Fantastisch inderdaad, zo mooi die paddenstoelenquote:Op zaterdag 15 november 2025 17:47 schreef WheeleE het volgende:
Wat een bizar mooie creaties donderdag zeg! Callumn staat de laatste afleveringen te koken als een sterrenchef.
Wat is B2W?quote:Op dinsdag 18 november 2025 16:19 schreef franklop het volgende:
Het is ergens wel jammer dat Callum en Laura beide alweer meedoen aan B2W. Ondanks het hoge niveau dat ze koken
Oh, het was een afkoquote:Op woensdag 19 november 2025 20:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Back To Win, allemaal voormalige deelnemers opnieuw aan de bak…
SPOILER: Voor de zekerheidOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
Ik denk nu ook dat Laura gaat winnen maar voor mij was Calllum de beste in het algemeen,quote:Op zaterdag 22 november 2025 21:51 schreef Kanaroe het volgende:
Pff, zonet een marathonnetje van 3 afleveringen gekeken met de gedachte; op naar de finale
Maar inderdaad zoals WheeleE al zegt is het in 2 delen, grrmmbblll
Mooi hoor zo'n kunstig boeketje als eindopdracht maar eigenlijk is het duidelijk, Lozzie en Callum zijn gewoon gelijk geëindigd met hun eigen aardappel-rozemarijncreaties
Tot maandag mensen, en moge de beste imitator/begrijpende lezer/vaste handjes hebbende kandidaat winnen!
P.S. ik doe hier de gok dat het Laura wordt
Denk voor de kijkcijfersquote:Op woensdag 26 november 2025 10:16 schreef franklop het volgende:
2020 Back to Win
2021 regulier
2022 Fans vs Favs
2023 regulier
2024 regulier
2025 Back to Win
Zal het kooktalent 'op' zijn in Australië? Of gewoon proberen kijkcijfers op te krikken?
Gemiddeld kijkcijfer zakte in 2019 al in, opgekrikt in 2020 , maar zakte in 2021 weer weg. 2023 werd de finale zelfs slecht bekeken in Australie zelf
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |