Ja die ja, toen Feyenoord beschikte over Immers en Verhoek en PSV over onder meer Waterman en Derijck.quote:Op maandag 30 september 2024 09:08 schreef Wotte het volgende:
[..]
Frank de Boer had een oppermachtige selectie? Meen je serieus?
Die met Boerrigter, Enoh en Moissander ja?
12/13 had PSV Depay, Locadia, Wijnaldum lopen. Feyenoord Pele, Clasie en Vilhena.quote:Op maandag 30 september 2024 09:12 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ja die ja, toen Feyenoord beschikte over Immers en Verhoek en PSV over onder meer Waterman en Derijck.
quote:Op maandag 30 september 2024 08:59 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Met een oppermachtige selectie in een bepaalde competitie ja.
Ben er niet kapot van. Ik zou Pastoor wel eens het seizoen zien afmaken, maar ik ren nu snel weg voordat ik een klap op mijn muil krijg.quote:Op zondag 29 september 2024 18:03 schreef AmenhotepIV het volgende:
[..]
Danny Buijs heeft de Feyenoord mentaliteit, niet lullen maar poetsen.
Dennis moet nu in keuken gaan staan en een goede TD gaan vindenquote:Op maandag 30 september 2024 10:24 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Priske gaat gewoon het seizoen afmaken overigens. En dat is ook het enige juiste wat Dennis in deze casus kan doen.
Danny Buijs vindt dit niet leukquote:Op maandag 30 september 2024 10:24 schreef fetX het volgende:
Pastoor, top. Laten we het rijtje afmaken met Ron Jans en Rogier Meijer.
Dennis heeft LA Galaxy ook HELEMAAL kapot gemaakt. Het is tijd dat Sjaak Troost gaat opstaan.quote:Op maandag 30 september 2024 10:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dennis moet nu in keuken gaan staan en een goede TD gaan vinden
Samen met schoonvader dat staat in de sterren geschreven. Groot voorstander.quote:Op maandag 30 september 2024 10:26 schreef hhh38 het volgende:
Bord op schoot namen genot
Dat gezegd hebbende: ik zou op dit moment geen bezwaar hebben tegen Mark van Bommel.
Dit kreeg ik de laatste keer naar het hoofd geslingerd toen ik van Bommel opperde hier.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 15:41 schreef Scrummie het volgende:
Wotte, wotte breek je been, breek je been, breek je beeheeeheen.
Ik opper Kees Van Wonderen.quote:Op maandag 30 september 2024 10:24 schreef fetX het volgende:
Pastoor, top. Laten we het rijtje afmaken met Ron Jans en Rogier Meijer.
Ik schrik hier vanquote:Op maandag 30 september 2024 10:26 schreef hhh38 het volgende:
Bord op schoot namen genot
Dat gezegd hebbende: ik zou op dit moment geen bezwaar hebben tegen Mark van Bommel.
Dit heeft inderdaad weinig met Priske meer te makenquote:Op maandag 30 september 2024 11:35 schreef Tjacka het volgende:
Ik zou Feyenoord adviseren om Priske niet te ontslaan.
Als ie de wedstrijden van deze week met slecht voetbal verliest kom je wel op een punt dat iemand zich gaat afvragen of je moet doorgaan met de kans dat je nog zo zit tijdens de winterstop of dat je toch moet ingrijpen.quote:Op maandag 30 september 2024 11:35 schreef Tjacka het volgende:
Ik zou Feyenoord adviseren om Priske niet te ontslaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |