abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215115741
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2024 12:14 schreef Kaatje1 het volgende:

Nee, in heel Nederland, weet niet of het in alle AZC’s is. Ik zie op coa.nl in Haarlem bij 2 locaties
Ik had wel even een kijkje willen nemen in Driehuis, maar die doet niet mee.
pi_215115980
Ik heb voor 760 euro kleding besteld -O- Stom gedoe.
Spoilers!
pi_215116010
Altijd jaloers op Loon dr verhalen O+
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  zaterdag 28 september 2024 @ 13:02:45 #154
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_215116020
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 september 2024 11:41 schreef AnneX het volgende:
Wat een ellende Barrel!
Zo veel water is ook niet zo maar verdwenen.
Klopt, het stroomt nu door onze achtertuin..

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_215116027
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2024 12:58 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik ging van de week naar de Superbra :@ ook chanant. Helemaal kut omdat je daar dus al gepast hebt dus niet jezelf kunt wijsmaken dat je de ruime helft vast weer terugstuurt :') wel echt goed geslaagd en mn prinsesjes zijn weer tevree O+

Heb je allemaal corporate atire besteld?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
  zaterdag 28 september 2024 @ 13:05:03 #156
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_215116039
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2024 13:03 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Heb je allemaal corporate atire besteld?
:D
ik zie L_S al in corporate attire naar haar nieuwe baan gaan ( wanneer heb je ook al weer gesprek? )
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_215116094
quote:
7s.gif Op zaterdag 28 september 2024 13:05 schreef Barreltje het volgende:

[..]
ik zie L_S al in corporate attire naar haar nieuwe baan gaan ( wanneer heb je ook al weer gesprek? )
Mantelpakje, manoloos, dure tas, nageltjes drop... Slaying that shiiiiit!
pi_215116283
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2024 13:03 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
Ik ging van de week naar de Superbra :@ ook chanant.
Wat is daar genant aan? De prijs?
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_215116318
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 september 2024 13:42 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Wat is daar genant aan? De prijs?
Ja, wat je dan even aftikt bij de kassa.
pi_215116446
quote:
7s.gif Op zaterdag 28 september 2024 13:05 schreef Barreltje het volgende:

[..]
Lol ja _O-

Ik heb van de week even goed om me heen gekeken en jeans, leuke top en sneakers zijn prima daar. En da's mooi want anders wil ik er niet werken.

Maar kleding die ik ook naar kantoor aan kan inderdaad. Ik heb ook gewoon nog weinig liggen dat ik nog pas dus de schade was helaas groot.

Heb nog geen datum. Ik vermoed miscommunicatie dus ik zal eens mailen komende week.
Spoilers!
pi_215116466
Tevens blijde prinsesjes O+
Spoilers!
pi_215116571
Weekend van 2 dagen (al even geleden)
Weekend zonder afspraken (nóg langer geleden)

Huis grote poets gegeven (ook al even geleden :') )
Koelkast vol lekkere hapjes check. De lunch pancakes met verse banaan, caramel en stoofpeer bevielen al goed :9

Enig wat nu nog op het programma staat is het invullen van twee onderzoeken en een competentieprofiel. Want zowel vrienden als vrienden van vrienden vinden mijn inbreng daarin blijkbaar belangrijk :D
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_215116577
quote:
Lekker bezig :D

Ik haat ook kleding kopen.
Vaak miskopen want plaatjes en die vrouwen zijn altijd leuker en dunner :')
Liefst loop ik op werk in uniform (-jasje) maar dat hoeft bij ons niet en thuis in joggingbroek, t shirt en lekker warm vest als nodig.
Verder niks :D Maar als ik wegga heb ik wel wat bluesjes. SommigeVeel kledingstukken draag ik al jaren en combineer ik dan weer met andere nieuwe dingen. Blijft lastig, en ik vind het ook niet leuk.
Heb ook al jaren dezelfde maat, dat is ook stom, want geen excuus om hele garderobe eens te vernieuwen _O-
pi_215116579
quote:
7s.gif Op zaterdag 28 september 2024 11:37 schreef Barreltje het volgende:

[..]
die vrachtwagen rijd ook aan de verkeerde kant van de weg :P
Ik denk dat'ie überhaupt niet meer rijdt.
La derecha oprime, la izquierda libera
pi_215116581

Groeten uit Villanueva de oscos.
pi_215116585
quote:
2s.gif Op zaterdag 28 september 2024 14:14 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Villanueva de oscos
Stralend O+
Hier ook volop zon O+
pi_215116600
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2024 14:15 schreef Blues het volgende:

[..]
Stralend O+
Hier ook volop zon O+
Dat is hier de afgelopen week wel anders geweest :D
pi_215116603
quote:
2s.gif Op zaterdag 28 september 2024 14:17 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]
Dat is hier de afgelopen week wel anders geweest :D
Hier ook :+
pi_215116624
Hier ook volop zon en dat is in het afgelopen uur wel anders geweest :')
pi_215116632
Herstel, Santa Eulalia de oscos. Naast Villanueva
pi_215116910
quote:
Boks! (1100 euro, en niet eens idioot veel teruggestuurd).

Ik ben sowieso in een kledingwormhol beland. De afgelopen week bezig geweest met de kinderkasten uit te mesten en van de jongste alles wat te klein is weg te doen. Dat is een logistieke operatie, deels proberen te verkopen op allerlei platformen, deels weggeven en de rest in de kledingbak. Alles van de grote gaat naar zolder. De kleren in de volgende maat komen ook uti verschillende bronnen binnen maar volgens mij is alles nu op orde. Het plan is om dit nu bij te houden :')

Ik heb al mijn nieuwe kleding gewassen en moet nu binnenkort mijn eigen kast opruimen. Alles wat geen joy sparkt gaat rigoureus weg.

Ik wil eigenlijk ook wel weer naar de Superbra maar het is zo'n aderlating :X
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_215117198
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 september 2024 14:55 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Boks! (1100 euro, en niet eens idioot veel teruggestuurd).

Ik ben sowieso in een kledingwormhol beland. De afgelopen week bezig geweest met de kinderkasten uit te mesten en van de jongste alles wat te klein is weg te doen. Dat is een logistieke operatie, deels proberen te verkopen op allerlei platformen, deels weggeven en de rest in de kledingbak. Alles van de grote gaat naar zolder. De kleren in de volgende maat komen ook uti verschillende bronnen binnen maar volgens mij is alles nu op orde. Het plan is om dit nu bij te houden :')

Ik heb al mijn nieuwe kleding gewassen en moet nu binnenkort mijn eigen kast opruimen. Alles wat geen joy sparkt gaat rigoureus weg.

Maar *O* blije prinsesjes *O*

En het was een hoop geld, maar ik had ook wel best wat items. Ik kan iig weer even vooruit!
pi_215117256
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 september 2024 14:55 schreef Clubsoda het volgende:

Ik weet wel een hack om dat goedkoper te maken maar die vind je misschien iets te rigoureus
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_215117259
Ja, dat is wel het voordeel van een voorraadje inslaan :Y Ik wacht nog maar even tot ik echtechtecht geen borstvoeding meer geef, dat geeft vast een stabielere maat.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_215117269
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 september 2024 15:35 schreef Clubsoda het volgende:
Ja, dat is wel het voordeel van een voorraadje inslaan :Y Ik wacht nog maar even tot ik echtechtecht geen borstvoeding meer geef, dat geeft vast een stabielere maat.
Moet je niet te snel daarna aan de hormoonsuppletie gaan *)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')