Hezbollahraket in je poeperd en door.quote:Op vrijdag 27 september 2024 21:51 schreef Triggershott het volgende:
Police report heavy damage in Safed from impact of Hezbollah rockets, shrapnel.
[ x ]
De LAF zijn niet sterk genoeg om Hezbollah op te ruimen en samen met Unifil hebben ze tot nog toe niet aangeduft dus nee Israel zal daar niet op gokkenquote:Op vrijdag 27 september 2024 21:44 schreef Akathisia het volgende:
Is er eigenlijk niet een kans dat Israël er op hoopt dat Lebanon het nu ongecontroleerde zooitje gaat ruimen? Of sterker nog; dat Lebanon een belangrijk informant is geweest met ditzelfde doel en dat dit de afspraak was?
quote:Op vrijdag 27 september 2024 21:51 schreef Triggershott het volgende:
[ x ]
Maar tot nu toe was Hezbollah niet haar hele top kwijt.quote:Op vrijdag 27 september 2024 21:53 schreef sp3c het volgende:
e LAF zijn niet sterk genoeg om Hezbollah op te ruimen en samen met Unifil hebben ze tot nog toe niet aangeduft dus nee Israel zal daar niet op gokken
And bottom.quote:Op vrijdag 27 september 2024 21:54 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Maar tot nu toe was Hezbollah niet haar hele top kwijt.
Halve top toch nog maar?quote:Op vrijdag 27 september 2024 21:54 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Maar tot nu toe was Hezbollah niet haar hele top kwijt.
Heavy is wat we eerder op de avond zagen. En als je écht heavy wil zien, moet je de Amerikanen gewoon duidelijk maken hoe de vork in de steel zit. Tot dat moment zal het een lachwekkende aangelegenheid blijven, die zaak van de Coalitie Tegen de Zionist. Je kan niet een incapabele, onderontwikkelde fundibende zijn én denken dat je het gaat winnen van Israël.quote:Op vrijdag 27 september 2024 21:51 schreef Triggershott het volgende:
[ x ]
Straks ontploffende vlaggen.quote:Op vrijdag 27 september 2024 21:57 schreef Aether het volgende:
Gelukkig hebben we de vlag nog.
[ afbeelding ]
Zowel de gesaboteerde piepers als deze paukenslag, die nog lang zal nadreunen, zijn inderdaad geweldige acties.quote:Op vrijdag 27 september 2024 21:34 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik haat oorlog enzo maar dit is en blijft toch een geweldige actie.
Ben het niet met anderen eens dat het discutabel is.
Ik denk dat hij nog leeft.quote:Op vrijdag 27 september 2024 22:00 schreef Killumination het volgende:
*Komt binnengerend, struikelt over eigen voet en is van de trap aan het afdonderen...
Is Nasrallah echt dood, welke bron is waarachtiger en waarom?
The rabbis take a dim view about gambling. Besides being a risky enterprise financially, and addictive, the rabbis say that the winner is really a loser.quote:Op vrijdag 27 september 2024 22:01 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik denk dat hij nog leeft.
Kunnen we weddenschappen afleggen hier?
Kak.quote:Op vrijdag 27 september 2024 22:02 schreef Akathisia het volgende:
[..]
The rabbis take a dim view about gambling. Besides being a risky enterprise financially, and addictive, the rabbis say that the winner is really a loser.
Normaal komen bij dit soort acties altijd tientallen vrouwen en kinderen om. Niemand had een kans. Genocide. Blablabla. Jeweetwel. Aangezien hij aanwezig was zal hij wel de pijp uit zijn.quote:Op vrijdag 27 september 2024 22:01 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Hij's dood. Kapot. Uitgespeeld. Game over.quote:Op vrijdag 27 september 2024 22:01 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Twitter volop, eerder niet, nu wel.quote:Op vrijdag 27 september 2024 22:00 schreef Killumination het volgende:
*Komt binnengerend, struikelt over eigen voet en is van de trap aan het afdonderen...
Is Nasrallah echt dood, welke bron is waarachtiger en waarom?
quote:Op vrijdag 27 september 2024 22:03 schreef Ulx het volgende:
[..]
Normaal komen bij dit soort acties altijd tientallen vrouwen en kinderen om. Niemand had een kans. Genocide. Blablabla. Jeweetwel. Aangezien hij aanwezig was zal hij wel de pijp uit zijn.
Dank!quote:Op vrijdag 27 september 2024 22:07 schreef Mylene het volgende:
[..]
Twitter volop, eerder niet, nu wel.
Iran zegt Israël alle rode lijnen heeft overschreden. Uhm, en zijzelf dan?
Dat mag jij gewoon gokkenquote:Op vrijdag 27 september 2024 22:08 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik ben ooit gedoopt in de mooiste kerk van NL.
Verder niet religieus.
(Oudenbosch)
Waarom?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |