Ja klopt, maar dat wil niet zeggen dat de agent in Groningen alle namen en mailadressen van alle agenten in Amsterdam moet kunnen zien.quote:Op vrijdag 27 september 2024 17:32 schreef Lichtloper het volgende:
[..]
Ja, een agent in Groningen moet makkelijk kunnen mailen met een agent in Amsterdam
Wat heeft dat er mee te maken?quote:
Wat een omslachtig geneuzel.quote:Op vrijdag 27 september 2024 17:36 schreef Leandra het volgende:
Ja klopt, maar dat wil niet zeggen dat de agent in Groningen alle namen en mailadressen van alle agenten in Amsterdam moet kunnen zien.
020bureau04@politie zou ook prima werken om vervolgens te kunnen mailen met een agent van een bepaalt politiebureau in Amsterdam.
Vervolgens kunnen P.Jansen@politie en J.Pietersen@politie prima zelf verder mailen.
Want agent J.Pietersen weet wie hij in Amsterdam moet hebben als hij met een Amsterdams bureau moet mailen?quote:
Exact. De autoriteiten willen toch dat iedereen overal en altijd te volgen is?quote:
Ja, zo werkt dat bij defensie iig wel. Als ik Soldaat Uitdeketting in Amersfoort moet hebben dan zoek ik hem op in de Outlook adreslijst en mail of bel ik hem. Als ik dan eerst eoa algemene mailbox moet gaan mailen om vervolgens af te wachten of die wel gemonitord wordt voordat ik Uitdeketting te pakken heb dan ben ik een dag verder.quote:Op vrijdag 27 september 2024 17:41 schreef Leandra het volgende:
Want agent J.Pietersen weet wie hij in Amsterdam moet hebben als hij met een Amsterdams bureau moet mailen?
Maar dan weet je al dat je Soldaat Uitdeketting moet hebben.quote:Op vrijdag 27 september 2024 17:47 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ja, zo werkt dat bij defensie iig wel. Als ik Soldaat Uitdeketting in Amersfoort moet hebben dan zoek ik hem op in de Outlook adreslijst en mail of bel ik hem. Als ik dan eerst eoa algemene mailbox moet gaan mailen om vervolgens af te wachten of die wel gemonitord wordt voordat ik Uitdeketting te pakken heb dan ben ik een dag verder.
Pertinente onzin.quote:Op vrijdag 27 september 2024 17:47 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ja, zo werkt dat bij defensie iig wel. Als ik Soldaat Uitdeketting in Amersfoort moet hebben dan zoek ik hem op in de Outlook adreslijst en mail of bel ik hem. Als ik dan eerst eoa algemene mailbox moet gaan mailen om vervolgens af te wachten of die wel gemonitord wordt voordat ik Uitdeketting te pakken heb dan ben ik een dag verder.
Een datalek moet sowieso gemeld worden bij de AP, ik ga er vanuit dat dat iig netjes gebeurd is.quote:Op vrijdag 27 september 2024 18:11 schreef bloodymary1 het volgende:
Zouden ze wel aangifte hebben gedaan?
quote:Op vrijdag 27 september 2024 18:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Een datalek moet sowieso gemeld worden bij de AP, ik ga er vanuit dat dat iig netjes gebeurd is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Proud member of the IDGAF+FU2 community
quote:Op vrijdag 27 september 2024 18:19 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar als ze het niet bij de AP gemeld zouden hebben krijgen ze alsnog een probleemSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus? Ik weet zijn @.mailadres natuurlijk niet uit mijn hoofd.quote:Op vrijdag 27 september 2024 18:06 schreef Leandra het volgende:
Maar dan weet je al dat je Soldaat Uitdeketting moet hebben.
quote:Op vrijdag 27 september 2024 17:36 schreef Leandra het volgende:
Ja klopt, maar dat wil niet zeggen dat de agent in Groningen alle namen en mailadressen van alle agenten in Amsterdam moet kunnen zien.
Oh ja en dan zo'n oud seniel mannetje gekleed in een diagonaal geblokte spencer met een ladekast vol ordners die elke 5 minuten geraadpleegd wordt om een random zaak met informatie bij te sturen.quote:Op vrijdag 27 september 2024 16:16 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Houd kritieke systemen los van het internet zoals vroeger toen er nog een eigen netwerk was los van het internet.
Totdat iemand een config foutje maakt.. Ik ben opzich blij met de cloud hoor, maar me ook bewust van de risico's.quote:Op vrijdag 27 september 2024 17:37 schreef Sephael het volgende:
[..]
Wat heeft dat er mee te maken?
Edit: ik weet het wel, cloud is eng en hangt aan het internet, dus iedereen kan er zomaar bij. In de praktijk is dat echter totaal niet aan de orde.
https://www.afasstatus.nl/quote:Op vrijdag 27 september 2024 15:42 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
De politie gebruikt Afas zover ik weet ….
Hier kan je ook gewoon iedereen vinden. Sterker nog is collega x van afdeling y afwezig; kan ik zo via teams een collega van hem vinden of zijn manager.quote:Op vrijdag 27 september 2024 17:47 schreef AchJa het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |