Ik lig alquote:Op zaterdag 28 september 2024 00:03 schreef Ali_boo het volgende:
Ik geef het nog 10 min en dan ga ik pitten
[ x ]
Sta echt op het punt van instortenquote:Op zaterdag 28 september 2024 00:05 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik lig al
Respect dat je het nog zolang hebt volgehouden
Ik ga met je mee. Alleen nog even de Buren Van De Brandweer luisterenquote:Op zaterdag 28 september 2024 00:08 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Sta echt op het punt van instorten
Moet je zeker doenquote:Op zaterdag 28 september 2024 00:10 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik ga met je mee. Alleen nog even de Buren Van De Brandweer luisteren
quote:Israel says it killed Hezbollah missile unit commander
The Israeli military announced it had killed Muhammad Ali Ismail, the commander of Hezbollah's missile unit, along with his deputy, Hossein Ahmed Ismail, in southern Lebanon.
https://www.iranintl.com/en/liveblog/Israel%20strike%20hezbollah
Ja en als jij nu ook voortaan je klep houdt wordt t hier ook lekker rustig.quote:Op zaterdag 28 september 2024 03:56 schreef mascara-klodder het volgende:helemaal rustig
[..]
Dus nu is echt alles dood?
Gewoon oud en moe helaasquote:Op vrijdag 27 september 2024 22:34 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Je gaat me toch niet vertellen dat je piloot bent
Ghehe, dat genocide geneuzel zegt ook weer een hoop, die pro Hamas en Hezbollah mensen zijn in alle opzichten doodeng en compleet debiel.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |