Ik had wel even een kijkje willen nemen in Driehuis, maar die doet niet mee.quote:Op zaterdag 28 september 2024 12:14 schreef Kaatje1 het volgende:
Nee, in heel Nederland, weet niet of het in alle AZC’s is. Ik zie op coa.nl in Haarlem bij 2 locaties
Klopt, het stroomt nu door onze achtertuin..quote:Op zaterdag 28 september 2024 11:41 schreef AnneX het volgende:
Wat een ellende Barrel!
Zo veel water is ook niet zo maar verdwenen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
Ik ging van de week naar de Superbraquote:Op zaterdag 28 september 2024 12:58 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb voor 760 euro kleding besteldStom gedoe.
quote:Op zaterdag 28 september 2024 13:03 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Heb je allemaal corporate atire besteld?
Mantelpakje, manoloos, dure tas, nageltjes drop... Slaying that shiiiiit!quote:Op zaterdag 28 september 2024 13:05 schreef Barreltje het volgende:
[..]![]()
ik zie L_S al in corporate attire naar haar nieuwe baan gaan ( wanneer heb je ook al weer gesprek? )
Wat is daar genant aan? De prijs?quote:Op zaterdag 28 september 2024 13:03 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik ging van de week naar de Superbraook chanant.
Ja, wat je dan even aftikt bij de kassa.quote:Op zaterdag 28 september 2024 13:42 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Wat is daar genant aan? De prijs?
Lol jaquote:Op zaterdag 28 september 2024 13:05 schreef Barreltje het volgende:
[..]![]()
ik zie L_S al in corporate attire naar haar nieuwe baan gaan ( wanneer heb je ook al weer gesprek? )
Lekker bezigquote:Op zaterdag 28 september 2024 12:58 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik denk dat'ie überhaupt niet meer rijdt.quote:Op zaterdag 28 september 2024 11:37 schreef Barreltje het volgende:
[..]
die vrachtwagen rijd ook aan de verkeerde kant van de weg
Hier ookquote:Op zaterdag 28 september 2024 14:17 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Dat is hier de afgelopen week wel anders geweest
Boks! (1100 euro, en niet eens idioot veel teruggestuurd).quote:Op zaterdag 28 september 2024 12:58 schreef Lucky_Strike het volgende:
Maarquote:Op zaterdag 28 september 2024 14:55 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Boks! (1100 euro, en niet eens idioot veel teruggestuurd).
Ik ben sowieso in een kledingwormhol beland. De afgelopen week bezig geweest met de kinderkasten uit te mesten en van de jongste alles wat te klein is weg te doen. Dat is een logistieke operatie, deels proberen te verkopen op allerlei platformen, deels weggeven en de rest in de kledingbak. Alles van de grote gaat naar zolder. De kleren in de volgende maat komen ook uti verschillende bronnen binnen maar volgens mij is alles nu op orde. Het plan is om dit nu bij te houden![]()
Ik heb al mijn nieuwe kleding gewassen en moet nu binnenkort mijn eigen kast opruimen. Alles wat geen joy sparkt gaat rigoureus weg.
Ik wil eigenlijk ook wel weer naar de Superbra maar het is zo'n aderlating![]()
Ik weet wel een hack om dat goedkoper te maken maar die vind je misschien iets te rigoureusquote:Op zaterdag 28 september 2024 14:55 schreef Clubsoda het volgende:
Ik wil eigenlijk ook wel weer naar de Superbra maar het is zo'n aderlating![]()
Moet je niet te snel daarna aan de hormoonsuppletie gaanquote:Op zaterdag 28 september 2024 15:35 schreef Clubsoda het volgende:
Ja, dat is wel het voordeel van een voorraadje inslaanIk wacht nog maar even tot ik echtechtecht geen borstvoeding meer geef, dat geeft vast een stabielere maat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |