SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is lekker, boeiend hoe het heet.
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Dit jaar is de stroom 2x uitgevallen hier: voor 2 uur en voor 2.5 dag. In dat laatste geval was een grotere mooi geweest, alleen was ik toen niet thuisquote:Op woensdag 25 september 2024 20:32 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik had een grotere gekocht puur en alleen voor de AC.![]()
![]()
Nee, al de 4e post.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Hoe groter hoe beter!quote:Op woensdag 25 september 2024 20:32 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik had een grotere gekocht puur en alleen voor de AC.
Cause there is always a wrong to your right 🎶
Wanna play?: https://www.torn.com/3899578![]()
quote:Op woensdag 25 september 2024 20:34 schreef maily het volgende:
[..]
al is de fipoooo nog zo snel (weggehaald)
JustinK die quote hem wel
![]()
![]()
![]()
![]()
2.5 dag zonder stroom? Wow.quote:Op woensdag 25 september 2024 20:34 schreef devzero het volgende:
[..]
Dit jaar is de stroom 2x uitgevallen hier: voor 2 uur en voor 2.5 dag. In dat laatste geval was een grotere mooi geweest, alleen was ik toen niet thuis
Hier valt gelukkig zelden de stroom uit. Eigenlijk nooit.
De computers en router hebben doorgaans een uptime van vele weken.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:had jij ook google nodig?
Wat zeg je, size does matter?quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
35 cm dus. Toch wel dus.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
In Amerika wel toch?quote:Op woensdag 25 september 2024 20:36 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Wat zeg je, size does matter?
Ja hier dus ook.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ja, begin mei hadden we een aantal tornado's die ineens langskwamen op de dag dat ik op vakantie ging. Dus maar gehoopt dat alles goed ging en weg gegaan. Ik had geluk dat ik maar 2.5 dagen zonder stroom zat, er waren buurten waar ze meer dan een week zonder stroom zaten.quote:Op woensdag 25 september 2024 20:35 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
2.5 dag zonder stroom? Wow.
Hier valt gelukkig zelden de stroom uit. Eigenlijk nooit.
De computers en router hebben doorgaans een uptime van vele weken.![]()
In Amerika moet alles groot inderdaad.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
compensatiequote:Op woensdag 25 september 2024 20:38 schreef gebrokenglas het volgende:
In Amerika moet alles groot inderdaad.![]()
Smile, it's free therapy.![]()
quote:Op woensdag 25 september 2024 20:38 schreef JustinK het volgende:
[..]
Die hebben dan ook flink wat te compenserenSpuit 11quote:![]()
![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: