Dit was een grapje jaquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 19:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat bedoel jeWeer een schijtlollige post neem ik aan.
Tanjaquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 19:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
Audrey ook. Dat was een lekker wijf in BB-4. En de zwangere tevens rokende. De naam ben ik kwijt. Volgens mij haar bevalling live op tv.
Oh ja, die postte toen mee in haar naam topic en BB.quote:
Hij lijkt ergens moeite mee te hebbenquote:
Ik vond het vroeger alleen maar leuk als er een beetje gerotzooid werd tussen de lakens.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 19:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
Audrey ook. Dat was een lekker wijf in BB-4. En de zwangere tevens rokende. De naam ben ik kwijt. Volgens mij haar bevalling live op tv.
Omdat ik Mylene dr mening altijd wel kan waarderenquote:
Doe eerst een mij in VBL en ONZ.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 20:58 schreef Frutsel het volgende:
@:Mylene terug als mod en dan op NWS
Krijgt ze ook een eigen topic vs Israel
Geen idee op wie je reageert. Je quote nooit en je bent er nog trots op ook. Hoe ben je een mod geworden ? Door wie ? Wie zijn "wij"quote:
Daar hangen @onlogisch (en de andere mods) graag rond.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 11:42 schreef sp3c het volgende:
FC betekend Forum Crew, dat is het forum voor mods
Dat komt gelukkig niet zoveel meer voor volgens mijquote:Op woensdag 2 oktober 2024 11:53 schreef Mylene het volgende:
Toen had je had ook periode dat er werd gelekt uit de crew, een hele toestand.
Vergelijkbaar verhaal hierquote:Op woensdag 2 oktober 2024 11:40 schreef sp3c het volgende:
@:Yvonne vroeg het ooit heeeeel lang geleden, toen zei ik nou misschien hoor weet ik nog niet
En toen was ik al mod
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |