SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Your beauty never ever scared me.
Pff uhm weet ik even zo niet uit mijn hoofd maar de LEGO winkel zit aan het einde van de straat ongeveer haha.quote:Op donderdag 26 september 2024 11:28 schreef rival het volgende:
@:Ama in welke wijk zit je straks in Berlijn?
Dat is het eerste wat ik ga eten daar en ook het laatste voor ik weer naar huis ga.quote:
opgegeven.quote:Op donderdag 26 september 2024 11:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ahh, ja dat is wel geweest maar niet op de toeristische manier die je nu gaat. Dat telt inderdaad niet![]()
Checkpoint Charlie is ook amper iets.. toch?![]()
[..]
klik klik klik gedaan of maar opgegeven?
Mitte.quote:Op donderdag 26 september 2024 11:29 schreef Ama het volgende:
[..]
Pff uhm weet ik even zo niet uit mijn hoofd maar de LEGO winkel zit aan het einde van de straat ongeveer haha.
Haha, kan ook geen kwaad om wél even te kijken natuurlijkquote:Op donderdag 26 september 2024 11:21 schreef Ama het volgende:
[..]
Checkpoint Charlie is op zich wel geinig om keertje te zien als je toevallig in de buurt bent. Ik hoef er niet weer heen maar ons hotel blijkt er vlakbij te zitten dus waarschijnlijk zie ik het toch wel weer.
quote:
Ik hoef niet zo nodig te feesten maar 's avonds ergens een drankje doen is wel gezellig.quote:Op donderdag 26 september 2024 11:43 schreef rival het volgende:
[..]
Dan zit je redelijk in de buurt van al het gefeest
Ik heb de site nog wel open staan.quote:Op donderdag 26 september 2024 11:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Haha, kan ook geen kwaad om wél even te kijken natuurlijkhoort er toch ook beetje bij
[..]
Misschien kom je uiteindelijk wel bij een echt mens terecht, gewoon nederlands blijven pratenquote:Op donderdag 26 september 2024 11:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb de site nog wel open staan.
omdat er zestig seconden in een minuut zitten en 60 minuten in een uurquote:Op donderdag 26 september 2024 12:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hoezo is het alweer 12 uur?
Vroeg ik me ook net afquote:Op donderdag 26 september 2024 12:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hoezo is het alweer 12 uur?
hier ook zonquote:Op donderdag 26 september 2024 12:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Vroeg ik me ook net afik ga zo een heerlijke tosti maken
en als het droog blijft een kleine pauzewandeling, de zon is er nu zelfs even!
Even kijken of ik zelf wat kan typen.quote:Op donderdag 26 september 2024 12:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Misschien kom je uiteindelijk wel bij een echt mens terecht, gewoon nederlands blijven praten
Hier ook al hele ochtend droog. Ik zie zelfs blauwe lucht.quote:Op donderdag 26 september 2024 12:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Vroeg ik me ook net afik ga zo een heerlijke tosti maken
en als het droog blijft een kleine pauzewandeling, de zon is er nu zelfs even!
quote:Op donderdag 26 september 2024 12:02 schreef Nizno het volgende:
[..]
omdat er zestig seconden in een minuut zitten en 60 minuten in een uur
quote:Op donderdag 26 september 2024 12:02 schreef Nizno het volgende:
[..]
omdat er zestig seconden in een minuut zitten en 60 minuten in een uur
is er iets of iemand dat/die je tegen gaat houden?quote:Op donderdag 26 september 2024 12:13 schreef CherryLips het volgende:
Zin om een frikandelbroodje ofzo te halen.
M'n vetjes.quote:Op donderdag 26 september 2024 12:13 schreef Nizno het volgende:
[..]
is er iets of iemand dat/die je tegen gaat houden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |