Minder dan een paar weken. Anderhalve week.quote:Op vrijdag 27 september 2024 21:21 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Zo dan koekoek! Israël rolt even heel Hezbollah op in een paar weken tijd.
Ik haat oorlog enzo maar dit is en blijft toch een geweldige actie.quote:Op vrijdag 27 september 2024 21:32 schreef Ulx het volgende:
[..]
Minder dan een paar weken. Anderhalve week.
Is maar één woord voor: geniaal.quote:Op vrijdag 27 september 2024 21:34 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik haat oorlog enzo maar dit is en blijft toch een geweldige actie.
Ben het niet met anderen eens dat het discutabel is.
Dan zal Iran nieuwe poppetjes moeten aanstellen. Poppetjes die lastig een ziektenkostenverzekering of overlijdensrisicoverzekering zullen kunnen afsluiten.quote:Op vrijdag 27 september 2024 21:36 schreef Ulx het volgende:
Als inderdaad de complete top van Hezbollah en hun stafleden zijn afgemaakt ben ik benieuwd of er iemand over is die iets mag zeggen of besluiten.
Beter houdt Iran zich bezig met z’n eigen zaakjes.quote:Op vrijdag 27 september 2024 21:37 schreef Perrin het volgende:
[..]
Dan zal Iran nieuwe poppetjes moeten aanstellen. Poppetjes die lastig een ziektenkostenverzekering of overlijdensrisicoverzekering zullen kunnen afsluiten.
De verzekering sluiten ze allemaal met God, hè.quote:Op vrijdag 27 september 2024 21:37 schreef Perrin het volgende:
[..]
Dan zal Iran nieuwe poppetjes moeten aanstellen. Poppetjes die lastig een ziektenkostenverzekering of overlijdensrisicoverzekering zullen kunnen afsluiten.
Deze man weetquote:Op vrijdag 27 september 2024 21:36 schreef Pek het volgende:
[..]
Is maar één woord voor: geniaal.
Dit gaat de geschiedenisboeken in, praten ze nog eeuwen over.
Ik heb ookal zo gedacht.quote:Op vrijdag 27 september 2024 21:44 schreef Akathisia het volgende:
Is er eigenlijk niet een kans dat Israël er op hoopt dat Lebanon het nu ongecontroleerde zooitje gaat ruimen? Of sterker nog; dat Lebanon een belangrijke informant is geweest met ditzelfde doel?
Er zullen genoeg Libanezen zijn die helemaal niet blij zijn met Hezbollah nee.quote:Op vrijdag 27 september 2024 21:44 schreef Akathisia het volgende:
Is er eigenlijk niet een kans dat Israël er op hoopt dat Lebanon het nu ongecontroleerde zooitje gaat ruimen? Of sterker nog; dat Lebanon een belangrijk informant is geweest met ditzelfde doel en dat dit de afspraak was?
Zijn stelling is toch wel iets van een geloofwaardig?quote:Op vrijdag 27 september 2024 21:46 schreef Perrin het volgende:
[..]
Er zullen genoeg Libanezen zijn die helemaal niet blij zijn met Hezbollah nee.
Ik weet zeker dat velen in Israël precies dat hopen.quote:Op vrijdag 27 september 2024 21:47 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Zijn stelling is toch wel iets van een geloofwaardig?
Ik denk dat die kans meer dan reëel is.quote:Op vrijdag 27 september 2024 21:44 schreef Akathisia het volgende:
Is er eigenlijk niet een kans dat Israël er op hoopt dat Lebanon het nu ongecontroleerde zooitje gaat ruimen? Of sterker nog; dat Lebanon een belangrijk informant is geweest met ditzelfde doel en dat dit de afspraak was?
Die krijgt hopelijk een raket in z'n muil met Sinwar eraan vastgebonden.quote:
Yes, en dan vraag ik me nu af (ik heb me er al een tijd niet meer bezig gehouden) tot in hoeverre Hezbollah deze optie serieus neemt, en preventief tot actie over kunnen of zullen gaan.quote:Op vrijdag 27 september 2024 21:49 schreef Cuendillar het volgende:
[..]
Ik denk dat die kans meer dan reëel is.
En ik denk zelfs dat daarover al lang en breed contact is geweest en misschien al wel afspraken zijn gemaakt.
Nasrallah wilde in de jaren tachtig dat Libanon een onderdeel van Iran werd. Hij moest Syrië ook in het gareel houden begreep ik. Dus ze zullen dit echt wel als hun zaak beschouwen. Iran heeft net een project waar ze al 40 jaar mee bezig zijn in 10 dagen tijd vernietigd zien worden. Degenen van Hezbollah die nog over zijn waren twee weken terug niet belangrijk genoeg om een pieper te geven.quote:Op vrijdag 27 september 2024 21:39 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Beter houdt Iran zich bezig met z’n eigen zaakjes.
Omg, ik hou van jullie!quote:Op vrijdag 27 september 2024 21:49 schreef Cuendillar het volgende:
[..]
Ik denk dat die kans meer dan reëel is.
En ik denk zelfs dat daarover al lang en breed contact is geweest en misschien al wel afspraken zijn gemaakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |