Derksen lijkt me anders ook geen hele sympathieke man.. denk dat Genee dan nog de meest "normale" van de 3 is als hij zijn tv-act uit zetquote:Op vrijdag 27 september 2024 21:58 schreef JanGroen het volgende:
En weer een hele leuke en ontspannende sfeer zonder René van der Gijp er bij aan tafel.
Lijkt mij achter de schermen helemaal geen sympathieke man. Hij komt met z’n lach en seksistische opmerkingen “grappig” over, maar volgens mij is het een dwingelandje die -als hij zijn zin niet krijgt- heel vervelend gaat doen: niks meer zeggen, verveeld er bij zitten aan tafel, enz..
Voor mij hoeft hij eigenlijk niet meer aan te schuiven. Genoeg leuke andere gasten die zijn plek op kunnen vullen.
Derksen lijkt me ruwe bolster, blanke pit. Kan keihard zijn maar onder aan de streep wel een goede vent denk ik. Genee heb ik altijd een lafbek gevonden en Gijp is een autist eerste klas (al luister ik nog altijd graag naar hem).quote:Op zaterdag 28 september 2024 21:53 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Derksen lijkt me anders ook geen hele sympathieke man.. denk dat Genee dan nog de meest "normale" van de 3 is als hij zijn tv-act uit zet
Hele dikke ouwe koek van een eeuw oud. Inmiddels is Marcel zelf een soort roddelGijp.quote:Op zaterdag 28 september 2024 22:20 schreef DrDentz het volgende:
René is best krankzinnig achter de schermen als je dit hoort
Derksen is iemand die weinig mensen toelaat in zijn leven.quote:Op zaterdag 28 september 2024 21:53 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Derksen lijkt me anders ook geen hele sympathieke man.. denk dat Genee dan nog de meest "normale" van de 3 is als hij zijn tv-act uit zet
Wel hilarisch hoe hij dit verwoordt.quote:Op zaterdag 28 september 2024 22:51 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Hele dikke ouwe koek van een eeuw oud. Inmiddels is Marcel zelf een soort roddelGijp.
Zo, hier zit flink wat frustratie zo op de zondagmorgen.quote:Op zondag 29 september 2024 10:26 schreef Lospedrosa het volgende:
Het wordt tijd dat René Gijp eens wordt duidelijk gemaakt dat die een loser is en geen winnaar.
Omdat hij de ganse dag niks doet terwijl een ander wel hard werkt. De opvoeding van zijn kinderen heeft geweigerd en aan zijn vrouw overgelaten maar dan wel vlakbij woont om ze soms aan te gapen.
Het is een volwassen kleuter die dan ook nog vaak roept: “die is niet goed!die is niet goed!!”
Nee maar een ander die doet tenminste wat. (Niemand doet minder dan de Gijp)
Jij leidt het leven van een beroepswerkloze achterstandswijker met als verschil dat je per ongeluk wel veel geld hebt.
Ja na jaren de Gijp moest het er even uit.quote:Op zondag 29 september 2024 10:28 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Zo, hier zit flink wat frustratie zo op de zondagmorgen.
Je zegt ook wel rake dingen. Gijp heeft veel irritante trekjes die in dit format pijnlijk blootgelegd worden omdat ie niet op zijn plek zit. Al moet ik zeggen dat ie in z'n podcast ook vervelend is.quote:Op zondag 29 september 2024 11:26 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja na jaren de Gijp moest het er even uit.
Die vent spoort niet. Heb hem nooit leuk gevonden.quote:Op zaterdag 28 september 2024 21:53 schreef ikweethetookniet het volgende:
Nou deze dan ook nog maar ff speciaal voor
quote:Op zondag 29 september 2024 10:28 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Die hysterische, hoge lach vind ik nog wel het meest irritant, want het is vaak om niks, het lijkt erop alsof hij het voor 90% aanzet en nep doet en de grappen die iets (kleine iets) meer diepgang hebben, komen niet eens van hem en daar lacht hij zelf ook niet om. Genee en Derksen redden het prima met zijn tweeën, maar die Vd Gijp gaat echt niet weg voordat zijn contract erop zit denk ik.quote:Op vrijdag 27 september 2024 21:58 schreef JanGroen het volgende:
En weer een hele leuke en ontspannende sfeer zonder René van der Gijp er bij aan tafel.
Lijkt mij achter de schermen helemaal geen sympathieke man. Hij komt met z’n lach en seksistische opmerkingen “grappig” over, maar volgens mij is het een dwingelandje die -als hij zijn zin niet krijgt- heel vervelend gaat doen: niks meer zeggen, verveeld er bij zitten aan tafel, enz..
Voor mij hoeft hij eigenlijk niet meer aan te schuiven. Genoeg leuke andere gasten die zijn plek op kunnen vullen.
Hij heeft anders wel een punt vind ik. En ja frustratie, mensen die anderen afzeiken, daartegen beweren te zijn en het zelf niet kunnen hebben, terwijl ze ook nog eens geen ruk uitvoeren, die kunnen nu eenmaal sneller in je irritatie-zone gaan zitten ja.quote:Op zondag 29 september 2024 10:28 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ik denk precies andersom. Als je Derksen op straat tegenkomt en je spreekt hem aan dan is hij heel vriendelijk. En als je met hem over muziek een gesprek aanknoopt heb je er gelijk een vriend bij. Genee lijkt me juist ook zonder camera mr. Bigstar.quote:Op zaterdag 28 september 2024 21:53 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ben opgegroeid met het programma, maar tegenwoordig wil je iedere uitzending een baksteen richting het televisiescherm gooien. Vanaf het moment Derksen, door eigen dommigheid, werd gecanceld draait ie telkens de rollen rigoureus om. Is in die hoedanigheid zelfs nog in staat om een serieverkrachter te verdedigen. Hoe meer er A roepen des te meer hij B zal brullen. En hij heeft het zelf niet eens door. Beter lees je eens één artikel goed ipv vijfentwintig keer allemaal halve stukjes in te leveren.quote:Op maandag 30 september 2024 21:58 schreef timmmmm het volgende:
Raar standpunt weer van Johan. Mevrouw Iceman mag aan de volkskrant niet vertellen dat meneer Iceman het hele gezin, bewezen, alle hoeken van de kamer heeft laten zien, want waarom zou je dat in de media vertellen want daar heeft toch niemand iets mee te maken.
Meneer Derksen mag op SBS wel vertellen dat vader Derksen moeders alle hoeken van de kamer liet zien. Want daar heeft blijkbaar wel iedereen wat mee te maken.
Als je het verschil niet begrijpt tussen een levend een een dood iemand en smaad en laster dan kan je beter niet reagerenquote:Op maandag 30 september 2024 21:58 schreef timmmmm het volgende:
Raar standpunt weer van Johan. Mevrouw Iceman mag aan de volkskrant niet vertellen dat meneer Iceman het hele gezin, bewezen, alle hoeken van de kamer heeft laten zien, want waarom zou je dat in de media vertellen want daar heeft toch niemand iets mee te maken.
Meneer Derksen mag op SBS wel vertellen dat vader Derksen moeders alle hoeken van de kamer liet zien. Want daar heeft blijkbaar wel iedereen wat mee te maken.
Wat is hier precies smaad en laster dan, leg eens uitquote:Op maandag 30 september 2024 22:59 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Als je het verschil niet begrijpt tussen een levend een een dood iemand en smaad en laster dan kan je beter niet reageren
Gelukkig is dit sujet geen mod meer en dat is
Hij had ook totaal geen argumenten en lulde maar wat. Ook wel grappig dat hij altijd 'een hekel had aan mensen die schreeuwen' want dat deed zijn vader altijd maar dat doet Johan ook altijd als hij een discussie verliest.quote:Op maandag 30 september 2024 21:58 schreef timmmmm het volgende:
In een meningenshow lullen mensen nu eenmaal uit hun nek zolang het hen maar uitkomt. Is op zich logisch en vergelijkbaar met het dagelijkse leven. Waar bij mij juist de grootste ergernis ligt is het gebrek aan weerwoord/tegenspraak op zulke momenten. Maar daar hoor je amper iemand over. En als ze er al zijn dan zitten ze of vijfhonderd meter afstand aan een bar.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 11:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hij had ook totaal geen argumenten en lulde maar wat. Johan verzon dit ter plekke.
Genee probeerde het wel qua Wim Hof maar er zat notabene iemand van een krant die Farioli bekritiseerde naast hem in de vorm van Valentijn. (lol)quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 12:06 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
In een meningenshow lullen mensen nu eenmaal uit hun nek zolang het hen maar uitkomt. Is op zich logisch en vergelijkbaar met het dagelijkse leven. Waar bij mij juist de grootste ergernis ligt is het gebrek aan weerwoord/tegenspraak op zulke momenten. Maar daar hoor je amper iemand over. En als ze er al zijn dan zitten ze of vijfhonderd meter afstand aan een bar.
Vanwege alle mogelijke neveneffecten is Genee teveel op zijn hoede waardoor het allemaal resulteert in een halfbakken tegengeluid. De conflictvermijdende Gijp bemoeit zich sowieso al nooit ook maar ergens mee en inhoudelijk brengt ie enkel nog maar een gedateerde lachband (uit sitcoms) met zich mee. En van een betaalde gast mag je het eigenlijk niet eens verwachten wetende dat de selectiecommissie ook meteen je tafelgenoten zijn. In de kern blijft het een fenomenaal programma/trio, juist door die onderlinge frictie en aparte karakters, maar geloofwaardigheid is minstens even zo belangrijk.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 12:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Genee probeerde het wel qua Wim Hof maar er zat notabene iemand van een krant die Farioli bekritiseerde naast hem in de vorm van Valentijn. (lol)
Johan verweet Peter R. de Vries altijd dat hij overal aanschoof en zijn mening gaf, ook als hij er geen verstand van had. Zie hoe het jaren later gaatquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 12:06 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
In een meningenshow lullen mensen nu eenmaal uit hun nek zolang het hen maar uitkomt. Is op zich logisch en vergelijkbaar met het dagelijkse leven. Waar bij mij juist de grootste ergernis ligt is het gebrek aan weerwoord/tegenspraak op zulke momenten. Maar daar hoor je amper iemand over. En als ze er al zijn dan zitten ze of vijfhonderd meter afstand aan een bar.
Johan: ze hadden aangifte moeten doen!quote:Op maandag 30 september 2024 21:58 schreef timmmmm het volgende:
Ik las ook dat aan gasten te verstaan was gegeven dat je Johan niet teveel moet tegenspreken in dat programma, vreemde opzet want het resultaat is dus dat ie lekker kan raaskallen en dat er dus uitholling van de feitelijkheden plaatsvindt en ze er zelf aan hebben bijgedragen dat het de grote Johan-show is geworden.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 12:36 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Vanwege alle mogelijke neveneffecten is Genee teveel op zijn hoede waardoor het allemaal resulteert in een halfbakken tegengeluid. De conflictvermijdende Gijp bemoeit zich sowieso al nooit ook maar ergens mee en inhoudelijk brengt ie enkel nog maar een gedateerde lachband (uit sitcoms) met zich mee. En van een betaalde gast mag je het eigenlijk niet eens verwachten wetende dat de selectiecommissie ook meteen je tafelgenoten zijn. In de kern blijft het een fenomenaal programma/trio, juist door die onderlinge frictie en aparte karakters, maar geloofwaardigheid is minstens even zo belangrijk.
Dat maakt niet uit, Johan noemt alles woke.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 21:51 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Het heel schandaal rondom the Voice heeft toch niks met woke te maken.
Noh vind ik ook wel een beetje.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 21:51 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Het heel schandaal rondom the Voice heeft toch niks met woke te maken.
?quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 22:16 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Noh vind ik ook wel een beetje.
Aan de schandpaal zonder enig bewijs, hoppa
Al roeptoetert ie dat de aarde plat is, het is aan de tafel om dan te corrigerenquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 22:13 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit, Johan noemt alles woke.
Gijp zegt inhoudelijk geen mallemoer waarna Genee geforceerd een voetbalvraagje stelt (en ook dan antwoordt Derksen...)quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 22:17 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Het wordt inhoudelijk, dus Gijp grijpt even in.
Of heb je nog wat op tv gezien.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 13:33 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Gijp zegt inhoudelijk geen mallemoer waarna Genee geforceerd een voetbalvraagje stelt (en ook dan antwoordt Derksen...)
Gijp gaat ook wel stoppen. Er valt voor hem niets meer te winnen.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 13:36 schreef GM78 het volgende:
[..]
Of heb je nog wat op tv gezien.
Als ik Gijp zou zijn ik gewoon lekker stoppen.
Zit er ondertussen echt voor janlul
Hij doet het voor die mensjes.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 13:59 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Gijp gaat ook wel stoppen. Er valt voor hem niets meer te winnen.
Oh ja. Nog erger.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 14:14 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Hij doet het voor die mensjes.
Hoor en wederhoor kennen ze toch al niet.....quote:Op maandag 30 september 2024 21:58 schreef timmmmm het volgende:
Dat gaat Gijp niet leuk vinden.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 18:26 schreef tong80 het volgende:
Mediacourant schreef een paar weken geleden al dat Eva Jinek Vandaag Inside dreigde te ‘onttronen’ als de populairste talkshow op de Nederlandse televisie en dat lijkt inderdaad te gaan gebeuren. Volgens Tina Nijkamp noteerde Jinek dinsdagavond met haar programma Eva een kijkcijferrecord. De presentatrice trok ruim een miljoen kijkers naar de televisie, een stuk meer dan de heren van Vandaag Inside.
René van der Gijp liet begin vorige maand nog blijken helemaal geen fan te zijn van het programma van Eva Jinek. De voormalig voetballer van onder meer PSV noemde de talkshow ‘koud, kil en afstandelijk’. Mediacourant is daarentegen vanaf het begin al vol lof over het besluit van Jinek om haar eigen talkshow te beginnen op de publieke omroep. “Het is misschien wel de slimste stap die Eva Jinek had kunnen zetten: terugkeren naar de publieke omroep, waar ze nu het roemruchte De Wereld Draait Door-tijdslot vult. Op korte termijn had blijven bij RTL haar veel meer geld opgeleverd, maar op langere termijn is haar carrièreperspectief beter nu ze op ’s lands meest bekeken tv-zender uitzendt: NPO 1”, zo las het een paar weken geleden.
Slecht nieuws voor Vandaag Inside
In hetzelfde artikel uitte Mediacourant al zijn zorgen voor Vandaag Inside. “Goed nieuws voor Eva, maar slecht nieuws voor Wilfred Genee en zijn maten van Vandaag Inside. Zij dreigen te degraderen naar de nummer-twee-talkshow van het land”, zo klonk het. Een maand na de start van het programma Eva heeft Jinek inderdaad een serieuze klap uitgedeeld aan de talkshow van SBS. “Wauw! Eva noteert een kijkcijferrecord. Niet eerder scoorde ze zo hoog!”, zo schrijft Nijkamp op haar Instagram. Jinek trok liefst 1.096.000 kijkers naar haar programma. Ze scoorde een 21.9 in de leeftijdscategorie 25-54 jaar. “De onderwerpen, de ruimte die de gasten krijgen en de kwetsbaarheid die Eva durft te tonen spreekt de kijkers enorm aan.”
Volgens Nijkamp is dat toch wel ‘bijzonder’. “Want niet eerder had een vooravond programma zo weinig onderwerpen per uitzending en zulke hoge kijkcijfers. Het vorige record stond op 1.019.000 kijkers voor de eerste uitzending. Eva is de grootste hit qua nieuwe programma’s tot nu toe van dit seizoen”, aldus Nijkamp. Eva dringt met het kijkcijferrecord de top vijf binnen van best bekeken televisieprogramma’s dinsdagavond en houdt Vandaag Inside ver onder zich. Wilfred Genee, Johan Derksen en Van der Gijp konden rekenen op ‘slechts’ 917.000 kijkers. “Eva Jinkek overklast Vandaag Inside”, zo kopt Mediacourant dan ook. “Opvallend is ook dat Eva de mannen van Vandaag Inside, die altijd heel gemeen tegen haar zijn, een poepie laat ruiken. Tot dit seizoen waren zij de best bekeken talkshow van Nederland, maar dat zou zomaar eens kunnen gaan veranderen.”
https://www.msn.com/nl-nl(...)d8dfc0077434b7&ei=22
'Laat gaan man. Lache man. Kan jou het rotte.'quote:Op woensdag 2 oktober 2024 18:57 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Dat gaat Gijp niet leuk vinden.
Whehe, lekker naast Gijp in de sauna zitten.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 18:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
'Laat gaan man. Lache man. Kan jou het rotte.'
Als de Russen hier binnenvallen ga ik bij Gijp schuilen.
Vermoedelijk wel, al lees je er weinig over.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 21:48 schreef Epistaxiophobia het volgende:
is die de Winter gay? Of begrijp ik de grapjes verkeerd?
Hij acteert de neutrale journalist, maar thuis zet hij een MAGA-pet op.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 22:12 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Zou Raymond kicken op Trump? Een beetje maar toch?
Hij praat altijd met een zak meel in zijn mondquote:Op woensdag 2 oktober 2024 21:48 schreef Epistaxiophobia het volgende:
is die de Winter gay? Of begrijp ik de grapjes verkeerd?
Lijkt mij wel een fanboy.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 22:12 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Zou Raymond kicken op Trump? Een beetje maar toch?
Precies dat. Hij beweert ook dat mensen vinden dat hij pro Trump is, juist omdat hij neutraal is. Maar let maar eens op: overal waar iets positiefs te melden is over de democraten zwakt hij het meteen af terwijl als Trump weer iets debiels doet of beweert nuanceert hij het direct onder het motto van ‘maar zijn kiezers vinden dit prachtig’.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 22:16 schreef Martinello het volgende:
[..]
Hij acteert de neutrale journalist, maar thuis zet hij een MAGA-pet op.
Toch wel verfrissend tussen al die Kamala-aanbidders bij de NPOquote:Op woensdag 2 oktober 2024 23:07 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Precies dat. Hij beweert ook dat mensen vinden dat hij pro Trump is, juist omdat hij neutraal is. Maar let maar eens op: overal waar iets positiefs te melden is over de democraten zwakt hij het meteen af terwijl als Trump weer iets debiels doet of beweert nuanceert hij het direct onder het motto van ‘maar zijn kiezers vinden dit prachtig’.
Dit ja.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 23:08 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Toch wel verfrissend tussen al die Kamala-aanbidders bij de NPO
Dat is de eerste die dan een paniekaanval krijgt. Die onverschilligheid van hem is één grote act.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 18:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
'Laat gaan man. Lache man. Kan jou het rotte.'
Als de Russen hier binnenvallen ga ik bij Gijp schuilen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |