Of Yoghurt om te drinken of eten is.quote:
Moet met een lepel dus dan is het etenquote:Op maandag 30 september 2024 12:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
Of Yoghurt om te drinken of eten is.
Briljant.quote:
Wat zit je nu enorm raar te doen manquote:Op maandag 30 september 2024 12:27 schreef tong80 het volgende:
[..]
Briljant.Hier kan Lucebert niet tegenop. Echt serieus, wat wil je bereiken met z'n kut post
Je bedoelt dat ik het positief bedoel en het uiteindelijk uitdraait om het feit dat ik me verdedig tegen de negatievelingen . Me moet verantwoorden ?quote:Op maandag 30 september 2024 12:27 schreef Document1 het volgende:
Dit topic is in ieder geval wel typisch FOK!
Hij heeft het nonchalante hard to get spelen wel tot kunstvorm verheven.quote:Op maandag 30 september 2024 12:25 schreef tong80 het volgende:
[..]
k geniet steeds meer van de cynische reacties van de FOK! mods. Gaan jullie nooit eens te raden bij je eigen gelijk
Nee dat je wederom zonder reden begint te trippenquote:Op maandag 30 september 2024 12:29 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je bedoelt dat ik het positief bedoel en het uiteindelijk uitdraait om het feit dat ik me verdedig tegen de negatievelingen . Me moet verantwoorden ?
Met dit weer?quote:Op maandag 30 september 2024 12:29 schreef sp3c het volgende:
Als je ruzie zoekt ben je hier aan het verkeerde adres hoor, ik ga zo weer op het strand liggen
Je noemt een topic briljant en strooit met juich smileys. Maar toch opslot. Ha ha ha.quote:Op maandag 30 september 2024 12:29 schreef sp3c het volgende:
[..]
Wat zit je nu enorm raar te doen man
Als je ruzie zoekt ben je hier aan het verkeerde adres hoor, ik ga zo weer op het strand liggen
Ik ben op vakantiequote:
Ja was dubbelopquote:Op maandag 30 september 2024 12:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je noemt een topic briljant en strooit met juich smileys. Maar toch opslot. Ha ha ha.
Fijne vakantie! Mooi moment heb je uitgekozen.quote:
Ik gun je niet het laatste woord in een briljant topic van een geniale user.quote:Op maandag 30 september 2024 12:41 schreef sp3c het volgende:
Elk moment is een goed moment voor vakantie
Ok?quote:Op maandag 30 september 2024 12:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik gun je niet het laatste woord in een briljant topic van een geniale user.
Niemand vraagt jou ooit wat. Want je antwoord is altijd denigrerend. Hier zul je ook weer gevat op reageren. En dan moeten we nog uitpluizen op wie je reageert. Je weigert immers te quoten.quote:Op maandag 30 september 2024 14:58 schreef sp3c het volgende:
[..]
Ok?
Niemand vroeg het maar goed om te weten![]()
Dit valt nog best mee vind ikquote:Op maandag 30 september 2024 15:04 schreef piere het volgende:
25 jaar en is is de laatste 5-10 jaar alleen maar kutter geworden![]()
![]()
Dat kun je over meer plekken zeggen, rotte appels heb je overal, daarom leek het me juist beter om in dit topic ook de betere tijden te herinneren en ook de leuke plekken te benoemen waar je nog wel plezier in heb.quote:Op maandag 30 september 2024 15:04 schreef piere het volgende:
25 jaar en is is de laatste 5-10 jaar alleen maar kutter geworden![]()
![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |