Omdat ik Hans tegen hem zei?quote:Op donderdag 3 oktober 2024 13:47 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Wat vind je nu zelf van deze opmerking?
Nee dat is het niet.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 13:49 schreef sp3c het volgende:
[..]
Het is onderdeel van de vliegbasis
Niet op de landingsbaan maar binnen het hek
Nee dat zal me nog het minste interesseren. Dat om je heen schoppen..nergens voor nodig.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 13:54 schreef Elan het volgende:
[..]
Omdat ik Hans tegen hem zei?
Je moet eens kijken wat voor absurde beledigingen ik de hele tijd maar moet slikken. Inclusief doodsbedreigingen in dm ook richting familie. 99% reageer ik niet eens op. En jij valt over Hans? Lees dit en het vorige topic eens terug zou ik zeggen.
Welquote:
Wat is de locatie van dat depot dan?quote:Op donderdag 3 oktober 2024 13:50 schreef Elan het volgende:
[..]
Als het vliegveld daadwerkelijk werd aangevallen en niet een in de buurt liggend wapendepot. Als ik op maps kijk zit er zo'n 2 kilometer tussen. Dus dat zijn twee totaal verschillende objecten.
Voor de globale context wel interessant ofc. Israël is een van de weinige min of meer pro Rusland landen die het grootste deel van het sanctiepakket niet hebben ondertekend/onderkennen.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 13:58 schreef over_hedge het volgende:
Super boeiende discussie ook echtOf ze nou een wapen depot op een vliegbasis of net er buiten aangevallen hebben
Wat is het verschil voor globale context of het nou binnen het hek van een vliegveld is of er buiten?quote:Op donderdag 3 oktober 2024 14:01 schreef Elan het volgende:
[..]
Voor de globale context wel interessant ofc. Israël is een van de weinige min of meer pro Rusland landen die het grootste deel van het sanctiepakket niet hebben ondertekend/onderkennen.
Een wapenopslag waarvan je vermoeden hebt dat die in gebruik is door terroristen of Russische infrastructuur direct aanvallen is wel ff andere koek.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 14:03 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Wat is het verschil voor globale context of het nou binnen het hek van een vliegveld is of er buiten?
Daar spelen meerdere belangen. Rusland steunt Hezbollah in de regio maar tegelijkertijd willen ze ook geen conflict met Israël en andersom.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 14:20 schreef sp3c het volgende:
Jij denkt dat terroristen wapendepot's op (of naast zo jij wil?) Russische vliegbasis kunnen runnen??
Lol
Dat vliegveld kan nooit ongemoeid zijn gebleven op die afstandquote:Op donderdag 3 oktober 2024 14:30 schreef Elan het volgende:
[..]
Daar spelen meerdere belangen. Rusland steunt Hezbollah in de regio maar tegelijkertijd willen ze ook geen conflict met Israël en andersom.
Als Israël Rusland hard had wilde raken dan hadden ze wel dat vliegveld direct aangevallen me dunkt. Tegelijk willen ze een signaal afgeven aan Hezbollah, hun ondermijnen.
Dan krijg je dus zo'n aanval specifiek op een wapendepot waarbij het vliegveld verder ongemoeid blijft.
Jawel wat het depot ligt naast en niet direct op het operationele gedeelte van het vliegveld. Op ca 2 kilometer afstand dus. Je begrijpt hopelijk zelf wel dat ze munitie niet opslaan pal naast vitale delen en toestellenquote:Op donderdag 3 oktober 2024 14:32 schreef sp3c het volgende:
[..]
Dat vliegveld kan nooit ongemoeid zijn gebleven op die afstand
Ik begrijp waarom een vliegbasis in de regel meer dan 2 vierkante kilometer bestrijkt jaquote:Op donderdag 3 oktober 2024 14:37 schreef Elan het volgende:
[..]
Jawel wat het depot ligt naast en niet direct op het operationele gedeelte van het vliegveld. Op ca 2 kilometer afstand dus. Je begrijpt hopelijk zelf wel dat ze munitie niet opslaan pal naast vitale delen en toestellen.
Dit.quote:
Waarom niet? Gewoon omkopen.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 14:20 schreef sp3c het volgende:
Jij denkt dat terroristen wapendepot's op (of naast zo jij wil?) Russische vliegbasis kunnen runnen??
Lol
ESCALATIE DERDE WERELDOORLOGquote:Op donderdag 3 oktober 2024 13:23 schreef oheng het volgende:
De russische luchtmachtbasis ten zuiden van de russische marinebasis in het Syrische plaatsje Latakia is aangevallen door Israël.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |