SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
quote:Vanavond het gewone recept: oude muziek, nieuwe muziek (niet zo veel), volop ruimte voor verzoekjes / suggesties; welkom via DM. En wellicht komen er ook nog een paar rubrieken voorbij...
Lekker nummer wel.quote:Op zaterdag 28 september 2024 19:19 schreef DJ11 het volgende:
Meteen de eerste nieuwe er maar in. Komt uit Denemarken:The William Blakes - Murder In The Moonlight
[..]
Ik hoorde hem van de week op de radio. Lekker nummer wel.quote:Op zaterdag 28 september 2024 19:19 schreef DJ11 het volgende:
Meteen de eerste nieuwe er maar in. Komt uit Denemarken:The William Blakes - Murder In The Moonlight
[..]
Echt?quote:Op zaterdag 28 september 2024 19:22 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik hoorde hem van de week op de radio. Lekker nummer wel.
Had ook gekundquote:Op zaterdag 28 september 2024 19:27 schreef Doedezemaar het volgende:
Het was dat je de Sugababes al gedraaid had, anders had ik Push the button van ze verwacht na dat nummer
Wist niet dat deze zo heette. Ken het nummer namelijk wel.quote:
Vrij beroemd toch wel. Maar dan heb je weer wat geleerdquote:Op zaterdag 28 september 2024 19:30 schreef Melting het volgende:
[..]
Wist niet dat deze zo heette. Ken het nummer namelijk wel.
Ik hoorde dit, en dacht, woeii, daar past ie mooi achteraan.quote:Op zaterdag 28 september 2024 19:35 schreef DJ11 het volgende:
Overgangetje.... maar dat geeft niet:Dusty Springfield - Summer Is Over
Het is er weer tijd voor. Hierna een verzoekje van Symphonic.
Ja, hier is de warmte het huis ook wel uit...quote:Op zaterdag 28 september 2024 19:36 schreef livelink het volgende:
Het lijkt er inderdaad wel op dat de zomer voorbij is. Ik heb vanochtend de verwarming zelfs even aan gedaan
Het zou mooi weer worden vandaag maar niets is minder waarquote:Op zaterdag 28 september 2024 19:36 schreef livelink het volgende:
Het lijkt er inderdaad wel op dat de zomer voorbij is. Ik heb vanochtend de verwarming zelfs even aan gedaan
Hier was het tussen de buien door eigenlijk wel aangenaam verder.quote:Op zaterdag 28 september 2024 19:37 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Het zou mooi weer worden vandaag maar niets is minder waar
Vanochtend al?quote:Op zaterdag 28 september 2024 19:36 schreef livelink het volgende:
Maandag viel echt alles bizar als een puzzel in elkaarquote:Op zaterdag 28 september 2024 19:39 schreef DJ11 het volgende:
Verzoekje van Symph. Past opnieuw verrassend bij iets dat al klaarstond. Jullie zetten de lijn van maandag gewoon voort, merk ik.Marti Webb - Take That Look Off Your Face
Het was vanochtend echt kil en koud in huis.quote:Op zaterdag 28 september 2024 19:39 schreef Melting het volgende:
[..]
Vanochtend al?
Misschien dat ik zo meteen even een vest aan doe.
Ik moet de mp3 wel enorm bijsturen, niet normaal. Dringend aan nieuwe mastering toe, dat nummer. Maar zeker mooi, jaquote:Op zaterdag 28 september 2024 19:40 schreef Symphonic het volgende:
Dit blijft echt een wonderschoon liedje
quote:Op zaterdag 28 september 2024 19:42 schreef DJ11 het volgende:
Voor verwarde luisteraars, nu Melting 90s draait en ik dit: het komt echt allemaal vanzelf weer goed
quote:Op zaterdag 28 september 2024 19:42 schreef DJ11 het volgende:
Voor verwarde luisteraars, nu Melting 90s draait en ik dit: het komt echt allemaal vanzelf weer goed
Ja, heeft iets met die drum- en percussiegeluiden van hem te makenquote:Op zaterdag 28 september 2024 19:48 schreef Symphonic het volgende:
Grappig dat je bij de eerste toon hoort dat het Prince is
Ga ik doen!quote:Op zaterdag 28 september 2024 19:50 schreef Symphonic het volgende:
Even opslaan voor na de show, maar dit is echt heel gaaf gedaan:
90's op donderdag.quote:Op zaterdag 28 september 2024 19:42 schreef DJ11 het volgende:
Ik vind alles goedquote:Op zaterdag 28 september 2024 19:51 schreef Melting het volgende:
[..]
90's op donderdag.
80's op zaterdag.
Ik weet nooit wanneer het Queen is, of wanneer Freddy alleen.quote:Op zaterdag 28 september 2024 19:53 schreef DJ11 het volgende:
Dit is zowel 80s als 90s:
Freddie Mercury - Living On My Own (radio mix)
quote:
Is soms ook wel lastig om te bepalen. Dit nummer komt origineel uit de 80s en is in de vroege 90s in België opnieuw geremixt.quote:Op zaterdag 28 september 2024 19:55 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik weet nooit wanneer het Queen is, of wanneer Freddy alleen.
Eens. Ik hoor liever het origineelquote:Op zaterdag 28 september 2024 20:05 schreef livelink het volgende:
Mmm, deze remix haalt alle charme van het nummer eruit.
De volgende keer zal het ik het origineel weer eens afstoffen danquote:Op zaterdag 28 september 2024 20:05 schreef livelink het volgende:
Mmm, deze remix haalt alle charme van het nummer eruit.
Ik lees dit pas nadat ik mijn comment had getypt. Maar je had dus gelijk. Ik ben het er niet mee eensquote:Op zaterdag 28 september 2024 20:05 schreef DJ11 het volgende:
Ik weet dat jullie dit niet met mij eens gaan zijn, maar ik hoor deze remix minstens zo lief als het origineel. Geeft net iets meer pit en frisheid aan het nummer. Hoe dan ook:The Rah Band - Clouds Across The Moon (Starwatch remix)
Bryan Adams werkt met zijn stem wel een beetje op mijn zenuwen.quote:Op zaterdag 28 september 2024 20:11 schreef DJ11 het volgende:
Overigens staat dit nummer steady in mijn Top 250 allertijden. Ik vind het geweldig. En dat komt mede ook door de zweverige sound die Chicane aan het nummer heeft toegevoegd. Het origineel is ook wel te vinden op Spotify.
Komt van hun album Waiting For The Sirens' Call uit 2005. Daar was dit de eerste single van.quote:Op zaterdag 28 september 2024 20:18 schreef livelink het volgende:
Ik had hier New Order niet uit gehaald.
Goede singlequote:Op zaterdag 28 september 2024 20:19 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Komt van hun album Waiting For The Sirens' Call uit 2005. Daar was dit de eerste single van.
Zeker een goede singlequote:Op zaterdag 28 september 2024 20:22 schreef DJ11 het volgende:
Over goede singles gesproken, deze verscheen een paar weken geleden en draai ik vandaag voor de tweede keer:David Gray feat. Talia Rae - Plus & Minus
Er is nog ruimte voor verzoekjes / suggesties. Welkom via DM. Ook komt mijn favoriete nieuwe nummer van de week er nog aan. Ik verraad alvast dat dat uit Duitsland komt.
Dat verwacht je toch dat ze antwoord.quote:
Je moet haar wel lief roepen.quote:Op zaterdag 28 september 2024 20:28 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat verwacht je toch dat ze antwoord.
Harder schreeuwen. Of misschien toch even bellenquote:Op zaterdag 28 september 2024 20:28 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat verwacht je toch dat ze antwoord.
Verdorie.... dat had ik eerder moeten weten.quote:
En nu Spagna ook nogquote:Op zaterdag 28 september 2024 20:32 schreef Melting het volgende:
[..]
Verdorie.... dat had ik eerder moeten weten.
quote:Op zaterdag 28 september 2024 20:32 schreef Melting het volgende:
[..]
Verdorie.... dat had ik eerder moeten weten.
Ik ben benieuwdquote:Op zaterdag 28 september 2024 20:40 schreef DJ11 het volgende:
En met het volgende nummer is er ook weer een relatie, echt...
Opzij, opzij, opzij, maak plaats, maak plaats, maak plaarts. Ik heb ongelooflijke haast.quote:Op zaterdag 28 september 2024 20:46 schreef DJ11 het volgende:
Het gaat echt een race tegen de klok worden. Zo min mogelijk jingles, strak doordraaien, dan red ik het nét voor 21:00:00 uur.
Ik ga het nét redden. Secondenwerkquote:Op zaterdag 28 september 2024 20:48 schreef livelink het volgende:
[..]
Opzij, opzij, opzij, maak plaats, maak plaats, maak plaarts. Ik heb ongelooflijke haast.
Gewoon een liedje van Jochem Myjer draaien, dan loop je het een beetje inquote:Op zaterdag 28 september 2024 20:46 schreef DJ11 het volgende:
Het gaat echt een race tegen de klok worden. Zo min mogelijk jingles, strak doordraaien, dan red ik het nét voor 21:00:00 uur.
Zeg livelink..... het is weekend. Doe eens niet zo gehaast!quote:Op zaterdag 28 september 2024 20:48 schreef livelink het volgende:
[..]
Opzij, opzij, opzij, maak plaats, maak plaats, maak plaarts. Ik heb ongelooflijke haast.
quote:Op zaterdag 28 september 2024 20:51 schreef Melting het volgende:
Morgen trouwens met schoonzus en 2 nichtjes en neefje(20 en 18) naar de Efteling.
Gezellige dag voor de boeg dus.
Doe je goed, have funquote:Op zaterdag 28 september 2024 20:51 schreef Melting het volgende:
Morgen trouwens met schoonzus en 2 nichtjes en neefje(20 en 18) naar de Efteling.
Gezellige dag voor de boeg dus.
Dank voor de fijne muziekjes.quote:Op zaterdag 28 september 2024 20:57 schreef DJ11 het volgende:
Playlist DJ11 - Fantastic!
01 M - Pop Muzik (89 Long remix edit)
02 Baby D - Let Me Be Your Fantasy (DJ11 edit)
03 Robyn - Don't Fucking Tell Me What To Do
04 Sugababes - Overload
05 The William Blakes - Murder In The Moonlight
06 September - Cry For You
07 Bronski Beat - Smalltown Boy
08 Haddaway - Catch A Fire (radio edit)
09 Dusty Springfield - Summer Is Over
10 Marti Webb - Take That Look Off Your Face
11 The Temptations - My Girl
12 Madness - My Girl
13 Prince - When Doves Cry
14 Freddie Mercury - Living On My Own (radio mix)
15 Suzanne Vega - Luka
16 Mason Ramsey - I'll See You In My Dreams
17 The Rah Band - Clouds Across The Moon (Starwatch remix)
18 Bryan Adams - Cloud Number Nine (Chicane mix)
19 Damiano David - Silverlines
20 New Order - Krafty
21 David Gray feat. Talia Rae - Plus & Minus
22 Blondie - Call Me
23 Spagna - Call Me
24 Bananarama - Movin' On (7-inch A)
25 Hurts - Nothing Will Be Bigger Than Us
26 Corey Hart - Sunglasses At Night
27 Pet Shop Boys - Sense Of Time
28 The Korgis - Everybody's Got To Learn Sometime
29 Berq - Mein Hass Tritt Dir Die Haustür Ein
30 Keane - The Starting Line
Goed begin dan.quote:Op zaterdag 28 september 2024 21:06 schreef Symphonic het volgende:
Dit vind ik echt zo’n geweldig nummer
Klopt. Opgezocht, of wist je het?quote:
Ik wist het..quote:Op zaterdag 28 september 2024 21:11 schreef Melting het volgende:
[..]
Klopt. Opgezocht, of wist je het?
Wie bedoel je?quote:Op zaterdag 28 september 2024 21:15 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Gelukkig zonder die schreeuwlelijk er doorheen...
Oh ja, dat is echt een verschrikkelijk nummer.quote:Op zaterdag 28 september 2024 21:17 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik doelde op Houdini van Eminem; een verkrachting van dit nummer.
Dit is wel een goed mapjequote:Op zaterdag 28 september 2024 21:18 schreef Melting het volgende:
[..]
Symph is in een winning mood....... al 0 punten gescoord..... doe je goed!![]()
[ afbeelding ]
Ken jij Ray Parker Sr eigenlijk?quote:
Ongetwijfeld zijn vader. Nooit begrepen dat mensen hun kinderen dezelfde naam geven als zichzelf. Dan vind je je zelf wel heel erg geweldig.quote:Op zaterdag 28 september 2024 21:21 schreef Melting het volgende:
[..]
Ken jij Ray Parker Sr eigenlijk?
Ik heb die naam nooit begrepen.
Heb jij je dochter niet livelink genoemd dan?quote:Op zaterdag 28 september 2024 21:22 schreef livelink het volgende:
[..]
Ongetwijfeld zijn vader. Nooit begrepen dat mensen hun kinderen dezelfde naam geven als zichzelf. Dan vind je je zelf wel heel erg geweldig.
Maar wel stupidquote:Op zaterdag 28 september 2024 21:25 schreef Melting het volgende:
[..]
Bijna goed. The war song.
[ afbeelding ]
Nou moet ik eerlijk zeggen dat de naam van mijn dochter wel op de mijne lijkt op een andere manier: Allebei twee lettergrepen en zelfde klanken. Helemaal niet bij stil gestaan, maar ik merk wel dat buitenstaanders onze namen door elkaar halen.quote:Op zaterdag 28 september 2024 21:23 schreef Melting het volgende:
[..]
Heb jij je dochter niet livelink genoemd dan?
quote:Op zaterdag 28 september 2024 21:26 schreef livelink het volgende:
[..]
Nou moet ik eerlijk zeggen dat de naam van mijn dochter wel op de mijne lijkt op een andere manier: Allebei twee lettergrepen en zelfde klanken. Helemaal niet bij stil gestaan, maar ik merk wel dat buitenstaanders onze namen door elkaar halen.
Niet helemaal, want mijn ouders twijfelden voor mij tussen mijn naam en de naam van mijn dochter. Ik vond de andere naam altijd leuker en die heb ik dus aan mijn eigen dochter gegeven.quote:Op zaterdag 28 september 2024 21:27 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Jaja.... dat was zeker 'per ongeluk'?
quote:Op zaterdag 28 september 2024 21:28 schreef livelink het volgende:
[..]
Niet helemaal, want mijn ouders twijfelden voor mij tussen mijn naam en de naam van mijn dochter. Ik vond de andere naam altijd leuker en die heb ik dus aan mijn eigen dochter gegeven.
In de VS heb je vaak zelfs 3 generaties tegelijk met dezelfde naamquote:Op zaterdag 28 september 2024 21:22 schreef livelink het volgende:
[..]
Ongetwijfeld zijn vader. Nooit begrepen dat mensen hun kinderen dezelfde naam geven als zichzelf. Dan vind je je zelf wel heel erg geweldig.
Op z'n Brabants:quote:Op zaterdag 28 september 2024 21:29 schreef Symphonic het volgende:
Dit is not my cup of tea, hoewel dit nog wel een beetje te pruimen is.
Ben niet zo fan van Whitney
Hoe zit het dan met sr en jr?quote:Op zaterdag 28 september 2024 21:30 schreef zorro28 het volgende:
[..]
In de VS heb je vaak zelfs 3 generaties tegelijk met dezelfde naam
quote:Op zaterdag 28 september 2024 21:31 schreef Melting het volgende:
[..]
Op z'n Brabants:
Ge Whitney wa ge mist.
[ afbeelding ]
Ah..... gelukkig kennen we dat hier amper.quote:Op zaterdag 28 september 2024 21:35 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Sr, Jr, III of varianten daarop
Lijkt me heel ingewikkeld.quote:Op zaterdag 28 september 2024 21:35 schreef Melting het volgende:
[..]
Ah..... gelukkig kennen we dat hier amper.
quote:Op zaterdag 28 september 2024 21:38 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Lijkt me heel ingewikkeld.
Deze kan ik niet labelen
Tom Cruise is daar een voorbeeld vanquote:Op zaterdag 28 september 2024 21:35 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Sr, Jr, III of varianten daarop
Is hij Tom Cruise III?quote:Op zaterdag 28 september 2024 21:41 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Tom Cruise is daar een voorbeeld van
quote:Op zaterdag 28 september 2024 21:44 schreef livelink het volgende:
The Housemartins - Caravan of love
quote:
quote:Op zaterdag 28 september 2024 21:46 schreef Doedezemaar het volgende:
Altijd handig zo’n hoofd vol met nutteloze weetjes
Preston?quote:Op zaterdag 28 september 2024 21:48 schreef livelink het volgende:
Dit is volgens mij een Preston-nummer
Zo'n duet met Billy Preston. Maar niet dus.quote:
quote:Op zaterdag 28 september 2024 21:49 schreef Doedezemaar het volgende:
Peebo Bryson met hoe heet ze ook alweer?
Door de muziek of door iets anders?quote:
Lange dag geweestquote:Op zaterdag 28 september 2024 21:50 schreef livelink het volgende:
[..]
Door de muziek of door iets anders?
Snap ik helemaal.quote:Op zaterdag 28 september 2024 21:57 schreef livelink het volgende:
Bij dit nummer moet ik toch altijd aan de kersttruck van Coca Cola denken
quote:Op zaterdag 28 september 2024 21:58 schreef DJ11 het volgende:
Fine Young Cannibals - Johnny Come Home
quote:Op zaterdag 28 september 2024 22:03 schreef livelink het volgende:
Senza una donna/Without a woman - Paul Young met Zucchero
quote:Op zaterdag 28 september 2024 22:06 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dat was het ultieme plaspauzenummer
quote:
Maar je rockt het wel.quote:Op zaterdag 28 september 2024 22:07 schreef livelink het volgende:
Geen idee wat Kashba/Kasbah/Cashba of wat dan ook is.
quote:
Ik snapte de smiley van DJ11 al niet. Vond het wel een hele late reactie op Robin Beck. Maar nu is het duidelijk.quote:
quote:Op zaterdag 28 september 2024 22:15 schreef livelink het volgende:
Kool and the Gang - Cherish the love
Robin Beck - Second Timequote:Op zaterdag 28 september 2024 22:15 schreef Melting het volgende:
@:Symphonic na dit nummer moet je even een plaspauze nemen.
Madonna - Like a virginquote:Op zaterdag 28 september 2024 22:15 schreef Melting het volgende:
@:Symphonic na dit nummer moet je even een plaspauze nemen.
Net uit te houdenquote:Op zaterdag 28 september 2024 22:23 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Niet slecht genoeg om speciaal voor naar de wc te gaan?
Dit is altijd zo’n o jaatje…quote:
Lastig. Level 42?quote:Op zaterdag 28 september 2024 22:32 schreef Melting het volgende:
Benieuwd wie de volgende Britse band herkent.
quote:Op zaterdag 28 september 2024 22:35 schreef Symphonic het volgende:
Moest even denken, is dit Drum Theater?
Kijk, daar komt de aap uit de mouwquote:Op zaterdag 28 september 2024 22:37 schreef Symphonic het volgende:
Ik heb dit nummer ooit een keer gebruikt in een themashow
Hallo allemaal!quote:Op zaterdag 28 september 2024 22:38 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Wel een goede timing dan, om precies nu binnen te komen. Goedenavond
Bonsoirquote:Op zaterdag 28 september 2024 22:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hallo allemaal!
Ik heb er kennelijk een zintuig voor om altijd binnen te komen bij een 'bijzondere' song…
Geen goede afloop?quote:Op zaterdag 28 september 2024 22:41 schreef MadMaster het volgende:
Het honkbalseizoen zit er sinds vandaag helaas op, dus ik schuif mogelijk weer wat vaker aan…
Nogal ja… maar helaas niet de enige…quote:Op zaterdag 28 september 2024 22:41 schreef livelink het volgende:
Dit is toch wel een enorme zwarte bladzijde in de geschiedenis van de VS.
Gezellig!quote:Op zaterdag 28 september 2024 22:41 schreef MadMaster het volgende:
Het honkbalseizoen zit er sinds vandaag helaas op, dus ik schuif mogelijk weer wat vaker aan…
En hopelijk volgt er niet al heel snel een nieuwe gitzwarte periode.quote:Op zaterdag 28 september 2024 22:43 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nogal ja… maar helaas niet de enige…
Zeker.quote:Op zaterdag 28 september 2024 22:41 schreef livelink het volgende:
Dit is toch wel een enorme zwarte bladzijde in de geschiedenis van de VS.
Jammer zeg. Maar ze zijn verder gekomen dan vooraf gedacht, toch?quote:Op zaterdag 28 september 2024 22:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, de halve finale werd kansloos afgesloten met 2 verlieswedstrijden…
Ja, maar de laatste tijd was het niet best.quote:Op zaterdag 28 september 2024 22:44 schreef livelink het volgende:
[..]
Jammer zeg. Maar ze zijn verder gekomen dan vooraf gedacht, toch?
Ik vrees er wel voor…quote:Op zaterdag 28 september 2024 22:43 schreef livelink het volgende:
[..]
En hopelijk volgt er niet al heel snel een nieuwe gitzwarte periode.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |