abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219243155
Wel jammer dat Depinder twee keer net naast immuniteit grijpt. Dan zal ze er nu wel uit gaan
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_219273683
Wat een bizar mooie creaties donderdag zeg! Callumn staat de laatste afleveringen te koken als een sterrenchef.

[ Bericht 5% gewijzigd door WheeleE op 15-11-2025 21:02:47 ]
"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
pi_219276126
Ik loop nog 2 afleveringen achter geloof ik
Depinder heeft net eindelijk eens immuniteit gewonnen met haar eigen mysterybox, mooi!

Jammer dat Sarah weg moest, maar ja, het blijft een wedstrijdje.
Leuke aflevering met Julie en Nat, Nat was vorig jaar echt mijn favoriet dus leuk om haar weer eens te zien!
Julie was ineens mager, apart om te zien, zal wel een operatie geweest zijn gok ik.

De eigen mysterybox opdracht vond ik ook vermakelijk, supersuf maar grappig dat Ben duidelijk niet meer wist wat ie erin had gewenst.

Nog even en dan weten we de einduitslag, spannend :s)
pi_219281451
quote:
2s.gif Op zaterdag 15 november 2025 17:47 schreef WheeleE het volgende:
Wat een bizar mooie creaties donderdag zeg! Callumn staat de laatste afleveringen te koken als een sterrenchef.
Fantastisch inderdaad, zo mooi die paddenstoelen _O_
De 'toast' van Jamie was ook helemaal top
pi_219281800
Inmiddels ben ik ook bij tot en met vrijdag. Weer prima gerechten, ik blijf het zo onwijs knap vinden hoe iedereen zo kan improviseren.
"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
pi_219291651
Dit is wel het voordeel van zo’n seizoen met terugkerende kandidaten, wat een niveau. Ik verwacht dat het Laura tegen Callum wordt, of dat hoop ik want dan heb ik geen idee wie gaat winnen, wat kunnen die twee koken. _O_

Jammer dat het bijna weer afgelopen is ;( wel nog dessert masters *O*
pi_219291730
Het is ergens wel jammer dat Callum en Laura beide alweer meedoen aan B2W. Ondanks het hoge niveau dat ze koken
pi_219299591
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 november 2025 16:19 schreef franklop het volgende:
Het is ergens wel jammer dat Callum en Laura beide alweer meedoen aan B2W. Ondanks het hoge niveau dat ze koken
Wat is B2W?

Voorts kijk ik hier heeeeeel voorzichtig om geen spoilers te zien, heb net Depinders afscheid gezien
Jammer, maar tis een wedstrijd
Nu zijn er nog maar 2 en Jamie :P
  woensdag 19 november 2025 @ 20:29:07 #259
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_219299601
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2025 20:27 schreef Kanaroe het volgende:

[..]
Wat is B2W?
Back To Win, allemaal voormalige deelnemers opnieuw aan de bak…
pi_219299718
Heerlijk vermakelijke afleverign vandaag, met kokende juryleden :D
Ookal zijn de interacties grotendeels gepland, het heeft wel wat, de lolligheid.
pi_219300063
quote:
7s.gif Op woensdag 19 november 2025 20:29 schreef MadMaster het volgende:

[..]
Back To Win, allemaal voormalige deelnemers opnieuw aan de bak…
Oh, het was een afko
Had ik niet door, dankje
pi_219313642
Grrr. Een finale in 2 delen! Tot maandag wachten!
Complimenten voor Jamie hoe hij zich heeft geweerd in de halve finale.

SPOILER: Voor de zekerheid
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_219320259
Pff, zonet een marathonnetje van 3 afleveringen gekeken met de gedachte; op naar de finale
Maar inderdaad zoals WheeleE al zegt is het in 2 delen, grrmmbblll

Mooi hoor zo'n kunstig boeketje als eindopdracht maar eigenlijk is het duidelijk, Lozzie en Callum zijn gewoon gelijk geëindigd met hun eigen aardappel-rozemarijncreaties

Tot maandag mensen, en moge de beste imitator/begrijpende lezer/vaste handjes hebbende kandidaat winnen!

P.S. ik doe hier de gok dat het Laura wordt
pi_219336835
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 november 2025 21:51 schreef Kanaroe het volgende:
Pff, zonet een marathonnetje van 3 afleveringen gekeken met de gedachte; op naar de finale
Maar inderdaad zoals WheeleE al zegt is het in 2 delen, grrmmbblll

Mooi hoor zo'n kunstig boeketje als eindopdracht maar eigenlijk is het duidelijk, Lozzie en Callum zijn gewoon gelijk geëindigd met hun eigen aardappel-rozemarijncreaties

Tot maandag mensen, en moge de beste imitator/begrijpende lezer/vaste handjes hebbende kandidaat winnen!

P.S. ik doe hier de gok dat het Laura wordt
Ik denk nu ook dat Laura gaat winnen maar voor mij was Calllum de beste in het algemeen,
pi_219337212
Net het 2e deel van de finale gekeken. Niet geheel onverwachte winnaar, maar zeker wel verdiend :Y
Het is wel jammer dat een kopieer-opdracht de doorslag moet geven want Callum is echt minstens net zo'n goede kok als Laura. Alleen dan op een andere manier.

Ik heb me uitstekend vermaakt dit seizoen. Tot de volgende!
pi_219337344
Pfoe, wat een emotioneel achtbaan was het in de finale, heb zelf ook een klein traantje geplengd
Die Laura, zó fanatiek en eindelijk haar jeugddroom waargemaakt, geweldig
Callum, wat een schatje is dat. Overmand door emotie en stress moest hij helaas het onderspit delven

Beiden even goed wat mij betreft ^O^

Zal het wel weer gaan missen, maar op naar volgend seizoen :W
pi_219340194
Wat een prachtig dessert. Terechte winnares zo, je voelde het tijdens de uitzending al aankomen. Toch blijft zo’n opdracht op de één of andere manier inderdaad ook altijd een beetje een meh einde. Uiteindelijk waren ze beide zo goed. Die restaurantproef voelt vaak meer al als de echte finale.

Verder wel erg leuk seizoen weer. Blijft echt zo’n leuk programma om jaar in jaar uit weer te volgen, ook wel een prestatie na zo veel seizoenen.
pi_219343989
Dat verschil was totaal niet te verklaren. Die twee 9s. Kwam niet overeen met jureren

Terecht gewonnen, maar 7s vs 8em had genoeg geweest
pi_219344001
En een pressuretest als einde is idd wel meh
pi_219346625
2020 Back to Win
2021 regulier
2022 Fans vs Favs
2023 regulier
2024 regulier
2025 Back to Win

Zal het kooktalent 'op' zijn in Australië? Of gewoon proberen kijkcijfers op te krikken?

Gemiddeld kijkcijfer zakte in 2019 al in, opgekrikt in 2020 , maar zakte in 2021 weer weg. 2023 werd de finale zelfs slecht bekeken in Australie zelf :o
pi_219348791
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2025 10:16 schreef franklop het volgende:
2020 Back to Win
2021 regulier
2022 Fans vs Favs
2023 regulier
2024 regulier
2025 Back to Win

Zal het kooktalent 'op' zijn in Australië? Of gewoon proberen kijkcijfers op te krikken?

Gemiddeld kijkcijfer zakte in 2019 al in, opgekrikt in 2020 , maar zakte in 2021 weer weg. 2023 werd de finale zelfs slecht bekeken in Australie zelf :o
Denk voor de kijkcijfers
Hopelijk volgend seizoen weer nieuwe gezichten, met af en toe een oud deelnemer/winnaar op bezoek!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')