SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Your beauty never ever scared me.
Pff uhm weet ik even zo niet uit mijn hoofd maar de LEGO winkel zit aan het einde van de straat ongeveer haha.quote:Op donderdag 26 september 2024 11:28 schreef rival het volgende:
@:Ama in welke wijk zit je straks in Berlijn?
Dat is het eerste wat ik ga eten daar en ook het laatste voor ik weer naar huis ga.quote:
opgegeven.quote:Op donderdag 26 september 2024 11:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ahh, ja dat is wel geweest maar niet op de toeristische manier die je nu gaat. Dat telt inderdaad niet![]()
Checkpoint Charlie is ook amper iets.. toch?![]()
[..]
klik klik klik gedaan of maar opgegeven?
Mitte.quote:Op donderdag 26 september 2024 11:29 schreef Ama het volgende:
[..]
Pff uhm weet ik even zo niet uit mijn hoofd maar de LEGO winkel zit aan het einde van de straat ongeveer haha.
Haha, kan ook geen kwaad om wél even te kijken natuurlijkquote:Op donderdag 26 september 2024 11:21 schreef Ama het volgende:
[..]
Checkpoint Charlie is op zich wel geinig om keertje te zien als je toevallig in de buurt bent. Ik hoef er niet weer heen maar ons hotel blijkt er vlakbij te zitten dus waarschijnlijk zie ik het toch wel weer.
quote:
Ik hoef niet zo nodig te feesten maar 's avonds ergens een drankje doen is wel gezellig.quote:Op donderdag 26 september 2024 11:43 schreef rival het volgende:
[..]
Dan zit je redelijk in de buurt van al het gefeest
Ik heb de site nog wel open staan.quote:Op donderdag 26 september 2024 11:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Haha, kan ook geen kwaad om wél even te kijken natuurlijkhoort er toch ook beetje bij
[..]
Misschien kom je uiteindelijk wel bij een echt mens terecht, gewoon nederlands blijven pratenquote:Op donderdag 26 september 2024 11:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb de site nog wel open staan.
omdat er zestig seconden in een minuut zitten en 60 minuten in een uurquote:Op donderdag 26 september 2024 12:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hoezo is het alweer 12 uur?
Vroeg ik me ook net afquote:Op donderdag 26 september 2024 12:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
hier ook zonquote:Op donderdag 26 september 2024 12:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Vroeg ik me ook net afik ga zo een heerlijke tosti maken
en als het droog blijft een kleine pauzewandeling, de zon is er nu zelfs even!
Even kijken of ik zelf wat kan typen.quote:Op donderdag 26 september 2024 12:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Misschien kom je uiteindelijk wel bij een echt mens terecht, gewoon nederlands blijven praten
Hier ook al hele ochtend droog. Ik zie zelfs blauwe lucht.quote:Op donderdag 26 september 2024 12:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Vroeg ik me ook net afik ga zo een heerlijke tosti maken
en als het droog blijft een kleine pauzewandeling, de zon is er nu zelfs even!
quote:Op donderdag 26 september 2024 12:02 schreef Nizno het volgende:
[..]
omdat er zestig seconden in een minuut zitten en 60 minuten in een uur
quote:Op donderdag 26 september 2024 12:02 schreef Nizno het volgende:
[..]
omdat er zestig seconden in een minuut zitten en 60 minuten in een uur
is er iets of iemand dat/die je tegen gaat houden?quote:Op donderdag 26 september 2024 12:13 schreef CherryLips het volgende:
Zin om een frikandelbroodje ofzo te halen.
M'n vetjes.quote:Op donderdag 26 september 2024 12:13 schreef Nizno het volgende:
[..]
is er iets of iemand dat/die je tegen gaat houden?
dan niet doenquote:
Omdat ik trek hadquote:Op donderdag 26 september 2024 12:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
quote:
en enquote:Op donderdag 26 september 2024 12:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Even kijken of ik zelf wat kan typen.
quote:Op donderdag 26 september 2024 12:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hier ook al hele ochtend droog. Ik zie zelfs blauwe lucht.
quote:Op donderdag 26 september 2024 12:15 schreef Nizno het volgende:
Gisteren op de laatste dag van feestweek een stokbroodje shoarma met heel veel knoflook gehad. En een stokbroodje gezond mee naar huis gesleept....
zojuist lekker het stokbroodje gezond opgegeten...
Zozoquote:Op donderdag 26 september 2024 12:15 schreef Nizno het volgende:
Gisteren op de laatste dag van feestweek een stokbroodje shoarma met heel veel knoflook gehad. En een stokbroodje gezond mee naar huis gesleept....
Is dat nog lekker de volgende dag?quote:Op donderdag 26 september 2024 12:15 schreef Nizno het volgende:
alweer?quote:Op donderdag 26 september 2024 12:46 schreef Crack_ het volgende:
De agenda's zijn weer te koop bij de Hema
absoluut.quote:Op donderdag 26 september 2024 12:47 schreef Xilia het volgende:
[..]
Is dat nog lekker de volgende dag?
kakquote:
Stokbroodje wil ik knapperig, maar ieder z'n dingquote:
geen idee of jij het vertelde hoor.quote:Op donderdag 26 september 2024 12:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
kakik leef voortaan in een constante dejavu staat, ik word dement
stokbroodje was nog heerlijk vers en knapperig.quote:Op donderdag 26 september 2024 12:49 schreef Xilia het volgende:
[..]
Stokbroodje wil ik knapperig, maar ieder z'n ding
Word?quote:Op donderdag 26 september 2024 12:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
kakik leef voortaan in een constante dejavu staat, ik word dement
Nee was Ger volgens mij.quote:Op donderdag 26 september 2024 12:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
geen idee of jij het vertelde hoor.
Leuk zijn ze he?quote:Op donderdag 26 september 2024 12:46 schreef Crack_ het volgende:
De agenda's zijn weer te koop bij de Hema
ik onthoud nooit wiens naam of plaatje er voor staat.quote:
wat probeer je te zeggenquote:
oooh, zie je Rivalquote:
Jaa, ik wil die met bloemetjesquote:
Dan is het goed.quote:Op donderdag 26 september 2024 12:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
geen idee of jij het vertelde hoor.
[..]
stokbroodje was nog heerlijk vers en knapperig.
Ja ik ook, als ik er eentje koop moet ie ook lekker knapperig en vers zijnquote:Op donderdag 26 september 2024 12:53 schreef Xilia het volgende:
[..]
Dan is het goed.
Zie se hier soms liggen kant en klaar in folie, lijkt me dan toch niet zo lekker meer.
Ik ben vast kieskeurig
ze waren gisteravond vers gemaakt. Brood vers gebakken ook nog.quote:Op donderdag 26 september 2024 12:53 schreef Xilia het volgende:
[..]
Dan is het goed.
Zie se hier soms liggen kant en klaar in folie, lijkt me dan toch niet zo lekker meer.
Ik ben vast kieskeurig
Gebruik ik óók, voornamelijk voor werk. In mn agenda staan ook andere afspraken en to do dingen en dagboek dingen en van allesquote:Op donderdag 26 september 2024 12:51 schreef Ama het volgende:
Ik gebruik al jaren geen papieren agenda meer eigenlijk, doe altijd alles via de telefoon.
Ze waren eerst een euroquote:Op donderdag 26 september 2024 12:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
wat probeer je te zeggen
[..]
oooh, zie je Rival
[..]
Jaa, ik wil die met bloemetjes![]()
en mag ook wel eens gezegd worden, ZO GOEDKOOP
![]()
Was in Praag ook, kwamen naast ons zitten.quote:Op donderdag 26 september 2024 13:02 schreef bitterbal het volgende:
Lopen hier burqa’s en de mannen in shirt en korte broek
bij mij zit zelfs met een simpel tshirt al alles overalquote:Op donderdag 26 september 2024 13:09 schreef Xilia het volgende:
[..]
Was in Praag ook, kwamen naast ons zitten.
Ze bestelde mega stuk taart met veel alagroom, ik was benieuwd hoe dat zou gaan, maar ze deed dat heel netjes.
Bij mij had de slagroom overal gezeten
Vooral bij tomatensoep of spaghetti iddquote:Op donderdag 26 september 2024 13:12 schreef Nizno het volgende:
[..]
bij mij zit zelfs met een simpel tshirt al alles overal
Klepje omhoog en ze schuiven het zo naar binnenquote:Op donderdag 26 september 2024 13:09 schreef Xilia het volgende:
[..]
Was in Praag ook, kwamen naast ons zitten.
Ze bestelde mega stuk taart met veel alagroom, ik was benieuwd hoe dat zou gaan, maar ze deed dat heel netjes.
Bij mij had de slagroom overal gezeten
en helemaal als je je schone shirt nog geen uur aan hebtquote:Op donderdag 26 september 2024 13:13 schreef Xilia het volgende:
[..]
Vooral bij tomatensoep of spaghetti idd
Ja heel handig zijn ze erinquote:Op donderdag 26 september 2024 13:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Klepje omhoog en ze schuiven het zo naar binnen
En je moet ergens heenquote:Op donderdag 26 september 2024 13:19 schreef Nizno het volgende:
[..]
en helemaal als je je schone shirt nog geen uur aan hebt
u snapt hetquote:
Waar ga je 'm lopen?quote:Op donderdag 26 september 2024 13:29 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ga even hardlopen, want anders wordt de 1/4 Marathon over 2 weken een echt drama...
waarmee?quote:Op donderdag 26 september 2024 13:33 schreef rival het volgende:
[..]
Sterkte gewenst de komende dagen!
De drie opties ingevuld in Google translate en toen de juiste optie gekozen. Daarna kreeg ik gelijk een echt persoon in de chat. Die stelde ook de vraag in het Frans natuurlijk.quote:Op donderdag 26 september 2024 12:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]best prima dagje zo
[..]
en en
[..]klein cadeautje
[..]nomnom
Ik weet niet wat je verkoopt maar soms krijg je veel reacties en (stomme) vragen van echt hele vermoeiende mensen. De zogeheten Marktplaats tokkiesquote:
Mijn laatste twee pogingen daar waren ook weer mooi.quote:Op donderdag 26 september 2024 13:49 schreef rival het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je verkoopt maar soms krijg je veel reacties en (stomme) vragen van echt hele vermoeiende mensen. De zogeheten Marktplaats tokkies
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op donderdag 26 september 2024 13:51 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, net even 13 cent naar mijn spaarrekening geboekt.
ZodatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nice.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
ZodatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik maak er altijd een rond getal van op 2 januari, omdat de rente over het vorige jaar er dan bijgeboekt is en het getal raar isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ZodatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.1234,69 is toch niet boekend?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
quote:Op donderdag 26 september 2024 13:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik maak er altijd een rond getal van op 2 januari, omdat de rente over het vorige jaar er dan bijgeboekt is en het getal raar is
Nee.quote:
Herkenbaarquote:Op donderdag 26 september 2024 13:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik maak er altijd een rond getal van op 2 januari, omdat de rente over het vorige jaar er dan bijgeboekt is en het getal raar is
ik kwam binnenvallen op deze post en dacht even dat ik in het verkeerde topic zat.quote:Op donderdag 26 september 2024 14:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee.
Niet boeiend ook. Maar "zodat" had je op het spoor kunnen zetten dat niet de bron- maar de doelsituatie geïllustreerd werd.
quote:Op donderdag 26 september 2024 14:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
ik kwam binnenvallen op deze post en dacht even dat ik in het verkeerde topic zat.
En toen dacht ik 'even teruglezen waar zo'n hoogwaardige discussie hier ineens vandaan komt'
quote:Op donderdag 26 september 2024 13:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
De drie opties ingevuld in Google translate en toen de juiste optie gekozen. Daarna kreeg ik gelijk een echt persoon in de chat. Die stelde ook de vraag in het Frans natuurlijk.Dankzij translate wist ik wat ze vroeg. Vervolgens heb ik eerst in het Frans gezegd dat ik geen Frans spreek en vervolgens overgegaan op Engels en mijn vraag gesteld. Vervolgens heb ik netjes in het Engels antwoord gekregen.
Oooh, hahaha ohja. Die komen wel eens voorbij op kakhielquote:Op donderdag 26 september 2024 13:49 schreef rival het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je verkoopt maar soms krijg je veel reacties en (stomme) vragen van echt hele vermoeiende mensen. De zogeheten Marktplaats tokkies
Ja, ook dat nog eens.quote:Op donderdag 26 september 2024 14:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]Ook het antwoord waarop je had gehoopt?
[..]
Oooh, hahaha ohja. Die komen wel eens voorbij op kakhiel![]()
Ben benieuwd
Da's omdat ik eigenlijk kei hooggeleid benquote:Op donderdag 26 september 2024 14:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
ik kwam binnenvallen op deze post en dacht even dat ik in het verkeerde topic zat.
En toen dacht ik 'even teruglezen waar zo'n hoogwaardige discussie hier ineens vandaan komt'
Nu nog harder werken dan ben je helemaal de mens die je moet zijnquote:Op donderdag 26 september 2024 14:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Da's omdat ik eigenlijk kei hooggeleid ben
is goed spuitpalingquote:Op donderdag 26 september 2024 14:08 schreef Nizno het volgende:
[..]
Nu nog harder werken dan ben je helemaal de mens die je moet zijn
Weet je dat "Bb keelpijnig" een anagram is van "kibbeling jep"?quote:
quote:Op donderdag 26 september 2024 14:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Weet je dat "Bb keelpijnig" een anagram is van "kibbeling jep"?
Nee dat was even pen en papier werkquote:Op donderdag 26 september 2024 14:13 schreef Recce het volgende:
[..]Eeuh, doet jouw hoofd dat soort dingen automatisch?
Tijd om te gaan wandelen Flesquote:Op donderdag 26 september 2024 14:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee dat was even pen en papier werk
Werkt dus niet?quote:Op donderdag 26 september 2024 14:15 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik heb er hier teveel van gegeten:
[ afbeelding ]
Dan nog is het niet echt te volgen voor een gewone sterveling.quote:Op donderdag 26 september 2024 14:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee dat was even pen en papier werk
quote:Op donderdag 26 september 2024 14:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, ook dat nog eens.
Maar wel voor jouquote:Op donderdag 26 september 2024 14:16 schreef Recce het volgende:
[..]
Dan nog is het niet echt te volgen voor een gewone sterveling.
Gaat onze Foqueville professor nou doen alsof ie een gewone sterveling is?quote:Op donderdag 26 september 2024 14:16 schreef Recce het volgende:
[..]
Dan nog is het niet echt te volgen voor een gewone sterveling.
Lekker schoonspoelenquote:
vinden ze leukquote:Op donderdag 26 september 2024 14:16 schreef kwiwi het volgende:
@:fogel je sub-forum wordt ondergespamd
Zat ff te kijken van "Waar dan?" want waar is @Fogel nog meer van dan?quote:Op donderdag 26 september 2024 14:16 schreef kwiwi het volgende:
@:fogel je sub-forum wordt ondergespamd
Dan kan je nog wel modereren vanuit de cloud.quote:Op donderdag 26 september 2024 14:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zat ff te kijken van "Waar dan?" want waar is @:Fogel nog meer van dan?Toen zag ik in de index nog her en der Cynix bij de mods van diverse fora staan. Maar Cynix is volgens mij al een tijdje overleden. Misschien kan @:danny even de index bijwerken?
Mwah, ik kan controleren of het klopt als ik daar zin in heb. Ik zou er zelf niet zo snel opkomen.quote:
Is dat niet ook meteen heel warm dan?quote:Op donderdag 26 september 2024 14:22 schreef Crack_ het volgende:
Oehhh, onweer
Mijn verzwaringsdeken lag afgelopen nacht trouwens heerlijk. Ben er super blij mee
Straks nog aan de dunne ook.quote:Op donderdag 26 september 2024 14:15 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik heb er hier teveel van gegeten:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 26 september 2024 14:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Gaat onze Foqueville professor nou doen alsof ie een gewone sterveling is?
Oh dat wist ik niet. Dan is het goedquote:Op donderdag 26 september 2024 14:23 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dan kan je nog wel modereren vanuit de cloud.
Het is sowieso niet fijn, of het nu verkoudheidje, griep of covid isquote:Op donderdag 26 september 2024 14:22 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik overleef het wel, denk ik.Ik heb vooral geen zin in koorts.
Ik heb nu vooral last van Balleriaanse flatulentie.quote:Op donderdag 26 september 2024 14:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Straks nog aan de dunne ook.
Ik moet dan 2 nachten en 2 dagen boeken en een derde dag kan ik dan voor 5 euro bij de receptie van het hotel bijboeken. Althans zo heb ik het begrepen. Al vind ik die 5 euro wel erg weinig. Maar zo stond het er wel. 😅quote:
quote:If you want a 2d/2n stay, you can choose the date of the visit of the first day when validating your stay. The 3rd day will be taken on site at the reception of your hotel at 5¤/person and per day
Hoe krijg je het voor elkaar.quote:Op een provinciale weg bij Otterlo in Gelderland zijn vanochtend rond 06.00 uur drie wolven doodgereden. De politie onderzoekt of het een ongeval was of dat er opzet in het spel was
Waarvoor is dat precies?quote:Op donderdag 26 september 2024 14:22 schreef Crack_ het volgende:
Oehhh, onweer
Mijn verzwaringsdeken lag afgelopen nacht trouwens heerlijk. Ben er super blij mee
Thanks! Ik heb nog geen verhoging, dus waarschijnlijk stelt het weinig voor.quote:Op donderdag 26 september 2024 14:24 schreef Xilia het volgende:
[..]
Het is sowieso niet fijn, of het nu verkoudheidje, griep of covid is![]()
Hopelijk valt het mee
Waarvoor is dat precies?quote:Op donderdag 26 september 2024 14:22 schreef Crack_ het volgende:
Oehhh, onweer
quote:Op donderdag 26 september 2024 14:25 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik heb nu vooral last van Balleriaanse flatulentie.
[..]
Aanstelleritus.quote:Op donderdag 26 september 2024 14:26 schreef Recce het volgende:
[..]
Thanks! Ik heb nog geen verhoging, dus waarschijnlijk stelt het weinig voor.
5 euro administratiekosten.quote:Op donderdag 26 september 2024 14:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik moet dan 2 nachten en 2 dagen boeken en een derde dag kan ik dan voor 5 euro bij de receptie van het hotel bijboeken. Althans zo heb ik het begrepen. Al vind ik die 5 euro wel erg weinig. Maar zo stond het er wel. 😅
[..]
Vond ik van niet. Maarrrr ik lig nog onder mn zomerdekbed ( + verzwaringsdeken dan) en heb bewust gekozen voor een vulling van glas, dat houdt geen warmte vastquote:Op donderdag 26 september 2024 14:23 schreef rival het volgende:
[..]
Is dat niet ook meteen heel warm dan?
quote:Op donderdag 26 september 2024 14:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik moet dan 2 nachten en 2 dagen boeken en een derde dag kan ik dan voor 5 euro bij de receptie van het hotel bijboeken. Althans zo heb ik het begrepen. Al vind ik die 5 euro wel erg weinig. Maar zo stond het er wel. 😅
[..]
Dieren zitten soms op de weg. Zo heb ik weleens een eend doodgereden. Heb daar nou niet echt iets bijzonders voor moeten doenquote:Op donderdag 26 september 2024 14:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hoe krijg je het voor elkaar.
Is vast een BBB-er.quote:Op donderdag 26 september 2024 14:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hoe krijg je het voor elkaar.
quote:Op donderdag 26 september 2024 14:22 schreef Crack_ het volgende:
Om beter te slapenquote:Op donderdag 26 september 2024 14:26 schreef Xilia het volgende:
[..]
Waarvoor is dat precies?
Wij hebben juist een zo licht mogelijke dons
[..]
Ja maar drie.quote:Op donderdag 26 september 2024 14:27 schreef rival het volgende:
[..]
Dieren zitten soms op de weg. Zo heb ik weleens een eend doodgereden. Heb daar nou niet echt iets bijzonders voor moeten doen
Ja je bent wel een kei in hier posten iddquote:Op donderdag 26 september 2024 14:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Da's omdat ik eigenlijk kei hooggeleid ben
Maar waarom slaap je beter? Omdat het iets zwaars is wat op je ligt?quote:
Ohquote:
quote:Op donderdag 26 september 2024 14:26 schreef Modus het volgende:
[..]
Tot niet bijster lang geleden had ik totaal geen weet van het bestaan van dit concept.
ok, ik ben niet de meest demente hierquote:Op donderdag 26 september 2024 14:26 schreef Xilia het volgende:
[..]
Waarvoor is dat precies?
Wij hebben juist een zo licht mogelijke dons
[..]
[..]
Sommige mensen voelen zich dan veiliger/knusser.quote:Op donderdag 26 september 2024 14:29 schreef Xilia het volgende:
[..]
Maar waarom slaap je beter? Omdat het iets zwaars is wat op je ligt?
Ik moest drie keer achter elkaar niezen en daarna nog eens.quote:
Ja, dat is lekkerquote:Op donderdag 26 september 2024 14:29 schreef Xilia het volgende:
[..]
Wel opletten dat ie geenquote:Op donderdag 26 september 2024 14:27 schreef Crack_ het volgende:
bewust gekozen voor een vulling van glas
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.doet dan whahaaaaatjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Houdt geen warmte vast?quote:Op donderdag 26 september 2024 14:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Vond ik van niet. Maarrrr ik lig nog onder mn zomerdekbed ( + verzwaringsdeken dan) en heb bewust gekozen voor een vulling van glas, dat houdt geen warmte vast
Ik zou er namelijk ook wel eentje willen maar ik ben bang dat ik dan elke nacht belachelijk lig te zweten.![]()
Ik zeg maar wat hoor. Geen idee wat ze bedoelen. 5 euro is natuurlijk niet echt een realistisch bedrag, dus ik zou het even navragen.quote:Op donderdag 26 september 2024 14:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh
Kon me ook al niet voorstellen dat een extra nacht 5 euro zou kosten.Misschien hoopte ik dat wel.
![]()
Ik klaag niet. Ik vind het prima zo.quote:Op donderdag 26 september 2024 14:29 schreef CherryLips het volgende:
Vandaag zou ook een en al regen zijn, maar de zon schijnt gewoon.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Dat verschil merk ik al met mn zomer en winterdekbed.quote:Op donderdag 26 september 2024 14:29 schreef Xilia het volgende:
[..]
Maar waarom slaap je beter? Omdat het iets zwaars is wat op je ligt?![]()
yesquote:Op donderdag 26 september 2024 14:29 schreef Xilia het volgende:
[..]
de werking er achter weet ik niet precies, ook minder interesse in. Áls het maar werkt![]()
Ben naar dit soort dingen gaan kijken omdat ik vaak super onrustig slaap of niet in slaap kom ondanks dat ik wel moe ben
Baby darling doll face honey![]()
Ik heb gisteren een nieuw kussen gekocht maar hij is nogal hoog en stevig. En ik heb zijden kussenslopen dus ik gleed vannacht steeds met mn hoofd van het kussen af![]()
![]()
Zou goed kunnen dat het 5 euro administratiekosten is inderdaad. Maar dat doe ik dan wel op het moment dat ik zeker weet dat ik het ga doen.quote:Op donderdag 26 september 2024 14:30 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik zeg maar wat hoor. Geen idee wat ze bedoelen. 5 euro is natuurlijk niet echt een realistisch bedrag, dus ik zou het even navragen.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Gisteren van iemand op werk een zakje kiwi's uit eigen tuin mee gekregen. Ze zijn ongeveer half zo groot als uit de supermarkt, maar echt enorm lekker
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen![]()
quote:Op donderdag 26 september 2024 14:29 schreef Modus het volgende:
[..]
Wel opletten dat ie geenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.doet dan whahaaaaatjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja als ze lekker tegen elkaar aan liggen ofzo?quote:
Als ze wat verder uit elkaar gevonden zijn dan lijkt het wel een bewuste daad.![]()
Het werkt welquote:Op donderdag 26 september 2024 14:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik moest drie keer achter elkaar niezen en daarna nog eens.
Vanmorgen zei die nog dat er hier morgen 43mm regen zou vallen. Nu nog maar 20mm!
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani![]()
Hmm kan me er niks bij voorstellen, ik kan er al niet tegen als mijn benen er lang onder liggen.quote:Op donderdag 26 september 2024 14:29 schreef Recce het volgende:
[..]
Sommige mensen voelen zich dan veiliger/knusser.
Misschien wel tijdens een ouderwetse winter
It's weird being the same age as old people
☺smilies![]()
Grappig dat die in Nederland groeien.quote:Op donderdag 26 september 2024 14:32 schreef Dr_Flash het volgende:
Gisteren van iemand op werk een zakje kiwi's uit eigen tuin mee gekregen. Ze zijn ongeveer half zo groot als uit de supermarkt, maar echt enorm lekker![]()
Nou ja met een vrachtwagen, moeder en 2 baby's, kan ik me dat nog voorstellen.quote:Op donderdag 26 september 2024 14:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hoe krijg je het voor elkaar.![]()
baby's slapen ook rustiger as ze ingebakerd liggenquote:Op donderdag 26 september 2024 14:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
yes
de werking er achter weet ik niet precies, ook minder interesse in. Áls het maar werkt![]()
Ben naar dit soort dingen gaan kijken omdat ik vaak super onrustig slaap of niet in slaap kom ondanks dat ik wel moe ben
om jezelf nou zo in te pakken is lastiger als volwassene ivm plassen of andere snelle redenen om je bed uit te moeten dus is iets zwaars over je heen een goed alternatiefOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Worden ze dus een stuk kleinerquote:Op donderdag 26 september 2024 14:33 schreef Recce het volgende:
[..]
Grappig dat die in Nederland groeien.
Jij ook al?quote:![]()
Nouja als je maar lekker slaapt,daar gaat het om
☺smilies![]()
quote:Op donderdag 26 september 2024 14:32 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het werkt wel
Vanmorgen zei die nog dat er hier morgen 43mm regen zou vallen. Nu nog maar 20mm!
Fuck the EBU.![]()
Wait a moment, volgens mij mocht ik deze 30 dagen testen 100 dagen!!quote:Op donderdag 26 september 2024 14:30 schreef rival het volgende:
[..]
Houdt geen warmte vast?
Ik zou er namelijk ook wel eentje willen maar ik ben bang dat ik dan elke nacht belachelijk lig te zweten.![]()
https://www.bol.com/nl/nl(...)00000168600380/?s2a=
Ik heb deze. Jij zou iets meer dan 5 kg moeten kiezenTussen 10 - 12% van je lichaamsgewicht is oke. En dit is een goede want heeft 7 lagen (ipv minder) en heeft vulling van glasparels (ipv plastic, dat houdt wel de warmte vast) en er zit een kek hoesje bij en je mag het dus 100 dagen testen (wel efkes voorwaarden bekijken want die weet ik niet)
![]()
en prima prijs vond ikBaby darling doll face honey![]()
Weeg jij minder dan 50 kilo?quote:Op donderdag 26 september 2024 14:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wait a moment, volgens mij mocht ik deze 30 dagen testen 100 dagen!!![]()
Ik heb deze. Jij zou iets meer dan 5 kg moeten kiezenTussen 10 - 12% van je lichaamsgewicht is oke. En dit is een goede want heeft 7 lagen (ipv minder) en heeft vulling van glasparels (ipv plastic, dat houdt wel de warmte vast) en er zit een kek hoesje bij en je mag het dus 100 dagen testen (wel efkes voorwaarden bekijken want die weet ik niet)
![]()
en prima prijs vond ik![]()
![]()
En een spreiquote:Op donderdag 26 september 2024 14:31 schreef rival het volgende:
[..]
Dat verschil merk ik al met mn zomer en winterdekbed.
Tap tap tap![]()
quote:Op donderdag 26 september 2024 14:31 schreef Elvi het volgende:
Ik heb gisteren een nieuw kussen gekocht maar hij is nogal hoog en stevig. En ik heb zijden kussenslopen dus ik gleed vannacht steeds met mn hoofd van het kussen afde MI hiervan is grappig maar wat irritant zeg
Jammerquote:Op donderdag 26 september 2024 14:32 schreef Recce het volgende:
Ik heb een soort verzwaringsdekentje voor op schoot, maar dat werkte niet zo bij mij.
quote:Op donderdag 26 september 2024 14:32 schreef Dr_Flash het volgende:
Gisteren van iemand op werk een zakje kiwi's uit eigen tuin mee gekregen. Ze zijn ongeveer half zo groot als uit de supermarkt, maar echt enorm lekker
Ik kreeg toen van de ergotherapeut ook tips en 'oefeningen' om druk te leggen op bepaalde lichaamsdelen. Dat doet iets met de waarneming van je zenuwstelsel en is kalmerend.
Ik moest bijvoorbeeld als ik een rondje ging lopen een rugzakje met een beetje gewicht erin doen voor wat druk op mijn schouders.
En had een oefening waarbij ik iets op mijn bovenbenen moest leggen.
Met name die laatste werkte echt als een tierelier om te ontspannen
Was haast een manuele knop van 'ontspanning aan'"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik wikkel mezelf weleens in m'n dekbed in de zomer en dat is echt heel vervelend ontsnappen.quote:Op donderdag 26 september 2024 14:33 schreef Nizno het volgende:
[..]
baby's slapen ook rustiger as ze ingebakerd liggen
om jezelf nou zo in te pakken is lastiger als volwassene ivm plassen of andere snelle redenen om je bed uit te moeten dus is iets zwaars over je heen een goed alternatiefTap tap tap![]()
Gewoon een fatty als partner zoeken waar je dan altijd half onder ligt een optie?quote:Op donderdag 26 september 2024 14:33 schreef Nizno het volgende:
[..]
om jezelf nou zo in te pakken is lastiger als volwassene ivm plassen of andere snelle redenen om je bed uit te moeten dus is iets zwaars over je heen een goed alternatief![]()
![]()
Jaquote:Op donderdag 26 september 2024 14:33 schreef Nizno het volgende:
[..]
om jezelf nou zo in te pakken is lastiger als volwassene ivm plassen of andere snelle redenen om je bed uit te moeten dus is iets zwaars over je heen een goed alternatiefAls je die deken moet verplaatsen voelt het wel als een 'ohh pff jeetje'
jaquote:ben klein toch
kan ook iddquote:Op donderdag 26 september 2024 14:37 schreef Modus het volgende:
[..]
Gewoon een fatty als partner zoeken waar je dan altijd half onder ligt een optie?Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Ik vind een rugzak echt intens kut.quote:Op donderdag 26 september 2024 14:36 schreef essnhills het volgende:
Ik kreeg toen van de ergotherapeut ook tips en 'oefeningen' om druk te leggen op bepaalde lichaamsdelen. Dat doet iets met de waarneming van je zenuwstelsel en is kalmerend.
Ik moest bijvoorbeeld als ik een rondje ging lopen een rugzakje met een beetje gewicht erin doen voor wat druk op mijn schouders.
Was haast een manuele knop van 'ontspanning aan'Tap tap tap![]()
Doh die is leukquote:wat fijn om zo'n knop te kunnen vindenquote:Op donderdag 26 september 2024 14:36 schreef essnhills het volgende:
Was haast een manuele knop van 'ontspanning aan'
Geen idee hoe groot of klein je bentquote:Op donderdag 26 september 2024 14:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
JaAls je die deken moet verplaatsen voelt het wel als een 'ohh pff jeetje'
[..]
jaben klein toch
Minder dan 50 kilo klonk me zo mager in de oren.
![]()
Nouja, ik liep toen rondjes van 10 minuten. En het was een klein tasje met een flesje water ofzo. Niet helemaal volquote:Op donderdag 26 september 2024 14:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vind een rugzak echt intens kut."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Kiwibessen zijn trouwens ook lekker.quote:Op donderdag 26 september 2024 14:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Worden ze dus een stuk kleiner![]()
Dat heb ik zomers wel eens met mijn laken dat ik mezelf in mijn slaap helemaal heb ingewikkeld en dan erin vast kom te liggen.quote:Op donderdag 26 september 2024 14:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wikkel mezelf weleens in m'n dekbed in de zomer en dat is echt heel vervelend ontsnappen.
Fuck the EBU.![]()
ik ben ook wel wat aan de magere kantquote:Op donderdag 26 september 2024 14:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Geen idee hoe groot of klein je bentMinder dan 50 kilo klonk me zo mager in de oren.
team #nattekat
je rookt niet toch?quote:Op donderdag 26 september 2024 14:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik ben ook wel wat aan de magere kantteam #nattekat
Toen ik nog rookte was ik ook echt mager. das wel helemaal weg nu![]()
![]()
Is nattekat ook mager? Ik weet echt niksquote:Op donderdag 26 september 2024 14:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik ben ook wel wat aan de magere kantteam #nattekat
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 26 september 2024 14:32 schreef Dr_Flash het volgende:
Telefoon voor schaal
Ben je gaan eten op momenten dat je rookte?quote:Op donderdag 26 september 2024 14:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
je rookt niet toch?
Toen ik nog rookte was ik ook echt mager. das wel helemaal weg nu![]()
Het zijn net pluizige beestjes.quote:Op donderdag 26 september 2024 14:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Telefoon voor schaal
[ afbeelding ]Tap tap tap![]()
Ik wil daar een plant vanquote:Op donderdag 26 september 2024 14:39 schreef Recce het volgende:
[..]
Kiwibessen zijn trouwens ook lekker.heb ze nog nooit op maar ze schijnen super lekker te zijn en wat makkelijker te groeien in NL dan kiwi's
Was echt bizar om mee te maken ookquote:Op donderdag 26 september 2024 14:38 schreef Crack_ het volgende:
D
[..]
oh die is leuk
[..]
wat fijn om zo'n knop te kunnen vinden
Ik had continue adrenaline dumps en lichaam zat vast in fight or flight. Al maanden toen. En toen moest ik met die oefeningen gaan diepzitten en dat langzaam opbouwen totdat ik dat 10 minuten volhield zonder klachten. En de volgende stap was dus iets op mijn bovenbenen leggen terwijl je zo zat. En dat ook opbouwen.
En op een gegeven moment klikte het opeens en voelde ik letterlijk de spanning uit mijn benen wegstromen
Alsof ik lek geprikt was ofzo![]()
Echt bizar gevoel.
En daarna ging dat veel makkelijker iedere keer."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Dat soort dingen heb ik ook geprobeerd bij een therapeut. Bij mij werkten een soort pittenzakjes op m'n onderbenen heel goed voor het ontspannen. Als ik veel stress heb, ga ik voor het slapen een paar minuten met die dingen op m'n benen liggen.quote:Op donderdag 26 september 2024 14:36 schreef essnhills het volgende:
Was haast een manuele knop van 'ontspanning aan'![]()
dat denk ik ja want ben 20 kilo aangekomenquote:Op donderdag 26 september 2024 14:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ben je gaan eten op momenten dat je rookte?Dacht dat ik altijd al veel at en mensen zeiden dat ook. Vaak ook gemeen bedoeld dat ik zoveel kon eten en niet aankwam. maar denk dat ik veel minder at dan
![]()
Ballie eet altijd tochquote:Op donderdag 26 september 2024 14:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ben je gaan eten op momenten dat je rookte?"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
quote:Op donderdag 26 september 2024 14:43 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat soort dingen heb ik ook geprobeerd bij een therapeut. Bij mij werkten een soort pittenzakjes op m'n onderbenen heel goed voor het ontspannen. Als ik veel stress heb, ga ik voor het slapen een paar minuten met die dingen op m'n benen liggen.
Tap tap tap![]()
Ja, ik heb 2 rijstzakken in een stofje gewikkeldquote:Op donderdag 26 september 2024 14:43 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat soort dingen heb ik ook geprobeerd bij een therapeut. Bij mij werkten een soort pittenzakjes op m'n onderbenen heel goed voor het ontspannen. Als ik veel stress heb, ga ik voor het slapen een paar minuten met die dingen op m'n benen liggen.
Ik ben dun vanwege eetproblematiek, helaasquote:Op donderdag 26 september 2024 14:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
je rookt niet toch?
Toen ik nog rookte was ik ook echt mager. das wel helemaal weg nuBaby darling doll face honey![]()
En naast mij?quote:Op donderdag 26 september 2024 14:42 schreef CherryLips het volgende:
M'n zus is ook als _crackie. Voel me altijd reusachtig naast haar![]()
Zie dan valt het ineens allemaal weer reuze mee he
Ik ben voor 8 kilo gegaan!quote:Op donderdag 26 september 2024 14:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wait a moment, volgens mij mocht ik deze 30 dagen testen 100 dagen!!![]()
![]()
en prima prijs vond ik![]()
![]()
quote:Op donderdag 26 september 2024 14:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik ben dun vanwege eetproblematiek, helaas
ohhhquote:Op donderdag 26 september 2024 14:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik ben dun vanwege eetproblematiek, helaas![]()
![]()
Ik bonen.quote:Op donderdag 26 september 2024 14:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja, ik heb 2 rijstzakken in een stofje gewikkeldEn ik heb nog zo'n hittepit. Die leg ik dan op m'n buik.
![]()
M'n studievriendinnen waren ook kleine dunne meisjesquote:Op donderdag 26 september 2024 14:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En naast mij?![]()
Zie dan valt het ineens allemaal weer reuze mee he
Ik woog amper 60 kilo en voelde me reusachtig.Tap tap tap![]()
Ja en als je ouder wordt vliegen de kilo's er volgens mij ook wat sneller aan.quote:Op donderdag 26 september 2024 14:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dat denk ik ja want ben 20 kilo aangekomenDacht dat ik altijd al veel at en mensen zeiden dat ook. Vaak ook gemeen bedoeld dat ik zoveel kon eten en niet aankwam. maar denk dat ik veel minder at dan
![]()
Mijne ook, ik was 180 en flink, voelde me ook een reusquote:Op donderdag 26 september 2024 14:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n studievriendinnen waren ook kleine dunne meisjes![]()
![]()
Hier idem hoor en dan wandelde ik vroeger veel endat gaat nu ook niet meerquote:Op donderdag 26 september 2024 14:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dat denk ik ja want ben 20 kilo aangekomenDacht dat ik altijd al veel at en mensen zeiden dat ook. Vaak ook gemeen bedoeld dat ik zoveel kon eten en niet aankwam. maar denk dat ik veel minder at dan
☺smilies![]()
cm toch??quote:Op donderdag 26 september 2024 14:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mijne ook, ik was 180 en flink, voelde me ook een reusSalivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen![]()
En krijg je ze er amper afquote:Op donderdag 26 september 2024 14:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja en als je ouder wordt vliegen de kilo's er volgens mij ook wat sneller aan.
☺smilies![]()
Waarom doe je dat?quote:Op donderdag 26 september 2024 14:47 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben net 4 trappen op gerend en was niet eens zo buiten adem als ik had verwacht![]()
ja die mocht ook wel iets aankomenquote:Op donderdag 26 september 2024 14:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Is nattekat ook mager? Ik weet echt niks
wat een schatjesquote:Op donderdag 26 september 2024 14:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Telefoon voor schaal
[ afbeelding ]Dat heeft een vriendin van mij ook, vanwege lengtequote:Op donderdag 26 september 2024 14:42 schreef CherryLips het volgende:
M'n zus is ook als _crackie. Voel me altijd reusachtig naast haar
Die gaat op fotos altijd heel raar bukken en rare posities aanhouden want ze wil geen reus lijken. Ik kan me daar dan weer wat ongemakkelijk bij voelen want zij is gewoon lang en ik ben klein en is prima toch?Soms denk ik dan wel eens van 'oh maar wacht is het níét prima, zijn we raar?!?!'
![]()
Stomme onzekerheden
Wat heeeerlijkquote:Op donderdag 26 september 2024 14:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
Was echt bizar om mee te maken ook
Ik had continue adrenaline dumps en lichaam zat vast in fight or flight. Al maanden toen. En toen moest ik met die oefeningen gaan diepzitten en dat langzaam opbouwen totdat ik dat 10 minuten volhield zonder klachten. En de volgende stap was dus iets op mijn bovenbenen leggen terwijl je zo zat. En dat ook opbouwen.
En op een gegeven moment klikte het opeens en voelde ik letterlijk de spanning uit mijn benen wegstromen
Alsof ik lek geprikt was ofzo![]()
Echt bizar gevoel.
En daarna ging dat veel makkelijker iedere keer.helemaal na zo'n periode waarin je continu aan hebt gestaan, dat klink echt hels
Maar @CherryLips en @Crack_ die deken ligt dan op je dekbed?
Hoe doe je dat bij tweepersoonsbed van 180 dan?It's weird being the same age as old people
☺smilies![]()
Ben ik scheel of heeft iemand anders het al opgeruimd?quote:Op donderdag 26 september 2024 14:16 schreef kwiwi het volgende:
@:fogel je sub-forum wordt ondergespamd(of beide)
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
nou dit ging echt heel snelquote:Op donderdag 26 september 2024 14:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja en als je ouder wordt vliegen de kilo's er volgens mij ook wat sneller aan.![]()
denk wel beter dan roken :p![]()
Is al opgeruimdquote:Op donderdag 26 september 2024 14:51 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ben ik scheel of heeft iemand anders het al opgeruimd?(of beide)
![]()
![]()
Dat zeker!quote:Op donderdag 26 september 2024 14:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja en als je ouder wordt vliegen de kilo's er volgens mij ook wat sneller aan.
Als het na je 30ste niet komt dan wel na je 40ste![]()
![]()
quote:
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Tegen degene naast je zeggen," jij hebt pech, deze is voor mij"quote:Op donderdag 26 september 2024 14:51 schreef Xilia het volgende:
Maar @:cherrylips en @:crack_ die deken ligt dan op je dekbed?
Hoe doe je dat bij tweepersoonsbed van 180 dan?![]()
Niiiceeee! Ben heel benieuwd hoe het je zal bevallenquote:
quote:quote:
Dan doe je dat hetzelfde als wat je met je dekbed doet denk ik? Een grotere kopen?quote:Op donderdag 26 september 2024 14:51 schreef Xilia het volgende:
Hoe doe je dat bij tweepersoonsbed van 180 dan?
Maar ik slaap onder een eenpersoonsdekbed want ik moet het hele dekbed hebben en dat is nooit zo leuk voor mn bedgenootjes
mimimimimimiquote:Op donderdag 26 september 2024 14:52 schreef rival het volgende:
[..]
Dat zeker!
Als het na je 30ste niet komt dan wel na je 40ste![]()
spruitjes doppen en aardappels schillen
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Beetje aan m'n conditie werken. Maar dan zou ik het nog eens tien keer moeten doen.quote:Tap tap tap![]()
quote:Op donderdag 26 september 2024 14:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Beetje aan m'n conditie werken. Maar dan zou ik het nog eens tien keer moeten doen.very beetje beetje
Ik heb er zelf geen, omdat ik dezelfde praktische vragen hebquote:Op donderdag 26 september 2024 14:51 schreef Xilia het volgende:
Hoe doe je dat bij tweepersoonsbed van 180 dan?
Tap tap tap![]()
quote:Op donderdag 26 september 2024 14:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Niiiceeee! Ben heel benieuwd hoe het je zal bevallen
[..]
[..]
[..]
Dan doe je dat hetzelfde als wat je met je dekbed doet denk ik? Een grotere kopen?
Maar ik slaap onder een eenpersoonsdekbed want ik moet het hele dekbed hebben en dat is nooit zo leuk voor mn bedgenootjes![]()
Fuck the EBU.![]()
goorlingquote:Op donderdag 26 september 2024 14:55 schreef Nizno het volgende:
spruitjes doppen en aardappels schillenSalivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen![]()
gebakken spruitjes zijn lekker, niet zeikenquote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Hij wil dat juist niet hèquote:Op donderdag 26 september 2024 14:54 schreef rival het volgende:
[..]
Tegen degene naast je zeggen," jij hebt pech, deze is voor mij"
☺smilies![]()
ja om er vervolgens achter te komen dan je knieën finaal naar de klote zijn. Ook al eens gedaan.quote:Op donderdag 26 september 2024 14:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Beetje aan m'n conditie werken. Maar dan zou ik het nog eens tien keer moeten doen.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen![]()
nou dat is dan snelquote:Op donderdag 26 september 2024 14:56 schreef rival het volgende:
[..]
Kom je vanzelf wel achter als jij ook zo oud wordt.![]()
quote:Op donderdag 26 september 2024 14:56 schreef rival het volgende:
[..]
Kom je vanzelf wel achter als jij ook zo oud wordt.
Dit leest als een dreigement.Tap tap tap![]()
spruitjes zijn goor en ik zeik als ik wil.quote:Op donderdag 26 september 2024 14:56 schreef Nizno het volgende:
[..]
gebakken spruitjes zijn lekker, niet zeikenSalivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen![]()
Oh hai.quote:I'm surrounded by morons!
Ze knarsen een beetje maar doen nog geen pijnquote:Op donderdag 26 september 2024 14:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja om er vervolgens achter te komen dan je knieën finaal naar de klote zijn. Ook al eens gedaan.
Tap tap tap![]()
als, ooitquote:Op donderdag 26 september 2024 14:56 schreef rival het volgende:
[..]
Kom je vanzelf wel achter als jij ook zo oud wordt.Baby darling doll face honey![]()
Nouja ik zou het wel willen proberen als het wat kouder wordt en als jullie allemaal zo enthousiast zijn.quote:Op donderdag 26 september 2024 14:54 schreef Crack_ het volgende:
Dan doe je dat hetzelfde als wat je met je dekbed doet denk ik? Een grotere kopen?
Maar ik slaap onder een eenpersoonsdekbed want ik moet het hele dekbed hebben en dat is nooit zo leuk voor mn bedgenootjes
Maar mijn lief wil dat dus absoluut niet
☺smilies![]()
quote:Op donderdag 26 september 2024 14:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dit leest als een dreigement.![]()
![]()
Beelden gelekt van ballie die wat lokale lekkernijen uitprobeertSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
ik hou je op de hoogte!quote:Op donderdag 26 september 2024 14:59 schreef Xilia het volgende:
[..]
Nouja ik zou het wel willen proberen als het wat kouder wordt en als jullie allemaal zo enthousiast zijn.
Maar mijn lief wil dat dus absoluut niet![]()
quote:Op donderdag 26 september 2024 14:59 schreef Modus het volgende:
Beelden gelekt van ballie die wat lokale lekkernijen uitprobeertIk zou me zo leegschijten daar dat ik niet eens de kans krijg om aan te komen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tap tap tap![]()
in de stoemp is ook heerlijkquote:Op donderdag 26 september 2024 14:56 schreef Nizno het volgende:
[..]
gebakken spruitjes zijn lekker, niet zeiken
Hmm, je zou zo een kunnen proberen waarbij je proefdagen hebt?quote:Op donderdag 26 september 2024 14:59 schreef Xilia het volgende:
[..]
Nouja ik zou het wel willen proberen als het wat kouder wordt en als jullie allemaal zo enthousiast zijn.
Maar mijn lief wil dat dus absoluut niet
Maar dan zou je wel een een persoonsdekbed moeten kiezen en die dan alleen over jezelf heen leggen oid?Baby darling doll face honey![]()
Beelden gelekt van ballie die wat lokale lekkernijen uitprobeertDat mondkapje kan wel af nu hoor balletjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen![]()
Fijn hèquote:Op donderdag 26 september 2024 14:58 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Wacht maar tot je hormonen daarna raar gaan doen hue hue hue feest
☺smilies![]()
ballie deze vast bookmarken LIF / Centraal topic - de overgangquote:Op donderdag 26 september 2024 14:58 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Wacht maar tot je hormonen daarna raar gaan doen hue hue hue feest![]()
![]()
Is niet vanwege corona denk ik.quote:Op donderdag 26 september 2024 15:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat mondkapje kan wel af nu hoor balletjeTap tap tap![]()
Krijg je minder last van de overgang als je aan de pil zit? #durft te vragenBaby darling doll face honey![]()
Ik zou om die reden daar al niet heen kunnen/durvenquote:Op donderdag 26 september 2024 15:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zou me zo leegschijten daar dat ik niet eens de kans krijg om aan te komen.
☺smilies![]()
Maar daar moet je toch mee stoppen rond je vijftigste schijnt.quote:Op donderdag 26 september 2024 15:02 schreef Crack_ het volgende:
Krijg je minder last van de overgang als je aan de pil zit? #durft te vragenTap tap tap![]()
Dat heb ik ook met Mexicoquote:Op donderdag 26 september 2024 15:03 schreef Xilia het volgende:
[..]
Ik zou om die reden daar al niet heen kunnen/durven
Tap tap tap![]()
wat foto's van vandaagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Beelden gelekt van ballie die wat lokale lekkernijen uitprobeertSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Meestal heb je er dan helemaal geen last van, maar de pil zolang is ook niet echt goed.quote:Op donderdag 26 september 2024 15:02 schreef Crack_ het volgende:
Krijg je minder last van de overgang als je aan de pil zit? #durft te vragenIt's weird being the same age as old people
☺smilies![]()
vanwege het risico op trombose zijn sommige niet meer veilig maar andere kunnen welquote:Op donderdag 26 september 2024 15:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar daar moet je toch mee stoppen rond je vijftigste schijnt.
En je merkt de overgang dan wel wat minder, tegen die tijd nog maar even wat beter inlezen
ga es weg engnekquote:Op donderdag 26 september 2024 15:01 schreef Modus het volgende:
[..]
ballie deze vast bookmarken LIF / Centraal topic - de overgang![]()
quote:Op donderdag 26 september 2024 15:04 schreef bitterbal het volgende:
wat foto's van vandaagJe eet daar volgens mij wel gezonder dan hier, en dan al dat lopen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik was na twee weken Japan ook een paar kilo kwijt
Tap tap tap![]()
Maar dat deden ze daarvoor ook.quote:Op donderdag 26 september 2024 15:05 schreef bitterbal het volgende:
ze dragen hier nog steeds mondkapjesTap tap tap![]()
ja preciesquote:Op donderdag 26 september 2024 15:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar dat deden ze daarvoor ook.![]()
Dus nogmaals (sorry) je ligt onder een dekbed plus zo'n deken er bovenop?quote:Op donderdag 26 september 2024 15:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
in de stoemp is ook heerlijk
[..]
Hmm, je zou zo een kunnen proberen waarbij je proefdagen hebt?
Maar dan zou je wel een een persoonsdekbed moeten kiezen en die dan alleen over jezelf heen leggen oid?It's weird being the same age as old people
☺smilies![]()
wat foto's van vandaagdat etenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.best simpel maar zo vers en zo lekker, echt genieten
En voor de rest val ik in herhaling 'wowo wat een wereldstad owowow'(maar wel foto's blijven delen hoor!!). Erg bijzonder om te zien
Of over je hoes heen dat je alleen onder je hoes en dat ding ligt. Dat lijkt me nu nog de betere optie tot de winter.quote:Op donderdag 26 september 2024 15:05 schreef Xilia het volgende:
[..]
Dus nogmaals (sorry) je ligt onder een dekbed plus zo'n deken er bovenop?![]()
ja is goedquote:Op donderdag 26 september 2024 15:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Avondeten ziet er wel weinig uit.![]()
Ik ben inmiddels orakel en in te huren voor adviezen.quote:Op donderdag 26 september 2024 15:01 schreef Modus het volgende:
[..]
ballie deze vast bookmarken LIF / Centraal topic - de overgang
250 euro per uur. Gr. Gr.![]()
quote:Op donderdag 26 september 2024 15:05 schreef Xilia het volgende:
[..]
Dus nogmaals (sorry) je ligt onder een dekbed plus zo'n deken er bovenop?Geen sorry, ik gaf daar ook niet echt antwoord op
Ik lig onder dekbed met daarboven die zware dekenmaar volgens mij kun je ook onder enkel die zware deken liggen? Of anders weet ik niet goed waarom die deken een hoes zou hebben met een microvezel kant voor de koudere dagen, en een bamboe kant voor de warmere dagen
wat foto's van vandaagNice ballieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
☺smilies![]()
oh ja , hier kan je zakjes pakken voor je plu bij de metro's en winkecentra zodat je niet overal loopt te lekken![]()
![]()
Ok. Als het maar voldoende is voor jou.quote:
Fuck the EBU.![]()
En daarna kun je dat water uit het zakje gemakkelijk opdrinken, duurzaam en goedkoop!quote:Op donderdag 26 september 2024 15:09 schreef bitterbal het volgende:
oh ja , hier kan je zakjes pakken voor je plu bij de metro's en winkecentra zodat je niet overal loopt te lekken
[ afbeelding ]
Dat is wel slim.quote:Op donderdag 26 september 2024 15:09 schreef bitterbal het volgende:
oh ja , hier kan je zakjes pakken voor je plu bij de metro's en winkecentra zodat je niet overal loopt te lekken
[ afbeelding ]Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
nou dat weet ik niet maar als ik minder eet heb ik minder last van maagzuur dusquote:Op donderdag 26 september 2024 15:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ok. Als het maar voldoende is voor jou.![]()
quote:Op donderdag 26 september 2024 15:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
En daarna kun je dat water uit het zakje gemakkelijk opdrinken, duurzaam en goedkoop!![]()
![]()
Ja, waarschijnlijk wel.quote:Op donderdag 26 september 2024 15:02 schreef Crack_ het volgende:
Krijg je minder last van de overgang als je aan de pil zit? #durft te vragenKlopt.quote:Op donderdag 26 september 2024 15:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar daar moet je toch mee stoppen rond je vijftigste schijnt.![]()
Is dit de beste en gezondste aanvluchtroute. Nee. Tenzij je echt geen babies wil![]()
![]()
Ik wacht jullie ervaringen nog even af en zal me verder inlezenquote:Op donderdag 26 september 2024 15:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]Geen sorry, ik gaf daar ook niet echt antwoord op
Ik lig onder dekbed met daarboven die zware dekenmaar volgens mij kun je ook onder enkel die zware deken liggen? Of anders weet ik niet goed waarom die deken een hoes zou hebben met een microvezel kant voor de koudere dagen, en een bamboe kant voor de warmere dagen
☺smilies![]()
Minder last van maagzuur is wel zo prettig.quote:Op donderdag 26 september 2024 15:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou dat weet ik niet maar als ik minder eet heb ik minder last van maagzuur dus
Fuck the EBU.![]()
ja word er regelmatig wakker van snachtsquote:Op donderdag 26 september 2024 15:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Minder last van maagzuur is wel zo prettig.![]()
Dus dit was bewust en die lunch was ook pas om 1500 geloof ik. En wilde vroeg terug naar het appartement dus vandaar dat het niet zoveel was :p![]()
Ik ben echt fan van dons. Zo fluffie en woelie en luchtig en crispy.quote:Op donderdag 26 september 2024 15:12 schreef Xilia het volgende:
[..]
Ik wacht jullie ervaringen nog even af en zal me verder inlezen
Nu denk ik ineens; moet ik dit ook![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: