Tegen PSG speelde Blind niet. Toen maakte Ladislav Krejci een uitstekende indruk.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 11:49 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die zijn echt een pak minder geworden. Vanwege dat ze nu in de CL spelen moesten de banden met City (o.a. Savinho kwam daar vandaan die nu bij City in de basis staat) verbroken worden. Ook Dovbyk (spits) en Alex Garcia (middenvelder) zijn verkocht en twee huurlingen (Pablo Torre, Eric Garcia) zijn terug naar Barca. Staan ook pas 13e nu dit seizoen, en dan is Blind ook nog geblesseerd geraakt (lol). Ook maar een klein stadionnetje.
Achterin zijn we alleen kwetsbaar door de persoonlijke fouten. Zolang dat erin blijft gaat elk potje moeilijk worden.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 11:48 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Maar dan zijn we achterin weer ontzettend kwetsbaar. Een paar steekballen en ze staan zo alleen voor de keeper, hebben we al meermaals gezien.
Die fouten ontstaan natuurlijk niet zomaar, hoop middelmatige aidsspelers.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 11:52 schreef fetX het volgende:
[..]
Achterin zijn we alleen kwetsbaar door de persoonlijke fouten. Zolang dat erin blijft gaat elk potje moeilijk worden.
Dat valt allemaal wel mee. Het is vooral een gebrek aan vertrouwen en ik denk ook onduidelijkheid in het veld op het moment. Ik heb Beelen, Hancko en Timber dit seizoen dingen zien doen die ze vorig jaar nooit deden.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 12:00 schreef Elan het volgende:
[..]
Die fouten ontstaan natuurlijk niet zomaar, hoop middelmatige aidsspelers.
Met Smal en Lotomba heb je wel een grote kans op persoonlijke fouten natuurlijk, zeker in vergelijking met Hartman en Geertruida. Dat zal Beelen en Hancko ook niet helpen, net als een nog niet echt zekere keeper. Die Bueno kan mij in die paar potjes wel bekoren, dat zal al een hoop schelen denk ik. Voorin vind ik het wel echt heel karig, ook wat je kan brengen. Middenveld is prima mits Zerroekie niet speelt.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 12:01 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat valt allemaal wel mee. Het is vooral een gebrek aan vertrouwen en ik denk ook onduidelijkheid in het veld op het moment. Ik heb Beelen, Hancko en Timber dit seizoen dingen zien doen die ze vorig jaar nooit deden.
Ik vind voorlopig alleen onze aanval middelmatig zolang Paixao ook niks laat zien. Achterin en op het middenveld heb je, mits iedereen fit en op Lotomba na (zet daar lekker Read neer) een prima elftal staan.
Als Bueno speelt zal dat zeker een verschil maken, ja. Daar ga ik ook wel vanuit, dat hij speelt. Op rechts gaat straks waarschijnlijk Nieuwkoop staan. Ook niet geweldig, maar beter dan Lotomba.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 12:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Met Smal en Lotomba heb je wel een grote kans op persoonlijke fouten natuurlijk, zeker in vergelijking met Hartman en Geertruida. Dat zal Beelen en Hancko ook niet helpen, net als een nog niet echt zekere keeper. Die Bueno kan mij in die paar potjes wel bekoren, dat zal al een hoop schelen denk ik. Voorin vind ik het wel echt heel karig, ook wat je kan brengen. Middenveld is prima mits Zerroekie niet speelt.
Ook gewoon kwaliteit als je bijvoorbeeld ziet hoe zo'n Beelen eenvoudig van de bal werd gezet. Ik vind eigenlijk alleen Timber en Hancko 100% Feyenoord-waardig op dit moment. Al tonen Wang en Bueno wel potentie.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 12:01 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat valt allemaal wel mee. Het is vooral een gebrek aan vertrouwen en ik denk ook onduidelijkheid in het veld op het moment. Ik heb Beelen, Hancko en Timber dit seizoen dingen zien doen die ze vorig jaar nooit deden.
Ik vind voorlopig alleen onze aanval middelmatig zolang Paixao niks laat zien. Al sluit ik niet uit dat die Osman nog wel wat gaat worden, die moet nog wennen. Achterin en op het middenveld heb je, mits iedereen fit en op Lotomba na (zet daar lekker Read neer), een prima elftal staan.
Beelen speelt over het algemeen uitstekende wedstrijden. Dat ene foutje maakt hem niet ineens een matige speler. Vreemde redenering.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 13:43 schreef Elan het volgende:
[..]
Ook gewoon kwaliteit als je bijvoorbeeld ziet hoe zo'n Beelen eenvoudig van de bal werd gezet. Ik vind eigenlijk alleen Timber en Hancko 100% Feyenoord-waardig op dit moment. Al tonen Wang en Bueno wel potentie.
Hij scoort meestal een zesje. Overdrijven is ook een vak.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 13:47 schreef fetX het volgende:
[..]
Beelen speelt over het algemeen uitstekende wedstrijden.
Welnee. Die jongen heeft echt uitstekende wedstrijden gespeeld. Werd laatst nog breed uitgemeten. Het is geen Hancko (die is dan ook te goed voor de Eredivisie), maar je onderschat hem enorm.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 13:48 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij scoort meestal een zesje. Overdrijven is ook een vak.
Het is Elan, nuff said.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 13:52 schreef fetX het volgende:
[..]
Welnee. Die jongen heeft echt uitstekende wedstrijden gespeeld. Werd laatst nog breed uitgemeten. Het is geen Hancko (die is dan ook te goed voor de Eredivisie), maar je onderschat hem enorm.
Ik ben het wel eens met Elan en denk dat hij juist overschat wordt. Er wordt altijd maar gewezen naar die wedstrijd(en? tegen Lukaku (wat ook al geen topper is; beetje een Brobbey v1.5 ofzo) maar ik vind hem ook vaker een 6je spelen dan een 8 inderdaad.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 13:52 schreef fetX het volgende:
[..]
Welnee. Die jongen heeft echt uitstekende wedstrijden gespeeld. Werd laatst nog breed uitgemeten. Het is geen Hancko (die is dan ook te goed voor de Eredivisie), maar je onderschat hem enorm.
Nou ja zeg, wat onverwachtquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 13:54 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Ik ben het wel eens met Elan en denk dat hij juist overschat wordt.
Onverwacht? Ik vind heel veel spelers van Feyenoord prima. Ik zeg ook nergens dat ik Beelen niet goed vindt. Maar als je mij eerlijk vraagt of hij onder- of juist overschat wordt dan neig ik persoonlijk naar dat 2de om de reden die ik hiervoor al heb getypt.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 13:57 schreef fetX het volgende:
[..]
Nou ja zeg, wat onverwacht![]()
Als je hem alleen een zesje vindt spelen kijk je echt voetbal met je ogen dicht hoor. Ik zeg niet dat hij naar de Europese (sub)top gaat, maar voor de Eredivisie is het een uitstekende verdediger die eigenlijk zelden tot nooit op een foutje te betrappen is. Hij moet alleen opbouwend nog wat beter. Dat begint ook steeds meer te komen.
Ja dat bleek zondag wel toen hij zich als een amateur liet wegzetten. Zulke fouten mag je niet maken als je (jouw woorden) uitstekend bent voor de eredivisie.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 13:57 schreef fetX het volgende:
[..]
Nou ja zeg, wat onverwacht![]()
Als je hem alleen een zesje vindt spelen kijk je echt voetbal met je ogen dicht hoor. Ik zeg niet dat hij naar de Europese (sub)top gaat, maar voor de Eredivisie is het een uitstekende verdediger die eigenlijk zelden tot nooit op een foutje te betrappen is. Hij moet alleen opbouwend nog wat beter. Dat begint ook steeds meer te komen.
Hoe is hij overschat als hij juist altijd behoorlijk onder de radar blijft terwijl hij ontzettend constant presteerde. Vorige week is de eerste keer dat het een keer in de media kwam dat hij toch wel erg goed speelt (en terecht).quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 13:58 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Onverwacht? Ik vind heel veel spelers van Feyenoord prima. Ik zeg ook nergens dat ik Beelen niet goed vindt. Maar als je mij eerlijk vraagt of hij onder- of juist overschat wordt dan neig ik persoonlijk naar dat 2de om de reden die ik hiervoor al heb getypt.
Hij speelde zondag helemaal niet.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 14:00 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja dat bleek zondag wel toen hij zich als een amateur liet wegzetten. Zulke fouten mag je niet maken als je (jouw woorden) uitstekend bent voor de eredivisie.
quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 14:00 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja dat bleek zondag wel toen hij zich als een amateur liet wegzetten. Zulke fouten mag je niet maken als je (jouw woorden) uitstekend bent voor de eredivisie.
Dat laatste is vrij makkelijk natuurlijkquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 14:02 schreef fetX het volgende:
[..]
Hoe is hij overschat als hij juist altijd behoorlijk onder de radar blijft terwijl hij ontzettend constant presteerde. Vorige week is de eerste keer dat het een keer in de media kwam dat hij toch wel erg goed speelt (en terecht).
Maar goed, mag je verder vinden hoor. Maar dan snap je er in mijn ogen niet zoveel van.
Ja maar als je het niet wil zien houdt het ook op hè. Er is nu 1 voorbeeld waarin hij een grote fout beging (waar het team hem ook beter had moeten helpen) en nu gaat er ineens gezegd worden dat hij niet goed genoeg is. Terwijl hij (ander)half jaar ontzettend constant presteerde en zelden op een fout te betrappen was. Gewoon een uitstekende speler voor de Eredivisie. Er zijn er maar weinig beter.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 14:04 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Dat laatste is vrij makkelijk natuurlijk'Jij vindt niet wat ik vind dus je snapt er weinig van'. Beelen is imo gewoon een redelijk talent wat het redelijk doet naast een (voor de Eredivisie) topspeler als Hancko. Ik denk bijvoorbeeld niet dat hij blijft staan in een verdediging die wat minder stabiel zou staan dan die van Feyenoord. En daar onderscheiden de écht goede spelers zich wel.
Speelt hij nooit een 8? Vast wel eens, maar afgelopen weekend kost hij je gewoon hoogstpersoonlijk 2 punten tegen NEC.
Ik denk dat Slot een hoop verbloemde. Dit seizoen is hij matig. Tegen die Duitsers leek het nergens op, Groningen uit was ook matig. Ogawa die in de slotfase een corner volledig vrij kon inkoppen .... Plus die persoonlijke fout waar een doelpunt uit viel....quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 14:03 schreef fetX het volgende:
[..]Dit soort kansloze takes altijd.
Hij maakt 1 fout en is meteen niet goed genoeg en alle andere wedstrijden tellen dan niet meer. Dom opportunistisch geleuter.
Dat kwam amper voor in zijn laatste seizoen, daarbij is het sowieso raar om een spelmaker met een centrale verdediger te vergelijken.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 14:04 schreef fetX het volgende:
Kokcu was ook een keer onzichtbaar en speelde af en toe wat minder. Matige speler voor de Eredivisie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |