SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
quote:Vanavond het gewone recept: oude muziek, nieuwe muziek (niet zo veel), volop ruimte voor verzoekjes / suggesties; welkom via DM. En wellicht komen er ook nog een paar rubrieken voorbij...
Lekker nummer wel.quote:Op zaterdag 28 september 2024 19:19 schreef DJ11 het volgende:
Meteen de eerste nieuwe er maar in. Komt uit Denemarken:The William Blakes - Murder In The Moonlight
[..]
Ik hoorde hem van de week op de radio. Lekker nummer wel.quote:Op zaterdag 28 september 2024 19:19 schreef DJ11 het volgende:
Meteen de eerste nieuwe er maar in. Komt uit Denemarken:The William Blakes - Murder In The Moonlight
[..]
Echt?quote:Op zaterdag 28 september 2024 19:22 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik hoorde hem van de week op de radio. Lekker nummer wel.
Had ook gekundquote:Op zaterdag 28 september 2024 19:27 schreef Doedezemaar het volgende:
Het was dat je de Sugababes al gedraaid had, anders had ik Push the button van ze verwacht na dat nummer
Wist niet dat deze zo heette. Ken het nummer namelijk wel.quote:
Vrij beroemd toch wel. Maar dan heb je weer wat geleerdquote:Op zaterdag 28 september 2024 19:30 schreef Melting het volgende:
[..]
Wist niet dat deze zo heette. Ken het nummer namelijk wel.
Ik hoorde dit, en dacht, woeii, daar past ie mooi achteraan.quote:Op zaterdag 28 september 2024 19:35 schreef DJ11 het volgende:
Overgangetje.... maar dat geeft niet:Dusty Springfield - Summer Is Over
Het is er weer tijd voor. Hierna een verzoekje van Symphonic.
Ja, hier is de warmte het huis ook wel uit...quote:Op zaterdag 28 september 2024 19:36 schreef livelink het volgende:
Het lijkt er inderdaad wel op dat de zomer voorbij is. Ik heb vanochtend de verwarming zelfs even aan gedaan
Het zou mooi weer worden vandaag maar niets is minder waarquote:Op zaterdag 28 september 2024 19:36 schreef livelink het volgende:
Het lijkt er inderdaad wel op dat de zomer voorbij is. Ik heb vanochtend de verwarming zelfs even aan gedaan
Hier was het tussen de buien door eigenlijk wel aangenaam verder.quote:Op zaterdag 28 september 2024 19:37 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Het zou mooi weer worden vandaag maar niets is minder waar
Vanochtend al?quote:Op zaterdag 28 september 2024 19:36 schreef livelink het volgende:
Maandag viel echt alles bizar als een puzzel in elkaarquote:Op zaterdag 28 september 2024 19:39 schreef DJ11 het volgende:
Verzoekje van Symph. Past opnieuw verrassend bij iets dat al klaarstond. Jullie zetten de lijn van maandag gewoon voort, merk ik.Marti Webb - Take That Look Off Your Face
Het was vanochtend echt kil en koud in huis.quote:Op zaterdag 28 september 2024 19:39 schreef Melting het volgende:
[..]
Vanochtend al?
Misschien dat ik zo meteen even een vest aan doe.
Ik moet de mp3 wel enorm bijsturen, niet normaal. Dringend aan nieuwe mastering toe, dat nummer. Maar zeker mooi, jaquote:Op zaterdag 28 september 2024 19:40 schreef Symphonic het volgende:
Dit blijft echt een wonderschoon liedje
quote:Op zaterdag 28 september 2024 19:42 schreef DJ11 het volgende:
Voor verwarde luisteraars, nu Melting 90s draait en ik dit: het komt echt allemaal vanzelf weer goed
quote:Op zaterdag 28 september 2024 19:42 schreef DJ11 het volgende:
Voor verwarde luisteraars, nu Melting 90s draait en ik dit: het komt echt allemaal vanzelf weer goed
Ja, heeft iets met die drum- en percussiegeluiden van hem te makenquote:Op zaterdag 28 september 2024 19:48 schreef Symphonic het volgende:
Grappig dat je bij de eerste toon hoort dat het Prince is
Ga ik doen!quote:Op zaterdag 28 september 2024 19:50 schreef Symphonic het volgende:
Even opslaan voor na de show, maar dit is echt heel gaaf gedaan:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |