quote:Op zondag 29 september 2024 09:57 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Klopt, ik vind het altijd zo ongemakkelijk en dat maken ze nog erger dat schijt’grappen’ (als in dat er kak in hun onderbroeken ligt, dat ze shit laten lopen etc.). Gatfradamme. En uitspraken die niet bestaan gebruiken, constante ‘als’ ipv ‘dan’ (ok deze is wellicht beetje mierenneuken), rare zooi.
En dan kan ik echt nog steeds niet met Kamphues. snapt echt helemaal niets van de GP. Ga lekker terug naar je F1.
Aan de positieve kant: het is 10u 's ochtends, hele zondag nog voor je, en dit hebben we alweer achter de rugquote:
Volgende week begint het allemaal nog eens 2 uur eerder, wekkertje!quote:
Ja, deze tijden bevallen me ook een stuk beter. Althans, het mag wel ietsje later zodat ik ook live de eerdere klassen kan meepakken, maar 8/9 voor Moto3 als start zou handig zijn.quote:Op zondag 29 september 2024 10:01 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Aan de positieve kant: het is 10u 's ochtends, hele zondag nog voor je, en dit hebben we alweer achter de rug
Dat is wel heel random ook weer. 0,006 achter pole ook maarquote:
Volgens mij begon het te spetteren na de eerste run, geen volle bak, maar net even te hard om echt te verbeteren. Maar heb er net even iets te snel doorheen geskipt om het goed te zienquote:Op zaterdag 5 oktober 2024 08:17 schreef franklop het volgende:
[..]
Dat is wel heel random ook weer. 0,006 achter pole ook maar
Dus gewoon het wekkertje op tijd natuurlijk, 7 uur gaan we losquote:Op zaterdag 5 oktober 2024 09:51 schreef ChipsZak. het volgende:
Wel erg benieuwd naar Acosta morgen als hij dezelfde pace heeft, .
Alsof ik niet al te moe ben, . Maar komt vast goed.quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 09:59 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dus gewoon het wekkertje op tijd natuurlijk, 7 uur gaan we los
'I'm a bus, I'm a bus, fuck you, I'm a bus'.quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 09:47 schreef ChipsZak. het volgende:
Net teruggekeken.
Acosta . Zo fucking jammer .
En Marquez: zijn inhaalacties zo close, prachtig . Geweldige beelden altijd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
Ik ben daadwerkelijk wakkerquote:Op zondag 6 oktober 2024 06:59 schreef heywoodu het volgende:
Tijd voor de MotoGP
@:ChipsZak. @:franklop etc, wees wakker dan
Zo zuur ook, qua snelheid in zijn rookiejaar echt een van de allerbesten al. Maar goed, het geeft wel aan wat hij kan gaan doen als hij een beetje zadelvast begint te worden met wat ervaring.quote:
Dat ga ik over twee weken als excuus gebruiken als de wekker nog twee (?) uur eerder gaat voor het mooiste circuit van het jaar.quote:Op zondag 6 oktober 2024 07:06 schreef ChipsZak. het volgende:
Geen wekker, maar binnenkort verhuizen en daardoor nadenken en nervositeit spelen een rol, .
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
Klopt, die komt er wel hoor, . Dat beseft het hele paddock dondersgoed.quote:Op zondag 6 oktober 2024 07:09 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zo zuur ook, qua snelheid in zijn rookiejaar echt een van de allerbesten al. Maar goed, het geeft wel aan wat hij kan gaan doen als hij een beetje zadelvast begint te worden met wat ervaring.
quote:Op zondag 6 oktober 2024 07:10 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat ga ik over twee weken als excuus gebruiken als de wekker nog twee (?) uur eerder gaat voor het mooiste circuit van het jaar.. Goed excuus wel. Ik mag ergens aankomende week aan de slag, .SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
Jaquote:Op zondag 6 oktober 2024 07:14 schreef ChipsZak. het volgende:
Had Johan Mir nog een contractje voor 2025, ?
Dat meende ik me ook te herinneren, inderdaad. Het kán gewoon niet zo zijn dat die jongen nu nog plezier beleeft aan het rijden.quote:Op zondag 6 oktober 2024 07:15 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja
Ogura, Chantra en Aldeguer als rookies volgend jaar zie ik nu ik de Wiki voor 2025 open heb (geen nieuws natuurlijk). Rookies zjin altijd leuk en interessant
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |