Dit was een grapje jaquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 19:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat bedoel jeWeer een schijtlollige post neem ik aan.
Tanjaquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 19:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
Audrey ook. Dat was een lekker wijf in BB-4. En de zwangere tevens rokende. De naam ben ik kwijt. Volgens mij haar bevalling live op tv.
Oh ja, die postte toen mee in haar naam topic en BB.quote:
Hij lijkt ergens moeite mee te hebbenquote:
Ik vond het vroeger alleen maar leuk als er een beetje gerotzooid werd tussen de lakens.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 19:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
Audrey ook. Dat was een lekker wijf in BB-4. En de zwangere tevens rokende. De naam ben ik kwijt. Volgens mij haar bevalling live op tv.
Omdat ik Mylene dr mening altijd wel kan waarderenquote:
Doe eerst een mij in VBL en ONZ.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 20:58 schreef Frutsel het volgende:
@:Mylene terug als mod en dan op NWS
Krijgt ze ook een eigen topic vs Israel
Geen idee op wie je reageert. Je quote nooit en je bent er nog trots op ook. Hoe ben je een mod geworden ? Door wie ? Wie zijn "wij"quote:
Daar hangen @onlogisch (en de andere mods) graag rond.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 11:42 schreef sp3c het volgende:
FC betekend Forum Crew, dat is het forum voor mods
Dat komt gelukkig niet zoveel meer voor volgens mijquote:Op woensdag 2 oktober 2024 11:53 schreef Mylene het volgende:
Toen had je had ook periode dat er werd gelekt uit de crew, een hele toestand.
Vergelijkbaar verhaal hierquote:Op woensdag 2 oktober 2024 11:40 schreef sp3c het volgende:
@:Yvonne vroeg het ooit heeeeel lang geleden, toen zei ik nou misschien hoor weet ik nog niet
En toen was ik al mod
Het verwijzen naar “de sollicitatieprocedure” werd/wordt ook alleen maar gebruikt om je te stangen. Zeer kinderachtig en tekenend in deze zaak.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 12:48 schreef tong80 het volgende:
Zo te lezen heeft het geen nut om te solliciteren. Ik wist het eigenlijk wel. Hoe geweldig m'n CV ook is. Maar hier komt de aap uit de mouw. Je moet vriendjes zijn om mod te worden. Vanaf nu ga ik iedereen inclusief mods en FA's in de kont kruipen.
Cruijff was de eerste Nederlandse international die uit het veld werd gestuurd. Wim van Hanegem de eerste Nederlander die geel kreeg. Zalig zijn de heiligen van dienst.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 12:50 schreef sp3c het volgende:
Helpt ook als je niet om de week tegen een ban aanloopt
Sinds de plankrand aan postzegels is afgeschaft, moet ik maar zorgen dat lik m'n vestje een veilig adres krijgt.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 12:54 schreef GGMM het volgende:
Misschien zaten er niet genoeg postzegels op je sollicitatiebrief
Fun factquote:Op woensdag 2 oktober 2024 12:56 schreef sp3c het volgende:
Fun fact
Ik heb het leeuwendeel van mijn tijd op fok! niet geweten wie Johan Cruijff was
Volgens mij ben je een trol. Wees eens eerlijk.quote:
quote:
Een schizovreemd is nooit alleen.quote:
Hoezo? In MED wordt er gevraagd indien nodig om je sollicitatie te sturen. En twee Yvonne heeft er kennelijk dus een neus voor of hoe zeg je dat, om iemand te vragen die ze geschikt vond/vindt. Je bent geschikt of niet geschikt. Het heeft niets te maken met vriendjes zijn. Het heeft vooral te maken met je postgedrag ja.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 12:52 schreef Socios het volgende:
[..]
Het verwijzen naar “de sollicitatieprocedure” werd/wordt ook alleen maar gebruikt om je te stangen. Zeer kinderachtig en tekenend in deze zaak.
Leg deze eens uit.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 16:18 schreef Mylene het volgende:
Het heeft vooral te maken met je postgedrag ja.
Er kan er maar één briljant zijn op FOK!. En jij bent dat niet.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 16:39 schreef sp3c het volgende:
Ik en Frutsels waren wel een schot in de roos van @:yvonne
Buitencategorie talent moet je gewoon gelijk vastleggen
'Ik denk dus ik bestond.'quote:
quote:
En de dienstdoende mod is er nog trots op ook.quote:
Het zal allemaal wel. Wees trots.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 17:44 schreef sp3c het volgende:
Hey het is jouw topic, jij eist dat het open blijft en jij schijt het helemaal onder dus trots niet nee, beetje baggertopic geworden
Ik doe gewoon gezellig want ik vind het onderwerp an zich wel een reden voor een feestje
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |