar nu het echt interessant wordt niet...Of de aandeelhouders van de bedrijven liever zelf meer geld willen dan de arbeiders. Meer betalen is niet heel ingewikkeld en tevens de snelste weg naar een oplossing.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We hebben al ongeveer zes containers onderweg die kant op. Over een week ofzo komen die aan. Als dit even gaat duren dan moeten wij extra dokken, wat we uiteraard doorberekenen. Een of andere hoge pief bij onze klant had al verzocht alstublieft niets meer naar de VS te sturen.
Kost ongeveer 5 miljard dollar per dag, dus hopelijk wordt er snel een akkoord bereikt, maar de politiek zal het wel te druk met zichzelf, de tegenstander en de verkiezingen hebben.La derecha oprime, la izquierda libera
Ik moet aan die piraat uit Pipi Langkous denken, Messen Jokke, (Mesjokke)quote:Op maandag 30 september 2024 18:01 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ze zijn wel goed in het bedenken van nieuwe woorden, bij de steekpartijen in Mannheim, Solingen en nog ergens in D hadden Nederlandse media het over een "mesaanval"![]()
Dat woord staat niet eens in de VanDale
Godverpielekes, das wel verdomd lastig met een Silvercrest vacumeerder die liefst alles nat zuigt en dan niet meer vacumeertquote:Op maandag 30 september 2024 12:08 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
De methode zoals David Zilber bij Noma toepaste; door je ferment in een vacuümzak te doen, kunnen schimmelsporen en endosporen van bacteriën er niet in en als er al schimmelsporen in zitten, dan hebben die zuurstof nodig om te ontwikkelen, en in een vacuümzak zit geen zuurstof.
Je Lactobacillus heeft geen zuurstof nodig dus die doet't gewoon.
Het hoeft niet perfect vacuüm, beetje royale zak en zo veel mogelijk er uit.quote:Op maandag 30 september 2024 18:29 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Godverpielekes, das wel verdomd lastig met een Silvercrest vacumeerder die liefst alles nat zuigt en dan niet meer vacumeert
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |