abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215118486
Russia blasts killing of Nasrallah, demands Israel stop attacks
https://www.timesofisrael(...)israel-stop-attacks/
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  zaterdag 28 september 2024 @ 17:18:09 #77
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_215118490
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2024 16:25 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Over twintig jaar in de krant: "Israëlisch leger bevestigd de dood van de leider van Hezbollah"

En wat is er in al die tijd gebeurd? Gewoon hetzelfde als altijd, wat er nu ook gaande is. Een duurzame oplossing heeft Israël veel moeite mee.
Want alleen Israël draagt de verantwoordelijkheid voor die oplossing? Het lijkt mij dat wie er begint met schieten het probleem is, ook.
pi_215118515
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 september 2024 17:18 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Want alleen Israël draagt de verantwoordelijkheid voor die oplossing? Het lijkt mij dat wie er begint met schieten het probleem is, ook.
Neen, maar verzin iets moois als internationale gemeenschap. Doe eens je best als diplomaat. Van Israël of Hezbollah hoeven we niks te verwachten, die zaaien toch alleen maar dood en verderf.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_215118539
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2024 17:01 schreef sp3c het volgende:

[..]
Letterlijk niemand dacht dat
Vandaar ook dat er zo veel tijd, geld en energie in dat land gestopt is, logisch.
pi_215118576
quote:
9s.gif Op zaterdag 28 september 2024 17:17 schreef Aether het volgende:
Had zelf eerst wel twijfels rond Israel maar als Rusland dit soort kritiek heeft weet je gewoon dat je goed bezig bent.
Ga zo door Israel ^O^
pi_215118594
IDF _O_ _O_ _O_
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_215118610
quote:
9s.gif Op zaterdag 28 september 2024 17:17 schreef Aether het volgende:
Ja duh, Hezbollah is nodig om de bevolking van Syrië en Iran in het gareel te houden.
  Moderator zaterdag 28 september 2024 @ 17:33:06 #83
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_215118618
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2024 17:22 schreef Joppiez het volgende:

[..]
Vandaar ook dat er zo veel tijd, geld en energie in dat land gestopt is, logisch.
Lees dit ff terug wil je?
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_215118632
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2024 16:31 schreef Mutant01 het volgende:

[..]
De redneck-tactiek zoals je hem hier propageert is wel leuk voor de show, maar geschiedenis heeft uitgewezen dat een machtsvacuum nog twintig keer gevaarlijker is. Irak en Syrie nog vers in het geheugen...

Je moet toch echt wel naar iets duurzamers en bestendigers toewerken.
Hoezo nog veel gevaarlijker? Iran is de kwade genius achter dit hele gezeik. Overal rond Israël allerlei nare clubjes voorzien van wapens, geld, training en wat dies meer zij. Iran vijftig jaar teruggooien in de tijd zorgt er meteen voor dat ze niet meer kunnen kloten in andere landen. Misschien hebben Jemen, Libanon, Syrië et cetera zo een kleine kans om onder het juk van de klootzakken uit te komen.

Zonder geld en wapens naar het tuig kunnen die landen zelf makkelijker met al die clubjes afrekenen en wordt de hele regio een stuk rustiger.

Ik hoor uit Israël gejubel komen over hoe het nu gaat en men staat te springen om door te pakken. De mensen daar die ik spreek zijn Iran serieus zat.

Maar goed, ik zie het eerlijk gezegd niet gebeuren, tenzij Iran zo stom is om de eigen beloftes waar te maken en Israël serieus aan te vallen; dat zou zelfmoord zijn.
pi_215118653
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 september 2024 16:24 schreef Mutant01 het volgende:
Goed nieuws v.w.b. Nasrallah, kan er in ieder geval niet rouwig om zijn. Wat Israel wel meeheeft in al deze operaties is dat nagenoeg alle soennitische landen Iran zat zijn en als een bedreiging zin voor hun eigen nationale stabiliteit.

Hoewel een @:HowardRoark dat niet graag hoort natuurlijk.
Dan lijkt me dit moment een uitstekend moment te zijn om Israël te helpen het karwei af te maken zodat er aan alle kanten naar iets structureels kan worden toegewerkt.
pi_215118667
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2024 17:34 schreef IntensiveGary het volgende:

[..]
Hoezo nog veel gevaarlijker? Iran is de kwade genius achter dit hele gezeik. Overal rond Israël allerlei nare clubjes voorzien van wapens, geld, training en wat dies meer zij. Iran vijftig jaar teruggooien in de tijd zorgt er meteen voor dat ze niet meer kunnen kloten in andere landen. Misschien hebben Jemen, Libanon, Syrië et cetera zo een kleine kans om onder het juk van de klootzakken uit te komen.

Zonder geld en wapens naar het tuig kunnen die landen zelf makkelijker met al die clubjes afrekenen en wordt de hele regio een stuk rustiger.

Ik hoor uit Israël gejubel komen over hoe het nu gaat en men staat te springen om door te pakken. De mensen daar die ik spreek zijn Iran serieus zat.

Maar goed, ik zie het eerlijk gezegd niet gebeuren, tenzij Iran zo stom is om de eigen beloftes waar te maken en Israël serieus aan te vallen; dat zou zelfmoord zijn.
Israel heeft een weekje lang de spierballen getoond en gelijk is “het sterkste” proxy legertje van Iran volledig ontdaan van hun commando structuur.

Iran schijt 7 kleuren bagger en terecht.
pi_215118678
twitter
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  zaterdag 28 september 2024 @ 17:44:35 #88
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_215118721
quote:
88s.gif Op zaterdag 28 september 2024 17:40 schreef Aether het volgende:
[ x ]
Is dit een beetje de soennieten VS de shiieten (of zoiets), of wat is de reden dat ze elkaar niet moeten?
Wie dit leest is een lezer van dit
  Moderator zaterdag 28 september 2024 @ 17:46:49 #89
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_215118775
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 september 2024 17:44 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Is dit een beetje de soennieten VS de shiieten (of zoiets), of wat is de reden dat ze elkaar niet moeten?
Zal met de acties van hezbollah tijdens de Syrische burgeroorlog te maken hebben
  zaterdag 28 september 2024 @ 17:46:56 #90
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_215118776
quote:

[..]
Niet een beetje, maar volledig. Dit zijn de bevolkingsgroepen die onderdrukt/uitgemoord worden door lui als Assad en Nasrallah en hun Sjiitische minions, gesteund en aangestuurd door Iran.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_215118782
quote:

[..]
Hezbollah slachtte duizenden mensen af namens Assad. In Iran werden ze ingezet om de protesten neer te slaan.

Daar maak je geen vriendjes mee.
pi_215118801
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2024 17:38 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Israel heeft een weekje lang de spierballen getoond en gelijk is “het sterkste” proxy legertje van Iran volledig ontdaan van hun commando structuur.

Iran schijt 7 kleuren bagger en terecht.
Ik kan me voorstellen dat als je de schurft hebt aan Israël en het plan had om ze aan te vallen, dat je na wat er de afgelopen tien dagen is gebeurd toch even achter de oren krabt en er een nachtje over slaapt. Ik zou dat iig van harte aanraden.

Men is het echt zat. Al moet ik eerlijkheidshalve toegeven dat men in de kringen waarin ik verkeer een wat korter lontje heeft dan mensen als hannahvrede en oblo hebben.
pi_215118824
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2024 14:24 schreef Triggershott het volgende:
Hun leider is om het leven gekomen, maar ze beschikken nog over 100K militanten, dus ze zijn verre van opgerold. :')
Ik denk dat Netanyahu ook nog niet klaar is.
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_215118836
Dat zijn soennitische Syriërs die in het "bevrijde gedeelte" van Syrië leven waar Assad niet aan de macht is, in Idlib provincie. Die provincie wordt bestuurd door voormalige al-Qaeda en IS-lieden, eerst gingen ze afstand nemen van IS, daarna gingen ze al-Qaeda dumpen en nu gaan ze onder hun eigen naam door het leven, Hayat Tahrir al-Shaam (HTS), onder leiding van Abu Muhammad al-Jolani die door IS wordt weggezet als Jewlani voor zijn backstabberij en de VS weet niet wat ze met hem of Idlib aan moeten voorlopig, terwijl al-Jolani toenadering zoekt tot de VS wil Biden niet gezien worden met een voormalige al-Qaeda-terrorist.

Terwijl de alawitisch-sjiitische Assad en twaalver-sjiitische Nasrallah het over het helpen van onderdrukte soennitische Palestijnen in Gaza hebben bombarderen ze ook dagelijks Idlib waar die feestvierende soennitische Syriërs leven.
pi_215118847
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2024 17:51 schreef Triggershott het volgende:
Dat zijn soennitische Syriërs die in het "bevrijde gedeelte" van Syrië leven waar Assad niet aan de macht is, in Idlib provincie. Die provincie wordt bestuurd door voormalige al-Qaeda en IS-lieden, eerst gingen ze afstand nemen van IS, daarna gingen ze al-Qaeda dumpen en nu gaan ze onder hun eigen naam door het leven, Hayat Tahrir al-Shaam (HTS), onder leiding van Abu Muhammad al-Jolani die door IS wordt weggezet als Jewlani voor zijn backstabberij en de VS weet niet wat ze met hem of Idlib aan moeten voorlopig, terwijl al-Jolani toenadering zoekt tot de VS wil Biden niet gezien worden met een voormalige al-Qaeda-terrorist.

Terwijl de alawitisch-sjiitische Assad en twaalver-sjiitische Nasrallah het over het helpen van onderdrukte soennitische Palestijnen in Gaza hebben bombarderen ze ook dagelijks Idlib waar die feestvierende soennitische Syriërs leven.
gezellig, en dat allemaal uit de naam van allah
  zaterdag 28 september 2024 @ 17:53:14 #96
38496 Perrin
pi_215118852
quote:

Dank voor de uitleg.
  Moderator zaterdag 28 september 2024 @ 17:53:50 #97
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_215118861
quote:

Dit zijn teveel random teksten
  zaterdag 28 september 2024 @ 17:55:05 #98
38496 Perrin
pi_215118876
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2024 17:53 schreef sp3c het volgende:

[..]
Dit zijn teveel random teksten
Het is een beetje alsof je midden in het 8e seizoen van Game of Thrones valt, je moet eigenlijk de eerste 7 seizoenen ook gevolgd hebben om het te snappen.
  Moderator zaterdag 28 september 2024 @ 17:56:09 #99
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_215118887
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2024 17:55 schreef Perrin het volgende:

[..]
Het is een beetje alsof je midden in het 8e seizoen van Game of Thrones valt, je moet eigenlijk de eerste 7 seizoenen ook gevolgd hebben om het te snappen.
Ik heb alle seizoenen gevolgd en ik snap er geen reet van

Idd beetje als game of Thrones
  zaterdag 28 september 2024 @ 18:08:43 #100
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_215118983
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2024 17:50 schreef tesssssssss het volgende:

[..]
Ik denk dat Netanyahu ook nog niet klaar is.
Heeft ie ook gezegd. Een grondoorlog is nog een mogelijkheid.
Heb hier al een paar keer voorbij zien komen dat Libanon hopelijk nu het land kan opbouwen, maar ben er bang voor.
Wie dit leest is een lezer van dit
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')