Het kan wel, niet nu of binnenkort maar het kan wel. Je ziet het aan de 'Palestijnen' en oudere vragenlijsten. Daar zijn ze vooral extreem negatief over de welwillendheid van de Isralirs.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 22:23 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Een meerderheid aan beide kanten verwerpt dus een eventuele tweestatenoplossing. Het is een doodlopende weg.
Play stupid games, win....quote:Op donderdag 3 oktober 2024 09:17 schreef Qarrad het volgende:
[ x ]
In Gaza gaat het dus ook allemaal door, ondanks de verminderde belangstelling.
Nicequote:Op donderdag 3 oktober 2024 09:17 schreef Qarrad het volgende:
[ x ]
In Gaza gaat het dus ook allemaal door, ondanks de verminderde belangstelling.
Ah een classic:quote:Op woensdag 2 oktober 2024 22:56 schreef Discombobulate het volgende:
0 staten oplossing lijkt me wel goed. En Gaza weg en Isral weg. Beide terreurstaten weg.
Met het expliciet noemen van de Zweedse nationaliteit weet je ook wel weer genoeg… dat zijn geen autochtone Zweden.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 17:58 schreef Nober het volgende:
Tijd voor een Europa vs. Isral topic?
[ x ]
je maakt je daar geliefd mee.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 16:56 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ik ben behoorlijk onpartijdig en knetterlinks. Ik ga niet mee in het huidige dominante verhaal dat Isral een westerse koloniale bezetter is maar ben zeker niet blind voor de wandaden van die kant.
En "laten we niet net doen alsof jij onpartijdig bent" is echt een schaamteloze pot verwijt de ketel.
[..]
Ik zet de ideologie van Hamas neer als fascisme, niet de hele islam. En het zal me aan mijn aars oxideren of ik me daar geliefd mee maak.
Stukje middeleeuwse cultuur.quote:
Neuh, Isral gewoon laten bestaan. Beste land in het M-O.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 22:56 schreef Discombobulate het volgende:
0 staten oplossing lijkt me wel goed. En Gaza weg en Isral weg. Beide terreurstaten weg.
Ikke wel. Ik ken er wel wat, maar dan vooral van mijn generatie met Een Stevige Mening over wat er is gebeurd met Gaza onder Hamas (en Isral) of met Libanon door Hezbollah.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 12:48 schreef Cuendillar het volgende:
[..]
Neuh, Isral gewoon laten bestaan. Beste land in het M-O.
Niemand geeft cht wat om Palestijnen of Libanezirs.
Geweldig nieuwsquote:Op donderdag 3 oktober 2024 16:20 schreef Mylene het volgende:
Na 24 jaar neemt Isral wraak: ’iconische’ Palestijnse moordenaar Aziz Salha omgekomen bij Gaza-aanval
Het heeft 24 jaar geduurd, maar nu heeft Isral toch uiteindelijk wraak kunnen nemen. De Palestijn haalde wereldwijd het nieuws nadat hij samen met een woedende horde twee Isralische soldaten had vermoord en met bebloede handen triomfantelijk uit een raam van een appartement zwaaide. Afgelopen week kwam hij bij een bombardement in Gaza om het leven.
Meer: https://www.telegraaf.nl/(...)omen-bij-gaza-aanval
Je mist er niks aan denk ik. Isral heeft hem wel in 2011 zelf vrijgelaten na een gevangenruil.quote:
Is die lelijkerd ook dood? Oh nee, z’n rechter hand.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 17:20 schreef Mylene het volgende:
Isral bevestigt dood ’rechterhand’ Hamas-leider Sinwar
JERUZALEM - Het Isralische leger bevestigt dat zij Rawhi Mushtaha hebben gedood. Mushtaha was het hoofd van de Hamas-regering in Gaza, en werd ook wel de „rechterhand” van Hamas-leider Yahya Sinwar genoemd. De liquidatie vond drie maanden geleden plaats tijdens aanvallen op de Gazastrook. Ook militaire veiligheidsfunctionarissen Sameh al Siraj en Sami Oudeh werden toen gedood.
Meer: https://www.telegraaf.nl/(...)-hamas-leider-sinwar
Totale zijsprong, maar die Sinwar heeft echt een hoofd om zo'n tragische komiek te zijn. Zo van "Kom ik thuis van de begrafenis van mijn moeder, overal zwaailichten, iedereen boos. Bleek ze nog niet dood te zijn geweest!"quote:Op donderdag 3 oktober 2024 17:26 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Is die lelijkerd ook dood? Oh nee, z’n rechter hand.
Hij doet een beetje denken aan mr Bean. Maar dan de kwaadaardige versie.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 17:57 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Totale zijsprong, maar die Sinwar heeft echt een hoofd om zo'n tragische komiek te zijn. Zo van "Kom ik thuis van de begrafenis van mijn moeder, overal zwaailichten, iedereen boos. Bleek ze nog niet dood te zijn geweest!"
Of hij is allang in Qatar ofzo.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 18:00 schreef Mylene het volgende:
Het lot van Sinwar schijnt een vraagteken te zijn, aldus poster van IDF op achtergrond kantoortje van wie ze allemaal omgelegd hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |