quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 03:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Een wakker persoon op dit uur
Waarom spook jij?
Ah oke!quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 03:18 schreef engine het volgende:
[..]
Tijdverschil. Vijf uur eerder hier.
Kun je niet slapen?
Mooi op tijdquote:Op zaterdag 5 oktober 2024 03:24 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ah oke!
Nee werd om half drie klaar wakker...
Ook leuk. Veel plezierquote:Op zaterdag 5 oktober 2024 03:26 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Haha ja
Straks maar beginnen aan een haakwerkje
Slaap zacht en droom zoetquote:Op zaterdag 5 oktober 2024 03:34 schreef engine het volgende:
[..]
Ook leuk. Veel plezier
Ik ga maar eens slapen
Hier is nooit zo heel veel te doen.quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 07:42 schreef Pinnenmutske het volgende:
Ik denk dat ik wakker blijf.
Gezellig hier.
quote:Op zondag 6 oktober 2024 00:49 schreef KinKiJan het volgende:
Vandaag met de serie Shogun begonnen. Potdomme bijna 1 uur; Beste Zangers gemist, Verraders gemist.. Morgen dan maar terug kijken, eerst nog maar een aflevering van die serie
Nou! Dra-maquote:Op zondag 6 oktober 2024 05:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]tis wat. Over beste zangers gesproken. Vind er dit jaar niet veel aan.
Klopt vind ik ook. Zitten niet echt uitschieters bij zoals andere jarenquote:Op zondag 6 oktober 2024 11:54 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Nou! Dra-ma
Moet die van gisteren nog kijken, maar vind er dit seizoen ook niet veel echt uit springen. Er zit zeker talent bij, maar vind het allemaal wat lafjes tot nu toe.
Wordt eendrukke weekquote:Op maandag 7 oktober 2024 06:01 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Hejj goedemorgen Dotje...![]()
Weer zin in een nieuwe week?
Ooh jeee, dat is zeker een druk weekje... nou sterkte met je dochter en jij ook bij de longarts... nou druk druk drukquote:Op maandag 7 oktober 2024 06:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wordt eendrukke week
Dochter wordt geopereerd morgen, dus heen en weer klepperen , zowel in het ziekenhuis als naar haar huis.
Dan een bewonersavond , longarts, spuit halen en tussen door ook nog veel doen
O ja moet ook nog een griepspuit halen, maar de fysio pppfff hoe kom ik deze week doorquote:Op maandag 7 oktober 2024 06:12 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ooh jeee, dat is zeker een druk weekje... nou sterkte met je dochter en jij ook bij de longarts... nou druk druk druk
Jeetje mina... dat wordt een heftig weekje Dotje... succes met alles...quote:Op maandag 7 oktober 2024 06:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ja moet ook nog een griepspuit halen, maar de fysio pppfff hoe kom ik deze week door![]()
Ik heb het de helemaand okt eigenlijk wel drukkig. Veel vergadering, in Apeldoorn in Twello en hier
Als ik maar niet overspannen raak van allesquote:Op maandag 7 oktober 2024 06:18 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Jeetje mina... dat wordt een heftig weekje Dotje... succes met alles...
Af en toe hier een kijkje nemen als dat lukt dan word je wel weer rustig... ahum..quote:Op maandag 7 oktober 2024 06:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als ik maar niet overspannen raak van alles(lol)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |