Lijkt mij ookquote:Op vrijdag 1 november 2024 19:25 schreef essnhills het volgende:
Denk dat het na voor en hoofdgerecht wel duidelijk is wie er in de finale komen.
2 kandidaten perfect, eentje fouten in beide gerechten.
Eigenlijk bizar. In een restaurant kan je ook niks schrappen als het al op de kaart staat.quote:Op vrijdag 1 november 2024 18:58 schreef essnhills het volgende:
De dames hebben teveel hooi op de vork genomen
Dit dacht ik ook jaquote:Op maandag 4 november 2024 20:37 schreef franklop het volgende:
Pezza alweer tweede werd wel erg aangetikt. Misschien nu juist niet!
Dachten nog 'ze houden expres de spanning erin'. Maar wel erg veel risico met een pressure test, waarin Pezza toch redelijk uitblinkt.quote:Op dinsdag 5 november 2024 11:04 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dit dacht ik ook ja![]()
![]()
Had sowieso een groter verschil in punten verwacht na het het lyrische commentaar voor Nat.
Inderdaad, stel Pezza wint nu alsnog met 1-2 punten verschil, dan zou dat wel een beetje zuur zijn wat mij betreft.quote:Op dinsdag 5 november 2024 11:46 schreef franklop het volgende:
[..]
Dachten nog 'ze houden expres de spanning erin'. Maar wel erg veel risico met een pressure test, waarin Pezza toch redelijk uitblinkt.
Niet in het verzinnen van heel vernieuwende recepten, dat is niet zijn sterkste punt
Klinkt ook erg goedquote:Op dinsdag 5 november 2024 18:41 schreef Kanaroe het volgende:
Heb vandaag Pezza's gerecht van gisteren gemaakt haha
Ribeye, pepersaus, spruitjespuree met uitgebakken spekjes en fondant aardappelen![]()
Was heerlijk!
Leukquote:Op dinsdag 5 november 2024 18:41 schreef Kanaroe het volgende:
Heb vandaag Pezza's gerecht van gisteren gemaakt haha
Ribeye, pepersaus, spruitjespuree met uitgebakken spekjes en fondant aardappelen![]()
Was heerlijk!
Stiekem is hij dat al de hele tijdquote:
Af en toe wel wat vermoeiend jaquote:Op dinsdag 5 november 2024 19:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Stiekem is hij dat al de hele tijd
Eens ja. Vind het eigenlijk ook wat raar om te eindigen met een pressure test.quote:Op dinsdag 5 november 2024 19:31 schreef Em31 het volgende:
Terechte winnaar![]()
Al hebben we weleens betere finales gezien.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |