Valt me ook op dat onze huis-Jehova geen greintje humor heeft. Zou lachen verboden zijn bij Jehova's?quote:Op vrijdag 27 september 2024 23:28 schreef mascara-klodder het volgende:
Nasrallah dood en ik ben blijkbaar een extremist.
Door iemand die een Jehova is.
Dat hadden ze toch ookal eerder kunnen doen?quote:Op vrijdag 27 september 2024 23:31 schreef Perrin het volgende:
Jezus die drie gebouwen gaan er zo ook echt nog aan.
[..]
[ x ]
Jawel, met veeel meer slachtoffers als gevolg. Nu geven ze alle bewoners boven en rondom die opslagen de kans tenminste hun leven te redden.quote:Op vrijdag 27 september 2024 23:34 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Dat hadden ze toch ookal eerder kunnen doen?
Nee. De Nasra moest eerst. En burgers krijgen wat rentijd dankzij inzet van de pr-afdeling.quote:Op vrijdag 27 september 2024 23:34 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Dat hadden ze toch ookal eerder kunnen doen?
Ik heb jarenlang met een Jehova gehad. Humor is er ver te zoekenquote:Op vrijdag 27 september 2024 23:33 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Valt me ook op dat onze huis-Jehova geen greintje humor heeft. Zou lachen verboden zijn bij Jehova's?
Wat een verdrietig leven daar.quote:Op vrijdag 27 september 2024 23:36 schreef Perrin het volgende:
[..]
Jawel, met veeel meer slachtoffers als gevolg. Nu geven ze alle bewoners boven en rondom die opslagen de kans tenminste hun leven te redden.
Ja best lullig als je een zuurverdiend huisje hebt boven een Hezbollah-wapenopslagplaats.quote:Op vrijdag 27 september 2024 23:38 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Wat een verdrietig leven daar.
Lastig. Lastig.quote:Op vrijdag 27 september 2024 23:39 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ja best lullig als je een zuurverdiend huisje hebt boven een Hezbollah-wapenopslagplaats.
Je bent echt VIESMAD dat er weer wat Hezbollah leden zijn opgeblazen.quote:Op vrijdag 27 september 2024 23:14 schreef bianconeri het volgende:
[..]
En Israel moet bevrijdt worden van alle terroristen.
Gaat ook niet snel gebeuren.
Pas dan zal die regio vrede kennen.
Mogen Jehova's voetbalfan zijn?quote:Op vrijdag 27 september 2024 23:28 schreef mascara-klodder het volgende:
Door iemand die een Jehova is.
Lijkt me vrijwel onmogelijk gezien de impact van de bomquote:Op vrijdag 27 september 2024 23:52 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Hopelijk geen burgerdoden.
Dit is toch behoorlijk triest dan, Ali?quote:Op vrijdag 27 september 2024 23:57 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Lijkt me vrijwel onmogelijk gezien de impact van de bom
Oorlog is vreselijk iddquote:Op vrijdag 27 september 2024 23:58 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Dit is toch behoorlijk triest dan, Ali?
Blaffende honden bijten nietquote:Op vrijdag 27 september 2024 23:56 schreef Ali_boo het volgende:
Iranian TV now: Iran is in a state of war, and we are currently living in the midst of it
[ x ]
Ik lig alquote:Op zaterdag 28 september 2024 00:03 schreef Ali_boo het volgende:
Ik geef het nog 10 min en dan ga ik pitten
[ x ]
Sta echt op het punt van instortenquote:Op zaterdag 28 september 2024 00:05 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik lig al
Respect dat je het nog zolang hebt volgehouden
Ik ga met je mee. Alleen nog even de Buren Van De Brandweer luisterenquote:Op zaterdag 28 september 2024 00:08 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Sta echt op het punt van instorten
Moet je zeker doenquote:Op zaterdag 28 september 2024 00:10 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik ga met je mee. Alleen nog even de Buren Van De Brandweer luisteren
quote:Israel says it killed Hezbollah missile unit commander
The Israeli military announced it had killed Muhammad Ali Ismail, the commander of Hezbollah's missile unit, along with his deputy, Hossein Ahmed Ismail, in southern Lebanon.
https://www.iranintl.com/en/liveblog/Israel%20strike%20hezbollah
Ja en als jij nu ook voortaan je klep houdt wordt t hier ook lekker rustig.quote:Op zaterdag 28 september 2024 03:56 schreef mascara-klodder het volgende:helemaal rustig
[..]
Dus nu is echt alles dood?
Gewoon oud en moe helaasquote:Op vrijdag 27 september 2024 22:34 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Je gaat me toch niet vertellen dat je piloot bent
Ghehe, dat genocide geneuzel zegt ook weer een hoop, die pro Hamas en Hezbollah mensen zijn in alle opzichten doodeng en compleet debiel.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |