Ja, dat was wel erg lelijk inderdaadquote:Op woensdag 25 september 2024 17:48 schreef Em31 het volgende:
Dat gerecht van Lachlan was geloof ik echt het lelijkste gerecht dat we ooit gezien hebben bij Masterchef. Wat een geluk heeft die gehad zeg.
Veel echter dan Andy in ieder geval met zijn epicquote:Op woensdag 25 september 2024 19:25 schreef AgnesGru het volgende:
Ik vind JC zijn reacties zo geweldig
Bedoel je dat ei in de krabschaal, of die vissenvinnen?quote:Op woensdag 25 september 2024 17:48 schreef Em31 het volgende:
Dat gerecht van Lachlan was geloof ik echt het lelijkste gerecht dat we ooit gezien hebben bij Masterchef. Wat een geluk heeft die gehad zeg.
Ja dat grijzige ei op die zwarte bonen in die schaal inderdaadquote:Op donderdag 26 september 2024 12:38 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Bedoel je dat ei in de krabschaal, of die vissenvinnen?
Eigerecht was niet fraai, maar die vinnen vond ik wel cool![]()
Jammer van Stevo inderdaad
Summeet gaat steady, leuk om te zien
Ik vind Andy echt helemaal nietsquote:Op vrijdag 27 september 2024 19:05 schreef AgnesGru het volgende:
Andy is weer te popi jopi aan het doen
Vanavond issie erbij, zagen wij in het voorstukjequote:
Een heeeeeel klein ietsie danquote:Op donderdag 3 oktober 2024 20:26 schreef AgnesGru het volgende:
Curtis was nu wat sympathieker dan gisteren.
Wel geluk dat hij geen pressure-test hoefde te doen. Kans is daar toch groter dat hij eruit moest.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 08:30 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Vanavond issie erbij, zagen wij in het voorstukje
Ben benieuwd waar hij was....kan ook 'familie omstandigheden' ofzo zijn geweest
[..]
Een heeeeeel klein ietsie dan![]()
Jammer van Mimi der saus, leek mij erg lekker
Maar Sumeet was keiblij, das toch mooi!
Oh ja, maar hij moet toch wel verplicht aan de volgende pressuretest meedoen?quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 09:16 schreef franklop het volgende:
[..]
Wel geluk dat hij geen pressure-test hoefde te doen. Kans is daar toch groter dat hij eruit moest.
Heel leuk voor Sumeetquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 08:30 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Vanavond issie erbij, zagen wij in het voorstukje
Ben benieuwd waar hij was....kan ook 'familie omstandigheden' ofzo zijn geweest
[..]
Een heeeeeel klein ietsie dan![]()
Jammer van Mimi der saus, leek mij erg lekker
Maar Sumeet was keiblij, das toch mooi!
Immunity was ook gisteren natuurlijkquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 10:22 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Oh ja, maar hij moet toch wel verplicht aan de volgende pressuretest meedoen?
Of is uitgesloten van immunity?
Ja, als je het zo bekijkt was de saus-opdracht ook een soort immunitychallengequote:Op vrijdag 4 oktober 2024 11:57 schreef franklop het volgende:
[..]
Immunity was ook gisteren natuurlijk
Het was niet een soort, het was er 1. Sumeet is zeker van de top 10quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 17:47 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Ja, als je het zo bekijkt was de saus-opdracht ook een soort immunitychallenge
Vanavond maar weer eens bekijken wat er op het program staat
Jaaaaa, ik had het er net met mijn man overquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 17:55 schreef franklop het volgende:
[..]
Het was niet een soort, het was er 1. Sumeet is zeker van de top 10
Het zag er ook totaal niet uit.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 19:13 schreef Postbus100 het volgende:
Ik denk dat deze wortelsteak naar huis gaat. Proeft natuurlijk nergens naar.
En al die sausjesquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 19:13 schreef Postbus100 het volgende:
Ik denk dat deze wortelsteak naar huis gaat. Proeft natuurlijk nergens naar.
Ja, dat dacht ik ook steedsquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 19:20 schreef Postbus100 het volgende:
Ik snap alleen niet dat niemand linzen of bonen heeft gebruikt. Of waren die er niet? Dat zijn toch ook planten?
Ik ben een beetje in de war door de vertalers. Plant-based, veganistisch en eiwit-arm zijn drie verschillende dingen.
Inderdaad, liggen hier gewoon in de supermarkt net als 'knakwortel' bij AHquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 20:55 schreef franklop het volgende:
Bijzonder dat ze de bietenburger niet kennen daar
Jean-Christophe begrijpen was wat lastiger deze keer.quote:Op maandag 7 oktober 2024 19:31 schreef Kanaroe het volgende:
Begin net met kijken, geen ondertiteling.....
Vind ik best vervelend
Ja joh, ik was doodop na de uitzendingquote:Op maandag 7 oktober 2024 22:33 schreef Em31 het volgende:
[..]
Jean-Christophe begrijpen was wat lastiger deze keer.
Oh gaaf! Wil ook een keer doen.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 18:36 schreef Postbus100 het volgende:
Ik heb een keer zelf een croquembouche gemaakt
Is eigenlijk helemaal niet moeilijk. Kwestie van soesjes bakken en vullen, en vervolgens nog met die karamel in de weer. Die karamel is overigens wel wat moeilijker, maar desnoods doe je die nog een keer (het is maar suiker)quote:
Haha, je bedoelt Curtis zeker?quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 18:30 schreef AgnesGru het volgende:
Beetje flauw dat er een bepaalde content creator niet aanwezig was bij Coles.
Nee, Brent.quote:
Oh ja, die toestandquote:
Mwah, ik kijk wel, maar nu meer voor de onderlinge competitie dan voor het etenquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 20:58 schreef marcb1974 het volgende:
Vind er maar niets aan, die 'sweet week'.
We worden allemaal ouderquote:Op donderdag 10 oktober 2024 21:28 schreef franklop het volgende:
Die beelden van Poh en Zumbo tijdens het eerste MC seizoen
quote:Op donderdag 10 oktober 2024 21:28 schreef franklop het volgende:
Die beelden van Poh en Zumbo tijdens het eerste MC seizoen
Grappig wel.quote:It's a riff on his surname, Perry. We tend to give nicknames with certain suffixes and this is one of them. So Harry > Hazza; Garry > Gazza; Perry > Pezza.
Jep, komt van Perry en omdat er nog een 'Josh' meedeed werd hij Pezzaquote:Op maandag 14 oktober 2024 20:21 schreef AgnesGru het volgende:
Pezza is wel een baas![]()
Had even op Reddit gesnuffeld hoe hij aan zijn bijnaam komt:
[..]
Grappig wel.
En ik had liever de onsympathieke Sav zien vertrekken.
Niet voor het eerst. Volgens mij zei hij ook bij zijn eerste pressure test dat hij goed is met recepten volgen.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 10:12 schreef Em31 het volgende:
Pezza die juist dit goed kon was wel heel leuk.
Volgens mij wel in 1 van de eerdere seizoenen, met oude juryquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 18:55 schreef essnhills het volgende:
Hebben ze dit weleens eerder gedaan? Ik kan me geen andere keer herinneren dat er een verrassingseliminatie was
Jammer inderdaadquote:
Vind je het heel verrassend? Ze is heel erg goed in 1 ding,quote:
Vind haar sympathieker dan anderen. Bijv one tricky pony Sav die alleen maar Sri Lankees doetquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 21:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Vind je het heel verrassend? Ze is heel erg goed in 1 ding,
de rest is matig.
Heb op eigen risico gegoogled. Ze is niet mee naar Hong Kong vanwege 'persoonlijke redenen'.quote:
Vroeg ik me ook af!quote:
Aha, mijn man zei al 'Sav mag het land zeker niet in'quote:Op woensdag 16 oktober 2024 19:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Heb op eigen risico gegoogled. Ze is niet mee naar Hong Kong vanwege 'persoonlijke redenen'.
Er wordt gespeculeerd dat het een paspoort issue is. Iets met Sri Lankaans paspoort maar resident in Australië en dan mag dat niet zomaar oid.
Dat denkt iedereen volgens mijquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 21:23 schreef franklop het volgende:
Denk al 6 eliminaties lang dat Pezza eruit vliegt, maar die weigert eruit te gaan
Ik hoop ook op Sav, maar vrees ook voor Harry.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 20:16 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Dat denkt iedereen volgens mij
Die Pezza is gewoon een goeie kok haha
Vanavond ook weer geweldig gepresteerd en plastic salami rekwisieten + 5000 dollar gewonnen![]()
Wie oh wie zal er morgen afvallen; Darrsh, Harry of Sav??
Ik hoop Sav, ik gok Harry (geen idee wat de opdracht is, ik sluit meteen af, kijk liever geen voorstukjes)
Lijkt zich toch te hebben herpakt. Hopelijk Sav naar huisquote:
Ik ookquote:Op donderdag 24 oktober 2024 19:13 schreef Kanaroe het volgende:
Wat een heerlijk gerecht![]()
Een koningsmaal, ik wil het eten
Oh ik vind hem wel leukquote:Op maandag 28 oktober 2024 16:15 schreef franklop het volgende:
O en Jean Christoph , of hoe hij dan ook heet, hoeft wat mij betreft niet te blijven qua jury. Voegt ook weinig toe tijdens het koken heb ik het idee. Kan taalbarrière zijn, maar toch
Jean Christophe is übercute èn geeft de kandidaten een gevoel van veiligheid, hij is de niet-kritische nootquote:Op maandag 28 oktober 2024 16:15 schreef franklop het volgende:
O en Jean Christoph , of hoe hij dan ook heet, hoeft wat mij betreft niet te blijven qua jury. Voegt ook weinig toe tijdens het koken heb ik het idee. Kan taalbarrière zijn, maar toch
Je zorgen waren terechtquote:Op maandag 28 oktober 2024 18:51 schreef essnhills het volgende:
Ik maak me zorgen over Mimi en Pezza
Ik ben ook JC fanquote:Op maandag 28 oktober 2024 19:00 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Jean Christophe is übercute èn geeft de kandidaten een gevoel van veiligheid, hij is de niet-kritische noot
Was ook zo met Matt Preston en Jock (in iets mindere mate)
quote:Op maandag 28 oktober 2024 20:23 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Ik ben ook JC fan![]()
Geweldige kerel! Als er iemand van de huidige jury zou moeten vertrekken, laat het dan alsjeblieft Andy zijn.
Tja, van mij mag Sofia wel wegquote:Op maandag 28 oktober 2024 20:23 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Ik ben ook JC fan![]()
Geweldige kerel! Als er iemand van de huidige jury zou moeten vertrekken, laat het dan alsjeblieft Andy zijn.
Jep, ik snap jequote:Op maandag 28 oktober 2024 21:04 schreef franklop het volgende:
Ieder zijn eigen mening wat dat betreft
Pezza er nog steeds in. Ongelooflijk
Ik denk dat het terechte harde oordeel wel een duidelijke boodschap in zich had en dat dat ook het doel daarvan was.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 19:25 schreef essnhills het volgende:
Pff, Nat maakt 1 keer een verkeerde keuze en ze wordt meteen volledig de grond in geboord. Slaat helemaal nergens op.
Mja, harde kritiek was terecht, want ze had gewoon geen goed gerecht.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 20:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik denk dat het terechte harde oordeel wel een duidelijke boodschap in zich had en dat dat ook het doel daarvan was.
Nat is een geweldige kok en de jury ziet dat ook. Maar ze is zich niet altijd bewust van wat ze zich allemaal op haar hals haalt, waardoor het eindresultaat (zoals in de aflevering vandaag) totaal niet is van wat ze in gedachten had. Het is m.i. daarom goed dat ze dat even op een minder mooi verpakte wijze, zoals gebruikelijk, te horen heeft gekregen en weer met haar voeten op de grond komt…
Hebben wij naar hetzelfde gekekenquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 19:25 schreef essnhills het volgende:
Pff, Nat maakt 1 keer een verkeerde keuze en ze wordt meteen volledig de grond in geboord. Slaat helemaal nergens op.
Ik vond het ook vrij heftigquote:Op woensdag 30 oktober 2024 12:02 schreef essnhills het volgende:
Nouja, blijkbaar was mijn interpretatie anders dan die van jullie.
Harde kritiek was terecht.
Ik vond het echt wel verder gaan dan harde kritiek.
Niet geleerd van eerdere fouten bij andere proeven waar hij ook uit kon gaanquote:Op woensdag 30 oktober 2024 18:59 schreef essnhills het volgende:
Aii Harry
Zou wel sneu zijn als die er met een visgerecht eruit zou gaan
Dat was niet nodig inderdaad. Want ze heeft genoeg laten zien tijdens andere opdrachten.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 19:53 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Ik vond het ook vrij heftig
Andy uitte gewoon zijn twijfel aan Nat's deelname, niet fraai
Helemaal met je eens!
Ik vind dit altijd een leuke afleveringquote:
Zou wel grappig zijn als Nat zegt dat ze twijfelt of Andy wel thuishoort in de juryquote:Op donderdag 31 oktober 2024 18:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik vind dit altijd een leuke aflevering
Lijkt mij ookquote:Op vrijdag 1 november 2024 19:25 schreef essnhills het volgende:
Denk dat het na voor en hoofdgerecht wel duidelijk is wie er in de finale komen.
2 kandidaten perfect, eentje fouten in beide gerechten.
Eigenlijk bizar. In een restaurant kan je ook niks schrappen als het al op de kaart staat.quote:Op vrijdag 1 november 2024 18:58 schreef essnhills het volgende:
De dames hebben teveel hooi op de vork genomen
Dit dacht ik ook jaquote:Op maandag 4 november 2024 20:37 schreef franklop het volgende:
Pezza alweer tweede werd wel erg aangetikt. Misschien nu juist niet!
Dachten nog 'ze houden expres de spanning erin'. Maar wel erg veel risico met een pressure test, waarin Pezza toch redelijk uitblinkt.quote:Op dinsdag 5 november 2024 11:04 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dit dacht ik ook ja![]()
![]()
Had sowieso een groter verschil in punten verwacht na het het lyrische commentaar voor Nat.
Inderdaad, stel Pezza wint nu alsnog met 1-2 punten verschil, dan zou dat wel een beetje zuur zijn wat mij betreft.quote:Op dinsdag 5 november 2024 11:46 schreef franklop het volgende:
[..]
Dachten nog 'ze houden expres de spanning erin'. Maar wel erg veel risico met een pressure test, waarin Pezza toch redelijk uitblinkt.
Niet in het verzinnen van heel vernieuwende recepten, dat is niet zijn sterkste punt
Klinkt ook erg goedquote:Op dinsdag 5 november 2024 18:41 schreef Kanaroe het volgende:
Heb vandaag Pezza's gerecht van gisteren gemaakt haha
Ribeye, pepersaus, spruitjespuree met uitgebakken spekjes en fondant aardappelen![]()
Was heerlijk!
Leukquote:Op dinsdag 5 november 2024 18:41 schreef Kanaroe het volgende:
Heb vandaag Pezza's gerecht van gisteren gemaakt haha
Ribeye, pepersaus, spruitjespuree met uitgebakken spekjes en fondant aardappelen![]()
Was heerlijk!
Stiekem is hij dat al de hele tijdquote:
Af en toe wel wat vermoeiend jaquote:Op dinsdag 5 november 2024 19:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Stiekem is hij dat al de hele tijd
Eens ja. Vind het eigenlijk ook wat raar om te eindigen met een pressure test.quote:Op dinsdag 5 november 2024 19:31 schreef Em31 het volgende:
Terechte winnaar![]()
Al hebben we weleens betere finales gezien.
Omdat op een weekje na dit hele programma geen klap meer om desserts geeft omdat er een speciale desserts spin-off is.quote:Op dinsdag 5 november 2024 21:44 schreef Postbus100 het volgende:
Hoezo staat er iemand in de finale die nog nooit chocolade heeft getempereerd of een mousse heeft gemaakt?En dan wint ze ook nog
![]()
Oh, ik heb het seizoen maar half gevolgd. Maar blijkbaar kan je er dus mee wegkomen met dat je nooit desserts maakt. Of dat je van die veilige desserts doet (haar jenga-toren ging ook al zo goed, ahem). In teamverband maken ook altijd dezelfde personen de desserts. Het verrast me echt dat Pezze de slager er wel goed in is, maar Nat niet. En dan toch winnen...quote:Op dinsdag 5 november 2024 21:49 schreef Em31 het volgende:
[..]
Omdat op een weekje na dit hele programma geen klap meer om desserts geeft omdat er een speciale desserts spin-off is.![]()
‘Vroeger’ werd er voor mijn gevoel veel vaker random geëist dat het gerecht zoet moest zijn.
Werd er 'vroeger' juist niet teveel aandacht besteed aan desserts?quote:Op dinsdag 5 november 2024 21:44 schreef Postbus100 het volgende:
Hoezo staat er iemand in de finale die nog nooit chocolade heeft getempereerd of een mousse heeft gemaakt?En dan wint ze ook nog
![]()
Ja maar kom op.. Chocolade tempereren. Een mousse maken. Ik kan het ook niet, maar het zit toch in hetzelfde rijtje als een soezendeeg of een karamel kunnen maken. Dat zijn toch echt de basisbeginselen van een chefkok, toch?quote:Op dinsdag 5 november 2024 21:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Werd er 'vroeger' juist niet teveel aandacht besteed aan desserts?
Zijn heel veel mensen het hele seizoen in hun comfortzone kunnen blijven. Erg jammerquote:Op dinsdag 5 november 2024 21:52 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Oh, ik heb het seizoen maar half gevolgd. Maar blijkbaar kan je er dus mee wegkomen met dat je nooit desserts maakt. Of dat je van die veilige desserts doet (haar jenga-toren ging ook al zo goed, ahem). In teamverband maken ook altijd dezelfde personen de desserts. Het verrast me echt dat Pezze de slager er wel goed in is, maar Nat niet. En dan toch winnen...
Over het geheel verdiend, maar wat een anticlimax, zo'n finale.
Ja klopt, al was Pezza zijn dessert tijdens de restaurantproef ook heel simpel. Daar kwam je in vorige seizoenen ook niet echt mee weg, het lijkt niet echt meer te boeien de laatste jaren.quote:Op dinsdag 5 november 2024 21:52 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Oh, ik heb het seizoen maar half gevolgd. Maar blijkbaar kan je er dus mee wegkomen met dat je nooit desserts maakt. Of dat je van die veilige desserts doet (haar jenga-toren ging ook al zo goed, ahem). In teamverband maken ook altijd dezelfde personen de desserts. Het verrast me echt dat Pezze de slager er wel goed in is, maar Nat niet. En dan toch winnen...
Over het geheel verdiend, maar wat een anticlimax, zo'n finale.
Mwah, de vraag is of een echte chef alles moet kunnen. In de professionele keukens hebben ze gewoon iemand voor de desserts.quote:Op dinsdag 5 november 2024 21:54 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Ja maar kom op.. Chocolade tempereren. Een mousse maken. Ik kan het ook niet, maar het zit toch in hetzelfde rijtje als een soezendeeg of een karamel kunnen maken. Dat zijn toch echt de basisbeginselen van een chefkok, toch?
Blind proeven had dit seizoen maar heel beperkt gewerkt. Iedereen bleef zo bij zijn eigen ding dat het al snel duidelijk zou zijn geweest wat van wie was.quote:Op dinsdag 5 november 2024 21:56 schreef essnhills het volgende:
Hadden ze vroeger ook niet vaker blind proeven? Dat de jury niet wist wie wat had gekookt? Heb dat dit hele seizoen niet gezien volgrns mij?
Ja, dat klopt, daar verbaasde ik me ook over. Ik zag alleen deel 2 van die proef, dus ik zag een fantastisch nagerecht van Sav, een simpel gerecht van Pezza met wat foutjes, en ik weet even niet meer wat voor gerecht van Nat. En toch verloor Sav, op basis van het voor- en hoofdgerecht blijkbaar. Maar blijkbaar kon dat toetje van Pezza er nog voldoende mee door.quote:Op dinsdag 5 november 2024 21:56 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja klopt, al was Pezza zijn dessert tijdens de restaurantproef ook heel simpel. Daar kwam je in vorige seizoenen ook niet echt mee weg, het lijkt niet echt meer te boeien de laatste jaren.
Elke opdracht 75 minuten zo'n beetje. Ik miste de opdrachten zoals een mystery box gevolgd door inventief test, waar je in ieder geval 1x vrij kon koken.quote:Op dinsdag 5 november 2024 21:56 schreef essnhills het volgende:
Hadden ze vroeger ook niet vaker blind proeven? Dat de jury niet wist wie wat had gekookt? Heb dat dit hele seizoen niet gezien volgrns mij?
Zijn voor en hoofd was perfect, terwijl toen al duidelijk was dat Sav daar steekjes had laten vallenquote:Op dinsdag 5 november 2024 21:59 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Ja, dat klopt, daar verbaasde ik me ook over. Ik zag alleen deel 2 van die proef, dus ik zag een fantastisch nagerecht van Sav, een simpel gerecht van Pezza met wat foutjes, en ik weet even niet meer wat voor gerecht van Nat. En toch verloor Sav, op basis van het voor- en hoofdgerecht blijkbaar. Maar blijkbaar kon dat toetje van Pezza er nog voldoende mee door.
Mja,quote:Op dinsdag 5 november 2024 21:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Blind proeven had dit seizoen maar heel beperkt gewerkt. Iedereen bleef zo bij zijn eigen ding dat het al snel duidelijk zou zijn geweest wat van wie was.
Ja voorgerecht en hoofdgerecht van Nat en Pezza waren wel duidelijk beter, dus dat vertekende dan wel. Maar inderdaad Sav had daar wel als enige een finalewaardig dessert.quote:Op dinsdag 5 november 2024 21:59 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Ja, dat klopt, daar verbaasde ik me ook over. Ik zag alleen deel 2 van die proef, dus ik zag een fantastisch nagerecht van Sav, een simpel gerecht van Pezza met wat foutjes, en ik weet even niet meer wat voor gerecht van Nat. En toch verloor Sav, op basis van het voor- en hoofdgerecht blijkbaar. Maar blijkbaar kon dat toetje van Pezza er nog voldoende mee door.
Ja idd, weinig vrijheid ook voor de kandidaten om echt zonder consequenties te kunnen experimenteren.quote:Op dinsdag 5 november 2024 21:59 schreef franklop het volgende:
[..]
Elke opdracht 75 minuten zo'n beetje. Ik miste de opdrachten zoals een mystery box gevolgd door inventief test, waar je in ieder geval 1x vrij kon koken.
Niet koken voor immuniteit is ook jammer (want geen Shannon meer)
Heel veel eenheidsworst qua opdrachten
Ja is net weer begonnen in Australië zag ik net via Instagram, helaas wel weer met oude kandidaten. Onbekenden leek me leuker.quote:Op dinsdag 5 november 2024 22:04 schreef franklop het volgende:
Kwam desert masters nou ook weer dit jaar?
Er waren toch ook veel minder speldjes te winnen.quote:Op dinsdag 5 november 2024 22:02 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mja,
Ze hadden andere seizoenen ook blind proeven met de kandidaat tegen de gastchef. En als de kandidaat won konden ze een immuniteitspin winnen oid.
Zulke opdrachten hebben we helemaal niet gehad
Ja goede juryquote:Op dinsdag 5 november 2024 22:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Er waren toch ook veel minder speldjes te winnen.
Het formaat veranderd toch iets.
Ben wel tevreden over de jury, die hebben het goed gedaan
Uit mijn hoofd eindigden ze vroeger wel vaker met een pressure test. Heston Blumenthal is sowieso een keer gastjurylid geweest. Hij bood Billy destijds een baan aan.quote:Op dinsdag 5 november 2024 19:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
Eens ja. Vind het eigenlijk ook wat raar om te eindigen met een pressure test.
Maar denk over het hele seizoen gezien terechte winnaar
alweer?quote:Op donderdag 7 november 2024 13:02 schreef AgnesGru het volgende:
[ afbeelding ]
Some of our favourite contestants will be ‘Back To Win’ MasterChef Australia in 2025
https://www.nowtolove.com(...)chef-australia-2025/
Ik vind het nu al leuk, bedanktquote:Op donderdag 7 november 2024 13:02 schreef AgnesGru het volgende:
[ afbeelding ]
Some of our favourite contestants will be ‘Back To Win’ MasterChef Australia in 2025
https://www.nowtolove.com(...)chef-australia-2025/
Wel erg snel ja.quote:
is mogelijk idd. Maar eens zien wie er weer mee doen.quote:Op donderdag 7 november 2024 18:21 schreef franklop het volgende:
[..]
Wel erg snel ja.
Misschien kijkcijfer probleem in Australië?
8 januari begint het hierquote:Op dinsdag 17 december 2024 14:39 schreef franklop het volgende:
Nog geen dessert masters seizoen 2 gezien helaas
Zie het nog niet in de gids staan?quote:
Ik zie het, staat op Instagram van Net5 dat het 8 januari begint. Geen idee wat dan klopt maar zal vast ergens volgende week zijn dan.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 10:52 schreef franklop het volgende:
[..]
Zie het nog niet in de gids staan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |