SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is lekker, boeiend hoe het heet.
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Dit jaar is de stroom 2x uitgevallen hier: voor 2 uur en voor 2.5 dag. In dat laatste geval was een grotere mooi geweest, alleen was ik toen niet thuisquote:Op woensdag 25 september 2024 20:32 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik had een grotere gekocht puur en alleen voor de AC.![]()
![]()
Nee, al de 4e post.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Hoe groter hoe beter!quote:Op woensdag 25 september 2024 20:32 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik had een grotere gekocht puur en alleen voor de AC.
Cause there is always a wrong to your right 🎶
Wanna play?: https://www.torn.com/3899578![]()
quote:Op woensdag 25 september 2024 20:34 schreef maily het volgende:
[..]
al is de fipoooo nog zo snel (weggehaald)
JustinK die quote hem wel
![]()
![]()
![]()
![]()
2.5 dag zonder stroom? Wow.quote:Op woensdag 25 september 2024 20:34 schreef devzero het volgende:
[..]
Dit jaar is de stroom 2x uitgevallen hier: voor 2 uur en voor 2.5 dag. In dat laatste geval was een grotere mooi geweest, alleen was ik toen niet thuis
Hier valt gelukkig zelden de stroom uit. Eigenlijk nooit.
De computers en router hebben doorgaans een uptime van vele weken.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:had jij ook google nodig?
Wat zeg je, size does matter?quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
35 cm dus. Toch wel dus.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
In Amerika wel toch?quote:Op woensdag 25 september 2024 20:36 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Wat zeg je, size does matter?
Ja hier dus ook.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ja, begin mei hadden we een aantal tornado's die ineens langskwamen op de dag dat ik op vakantie ging. Dus maar gehoopt dat alles goed ging en weg gegaan. Ik had geluk dat ik maar 2.5 dagen zonder stroom zat, er waren buurten waar ze meer dan een week zonder stroom zaten.quote:Op woensdag 25 september 2024 20:35 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
2.5 dag zonder stroom? Wow.
Hier valt gelukkig zelden de stroom uit. Eigenlijk nooit.
De computers en router hebben doorgaans een uptime van vele weken.![]()
In Amerika moet alles groot inderdaad.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
compensatiequote:Op woensdag 25 september 2024 20:38 schreef gebrokenglas het volgende:
In Amerika moet alles groot inderdaad.![]()
Smile, it's free therapy.![]()
quote:Op woensdag 25 september 2024 20:38 schreef JustinK het volgende:
[..]
Die hebben dan ook flink wat te compenserenSpuit 11quote:![]()
![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Dat hebben DTS-ers niet nodig.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Hey JKquote:
GG hoi hoiquote:
Hey litlle birdquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Jij bent toch ook best groot?quote:
![]()
![]()
Noem het dapper, noem het vluchten, maar ik knijp ertussenuit
Hey Moonquote:
Strengere regels voor fatbikes? Fabrikanten komen meteen met 'skinny bike'Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
quote:Op woensdag 25 september 2024 20:44 schreef Lovely het volgende:
Strengere regels voor fatbikes? Fabrikanten komen meteen met 'skinny bike'
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op woensdag 25 september 2024 20:43 schreef MizzezAmy het volgende:
![]()
Noem het dapper, noem het vluchten, maar ik knijp ertussenuit
![]()
![]()
Oh dat klinkt niet zo eng gelukkigquote:Op woensdag 25 september 2024 20:45 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Nee dan slaap ik niet..
Kijk Only murders in the building![]()
![]()
quote:Op woensdag 25 september 2024 20:47 schreef JustinK het volgende:
[..]
Oh dat klinkt niet zo eng gelukkig![]()
Is t echt niet♡♡♡♡![]()
Valt wel mee.quote:Op woensdag 25 september 2024 20:41 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Jij bent toch ook best groot?
![]()
Dat is best lang!quote:Cause there is always a wrong to your right 🎶
Groot is in 3 dimensiesquote:
Lieve loviequote:Op woensdag 25 september 2024 20:49 schreef Lovely het volgende:
[..]
* Lovely geeft wat nootjes aan moonie![]()
![]()
omgquote:Op woensdag 25 september 2024 20:54 schreef Kissingbird het volgende:
https://www.shortpeopleagency.nl/lilliputter-inhuren-2/
![]()
@:maily dit kan gewoon
![]()
![]()
![]()
![]()
Vandaag zei iemand dat ik iets van 1m57 wasquote:Op woensdag 25 september 2024 20:55 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
nee ik ben groter
had het over jou![]()
![]()
#lekkerdikquote:
quote:![]()
Als jij het nog maar doet!
Man van 1,85m zoeken dus
Ik hoef geen man van 1,85mquote:
Je zit dichterbij de 1.85 dus klik die maar aanquote:Op woensdag 25 september 2024 21:05 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik ben 1.83. Omhoog afronden naar 1.85 voelt als vals spelen, maar 1.80 klinkt zo klein
Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Wanneer heb je je voor het laatst gemeten?quote:Op woensdag 25 september 2024 21:05 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik ben 1.83. Omhoog afronden naar 1.85 voelt als vals spelen, maar 1.80 klinkt zo klein
Op een bepaalde leeftijd begint de krimp he!(En nee, ik heb het niet over de 35 cm!
)
![]()
Ow wacht, ik las het verkeerd, ik dacht dat hij het tegen een mannelijke FOK!ker had!
Dan heeft aanslingeren een andere betekenis he!![]()
![]()
Recentelijk. En ja, ik weet hetquote:Op woensdag 25 september 2024 21:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Wanneer heb je je voor het laatst gemeten?
Op een bepaalde leeftijd begint de krimp he!(En nee, ik heb het niet over de 35 cm!
)
![]()
![]()
quote:Op woensdag 25 september 2024 21:09 schreef ToT het volgende:
Ow wacht, ik las het verkeerd, ik dacht dat hij het tegen een mannelijke FOK!ker had!
Daar hebben we wel een group effort voor nodig.quote:
Ga voetbal kijkenquote:Op woensdag 25 september 2024 21:10 schreef aeque het volgende:
[..]
Daar hebben we wel een group effort voor nodig.
Ach, het gaat wel!quote:
Af en toe wat minder fijne verrassingen, maar stapsgewijs ook weer positieve dingen.
Mini-ToT blijft super lief en vrolijk, en mijn huis is steeds meer aan het verbeteren!
Sinds vandaag ook weer fatsoenlijk licht in huis, en de gordijnen hangen er ook eindelijk!
Er zit ook een behangetje tegen de muur, ik heb weer een tv en qua meubilair wordt het hier ook steeds beter!![]()
![]()
Jaja, jij met je slingerobsessiequote:Op woensdag 25 september 2024 21:09 schreef ToT het volgende:
![]()
![]()
Dat zijn een hoop positieve dingenquote:Op woensdag 25 september 2024 21:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach, het gaat wel!
Af en toe wat minder fijne verrassingen, maar stapsgewijs ook weer positieve dingen.
Mini-ToT blijft super lief en vrolijk, en mijn huis is steeds meer aan het verbeteren!
Sinds vandaag ook weer fatsoenlijk licht in huis, en de gordijnen hangen er ook eindelijk!
Er zit ook een behangetje tegen de muur, ik heb weer een tv en qua meubilair wordt het hier ook steeds beter!![]()
![]()
Snel geregeld dat je gordijnen nu al ophangen.Smile, it's free therapy.![]()
Ja nou ze moeten nog we lop maat gemaakt worden, maar het biedt wel meer privacy dan die lichtdoorlatende lamellen die ik al had hangen.quote:Op woensdag 25 september 2024 21:13 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Dat zijn een hoop positieve dingen![]()
![]()
Snel geregeld dat je gordijnen nu al ophangen.
En nu die gedenkstenen voor m'n huis geplaatst zijn voor de Joodse mensen die in 1942 opgepakt zijn, denk ik dat er nog meer naar binnen gegluurd gaat worden dan al het geval was!![]()
![]()
quote:Op woensdag 25 september 2024 21:15 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
weet ik daarom zei ik het ook
oh joy.... leuk zo'n steentje voor je huis.quote:Op woensdag 25 september 2024 21:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja nou ze moeten nog we lop maat gemaakt worden, maar het biedt wel meer privacy dan die lichtdoorlatende lamellen die ik al had hangen.
En nu die gedenkstenen voor m'n huis geplaatst zijn voor de Joodse mensen die in 1942 opgepakt zijn, denk ik dat er nog meer naar binnen gegluurd gaat worden dan al het geval was!
zijn er mensen vermoord in je huis ook?Smile, it's free therapy.![]()
Die sanitizer gebruik ik sowieso regelmatig.
Nu Mini-ToT krentenbaard op z'n been heeft gebruik ik het sowieso vaak, bijvoorbeeld nadat ik zijn beentje ingesmeerd heb enzo.
Maar ik ga morgen de huisarts toch ff bellen of hij niet iets anders heeft, want de wondjes blijven zich verspreiden.![]()
![]()
heb je nu een ab zalf voor erop?quote:Op woensdag 25 september 2024 21:16 schreef ToT het volgende:
[..]![]()
Nu Mini-ToT krentenbaard op z'n been heeft gebruik ik het sowieso vaak, bijvoorbeeld nadat ik zijn beentje ingesmeerd heb enzo.
Maar ik ga morgen de huisarts toch ff bellen of hij niet iets anders heeft, want de wondjes blijven zich verspreiden.Smile, it's free therapy.![]()
Ow klote man, beter even checken idd.quote:Op woensdag 25 september 2024 21:16 schreef ToT het volgende:
[..]![]()
Maar ik ga morgen de huisarts toch ff bellen of hij niet iets anders heeft, want de wondjes blijven zich verspreiden.
Maar daarnaast ook na de Facebook sessies toch?![]()
![]()
Ikke niet neequote:
3 steentjes zelfs.quote:Op woensdag 25 september 2024 21:16 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
oh joy.... leuk zo'n steentje voor je huis.
zijn er mensen vermoord in je huis ook?
Nee, afgevoerd naar Westerbork en nooit terug gekomen.
Maar wat daarvoor zich in dit huis heeft afgespeeld wil ik sowieso ook wel (voor de fun) zien te achterhalen: het pand is 267 jaar oud en was een soldatenkwartier voor de verdediging van de stad. (Met een huis van plezier er tegenover om wat geld te verdienen aan de soldaten.)![]()
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea![]()
Mazelen schijnt ook dingetje te zijn weer. Maar sterkte maat, Ook weer iets waar je nu niet op zit te wachten.quote:Op woensdag 25 september 2024 21:16 schreef ToT het volgende:
[..]![]()
Maar ik ga morgen de huisarts toch ff bellen of hij niet iets anders heeft, want de wondjes blijven zich verspreiden.Lach met een schone bips![]()
Nee, alleen sudocrèm.quote:Op woensdag 25 september 2024 21:17 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
heb je nu een ab zalf voor erop?
Ik denk dat antibiotica idd veel verstandiger is.![]()
quote:Op woensdag 25 september 2024 21:17 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ow klote man, beter even checken idd.
Maar daarnaast ook na de Facebook sessies toch?![]()
![]()
Gaat het over struikelsteentjes?Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Ok, ik heb mijn 1,78m ook afgerond naar 1,80mquote:Op woensdag 25 september 2024 21:05 schreef devzero het volgende:
[..]
Thanks!quote:Op woensdag 25 september 2024 21:18 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Mazelen schijnt ook dingetje te zijn weer. Maar sterkte maat, Ook weer iets waar je nu niet op zit te wachten.
Ah fijn, daar heb ik gelukkig nog niks over gehoord hier. Afwachten dus....![]()
quote:Op woensdag 25 september 2024 21:18 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Mazelen schijnt ook dingetje te zijn weer. Maar sterkte maat, Ook weer iets waar je nu niet op zit te wachten.![]()
![]()
3 zelfs!!quote:Op woensdag 25 september 2024 21:18 schreef ToT het volgende:
[..]
3 steentjes zelfs.
Nee, afgevoerd naar Westerbork en nooit terug gekomen.
Maar wat daarvoor zich in dit huis heeft afgespeeld wil ik sowieso ook wel (voor de fun) zien te achterhalen: het pand is 267 jaar oud en was een soldatenkwartier voor de verdediging van de stad. (Met een huis van plezier er tegenover om wat geld te verdienen aan de soldaten.)
Oh wat triest van die mensen![]()
Wat een oud pand en wat een historie.
Zou het reinigen met witte salieSmile, it's free therapy.![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
denk eigenlijk dat er een ab zalfje op zou moetenquote:Op woensdag 25 september 2024 21:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee, alleen sudocrèm.
Ik denk dat antibiotica idd veel verstandiger is.
Hij gebruikt iets anders wits denk ik.quote:Op woensdag 25 september 2024 21:20 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
3 zelfs!!
Zou het reinigen met witte salieOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Mama met 2 kindjes zelfs....quote:Op woensdag 25 september 2024 21:20 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
3 zelfs!!
Zou het reinigen met witte salie
Witte salie....heb ik heel misschien nog een klein beetje van in huis, weet ik niet zeker.
Ik weet wel dat ik echt verdomd onrustig slaap in dit huis, vanaf dag 1 al.
Slechts 1 rustige nacht gehad, en dat was toen ik een tabletje had genomen.
En nee; ik weet pas sinds gisteren van die Joodse mensen, dus daar ligt het niet aan.![]()
Dat had ik snel door. Hier zijn de struikelsteentjes kort geleden pas geplaatst. 5 stuks.quote:
En de nabestaanden die hun familie vermoord hebben zien worden leven nog, 90 plussersDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
je kunt niet meer dan proberen he.. wel met de ramen op want geeft enorm veel rook af (maar weet je wellicht zelf ookquote:Op woensdag 25 september 2024 21:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Mama met 2 kindjes zelfs....
Witte salie....heb ik heel misschien nog een klein beetje van in huis, weet ik niet zeker.
Ik weet wel dat ik echt verdomd onrustig slaap in dit huis, vanaf dag 1 al.
Slechts 1 rustige nacht gehad, en dat was toen ik een tabletje had genomen.
En nee; ik weet pas sinds gisteren van die Joodse mensen, dus daar ligt het niet aan.)
Ik heb wel saliegroene verfquote:Op woensdag 25 september 2024 21:20 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
3 zelfs!!
Zou het reinigen met witte salie
Ik heb nog wel een enorme voorraad sjamaanhout, is ook erg reinigend!quote:Op woensdag 25 september 2024 21:23 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
je kunt niet meer dan proberen he.. wel met de ramen op want geeft enorm veel rook af (maar je weet je wellicht zelf ook)
![]()
![]()
Oh 5 zelfs...quote:Op woensdag 25 september 2024 21:22 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat had ik snel door. Hier zijn de struikelsteentjes kort geleden pas geplaatst. 5 stuks.
En de nabestaanden die hun familie vermoord hebben zien worden leven nog, 90 plussers
wat een verdriet voor de achterblijvers ook.Smile, it's free therapy.![]()
rare zin van mij zie ik nuquote:Op woensdag 25 september 2024 21:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een enorme voorraad sjamaanhout, is ook erg reinigend!Smile, it's free therapy.![]()
Ja er werd hier aangebeld: "Ja we zijn van de synagoge, en we hebben toestemming van de gemeente gekregen om die steentjes hier te leggen, dus dan weet u wat we hire voor uw deur aan het doen zijn. Hebt u ze liever midden voor de deur, of meer tussen de deur en het raam?"![]()
Nee joh, vanmiddag pas bezorgd. Moet nog eerst de muur schoonmaken met ammonia.quote:
Zaterdag voor ingepland.
Wel zin in, beetje verandering
Die waren undercover van de Duyvis en wisten dat er een fuif is.quote:Op woensdag 25 september 2024 21:25 schreef ToT het volgende:
Ja er werd hier aangebeld: "Ja we zijn van de synagoge, en we hebben toestemming van de gemeente gekregen om die steentjes hier te leggen, dus dan weet u wat we hire voor uw deur aan het doen zijn. Hebt u ze liever midden voor de deur, of meer tussen de deur en het raam?"Lach met een schone bips![]()
nou midden voor de deur natuuurlijkquote:Op woensdag 25 september 2024 21:25 schreef ToT het volgende:
Ja er werd hier aangebeld: "Ja we zijn van de synagoge, en we hebben toestemming van de gemeente gekregen om die steentjes hier te leggen, dus dan weet u wat we hire voor uw deur aan het doen zijn. Hebt u ze liever midden voor de deur, of meer tussen de deur en het raam?"
Als je nou een vrouw was....quote:Op woensdag 25 september 2024 21:25 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
![]()
ben een paar dingen aan het doen blijkbaar kan ik dat niet zo goed![]()
![]()
Dat blijktquote:Op woensdag 25 september 2024 21:25 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
![]()
ben een paar dingen aan het doen blijkbaar kan ik dat niet zo goed
ow dat heb ik nog nooit gedaan voor ik ging verven, de muur schoonmaken met ammonia.quote:Op woensdag 25 september 2024 21:25 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee joh, vanmiddag pas bezorgd. Moet nog eerst de muur schoonmaken met ammonia.
Zaterdag voor ingepland.
Wel zin in, beetje veranderingSmile, it's free therapy.![]()
Oh ja, nog even wat eten.quote:
Ow, zo heb ik het geleerd eigenlijkquote:Op woensdag 25 september 2024 21:26 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ow dat heb ik nog nooit gedaan voor ik ging verven, de muur schoonmaken met ammonia.Cause there is always a wrong to your right 🎶
Ik vind Aeque wel liefquote:
quote:Op woensdag 25 september 2024 21:27 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ow, zo heb ik het geleerd eigenlijkIk heb nog nooit zelf geverfd
Lach met een schone bips![]()
Het blijft altijd bij je hangen als je zoiets meegemaakt hebt.quote:Op woensdag 25 september 2024 21:24 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Oh 5 zelfs...
wat een verdriet voor de achterblijvers ook.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
tja dan dat doen.quote:Op woensdag 25 september 2024 21:27 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ow, zo heb ik het geleerd eigenlijkSmile, it's free therapy.![]()
quote:Op woensdag 25 september 2024 21:26 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Die waren undercover van de Duyvis en wisten dat er een fuif is.Godver!
Ja ze kwamen eigenlijk vrij joviaal en vrolijk over, dus ik liep ook lekker enthousiast te doen over dat ik meer over de historie van het pand te weten wilde komen.
Ze keken elkaar aan en tegelijkertijd zeiden ze: "Het archief!"
Direct gevolgd door: "Ja deze stenen zijn voor een moeder en haar 2 kinderen die hier zijn opgepakt en naar Westerbork zijn gebracht vanwaar ze niet meer terug gekomen zijn."
Ik: "Oh shit, ja: da's natuurlijk wel heel treurig allemaal ja."![]()
![]()
Ja.... dat blijft je altijd bij.quote:Op woensdag 25 september 2024 21:28 schreef drakin het volgende:
[..]
Het blijft altijd bij je hangen als je zoiets meegemaakt hebt.Smile, it's free therapy.![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 25-09-2024 21:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 3560 / +85 / +80 / 8245 / 9422
2. aeque / 1778 / +117 / +125 / 3537 / 4092
3. KillemWieft / 1075 / +80 / +0 / 414 / 683
4. Lovely / 860 / +69 / +47 / 3354 / 4017
5. Dr.Mikey / 657 / +0 / +0 / 1082 / 1429
6. hemarookworst / 645 / +31 / +38 / 1554 / 1988
7. mario390 / 506 / +26 / +62 / 243 / 385
8. MizzezAmy / 484 / +11 / +37 / 2243 / 2635
9. marc0871 / 454 / +63 / +4 / 283 / 417
10. AardappelSchotel / 447 / +47 / +17 / 1989 / 2301
11. loveyoulongtime / 445 / +24 / +9 / 1648 / 1900
12. HappyCharly / 432 / +28 / +7 / 1329 / 1540
13. Sally / 405 / +47 / +36 / 439 / 584
14. gebrokenglas / 380 / +38 / +5 / 1284 / 1604
15. Pinnenmutske / 377 / +10 / +4 / 846 / 1090
16. Bally-b / 346 / +0 / +0 / 63 / 135
17. drakin / 322 / +12 / +4 / 733 / 933
18. maily / 300 / +20 / +6 / 1250 / 1446
19. ToT / 257 / +15 / +3 / 1468 / 1650
20. Homijn / 250 / +0 / +0 / 136 / 196SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Amy is een beetje gekquote:Op woensdag 25 september 2024 21:29 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
oh en jus niet dan?![]()
![]()
![]()
ze zijn allebei lief![]()
![]()
Hmm mn eerste pak muffinmix was voor 6 stuks, zaten 7 vormpjes in. Kreeg ze allemaal gevuld! Winst![]()
Tweede pak was voor 12 muffins, zaten 8 vormpjes in, wel 3 keer gevoeld of er wat aan elkaar geplakt zaten maar nee![]()
Gelukkig heb ik altijd wel vormpjes staan, uiteindelijk toch 13 vormpjes gevuld
sjamaanhout? Bedoel je palo santo?quote:Op woensdag 25 september 2024 21:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een enorme voorraad sjamaanhout, is ook erg reinigend!Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Haha die gouden lepel van jou was wel ernstigquote:Op woensdag 25 september 2024 21:28 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]Ik heb nog nooit zelf geverfd
allemaal naar amy nuquote:Op woensdag 25 september 2024 21:30 schreef MizzezAmy het volgende:
Hmm mn eerste pak muffinmix was voor 6 stuks, zaten 7 vormpjes in. Kreeg ze allemaal gevuld! Winst![]()
Tweede pak was voor 12 muffins, zaten 8 vormpjes in, wel 3 keer gevoeld of er wat aan elkaar geplakt zaten maar nee![]()
Gelukkig heb ik altijd wel vormpjes staan, uiteindelijk toch 13 vormpjes gevuld![]()
![]()
De muren schoonmaken met ammonia voor verven?Dat doe ik alleen als ik hout moet schilderen, en tegenwoordig doe ik dat zelfs meestal met Saint Mark.
![]()
Ja dat is wel kut ja, maar ja dan stenen voor jouw huisje is ook weer zoiets.quote:Op woensdag 25 september 2024 21:29 schreef ToT het volgende:
[..]Godver!
Ja ze kwamen eigenlijk vrij joviaal en vrolijk over, dus ik liep ook lekker enthousiast te doen over dat ik meer over de historie van het pand te weten wilde komen.
Ze keken elkaar aan en tegelijkertijd zeiden ze: "Het archief!"
Direct gevolgd door: "Ja deze stenen zijn voor een moeder en haar 2 kinderen die hier zijn opgepakt en naar Westerbork zijn gebracht vanwaar ze niet meer terug gekomen zijn."
Ik: "Oh shit, ja: da's natuurlijk wel heel treurig allemaal ja."Lach met een schone bips![]()
Vast wel.quote:Op woensdag 25 september 2024 21:30 schreef drakin het volgende:
[..]
sjamaanhout? Bedoel je palo santo?
Stukjes hout die je in de fik steekt en dan lekker laat roken. Zoete geur, schijnt erg reinigend te zijn.![]()
quote:Op woensdag 25 september 2024 21:31 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
zelfkennis van jou.. je bent ook vervelendSimpel broodje it is.quote:Op woensdag 25 september 2024 21:31 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dan maar snel wat eten maken danOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
ja hout maak ik wel van te voren schoon met St mark dat dan weer welquote:Op woensdag 25 september 2024 21:31 schreef ToT het volgende:
De muren schoonmaken met ammonia voor verven?Dat doe ik alleen als ik hout moet schilderen, en tegenwoordig doe ik dat zelfs meestal met Saint Mark.
![]()
om te ontvettenSmile, it's free therapy.![]()
Hmm hmm, als jij het zegt zal ik Jus maar het voordeel van de twijfel gunnenquote:Op woensdag 25 september 2024 21:29 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
oh en jus niet dan?![]()
![]()
![]()
ze zijn allebei lief
Ja ik weet nog ff niet wat ik er van vind.quote:Op woensdag 25 september 2024 21:31 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ja dat is wel kut ja, maar ja dan stenen voor jouw huisje is ook weer zoiets.
Vooralsnog geen problemen mee.![]()
Klinkt een beetje armzaligquote:![]()
Maar goed beter iets dan nietsMaak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Nee nu hoeft het niet meerquote:Op woensdag 25 september 2024 21:32 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hmm hmm, als jij het zegt zal ik Jus maar het voordeel van de twijfel gunnen![]()
![]()
Haha valt mee hoor, gewoonweg niet veel trek door wat omstandigheden.quote:Op woensdag 25 september 2024 21:32 schreef Lovely het volgende:
[..]
Klinkt een beetje armzalig![]()
Maar goed beter iets dan niets
Waar maak je de muren dan mee schoon? Het moet toch ook vetvrij zijn?quote:Op woensdag 25 september 2024 21:31 schreef ToT het volgende:
Nee zo zit het niet in elkaar, ik was altijd weg en heb nooit met mijn pa mee geklust als kind. Ik ben ook verdomd onhandig als het om zulke dingen gaat. Mijn pa vond dat soort dingen leuk, die wilde alles zelf doen. Mijn broer pikte dat van hem op en leerde zichzelf nog veel meer dingen aan. En zij vonden dat ook echt leuk om zelf te doen. Die interesse had ik nooit. Dus als er ooit wat gedaan moest worden liet ik 1 van hun komenquote:Op woensdag 25 september 2024 21:30 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Haha die gouden lepel van jou was wel ernstigJa tegenwoordig laat ik wel alles doen door bedrijven. Maar toen? Ff bellen en het werd geregeld.
Lach met een schone bips![]()
quote:Op woensdag 25 september 2024 21:33 schreef aeque het volgende:
Een broodje Kissingbird
[ afbeelding ]
Ahquote:Op woensdag 25 september 2024 21:33 schreef aeque het volgende:
[..]
Haha valt mee hoor, gewoonweg niet veel trek door wat omstandigheden.
Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
uh neej? daar kun je gewoon met verf overheen als er al verf opzit.quote:Op woensdag 25 september 2024 21:34 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Waar maak je de muren dan mee schoon? Het moet toch ook vetvrij zijn?
heb al vaak en veel geverfd (muren/ plafond) maar dat nog nooit gedaan.Smile, it's free therapy.![]()
ErrorIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Dat bedoel ik, heb ik nog een zak vol van hier, dus mocht je nog wat nodig hebben heb ik welquote:Op woensdag 25 september 2024 21:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Vast wel.
Stukjes hout die je in de fik steekt en dan lekker laat roken. Zoete geur, schijnt erg reinigend te zijn.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Nooit gedaan, nooit problemen gehad.quote:Op woensdag 25 september 2024 21:34 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Waar maak je de muren dan mee schoon? Het moet toch ook vetvrij zijn?![]()
![]()
Hogedrukspuit erop! Fucking muren, zal ze leren vet te zijn.quote:Op woensdag 25 september 2024 21:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Nooit gedaan, nooit problemen gehad.Lach met een schone bips![]()
Heel verstandig.quote:Op woensdag 25 september 2024 21:16 schreef ToT het volgende:
[..]![]()
Maar ik ga morgen de huisarts toch ff bellen of hij niet iets anders heeft, want de wondjes blijven zich verspreiden.
Niet aan blijven klooien.![]()
quote:Op woensdag 25 september 2024 21:36 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Hogedrukspuit erop! Fucking muren, zal ze leren vet te zijn.!
![]()
Wait, what?quote:Op woensdag 25 september 2024 21:38 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Hey das Robert DeNiro, die heb ik lang niet meer gezien.![]()
![]()
Zelfkennis, een groot goedquote:
lyltquote:Op woensdag 25 september 2024 21:38 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Was grapje, iedereen weet dat het Wesley Snipes is.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ahw, je mag hier wel een muffin etenquote:Op woensdag 25 september 2024 21:33 schreef aeque het volgende:
[..]
Haha valt mee hoor, gewoonweg niet veel trek door wat omstandigheden.
Ik heb er welgeteld 1 die eruit ziet zoals zou moeten, de rest is verkeerd gescheurdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cause there is always a wrong to your right 🎶
Victor Reinierquote:Op woensdag 25 september 2024 21:38 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Was grapje, iedereen weet dat het Wesley Snipes is.![]()
![]()
quote:Op woensdag 25 september 2024 21:42 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ahw, je mag hier wel een muffin eten
Ik heb er welgeteld 1 die eruit ziet zoals zou moeten, de rest is verkeerd gescheurdBeter dan dat jij verkeerd gescheurd bent.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dank jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Nee, dat vinden wij heel normaalquote:
Dit is voor het eerst dat ik hem hier zie. Maar dan idd, altijd net als ik er niet ben natuurlijkquote:Op woensdag 25 september 2024 21:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Hij komt regelmatig hier binnenvallen hoor!
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op woensdag 25 september 2024 21:44 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee, dat vinden wij heel normaal
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Ik niet; @Koen66quote:Op woensdag 25 september 2024 21:44 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Zaufse dan maarHet is je gegund
![]()
![]()
quote:Op woensdag 25 september 2024 21:44 schreef aeque het volgende:
[..]
Beter dan dat jij verkeerd gescheurd bent.
En dank jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dat is dan ook weer zo. Ze zijn gewoon allemaal een beetje misvormd, daar hou ik van
quote:Op woensdag 25 september 2024 21:44 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee, dat vinden wij heel normaal![]()
![]()
quote:Op woensdag 25 september 2024 21:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Misschien moet ik ook maar een bolkplaatje voor jou gaan maken ondertussen!
[ afbeelding ]
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Owhquote:Op woensdag 25 september 2024 21:48 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Bwoh, dat is lang weg......![]()
![]()
quote:Op woensdag 25 september 2024 21:42 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ahw, je mag hier wel een muffin eten
Ik heb er welgeteld 1 die eruit ziet zoals zou moeten, de rest is verkeerd gescheurdhet gaat om de binnenkantSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kud mods?quote:Op woensdag 25 september 2024 21:49 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Kut mods gaan niet lang mee![]()
![]()
![]()
Ja een week geleden is er ook weer eentje opgesodeflikkerd en heeft zelfs z'n account aan de wilgen gehangen.quote:Op woensdag 25 september 2024 21:49 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Kut mods gaan niet lang mee![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: