Het siert je dat je dit probeert, maar dat gaat al 20 jaar zo.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 17:50 schreef sp3c het volgende:
Altijd maar dat heeft nergens wat mee te maken
Verder is het wel exemplarisch natuurlijk ...
Je opent een redelijk topic, iedereen reageert normaal en jij begint wilt om je heen te slaan tot er iemand hapt en als er dan iemand hebt ga je verongelijkt lopen doen dat iedereen je altijd zit te pesten en over je half miljard posts en shit
Doe gewoon een keer leuk mee dan
quote:Op woensdag 2 oktober 2024 17:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het siert je dat je dit probeert, maar dat gaat al 20 jaar zo.
Zoek het uit. Pleur hem op slot man.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 17:50 schreef sp3c het volgende:
Altijd maar dat heeft nergens wat mee te maken
Verder is het wel exemplarisch natuurlijk ...
Je opent een redelijk topic, iedereen reageert normaal en jij begint wilt om je heen te slaan tot er iemand hapt en als er dan iemand hebt ga je verongelijkt lopen doen dat iedereen je altijd zit te pesten en over je half miljard posts en shit
Doe gewoon een keer leuk mee dan
quote:Op woensdag 2 oktober 2024 18:17 schreef sp3c het volgende:
As usual
Nu kunnen we het wel lekker gezellig maken hier
@:frutsel, @:ggmm, @:onlogisch, @:capricia, @:cetera
25 jaar fok! jongens!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ha ha ha. Na een zooi posts na een slotje gaat ie weer open. Wie zijn "we"quote:Op woensdag 2 oktober 2024 20:06 schreef sp3c het volgende:
Dit kan natuurlijk niet enkel voor crew zijn mensen
Niet alleen gaat het slotje weg maar we gooien hem ook sticky!
Want feest![]()
Be happy
Jammer dat tong nu al slaaptquote:Op woensdag 2 oktober 2024 20:06 schreef sp3c het volgende:
Dit kan natuurlijk niet enkel voor crew zijn mensen
Niet alleen gaat het slotje weg maar we gooien hem ook sticky!
Want feest![]()
Be happy
Tong en tong80. Veel plezier met het naar de klote helpen van FOK!.quote:
Dat bananending daar helemaal achter is van mij.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 18:17 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Pak allemaal maar een lekker gebakje
Is dit vegan?quote:Op woensdag 2 oktober 2024 18:17 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Pak allemaal maar een lekker gebakje
Is digitaal, je zult het zelf klaar moeten maken als je mee wilt feesten (pics or it did not happen) ... dus wat jij wilquote:
O dat is niks voor mijquote:Op woensdag 2 oktober 2024 20:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, dit is alleen voor mensen die van een feestje houden
Tegen wie heb je hetquote:
Jawel johquote:
Mag ik aan je vragen waarom je het recht hebt om topics te sluiten en bans aan te vragen ?quote:
It is knownquote:
Dat ligt meer aan je eigen kookkunsten dan het feit of er dierlijke producten in zijn verwerktquote:
Waarom zou ik vegans koken? Dat is toch helemaal niet woke.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 12:47 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Dat ligt meer aan je eigen kookkunsten dan het feit of er dierlijke producten in zijn verwerkt
Wou je ze allemaal eeuwig in de kelder laten danquote:Op donderdag 3 oktober 2024 13:04 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Waarom zou ik vegans koken? Dat is toch helemaal niet woke.
Nee dat gaat zo stinkenquote:Op donderdag 3 oktober 2024 13:06 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Wou je ze allemaal eeuwig in de kelder laten dan
Ze FOK!et idd niet zo veel meer. Heb soms nog wel kontakt op Facebook.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 13:31 schreef BansheeBoy het volgende:
Ligt het aan mij of is @:yvonne niet zoveel meer betrokken bij Fok!?²
@yvonne is een topper. Jammer dat ze niet zoveel meer post.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 16:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ze FOK!et idd niet zo veel meer. Heb soms nog wel kontakt op Facebook.
Zoon?quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |