abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215121676

Nou deze dan ook nog maar ff speciaal voor :T
pi_215121683
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 september 2024 21:58 schreef JanGroen het volgende:
En weer een hele leuke en ontspannende sfeer zonder René van der Gijp er bij aan tafel.

Lijkt mij achter de schermen helemaal geen sympathieke man. Hij komt met z’n lach en seksistische opmerkingen “grappig” over, maar volgens mij is het een dwingelandje die -als hij zijn zin niet krijgt- heel vervelend gaat doen: niks meer zeggen, verveeld er bij zitten aan tafel, enz..

Voor mij hoeft hij eigenlijk niet meer aan te schuiven. Genoeg leuke andere gasten die zijn plek op kunnen vullen.
Derksen lijkt me anders ook geen hele sympathieke man.. denk dat Genee dan nog de meest "normale" van de 3 is als hij zijn tv-act uit zet
pi_215121833
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2024 21:53 schreef Marcoss het volgende:

[..]
Derksen lijkt me anders ook geen hele sympathieke man.. denk dat Genee dan nog de meest "normale" van de 3 is als hij zijn tv-act uit zet
Derksen lijkt me ruwe bolster, blanke pit. Kan keihard zijn maar onder aan de streep wel een goede vent denk ik. Genee heb ik altijd een lafbek gevonden en Gijp is een autist eerste klas (al luister ik nog altijd graag naar hem).
pi_215121918

René is best krankzinnig achter de schermen als je dit hoort
pi_215122188
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2024 22:20 schreef DrDentz het volgende:

René is best krankzinnig achter de schermen als je dit hoort
Hele dikke ouwe koek van een eeuw oud. Inmiddels is Marcel zelf een soort roddelGijp.
pi_215124429
quote:

[..]
Derksen is iemand die weinig mensen toelaat in zijn leven.
Maar de mensen die wel dicht bij hem staan, daar gaat die volgens mij wel voor door het vuur.

Elke week een bezoekje in de gevangenis voor een vriend.

Als een van de eerste in het ziekenhuis op het moment dat zijn chauffeur in het ziekenhuis lag.

Zijn dochter een huis gegeven? Of in ieder geval geholpen met een huis.

Volgens mij doneert hij ook behoorlijk aan goede doelen.

Mensen zien natuurlijk alleen de Johan van tv, dan kan je al gauw een verkeerd beeld van iemand krijgen.

Veel wereldberoemde comendianten zijn privé totaal niet leuk, of zo depressief als de tering.
pi_215124455
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2024 22:51 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Hele dikke ouwe koek van een eeuw oud. Inmiddels is Marcel zelf een soort roddelGijp.
Wel hilarisch hoe hij dit verwoordt.
pi_215124684
Het wordt tijd dat René Gijp eens wordt duidelijk gemaakt dat die een loser is en geen winnaar.
Omdat hij de ganse dag niks doet terwijl een ander wel hard werkt. De opvoeding van zijn kinderen heeft geweigerd en aan zijn vrouw overgelaten maar dan wel vlakbij woont om ze soms aan te gapen.
Het is een volwassen kleuter die dan ook nog vaak roept: “die is niet goed!die is niet goed!!”

Nee maar een ander die doet tenminste wat. (Niemand doet minder dan de Gijp)
Jij leidt het leven van een beroepswerkloze achterstandswijker met als verschil dat je per ongeluk wel veel geld hebt.
Vakman pur sang
pi_215124705
quote:
1s.gif Op zondag 29 september 2024 10:26 schreef Lospedrosa het volgende:
Het wordt tijd dat René Gijp eens wordt duidelijk gemaakt dat die een loser is en geen winnaar.
Omdat hij de ganse dag niks doet terwijl een ander wel hard werkt. De opvoeding van zijn kinderen heeft geweigerd en aan zijn vrouw overgelaten maar dan wel vlakbij woont om ze soms aan te gapen.
Het is een volwassen kleuter die dan ook nog vaak roept: “die is niet goed!die is niet goed!!”

Nee maar een ander die doet tenminste wat. (Niemand doet minder dan de Gijp)
Jij leidt het leven van een beroepswerkloze achterstandswijker met als verschil dat je per ongeluk wel veel geld hebt.
Zo, hier zit flink wat frustratie zo op de zondagmorgen.
pi_215125059
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2024 10:28 schreef tompsv18 het volgende:

[..]
Ja na jaren de Gijp moest het er even uit. :@
Vakman pur sang
pi_215125134
quote:
1s.gif Op zondag 29 september 2024 11:26 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Ja na jaren de Gijp moest het er even uit. :@
Je zegt ook wel rake dingen. Gijp heeft veel irritante trekjes die in dit format pijnlijk blootgelegd worden omdat ie niet op zijn plek zit. Al moet ik zeggen dat ie in z'n podcast ook vervelend is.
  Trouwste user 2022 zondag 29 september 2024 @ 12:14:52 #87
7889 tong80
Spleenheup
pi_215125580
quote:
6s.gif Op zaterdag 28 september 2024 21:53 schreef ikweethetookniet het volgende:

Nou deze dan ook nog maar ff speciaal voor :T
Die vent spoort niet. Heb hem nooit leuk gevonden.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 zondag 29 september 2024 @ 12:16:41 #88
7889 tong80
Spleenheup
pi_215125618
quote:

[..]
:D

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_215136925
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 september 2024 21:58 schreef JanGroen het volgende:
En weer een hele leuke en ontspannende sfeer zonder René van der Gijp er bij aan tafel.

Lijkt mij achter de schermen helemaal geen sympathieke man. Hij komt met z’n lach en seksistische opmerkingen “grappig” over, maar volgens mij is het een dwingelandje die -als hij zijn zin niet krijgt- heel vervelend gaat doen: niks meer zeggen, verveeld er bij zitten aan tafel, enz..

Voor mij hoeft hij eigenlijk niet meer aan te schuiven. Genoeg leuke andere gasten die zijn plek op kunnen vullen.
Die hysterische, hoge lach vind ik nog wel het meest irritant, want het is vaak om niks, het lijkt erop alsof hij het voor 90% aanzet en nep doet en de grappen die iets (kleine iets) meer diepgang hebben, komen niet eens van hem en daar lacht hij zelf ook niet om. Genee en Derksen redden het prima met zijn tweeën, maar die Vd Gijp gaat echt niet weg voordat zijn contract erop zit denk ik.
Een heer met stijl
pi_215137072
quote:

[..]
Hij heeft anders wel een punt vind ik. En ja frustratie, mensen die anderen afzeiken, daartegen beweren te zijn en het zelf niet kunnen hebben, terwijl ze ook nog eens geen ruk uitvoeren, die kunnen nu eenmaal sneller in je irritatie-zone gaan zitten ja. :P
Een heer met stijl
pi_215137178
Hoewel ik Gijp meestal wel kan aanhoren in VI heb ik zo het vermoeden dat hij in het echte leven een vreselijke vervelende snuiter is. Dat komt soms in VI ook wel naar voren.
Derksen hakt er natuurlijk altijd in met een botte bijl en zal ook wel vreemde knopen aan zijn jas hebben. Toch denk ik dat hij wel ok is. Hij wordt wel oud en dat merk je wel. Maar ja, dat worden wij ook. :@
  maandag 30 september 2024 @ 18:27:43 #92
466281 WismutVeilchen83
Gelderlander is ook schuld!
pi_215138919
quote:

[..]
Ik denk precies andersom. Als je Derksen op straat tegenkomt en je spreekt hem aan dan is hij heel vriendelijk. En als je met hem over muziek een gesprek aanknoopt heb je er gelijk een vriend bij. Genee lijkt me juist ook zonder camera mr. Bigstar.
Rini dankjewel.
pi_215138957
twitter

Jammer niet blind.
pi_215139404
https://nos.nl/nieuwsuur/(...)-op-maar-hoelang-nog

Nog met de oude beelden van Genee bij OOG TV
ik ben gek op abrikozentaart en Zelda
pi_215140828
Kick
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_215140852
:blauwoog: Gijp
Wie is de gast :?
pi_215140865
quote:
6s.gif Op maandag 30 september 2024 21:28 schreef ikweethetookniet het volgende:
:blauwoog: Gijp
Wie is de gast :?
Zou het uitmaken
pi_215140938
Valentijn *O* *O*
En Chris

Voorspellingen :P
pi_215140968
POLL
pi_215141027
Lekker raketje :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo