SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Modern Familyquote:Op woensdag 25 september 2024 12:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hmm misschien om te proberen
Tips?
t was toch echt minstens 1 keer Lupus!quote:
Parks and Recreationquote:Op woensdag 25 september 2024 12:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
Tips?
Friendsquote:Op woensdag 25 september 2024 12:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
Tips?
Geloof je niet dat ik een kind heb ofzoquote:
Meteen ruzie zeker.quote:Op woensdag 25 september 2024 12:18 schreef dud0r het volgende:
Een oud collega van me had lupus. Toen hij dat vertelde zei ik dat het nooit lupus was maar hij snapte de referentie niet
das wel jammer dan.... heel je grap naast Alex in de vijver terecht gekomenquote:Op woensdag 25 september 2024 12:18 schreef dud0r het volgende:
Een oud collega van me had lupus. Toen hij dat vertelde zei ik dat het nooit lupus was maar hij snapte de referentie niet
Dat is ook wel een goede iddquote:Op woensdag 25 september 2024 12:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Friends
Of gewoon sitcoms die je al kent? Dat scheelt ook mentale bandbreedte zeg maar.
Mijne nog nietquote:
Jawel maar je gaat gewoon voor Lilak en jezelfquote:Op woensdag 25 september 2024 12:18 schreef dud0r het volgende:
[..]
Geloof je niet dat ik een kind heb ofzo
WHOEP WHOEPquote:Op woensdag 25 september 2024 12:23 schreef Ama het volgende:
Jeej post uit Denemarken.
[ link | afbeelding ]
Helemaal niet.quote:Op woensdag 25 september 2024 12:22 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Jawel maar je gaat gewoon voor Lilak en jezelf
denemarken? niet uit polen?quote:Op woensdag 25 september 2024 12:23 schreef Ama het volgende:
[ afbeelding ]
mr polskaquote:Op woensdag 25 september 2024 12:26 schreef mschol het volgende:
[..]
denemarken? niet uit polen?
mijn stukjes komen meestal uit polen
Oh ik ging er gewoon vanuit dat het uit Denemarken komt.quote:Op woensdag 25 september 2024 12:26 schreef mschol het volgende:
[..]
denemarken? niet uit polen?
mijn stukjes komen meestal uit polen
quote:
Ja, ben al wezen tekenen/aquarellenquote:Op woensdag 25 september 2024 12:31 schreef essnhills het volgende:
[..]
Beetje bijgekomen van gister?
Die emmer waterquote:
ja evert kwok en bananen gaat vaak samenquote:Op woensdag 25 september 2024 12:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
Die emmer water
En is dat een banaan?
Die anatomie van die linker is wel.. interessantquote:
er zit koper ergens door zn lichaamquote:Op woensdag 25 september 2024 12:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
Die anatomie van die linker is wel.. interessant
dan pak je nog ietsquote:
niet altijd, vandaar ook dat er stond... vaakquote:
ik zit redelijk volquote:
Het is al de hele dag droog hier. Heb je regen besteld voor je verjaardagquote:
Nee niet echt eigenlijk.quote:Op woensdag 25 september 2024 13:00 schreef dud0r het volgende:
[..]
Het is al de hele dag droog hier. Heb je regen besteld voor je verjaardag
denk dat je de eerste zult zijnquote:Op woensdag 25 september 2024 13:03 schreef Lospedrosa het volgende:
Hoorde zo’n filmkenner op de radio dat The Substance een hele aparte horrorfilm moet zijn.
Iemand al gezien?
Nee wil ik nog naartoe. Er draait zoveelquote:Op woensdag 25 september 2024 13:03 schreef Lospedrosa het volgende:
Hoorde zo’n filmkenner op de radio dat The Substance een hele aparte horrorfilm moet zijn.
Iemand al gezien?
Ben benieuwd of het wat is. Onze smaak in horrorfilms is wel hetzelfde ongeveer.quote:Op woensdag 25 september 2024 13:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee wil ik nog naartoe. Er draait zoveel
Ik vind die trifles sowieso een beetje tegenvallen. Veel room of wat is het voor spul?quote:Op woensdag 25 september 2024 13:06 schreef Budapestenaar het volgende:
De Trifle Kers van AH valt tegen.
Einde bericht.
Alien Romulus was wel leuk, dus die moet je even kijken zodra die op Disney staat.quote:Op woensdag 25 september 2024 13:05 schreef Ama het volgende:
[..]
Ben benieuwd of het wat is. Onze smaak in horrorfilms is wel hetzelfde ongeveer.
Zal het in de gaten houden.quote:Op woensdag 25 september 2024 13:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Alien Romulus was wel leuk, dus die moet je even kijken zodra die op Disney staat.
Veel rommel de afgelopen jaren maar nu beginnen er weer goede films te komen. Geloof ik.quote:Op woensdag 25 september 2024 13:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee wil ik nog naartoe. Er draait zoveel
Bedankt voor het bericht.quote:Op woensdag 25 september 2024 13:06 schreef Budapestenaar het volgende:
Einde bericht.
Soms slagroom, soms mascarponequote:Op woensdag 25 september 2024 13:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vind die trifles sowieso een beetje tegenvallen. Veel room of wat is het voor spul?
Kijk tegenwoordig niet zoveel trailers meer, vooral met horror is dan soms het meeste leuke er wel weer af.quote:
Dan zie je de halve film alquote:Op woensdag 25 september 2024 13:09 schreef Ama het volgende:
[..]
Kijk tegenwoordig niet zoveel trailers meer, vooral met horror is dan soms het meeste leuke er wel weer af.
Beetje vroeg op de dag voor toetjesquote:Op woensdag 25 september 2024 13:06 schreef Budapestenaar het volgende:
Einde bericht.
Maar goed dat ik die uit m'n mandje heb gegooid.quote:Op woensdag 25 september 2024 13:06 schreef Budapestenaar het volgende:
Einde bericht.
Nooit.quote:Op woensdag 25 september 2024 13:10 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Beetje vroeg op de dag voor toetjes
Ik vind dit een hele rare opmerking in deze scquote:Op woensdag 25 september 2024 13:10 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik snap deze zin nietquote:Op woensdag 25 september 2024 13:10 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
bol zegt dat mijn pakket er is, dhl zegt van nietquote:Op woensdag 25 september 2024 13:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Storing in de postnl-app, dus ik kan mijn pakket niet volgen.
Is dit Adolf Hitler in 1915?quote:
quote:Op woensdag 25 september 2024 13:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is dit Adolf Hitler in 1915?
Het is er nog niet.quote:Op woensdag 25 september 2024 13:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
bol zegt dat mijn pakket er is, dhl zegt van niet
WAT IS HET NOU
oh, hier nietquote:Op woensdag 25 september 2024 13:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Geen idee. Track en trace storing
Of bij bol gaat het automagisch op bezorgd op het moment dat ze het hebben afgegeven bij DHL. 🤷quote:Op woensdag 25 september 2024 13:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh, hier niet
maar ik snap uberhaupt niet hoe het werktdhl zegt dat mijn pakket nog niet is geleverd, hoe kan bol dan zeggen van wel? Je zou zeggen (?) dat bol die informatie van dhl krijgt
![]()
Lijkt me niet, die informatie komt absoluut niet overeenquote:Op woensdag 25 september 2024 13:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Of bij bol gaat het automagisch op bezorgd op het moment dat ze het hebben afgegeven bij DHL. 🤷
Oeh lekker, hoop het voor je!quote:Op woensdag 25 september 2024 13:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ah. Het pakket zou al op het pakketpunt moeten liggen. 🤞
Leuk.quote:Op woensdag 25 september 2024 14:00 schreef Ama het volgende:
Hij is klaar.![]()
[ afbeelding ]
En mijn beginnende Harry Potter verzameling:
[ afbeelding ]
Alvast plaats voor kerst lego etc. dusquote:Op woensdag 25 september 2024 14:04 schreef Ama het volgende:
Nu is mijn woonkamer wel weer beetje leeg (want die andere 2 stonden in de woonkamer).
Ik wil eerst de Nightmare Before Christmas set hebben.quote:Op woensdag 25 september 2024 14:06 schreef Xilia het volgende:
[..]
Alvast plaats voor kerst lego etc. dus
de lego kerstster vind ik wel leuk. misschien nog even bestellen. dan heb ik ook kerstdeco in huisquote:Op woensdag 25 september 2024 14:06 schreef Xilia het volgende:
[..]
Alvast plaats voor kerst lego etc. dus
Ik vind deze wel leuk:quote:Op woensdag 25 september 2024 14:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
de lego kerstster vind ik wel leuk. misschien nog even bestellen. dan heb ik ook kerstdeco in huis
Geen idee hoor, ik zie hier best leuke dingen voorbijkomen en hier vlakbij is een lego winkel, het is niks voor mij verderquote:Op woensdag 25 september 2024 14:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
de lego kerstster vind ik wel leuk. misschien nog even bestellen. dan heb ik ook kerstdeco in huis
Leuk tochquote:Op woensdag 25 september 2024 14:10 schreef Ama het volgende:
Misschien moet ik de komende jaren een LEGO kerstdorp bij elkaar sparen.
neh, dan pas niet bij mij thuis.quote:Op woensdag 25 september 2024 14:10 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik vind deze wel leuk:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 25 september 2024 14:10 schreef Xilia het volgende:
[..]
Geen idee hoor, ik zie hier best leuke dingen voorbijkomen en hier vlakbij is een lego winkel, het is niks voor mij verder
quote:Op woensdag 25 september 2024 14:14 schreef Karzai het volgende:
twijfel tussen de libanees of de indier
Wij hebben wel een andere smaak qua LEGO merk ik.quote:Op woensdag 25 september 2024 14:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
neh, dan pas niet bij mij thuis.
Ik twijfel ook nog of ik mezelf voor kerst de Mercedes G-klasse of de volvo vrachtwagen met graafmachine ga kopen
Ik ben al beetje aan het kijken welke kast ik eventueel erbij koop over een tijdje.quote:Op woensdag 25 september 2024 14:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wel leuk allemaal dat lego. Maar ik heb daar geen plek voor.
deze kun je wel gewoon een jaar op zolder gooien en het volgend jaar weer neerzetten.quote:Op woensdag 25 september 2024 14:15 schreef Karzai het volgende:
[..]
tis wel leuk om te knutselen, maar toch liever echte bloemen
misschienquote:
mn bonsai boompje en zen tuintje passen goed bij elkaar.quote:Op woensdag 25 september 2024 14:15 schreef Ama het volgende:
[..]
Wij hebben wel een andere smaak qua LEGO merk ik.
Ik heb ook geen ruimte voor een kast.quote:Op woensdag 25 september 2024 14:17 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik ben al beetje aan het kijken welke kast ik eventueel erbij koop over een tijdje.
Zo zit ik ook steeds te kijken nu.quote:Op woensdag 25 september 2024 14:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mn bonsai boompje en zen tuintje passen goed bij elkaar.
Nu moet de landrover nog een vriendje krijgen, dus dan is de G wagon misschien het beste
Er past in deze kamer nog wel een boekenkast ofzo naast de kast waar mijn Harry Potter setjes nu staan.quote:Op woensdag 25 september 2024 14:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb ook geen ruimte voor een kast.
Kun je lekker afwisselenquote:Op woensdag 25 september 2024 14:17 schreef Karzai het volgende:
[..]
zag ook een aantal nieuwe mexicaanse restaurant, je kunt hier eten krijgen uit de hele wereld![]()
toch nog een kadootjequote:Op woensdag 25 september 2024 12:23 schreef Ama het volgende:
[ afbeelding ]
laatst nog een gehaaldquote:Op woensdag 25 september 2024 14:20 schreef Xilia het volgende:
[..]
Kun je lekker afwisselen![]()
Ik mis al jaren chinees![]()
De hollandse chinees bedoel ik dan, want babi pangang
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
quote:Op woensdag 25 september 2024 14:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
laatst nog een gehaaldZooo jaloersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It's weird being the same age as old people
☺smilies
eten ze dat neit in china?quote:Op woensdag 25 september 2024 14:20 schreef Xilia het volgende:
[..]
Kun je lekker afwisselen![]()
Ik mis al jaren chinees![]()
De hollandse chinees bedoel ik dan, want babi pangang
oh komt uit Indonesiëquote:Op woensdag 25 september 2024 14:23 schreef Xilia het volgende:
[..]
Volgens Fransje wel![]()
Hij weet ook beter nu
Ja de Nederlandse Chinees is Chinees Indischquote:Op woensdag 25 september 2024 14:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh komt uit Indonesiëin de tijd van Nederlandse Indië dan wel
quote:Op woensdag 25 september 2024 14:26 schreef Xilia het volgende:
[..]
Ja de Nederlandse Chinees is Chinees Indisch
Meestal Chinees-Indisch inderdaad.quote:Op woensdag 25 september 2024 14:26 schreef Xilia het volgende:
[..]
Ja de Nederlandse Chinees is Chinees Indisch
Mijne ook maar durf echt chinees (quote:Op woensdag 25 september 2024 14:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Meestal Chinees-Indisch inderdaad.
Mijn chinees heeft ook nog een lijstje Kantonees er bij
Ik ookquote:Op woensdag 25 september 2024 14:29 schreef essnhills het volgende:
Ik heb een boek met allemaal patronen om een Kerstdorp te haken
Er zit ook een patroon in van een treintjequote:
Is ook duur en veel ruimte.quote:Op woensdag 25 september 2024 14:35 schreef Crack_ het volgende:
Niemand hier die zo'n 'echt' kerstdorp bouwt thuis?![]()
Vroeger wel de hele woonkamer veranderd in kerststyle, zelfs de gordijnenquote:Op woensdag 25 september 2024 14:35 schreef Crack_ het volgende:
Niemand hier die zo'n 'echt' kerstdorp bouwt thuis?![]()
Lekker!quote:Op woensdag 25 september 2024 14:37 schreef bitterbal het volgende:
Je ziet hier mensen alleen zo’n grill plaatje bestellen en lekker bbqen aan tafel
"Hoeveel kom je daar nou ongeveer per dag aan aan eten en drinken?quote:Op woensdag 25 september 2024 14:40 schreef Xilia het volgende:
[..]
Lekker!![]()
Hoeveel ben je daar nou ongeveer kwijt per dag aan eten en drinken?
In euro's
Thailand heeft vandaag het NOS nieuws gehaald vanwege het toestaan van het "same-sex marriage "quote:Op woensdag 25 september 2024 14:37 schreef bitterbal het volgende:
Je ziet hier mensen alleen zo’n grill plaatje bestellen en lekker bbqen aan tafel
quote:Op woensdag 25 september 2024 14:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
"Hoeveel kom je daar nou ongeveer per dag aan aan eten en drinken?
In kilo's"
Denk niet dat Bal daar veel van merkt.quote:Op woensdag 25 september 2024 14:42 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Thailand heeft vandaag het NOS nieuws gehaald vanwege het toestaan van het "same-sex marriage "
Mehquote:Op woensdag 25 september 2024 14:34 schreef Ama het volgende:
Dit stukje hoort er dus nog eigenlijk aan. Maar dit lijkt toch niet op een sjaal?![]()
[ afbeelding ]
Kan je kiezen tussen de 4 afdelingen die er zijn maar ik zie het niet echt.
En gaat veel tijd in zitten om dat op te bouwen en af te breken volgens mijquote:
wauw, pics? Nu ben ik erg benieuwdquote:Op woensdag 25 september 2024 14:38 schreef Xilia het volgende:
[..]
Vroeger wel de hele woonkamer veranderd in kerststyle, zelfs de gordijnen
Ja heb ik nu dus ook gedaan. Maar was wel benieuwd wat anderen denken.quote:
quote:Op woensdag 25 september 2024 14:42 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Thailand heeft vandaag het NOS nieuws gehaald vanwege het toestaan van het "same-sex marriage "
Nee gelukkig niet, het was toen nog niet zo in en ik vond het helemaal geweldigquote:Op woensdag 25 september 2024 14:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
En gaat veel tijd in zitten om dat op te bouwen en af te breken volgens mijmaar lijkt me zo leuk om zoiets op te bouwen en ieder jaar beetje uit te breiden
[..]
wauw, pics? Nu ben ik erg benieuwd
Vergroot misschien de kansen om met een Thai te trouwen, zodat ze daar kan immigreren?quote:Op woensdag 25 september 2024 14:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Denk niet dat Bal daar veel van merkt.
Ja als ik alleen bij zo’n foodcourt eet blijf ik onder de tien euro maar bv sushi betaal ik denk ik zo’n 15 euro voor. En had vandaag ook een pasta voor lunch van denk ik zo’n 12 euroquote:Op woensdag 25 september 2024 14:40 schreef Xilia het volgende:
[..]
Lekker!![]()
Hoeveel ben je daar nou ongeveer kwijt per dag aan eten en drinken?
In euro's
quote:Op woensdag 25 september 2024 14:47 schreef Xilia het volgende:
[..]
Nee gelukkig niet, het was toen nog niet zo in en ik vond het helemaal geweldig![]()
Is zeker 30 jaar geleden ofzo
Ok, maar je viert ook vakantie nu dus dat mag wat kostenquote:Op woensdag 25 september 2024 14:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja als ik alleen bij zo’n foodcourt eet blijf ik onder de tien euro maar bv sushi betaal ik denk ik zo’n 15 euro voor. En had vandaag ook een pasta voor lunch van denk ik zo’n 12 euro
Ja kan je ook wel duur eten maar doe ik daar minder vaakquote:Op woensdag 25 september 2024 14:51 schreef Xilia het volgende:
[..]
Ok, maar je viert ook vakantie nu dus dat mag wat kosten![]()
Straks op het eiland is het eten vast goedkoper.
In je eentje ga je ook niet zo snel uitgebreid ergens zitten eten, vind ik.quote:Op woensdag 25 september 2024 14:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja kan je ook wel duur eten maar doe ik daar minder vaak
Hier is het veel normaler zie ikquote:Op woensdag 25 september 2024 14:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
In je eentje ga je ook niet zo snel uitgebreid ergens zitten eten, vind ik.
quote:Op woensdag 25 september 2024 14:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]wat jammer
Maar pff, dat is een behoorlijke tijd geleden
Ouder dan Koen zelfsquote:Op woensdag 25 september 2024 14:51 schreef Ama het volgende:
Moet er nog steeds aan wennen dat je van Koen zijn generatie bent.
Bal wel hoor:quote:Op woensdag 25 september 2024 14:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
In je eentje ga je ook niet zo snel uitgebreid ergens zitten eten, vind ik.
Weet het niet precies, ach maakt ook niet uitquote:
Als je straks een huisje huurt op het eiland kan je ook zelf wel koken denk ik?quote:Op woensdag 25 september 2024 14:55 schreef bitterbal het volgende:
Maar het is idd niet de bedoeling dat ik elke avond 15 euro voor avond uit geef
Koen66 heet om een reden zo. Dus dan is het makkelijker uitrekenenquote:Op woensdag 25 september 2024 14:54 schreef Xilia het volgende:
[..]
Weet het niet precies, ach maakt ook niet uit
Ja maar je bent goedkoper uit ergens te gaan etenquote:Op woensdag 25 september 2024 14:55 schreef Ama het volgende:
[..]
Als je straks een huisje huurt op het eiland kan je ook zelf wel koken denk ik?
gotta boost those numbersquote:Op woensdag 25 september 2024 14:55 schreef bitterbal het volgende:
Maar het is idd niet de bedoeling dat ik elke avond 15 euro voor avond uit geef
Ohquote:Op woensdag 25 september 2024 14:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja maar je bent goedkoper uit ergens te gaan eten
the horrorquote:Op woensdag 25 september 2024 14:57 schreef CherryLips het volgende:
God dan moet je een paar keer per dag de deur uit.
Dat eet ik echt nooitquote:Op woensdag 25 september 2024 14:54 schreef gianni61 het volgende:
vandaag lekker hollands aan de savooiekool
wat een helquote:Op woensdag 25 september 2024 14:57 schreef CherryLips het volgende:
Ja laten ze bezorgen kan ookquote:Op woensdag 25 september 2024 14:57 schreef CherryLips het volgende:
eigenlijk heel simpel wokken met kruiden, oestersaus en wat chiliquote:Op woensdag 25 september 2024 14:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat eet ik echt nooitwat maak je ervan?
dit klinkt niet echt hollands, gewoon pakje honig nemen pikquote:Op woensdag 25 september 2024 15:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
eigenlijk heel simpel wokken met kruiden, oestersaus en wat chili
en natuurlijk vlees of iets ander lekkers er bij
natuurlijkquote:Op woensdag 25 september 2024 15:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
eigenlijk heel simpel wokken met kruiden, oestersaus en wat chili
en natuurlijk vlees of iets ander lekkers er bij
quote:Op woensdag 25 september 2024 14:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja maar je bent goedkoper uit ergens te gaan eten
yeanoquote:Op woensdag 25 september 2024 15:24 schreef Karzai het volgende:
[..]
er zijn genoeg yoga filmpjes te vinden op internet, schijnt overal goed voor te zijn
advies is vast aardig maar ik hoef het niet xoxoxquote:Op woensdag 25 september 2024 15:27 schreef Karzai het volgende:
[..]
dan gewoon van het internet af, boekje lezen ofzo en muziek luisteren
okay meer adviezen heb ik niet verderquote:Op woensdag 25 september 2024 15:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
advies is vast aardig maar ik hoef het niet xoxox
en ik hoef het niet omdat het niet helpt
Nou dat komt mooi uitquote:Op woensdag 25 september 2024 15:29 schreef Karzai het volgende:
[..]
okay meer adviezen heb ik niet verder
Kloptquote:Op woensdag 25 september 2024 15:30 schreef Karzai het volgende:
zo jongens ja het leven is ook niet makkelijk
als je daar zin in hebt?quote:Op woensdag 25 september 2024 15:32 schreef CherryLips het volgende:
Zal ik straks chili con carne maken voor het eerst in mijn leven?
quote:Op woensdag 25 september 2024 15:32 schreef CherryLips het volgende:
Zal ik straks chili con carne maken voor het eerst in mijn leven?
dan wat?quote:Op woensdag 25 september 2024 15:32 schreef Karzai het volgende:
[..]
als je hart maar klopt en kan ademen
ik wil rust buiten mijn hoofd.quote:
ehmmquote:Op woensdag 25 september 2024 15:38 schreef Karzai het volgende:
[..]
die gaat dan ook werken als het goed is
watquote:Op woensdag 25 september 2024 15:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik wil rust buiten mijn hoofd.
Er waren ben 6 personen om mij heen in 3 verschillende 1 op 1 gesprekje.
quote:Op woensdag 25 september 2024 15:39 schreef Recce het volgende:
* Recce voorziet een puntmutsenuurtje
Zijn niet alle personages in de Donald Duck ingekleurd?quote:
dat ja, maar de meesten zijn gelukkig weer weg.quote:Op woensdag 25 september 2024 15:41 schreef Crack_ het volgende:
Oh, er zijn zes personen om je heen aan het brabbelen? En zeker geen koptelefoon oid bij je?
Lekker geschommeld?quote:Op woensdag 25 september 2024 15:41 schreef bitterbal het volgende:
Zo genoeg buitengespeeld. Ga weer naar huis
Rustig gaan zitten, dan trekt het vanzelf wegquote:Op woensdag 25 september 2024 15:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja. :p
Heb hier constant het gevoel dat ik wat moet doen
wat is jouw definitie van dwars?quote:
mijn volgende tip zou zijn om een scheet te laten, of vies te gaan hoestenquote:Op woensdag 25 september 2024 15:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat ja, maar de meesten zijn gelukkig weer weg.
Nog niet uitgekeken?quote:Op woensdag 25 september 2024 15:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja. :p
Heb hier constant het gevoel dat ik wat moet doen
tegendraads, tegen de stroom in zwemmenquote:Op woensdag 25 september 2024 15:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
wat is jouw definitie van dwars?
[..]
mijn volgende tip zou zijn om een scheet te laten, of vies te gaan hoesten
In dat geval ben ik niet dwars, ik wijs je op het feit dat hersenen niet 'aan' gaan als je ademt. Ik heb het ook niet bedachtquote:Op woensdag 25 september 2024 15:46 schreef Karzai het volgende:
[..]
tegendraads, tegen de stroom in zwemmen
denk niet dat dat werkt bij mijn collega'squote:Op woensdag 25 september 2024 15:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
mijn volgende tip zou zijn om een scheet te laten, of vies te gaan hoesten
dan leef je in comateuse toestand volgens mij, ik heb er ook niet al teveel verstand vanquote:Op woensdag 25 september 2024 15:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
In dat geval ben ik niet dwars, ik wijs je op het feit dat hersenen niet 'aan' gaan als je ademt. Ik heb het ook niet bedacht
Als je dat liever niebt hebt is het ook goed hoor, kan me ook best voorstellen dat je dat niet wil (om wat voor reden dan ook), hou ik mn mond
Intentie is niet om mensen te irriteren![]()
fles heeft een keertje gewerkt, clap your handsquote:Op woensdag 25 september 2024 15:51 schreef Dr_Flash het volgende:
![]()
Het vergadergenot zit er weer op voor vandaag. Maar even een drinkbouillonnetje want ik voel me nogal leeg.
Lekker rustig. Komt de sfeer wel ten goede.quote:Op woensdag 25 september 2024 15:54 schreef Karzai het volgende:
uitstraling ook al de hele dag niet gezien
Ik zie het probleem niet.quote:Op woensdag 25 september 2024 15:54 schreef Karzai het volgende:
uitstraling ook al de hele dag niet gezien
die zit alleen maar te zuigen inderdaad en mensen de kast op proberen te jagenquote:Op woensdag 25 september 2024 15:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Lekker rustig. Komt de sfeer wel ten goede.
Tot over een half uur...quote:Op woensdag 25 september 2024 15:39 schreef Recce het volgende:
* Recce voorziet een puntmutsenuurtje
quote:Op woensdag 25 september 2024 15:57 schreef bitterbal het volgende:
Straks even kijken of ik nog wat heb. Maak niet super veel fotos
quote:
ik verdenk dat Bitterbal hier achter zit. Om de Sophie Hermans TTquote:Op woensdag 25 september 2024 16:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Waar heeft ze nu weer lopen PMS'sen?
Klinkt wel logisch. En die durft nu wel nu ze op afstand zit.quote:Op woensdag 25 september 2024 16:07 schreef gianni61 het volgende:
ik verdenk dat Bitterbal hier achter zit. Om de Sophie Hermans TT
quote:Op woensdag 25 september 2024 16:09 schreef CherryLips het volgende:
Ze heeft hier in de KSC geen rare dingen gezegd in elk geval. Niet erger dan anders.
Je hoopt bijna dat US zich meldt?quote:Op woensdag 25 september 2024 16:09 schreef CherryLips het volgende:
Zo wordt het hier wel héél rustig
Ze is vrij lief de laatste tijd.quote:Op woensdag 25 september 2024 16:09 schreef CherryLips het volgende:
Ze heeft hier in de KSC geen rare dingen gezegd in elk geval. Niet erger dan anders.
Nee, dat nou ook weer niet.quote:Op woensdag 25 september 2024 16:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je hoopt bijna dat US zich meldt?
quote:Op woensdag 25 september 2024 15:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
denk niet dat dat werkt bij mijn collega's
ik ook niet, soms hoor je van die verhalen dat iemand toch weer wakker wordt oid met werkende hersenen alles. Zijn volgens mij wel echt de uitzonderingsverhalen maar tochquote:Op woensdag 25 september 2024 15:52 schreef Karzai het volgende:
[..]
dan leef je in comateuse toestand volgens mij, ik heb er ook niet al teveel verstand van
ahahahaha zo tering onzekerquote:Op woensdag 25 september 2024 16:17 schreef UitStraling het volgende:
Dimmy blijft van binnen natuurlijk een rechtsextremistische skinhead ook al probeert hij zich een beetje te vermommen en dat lukt soms wonderwel goed.
ik dacht aan een uitwisselingsprogrammaquote:Op woensdag 25 september 2024 16:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
WAT DOE JEquote:Op woensdag 25 september 2024 16:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 25 september 2024 16:17 schreef UitStraling het volgende:
Dimmy blijft van binnen natuurlijk een rechtsextremistische skinhead ook al probeert hij zich een beetje te vermommen en dat lukt soms wonderwel goed.
Waar denk je aan en wat/wie wil je ervoor terug?quote:Op woensdag 25 september 2024 16:25 schreef Crack_ het volgende:
ik dacht aan een uitwisselingsprogramma
Spelen met vuur.quote:
Ik moet nog de deur uit. Dus als het kan wachten tot ik weer thuis ben.quote:Op woensdag 25 september 2024 16:31 schreef Crack_ het volgende:
Ik wil heftige storm en regen, gaan we dat krijgen?
Dimmy vs USquote:Op woensdag 25 september 2024 16:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Waar denk je aan en wat/wie wil je ervoor terug?
volgens de klimaat voorspellers wel, ik weet niet of ik daar blij mee moet zijn, wil graag mijn huis heel houdenquote:Op woensdag 25 september 2024 16:31 schreef Crack_ het volgende:
Zolang het maar niet is als ik op de fiets naar huis zit.quote:Op woensdag 25 september 2024 16:31 schreef Crack_ het volgende:
Dimmy, lijkt mij makkelijk.quote:
quote:Op woensdag 25 september 2024 16:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik moet nog de deur uit. Dus als het kan wachten tot ik weer thuis ben.
quote:Op woensdag 25 september 2024 16:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zolang het maar niet is als ik op de fiets naar huis zit.
quote:Op woensdag 25 september 2024 16:33 schreef Karzai het volgende:
[..]
volgens de klimaat voorspellers wel, ik weet niet of ik daar blij mee moet zijn, wil graag mijn huis heel houden
Ik ben het kwijt, het ging toch over een uitwisseling? Dimmy is weg, US niet > uitwisselen klaar opgelost whoehoe?quote:
Misschien moeten we jou dan maar uitwisselen voor iemand die ook geen behoefte heeft aan regen.quote:
@Amaquote:Op woensdag 25 september 2024 16:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Misschien moeten we jou dan maar uitwisselen voor iemand die ook geen behoefte heeft aan regen.
Rode en oranje blaadjes gvdquote:Op woensdag 25 september 2024 16:35 schreef Karzai het volgende:
ik wil gewoon een beetje laf herfstweer met wat motregen
Ik e-mail Danny met een verzoek om deze uitwisseling in gang te zetten.quote:Op woensdag 25 september 2024 16:35 schreef Crack_ het volgende:
Ik ben het kwijt, het ging toch over een uitwisseling? Dimmy is weg, US niet > uitwisselen klaar opgelost whoehoe?
zou kunnen maar blijf liever waar ik benquote:Op woensdag 25 september 2024 16:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Misschien moeten we jou dan maar uitwisselen voor iemand die ook geen behoefte heeft aan regen.
quote:Op woensdag 25 september 2024 16:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ok, alleen waar jij bent dan.
quote:Op woensdag 25 september 2024 16:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik e-mail Danny met een verzoek om deze uitwisseling in gang te zetten.
Zit je in Utrecht nu?quote:Op woensdag 25 september 2024 16:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
zou kunnen maar blijf liever waar ik ben
En dat allemaal omdat hij niet in je broekje mocht.quote:Op woensdag 25 september 2024 16:37 schreef Crack_ het volgende:
Ik moet echt nog steeds lachen om die 'NU GA IK JE ECHT BELEDIGEN' poging van us![]()
blij dat we nog kunnen lachen vandaag
Ik was nog in Utrecht vandaag. Blij dat ik nu weer in Den Haag zit.quote:Op woensdag 25 september 2024 16:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee Den Haagik ben labiel vandaag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |