quote:Op zaterdag 28 september 2024 18:01 schreef Pisces29 het volgende:
Ben ik naïef als ik denk dat de fooi bij Thuisbezorgd ook echt naar de bezorger gaat?
Geef gewoon cashquote:Op zaterdag 28 september 2024 18:01 schreef Pisces29 het volgende:
Ben ik naïef als ik denk dat de fooi bij Thuisbezorgd ook echt naar de bezorger gaat?
quote:Op zaterdag 28 september 2024 18:01 schreef Pisces29 het volgende:
Ja, ik heb zelden kleingeld in huis, vandaar dan maar zo.quote:
Hallo @GGMM Heb je al een nieuwe radiotorknop?quote:
Je bent een goed mensquote:Op zaterdag 28 september 2024 18:01 schreef Pisces29 het volgende:
Ja, dat is niet zo namelijk heb ik al meerdere malen gehoord van bezorgers. Beter ook via de website van bedrijven zelf bestellen als ze dit hebben.quote:Op zaterdag 28 september 2024 18:01 schreef Pisces29 het volgende:
Mensen die in oktober jarig zijnquote:Op zaterdag 28 september 2024 18:10 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Mensen die in oktober op vakantie gaan.
Waar ga je heen?quote:Op zaterdag 28 september 2024 18:14 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Mensen die in oktober jarig zijn
quote:Op zaterdag 28 september 2024 18:14 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Mensen die in oktober jarig zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |