SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is patat!![]()
![]()
Vind je mijn lange TT niet mooi? Mijn theorie dat iedereen een lange TT kan maken, blijkt waar te zijn.quote:![]()
Is hij stiekem viesdik?quote:Op zondag 29 september 2024 04:42 schreef KillemWieft het volgende:
Dev blijkt een zware drinker te zijn.![]()
Cause there is always a wrong to your right 🎶
Wanna play?: https://www.torn.com/3899578![]()
Zo proberen weer verder te slapen hoor, moest alleen weer wat pijnstillers bijslikkenquote:
Maar waarschijnlijk alleen als je er de tijd voor hebt? Of kun je hem nu ook achteraf nog aanpassen?quote:Op zondag 29 september 2024 04:41 schreef devzero het volgende:
[..]
Vind je mijn lange TT niet mooi? Mijn theorie dat iedereen een lange TT kan maken, blijkt waar te zijn.Cause there is always a wrong to your right 🎶
Geen idee wat er met je aan de hand is, maar slaap lekker en beterschap!quote:Op zondag 29 september 2024 04:46 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Zo proberen weer verder te slapen hoor, moest alleen weer wat pijnstillers bijslikken
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Ah ja, zo stel ik me hem ook wel voorquote:Op zondag 29 september 2024 04:47 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Nee broodmager en zit onder de tats.
Overigens hou ik wel van tats
Nee, gewoon de maximum lengte van het TT veld aanpassen in een browser. Niets mobiel.quote:Op zondag 29 september 2024 04:47 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maar waarschijnlijk alleen als je er de tijd voor hebt? Of kun je hem nu ook achteraf nog aanpassen?![]()
Zie DMquote:Op zondag 29 september 2024 04:48 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ah ja, zo stel ik me hem ook wel voor
Overigens hou ik wel van tats![]()
![]()
Ooh gewoon corona, maar ik vind mezelf heel zielig nuquote:Op zondag 29 september 2024 04:48 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Geen idee wat er met je aan de hand is, maar slaap lekker en beterschap!
Ja, eigenlijk altijd wel, maar nu in het bijzonder
Meissie tochquote:Op zondag 29 september 2024 04:52 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ooh gewoon corona, maar ik vind mezelf heel zielig nu
Ja, eigenlijk altijd wel, maar nu in het bijzonder
Maar ik kan niet zien of de meetlat echt op schaal isquote:
Ahw, wat ben je toch een lieverdquote:
M’n slaappil kickt in. Ik ga pitten.quote:Op zondag 29 september 2024 04:56 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ahw, wat ben je toch een lieverd
Slaap lekker!quote:Op zondag 29 september 2024 04:58 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
M’n slaappil kickt in. Ik ga pitten.
Slaap zequote:Op zondag 29 september 2024 04:58 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
M’n slaappil kickt in. Ik ga pitten.![]()
Whatsapp is voor boomers.quote:Op zondag 29 september 2024 05:00 schreef devzero het volgende:
[..]
Roddels gaan snel door alle whatsapp groepjesProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
quote:![]()
Mijn DM box is
Of misschien zit hij gewoon vol, dat kan natuurlijk ook
Misschien moet je je foe lijstje wat leger makenquote:Op zondag 29 september 2024 05:09 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]![]()
Mijn DM box is
[ afbeelding ]
Of misschien zit hij gewoon vol, dat kan natuurlijk ook![]()
![]()
Even testenquote:Op zondag 29 september 2024 05:09 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]![]()
Mijn DM box is
[ afbeelding ]
Of misschien zit hij gewoon vol, dat kan natuurlijk ookOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Mensen kunnen je toch nog gewoon DMen, ook al staan ze op je foe-lijst?quote:Op zondag 29 september 2024 05:10 schreef devzero het volgende:
[..]
Misschien moet je je foe lijstje wat leger makenCause there is always a wrong to your right 🎶
Je kunt ze ook in dm blokkeren dacht ik.quote:Op zondag 29 september 2024 05:15 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Mensen kunnen je toch nog gewoon DMen, ook al staan ze op je foe-lijst?Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
He shit.quote:
Net zelf ook de foto verwijderd.
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Ja te ingewikkeld allemaal dat blokkeren, ik gebruik gewoon mn interne negeer-knopquote:Op zondag 29 september 2024 05:16 schreef aeque het volgende:
[..]
Je kunt ze ook in dm blokkeren dacht ik.
Oh. Waarom blokkeer je me danquote:Op zondag 29 september 2024 05:15 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Mensen kunnen je toch nog gewoon DMen, ook al staan ze op je foe-lijst?![]()
![]()
En nu slaappogingtijd!
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Jij hebt de smaak ook goed te pakken of niet aeqWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Gewoon irritant vroeg wakker de laatste tijd.
Onbewust voor den bolk?
Of van de pijn?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik gok de pijn en recent verkoudheid. Maar ook wel lekker want een van de weinige moment dat ik geen last heb van buren.
Nou ik sliep toch liever.quote:Op zondag 29 september 2024 05:56 schreef aeque het volgende:
Ik gok de pijn en recent verkoudheid. Maar ook wel lekker want een van de weinige moment dat ik geen last heb van buren.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ga je volgende maand voor de nr1 ?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Oh geen idee. Nu is het ook alleen maar omdat ik toch wakker ben dat ik wel bolk.
Had je beter volgende maand kunnen hebben dan had je misschien nog een kans om 1 te worden.quote:Op zondag 29 september 2024 06:06 schreef aeque het volgende:
Oh geen idee. Nu is het ook alleen maar omdat ik toch wakker ben dat ik wel bolk.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Gaat Jus met vakantie dan?quote:Op zondag 29 september 2024 06:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Had je beter volgende maand kunnen hebben dan had je misschien nog een kans om 1 te worden.
Nee, maar als je zo fanatiek bent zoals nu met bolken dan heb je kans hem te verslaan.quote:
Maar dan moet je vanaf dag 1 goed je best doen.
Nu ben je goed mee gaan doen toen het niet meer goed in te halen wasWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik doe gewoon een Trumpje en verklaar mijzelf tot winnaar.quote:Op zondag 29 september 2024 06:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, maar als je zo fanatiek bent zoals nu met bolken dan heb je kans hem te verslaan.
Maar dan moet je vanaf dag 1 goed je best doen.
Nu ben je goed mee gaan doen toen het niet meer goed in te halen was
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
quote:Op zondag 29 september 2024 06:11 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik doe gewoon een Trumpje en verklaar mijzelf tot winnaar.
Dat kan je ook doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja stop maar weerWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Punten pakken
Jij hebt er toch niks aan dus neem ik ze graag van je over.
Dat snap ik, maar ik vind het bolken wel leukquote:Op zondag 29 september 2024 06:19 schreef aeque het volgende:
Jij hebt er toch niks aan dus neem ik ze graag van je over.
Je moet er wel iets voor doen
Jij hebt ook de puntenkoorts deze maandquote:![]()
Morguh lovely
Ik had twee smileys gepost en daarna bleef het lang stilquote:Op zondag 29 september 2024 06:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jij hebt ook de puntenkoorts deze maand![]()
Morguh lovely![]()
Goedemorgen Dotteke
Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Nee echte puntjesquote:
Heb wel witte puntjes in de diepvries liggen
Dat zijn de mooiste posten natuurlijkquote:Op zondag 29 september 2024 06:22 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik had twee smileys gepost en daarna bleef het lang stil![]()
Goedemorgen DottekeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nog maar 106 te gaan.quote:Op zondag 29 september 2024 06:26 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nee echte puntjes
Heb wel witte puntjes in de diepvries liggen
Had ik niet verwachtquote:Op zondag 29 september 2024 06:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat zijn de mooiste posten natuurlijk
Moet te doen zijn in twee dagen, maar KW kan ook nog punten halenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dan was het dus heel rustig vannachtquote:
Er zijn gisteren overdag ook niet heel veel punten gehaald zag ik.
Er is hard gebolkt zo te zien
Dat lukt sowieso niet denk ik. Of ik moet vandaag nog 40 a 50 er bij krijgenquote:
Was na half 3..quote:Op zondag 29 september 2024 06:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan was het dus heel rustig vannacht
Er zijn gisteren overdag ook niet heel veel punten gehaald zag ik.
Er is hard gebolkt zo te zienMaak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Moet je niet jezelf bolken
Slecht gelapen dusquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:
Meestal wordt ik in de nacht wakkerquote:![]()
En nu vroeg wakker..Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Niet leuk, maar je valt ook wel weer in slaap dat scheeltquote:Op zondag 29 september 2024 06:34 schreef Lovely het volgende:
[..]
Meestal wordt ik in de nacht wakker![]()
En nu vroeg wakker..Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Gelukkig welquote:Op zondag 29 september 2024 06:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Niet leuk, maar je valt ook wel weer in slaap dat scheeltMaak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Ik heb dat dan weer niet, als ik wakker ben en op internet ga slaap ik niet meerWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik slaap sowieso niet meer als ik wakker ben.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Ik wil nog wel eens even wegdommelen, maar zoals gezegd moet ik dan niet eerst even op internet gaan zittenquote:Op zondag 29 september 2024 06:39 schreef aeque het volgende:
Ik slaap sowieso niet meer als ik wakker ben.
Ik snap sowieso niet dat men de telefoon gelijk pakt als men wakker is en gelijk op internet gaat
Ik heb mij altijd voorgenomen om dat nooit te gaan doen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Was kort vannacht en nu te wakker al vandaar dat ik er al ben..quote:Op zondag 29 september 2024 06:38 schreef Dotteke het volgende:
Ik heb dat dan weer niet, als ik wakker ben en op internet ga slaap ik niet meer
Oh nee, wakker is wakker hier helaas. Pas als ik na een paar uur weer moe wordt en de kans heb dan ga ik nog even terug.quote:Op zondag 29 september 2024 06:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik wil nog wel eens even wegdommelen, maar zoals gezegd moet ik dan niet eerst even op internet gaan zitten
Ik snap sowieso niet dat men de telefoon gelijk pakt als men wakker is en gelijk op internet gaat
Ik heb mij altijd voorgenomen om dat nooit te gaan doen.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Jammer wel.quote:Op zondag 29 september 2024 06:41 schreef Lovely het volgende:
[..]
Was kort vannacht en nu te wakker al vandaar dat ik er al ben..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
quote:Op zondag 29 september 2024 06:42 schreef aeque het volgende:
[..]
Jammer wel.JajaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Echt wakker is wel wakker, maar ik word na 2 a 3 uurtjes slapen al wakker en dan is het een uurtje of twee achter elkaar wakker slapen, wakker slapen wakker slapen. Draaien, nog eens een keer draaien.quote:Op zondag 29 september 2024 06:42 schreef aeque het volgende:
[..]
Oh nee, wakker is wakker hier helaas. Pas als ik na een paar uur weer moe wordt en de kans heb dan ga ik nog even terug.
Dan gaat mijn lijf zeer doen en ga ik er uit en dat is vaak rond de klok van 4Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:nog maar eens gepakt
Maar zij gelooft in mij
Lovely
Jij bent vroegAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Hey GGquote:een hele goede morgen
Lovely heeft de punten smaak te pakken.quote:
Da's jammer hè, zeker op je vrije zondag.quote:Op zondag 29 september 2024 06:49 schreef Lovely het volgende:
[..]
Jaaa ik kon niet meer slapen helaas
* gebrokenglas geeft Lovely een heerlijke kop koffie.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Goedemorgen Dotteke....quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Komende maand maar rustig aan doen.. is hard zwoegenquote:Op zondag 29 september 2024 06:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lovely heeft de punten smaak te pakken.![]()
ze werkt niet en heeft altijd vrijquote:Op zondag 29 september 2024 06:50 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Da's jammer hè, zeker op je vrije zondag.
* gebrokenglas geeft Lovely een heerlijke kop koffie.![]()
Voor jou is het dan minder, maar zal je ritme wel zijnWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Oh doe maar eerst thee of waterquote:Op zondag 29 september 2024 06:50 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Da's jammer hè, zeker op je vrije zondag.
* gebrokenglas geeft Lovely een heerlijke kop koffie.
Ben al verbaasd dat je dit zo volhoudt, is normaal niets voor jouquote:Op zondag 29 september 2024 06:51 schreef Lovely het volgende:
[..]
Komende maand maar rustig aan doen.. is hard zwoegen
Ow, dat wist ik niet.quote:Op zondag 29 september 2024 06:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ze werkt niet en heeft altijd vrij![]()
Voor jou is het dan minder, maar zal je ritme wel zijn
Nou maar dan evengoed uiteraard een lekker kopje koffie ☕👍Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Nou toch wel eerder gebeurd dat ik in de top 5 stond.quote:Op zondag 29 september 2024 06:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben al verbaasd dat je dit zo volhoudt, is normaal niets voor jouMaak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Thee heb ik ook: 🫖quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
O, dat wordt een vierkantje?Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Weten ook niet veel (is ook niet belangrijk)quote:Op zondag 29 september 2024 06:52 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ow, dat wist ik niet.
Nou maar dan evengoed uiteraard een lekker kopje koffie ☕👍
Ja, klopt, dat is het ookquote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Niet vaak, vaak begin je fanatiek en geef je het op omdat het toch te druk isquote:Op zondag 29 september 2024 06:53 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nou toch wel eerder gebeurd dat ik in de top 5 stond.
Jij bent meer van de makkelijke punten pakken. Wordt het te druk haak je vaak af
En deze maand is echt een rustige maandWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Lovely staat 4e. Dat is toch heel mooi?Autocorrect
(zelfst. naamw.)
maar toch een bolk.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ze steekt een tong uit
Ja foeiWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Voor straf geen koekje bij de thee?quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op zondag 29 september 2024 07:05 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Voor straf geen koekje bij de thee?goed plan GG
* gebrokenglas pakt toch maar een pak bastogne koeken erbij en zet dat op tafelAutocorrect
(zelfst. naamw.)
O dat zijn lekkere koekjes, als je daar aan begint stop je niet makkelijkquote:Op zondag 29 september 2024 07:10 schreef gebrokenglas het volgende:
* gebrokenglas pakt toch maar een pak bastogne koeken erbij en zet dat op tafel
I knowquote:Op zondag 29 september 2024 07:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat zijn lekkere koekjes, als je daar aan begint stop je niet makkelijk![]()
Ze zijn heerlijk.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Zag vorige jaar bastogne kruidnoten, ben niet zo gek op die kruidnoten maar dacht met bastogne smaak kan iet missen.quote:
Maar dat viel tegen, houhet wel bij de koeken
Wat is eigenlijk de humor om van die lange topics te maken. Irritant als je geliked of gementiond wordt. Denk steeds dat ik een DM hebWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Heb ie lol mien jongquote:
Jij kunt de TT aanpassen dus wat let je.quote:
Geen idee.. de ern doet het moet de andere het ook doen
Ik vind wel grappig, maar idd ook vervelend als je gekwoot of gementioned wordtMaak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Nee, dat mag niet hoor, je mag niet zomaar een TT aanpassen dat zou wat zijnquote:Op zondag 29 september 2024 07:20 schreef aeque het volgende:
[..]
Jij kunt de TT aanpassen dus wat let je.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik vind dit wel een goede reden.quote:Op zondag 29 september 2024 07:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, dat mag niet hoor, je mag niet zomaar een TT aanpassen dat zou wat zijn
Denk dat Danny het daar niet mee eens isquote:![]()
Wij hebben ook ons aan de regels te houden.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik ga wel met hem vechten dan.quote:Op zondag 29 september 2024 07:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Denk dat Danny het daar niet mee eens is![]()
Wij hebben ook ons aan de regels te houden.
Regels zijn richtlijnen, toch?quote:Op zondag 29 september 2024 07:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Denk dat Danny het daar niet mee eens is![]()
Wij hebben ook ons aan de regels te houden.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op zondag 29 september 2024 07:26 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Regels zijn richtlijnen, toch?
Er wordt niet gevochten pas opquote:
Plaatjes tijd,Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 29-09-2024 07:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 3789 / +28 / +0 / 8780 / 10055
2. aeque / 2154 / +56 / +58 / 4173 / 4827
3. KillemWieft / 1171 / +14 / +6 / 488 / 790
4. Lovely / 1073 / +28 / +62 / 3827 / 4579
5. hemarookworst / 776 / +18 / +3 / 1734 / 2231
6. Dr.Mikey / 657 / +0 / +0 / 1082 / 1429
7. marc0871 / 582 / +3 / +28 / 317 / 485
8. loveyoulongtime / 553 / +49 / +7 / 2110 / 2421
9. MizzezAmy / 542 / +15 / +8 / 2468 / 2906
10. mario390 / 530 / +3 / +0 / 285 / 446
11. Sally / 528 / +13 / +10 / 609 / 804
12. AardappelSchotel / 524 / +15 / +18 / 2453 / 2842
13. HappyCharly / 454 / +3 / +0 / 1537 / 1765
14. gebrokenglas / 437 / +29 / +6 / 1559 / 1922
15. Pinnenmutske / 414 / +19 / +0 / 930 / 1197
16. Bally-b / 346 / +0 / +0 / 63 / 135
17. maily / 325 / +15 / +1 / 1446 / 1663
18. drakin / 322 / +0 / +0 / 741 / 941
19. devzero / 307 / +40 / +35 / 269 / 360
20. ieniminimuis / 267 / +5 / +0 / 1339 / 1572SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Rustgevend gifje dan maar
Niet te lang naar staren dan.quote:
Tot laterss Mutskequote:
Assiequote:![]()
Heb je al gepoept
Goed knijpen dan maar en snel deze volplempenquote:Op zondag 29 september 2024 07:45 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Nee, zo ff doen. Lange TT's zijn niet gaaf voor notificaties
Er is een puzzeltopic in HOB daar hebben ze dat soort puzzels ook gedaanquote:
Dit zou nog wel te doen zijn. Simpel 1 kleur begin ik niet aan.quote:Op zondag 29 september 2024 07:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er is een puzzeltopic in HOB daar hebben ze dat soort puzzels ook gedaan
Ik doe mijn bestquote:Op zondag 29 september 2024 07:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Goed knijpen dan maar en snel deze volplempen![]()
Dit is ook wel een moeilijke hoor. Ik puzzel graag maar hier begin in niet aan.quote:Op zondag 29 september 2024 07:51 schreef aeque het volgende:
[..]
Dit zou nog wel te doen zijn. Simpel 1 kleur begin ik niet aan.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:
Ben ik al dus dat scheeltquote:
En niet andersquote:
Nog gekker dan gek, en dan ben je halverwege met de puzzel en dan lukt het niet meer gooi het zo op de grondquote:Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Geniet ik er langer van.quote:Op zondag 29 september 2024 07:57 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nog gekker dan gek, en dan ben je halverwege met de puzzel en dan lukt het niet meer gooi het zo op de grond
quote:En heb gelijk de zak van de kattenbak vervangen, dus ben eigenlijk al klaar voor vandaag
![]()
Heb je je beddengoed al in de was zitten?![]()
Dat is mooi optijd..quote:Op zondag 29 september 2024 07:58 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]En heb gelijk de zak van de kattenbak vervangen, dus ben eigenlijk al klaar voor vandaag
![]()
Heb je je beddengoed al in de was zitten?![]()
Ik lig nog in bed, eerst zo ff ontbijten![]()
Wel een goed plan. Wat gaat het worden qua ontbijt?quote:Op zondag 29 september 2024 07:59 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dat is mooi optijd..![]()
![]()
Yoghurt met crusliquote:Op zondag 29 september 2024 07:59 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Wel een goed plan. Wat gaat het worden qua ontbijt?
En dan bed verschonenquote:Op zondag 29 september 2024 07:59 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dat is mooi optijd..![]()
Hey Birdie
Wat is iedereen vroeg, op de zondag.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Kat besloot dat ik lang genoeg geslapen hadquote:Op zondag 29 september 2024 08:09 schreef gebrokenglas het volgende:
Wat is iedereen vroeg, op de zondag.
Smile, it's free therapy.![]()
Ja daarom, iedere zondag een schoonbed voor Lovelyquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik ben altijd vroeg, en jij ookquote:Op zondag 29 september 2024 08:09 schreef gebrokenglas het volgende:
Wat is iedereen vroeg, op de zondag.
Dat is correct, en tevens juist. Maar als de kat je wekt ja dan moet je er wel uit...quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
En zet je natuurlijk een heerlijk kopje koffie ☝Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Yep alles van het bed af, douchen en bolken daarna poetsen en weer bolkenquote:
O jij hebt ook al een kat? Nooit gewetenquote:Op zondag 29 september 2024 08:13 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat is correct, en tevens juist. Maar als de kat je wekt ja dan moet je er wel uit...Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee, ik heb geen kat. Nooit gehad ook.quote:Op zondag 29 september 2024 08:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O jij hebt ook al een kat? Nooit geweten
Ik doelde op KiBiAutocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op zondag 29 september 2024 08:17 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee, ik heb geen kat. Nooit gehad ook.
Ik doelde op KiBiNiks eruit lig in bed
Er zijn katten genoeg in de buurt.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Nog steedsquote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Oquote:Op zondag 29 september 2024 08:17 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee, ik heb geen kat. Nooit gehad ook.
Ik doelde op KiBi
Ook al doppers los en het internet opquote:
nee heb eerst nog een uurtje geprobeerd om verder te slapen maar dat lukt me niet meerquote:Op zondag 29 september 2024 08:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ook al doppers los en het internet opSmile, it's free therapy.![]()
Ellende hequote:Op zondag 29 september 2024 08:20 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
nee heb eerst nog een uurtje geprobeerd om verder te slapen maar dat lukt me niet meerWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik mag niet klagen heb wel waren uren geslapen maar vond het nog wat vroeg.quote:
quote:Op zondag 29 september 2024 08:22 schreef Kissingbird het volgende:
[..]ja die willen sommige users graag aaien
![]()
![]()
![]()
Sorry gedraag mij wel weerquote:
Het is tenslotte zondag ochtend nog
O dan hoppa je nest uit met je luie reetquote:Op zondag 29 september 2024 08:22 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ik mag niet klagen heb wel waren uren geslapen maar vond het nog wat vroeg.
* gebrokenglas had gelukkig net nog niet zijn koffie gepakt.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op zondag 29 september 2024 08:22 schreef Kissingbird het volgende:
[..]ja die willen sommige users graag aaien
![]()
![]()
quote:Op zondag 29 september 2024 08:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dan hoppa je nest uit met je luie reet![]()
![]()
die luie reet gaat zo even koffie maken en dan weer terug het nest in ermee
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
* gebrokenglas verslikt zich in de koffiequote:Op zondag 29 september 2024 08:30 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Geloof dat er een wachtrij is voor de poes van love![]()
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Koffie voor DJMO! ☕️☝️quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Wanneer heb jij tijd? Kom ik die van jou wel aaien.quote:Op zondag 29 september 2024 08:30 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
O echt? Dat kan ik dus niet hequote:Op zondag 29 september 2024 08:29 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
![]()
die luie reet gaat zo even koffie maken en dan weer terug het nest in ermeeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Weer geluktquote:Op zondag 29 september 2024 08:34 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
* gebrokenglas verslikt zich in de koffie
Die poes houdt volgens mij niet zo van katersquote:Op zondag 29 september 2024 08:30 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
quote:
* gebrokenglas verschiet van kleur.quote:Op zondag 29 september 2024 08:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die poes houdt volgens mij niet zo van katersAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik hou er wel van,maar ik hoef ze niet te houdenquote:Op zondag 29 september 2024 08:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die poes houdt volgens mij niet zo van katers![]()
Zou toch eens nutilis gaan gebruiken dan verslik je je niet meer.quote:Op zondag 29 september 2024 08:34 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
* gebrokenglas verslikt zich in de koffie![]()
Nou dan doe je toch aan one night katers, je hebt ze hier voor het uitzoekenquote:Op zondag 29 september 2024 08:36 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik hou er wel van,maar ik hoef ze niet te houden![]()
1x aaien is genoeg inderdaad. Anders moet je ze weer gaan onderhouden enzo.quote:Op zondag 29 september 2024 08:36 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik hou er wel van,maar ik hoef ze niet te houden
Net zo lang aaien tot de poes een natte neus heeftquote:Op zondag 29 september 2024 08:38 schreef aeque het volgende:
[..]
1x aaien is genoeg inderdaad. Anders moet je ze weer gaan onderhouden enzo.en dan wegwezen
Patrick vindt aaitjes altijd leukquote:Op zondag 29 september 2024 08:35 schreef aeque het volgende:
[..]
Wanneer heb jij tijd? Kom ik die van jou wel aaien.
quote:Op zondag 29 september 2024 08:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Net zo lang aaien tot de poes een natte neus heeften dan wegwezen
Gekke naam voor je poes.quote:Op zondag 29 september 2024 08:40 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Patrick vindt aaitjes altijd leuk
quote:Op zondag 29 september 2024 08:42 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Zelluf Heul niet gek die naam
quote:Op zondag 29 september 2024 08:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou dan doe je toch aan one night katers, je hebt ze hier voor het uitzoeken
Daarom kost weer geld enzquote:Op zondag 29 september 2024 08:38 schreef aeque het volgende:
[..]
1x aaien is genoeg inderdaad. Anders moet je ze weer gaan onderhouden enzo.![]()
Zo, net ontbijt op, nog 1 koffie, en dan naar de sportschool.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Poesjes kijken?quote:Op zondag 29 september 2024 08:45 schreef gebrokenglas het volgende:
Zo, net ontbijt op, nog 1 koffie, en dan naar de sportschool.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Je kunt de kater toch ook aan het werk zetten?quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Jawel maar je moet ze ook weer verzorgen en tijd en energie in steken en zo. Dan is 1x aaien beter.quote:Op zondag 29 september 2024 08:46 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Je kunt de kater toch ook aan het werk zetten?
Sportief hoorquote:Op zondag 29 september 2024 08:45 schreef gebrokenglas het volgende:
Zo, net ontbijt op, nog 1 koffie, en dan naar de sportschool.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Je krijgt liefde terugquote:Op zondag 29 september 2024 08:48 schreef aeque het volgende:
[..]
Jawel maar je moet ze ook weer verzorgen en tijd en energie in steken en zo. Dan is 1x aaien beter.
Is dat niet enig?'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Ja ik probeer toch 3x tot 4x in de week te sporten. Dat gaat aardigquote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Even aan @Lovely vragen.quote:Op zondag 29 september 2024 08:49 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Je krijgt liefde terug
Is dat niet enig?
Uitslaapdag vriend heeft mij wakker gemaakt, heb hem weggestuurd :p ga zo weer hij hem liggen'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Netjes hoorquote:Op zondag 29 september 2024 08:50 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja ik probeer toch 3x tot 4x in de week te sporten. Dat gaat aardig
Probeer ik ookquote:Op zondag 29 september 2024 08:50 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja ik probeer toch 3x tot 4x in de week te sporten. Dat gaat aardig![]()
Vriend wegestuurd, maar je gaat weer bij hem liggen?quote:Op zondag 29 september 2024 08:53 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Uitslaapdag vriend heeft mij wakker gemaakt, heb hem weggestuurd :p ga zo weer hij hem liggen
Hoe doe je dat als je hem weggestuurd hebtWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Lovely, is het niet enig dat je liefde terugkrijgt?
En de kater kan ook mooi huishoudelijke karweitjes doen, of boodschappen.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Kan iddquote:Op zondag 29 september 2024 08:46 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Je kunt de kater toch ook aan het werk zetten?
We hebben 2 slaapkamersquote:Op zondag 29 september 2024 08:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vriend wegestuurd, maar je gaat weer bij hem liggen?
Hoe doe je dat als je hem weggestuurd hebtsoms lig ik alleen als ik onrustig slaap
'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Super. Een powerwomanquote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
O zoquote:Op zondag 29 september 2024 08:54 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
We hebben 2 slaapkamerssoms lig ik alleen als ik onrustig slaap
dacht al je stuurt hem het bed uit en je wilt er bij gaan liggen
Maar nu snap ik hetWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: