SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Modern Familyquote:Op woensdag 25 september 2024 12:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hmm misschien om te proberen
Tips?
t was toch echt minstens 1 keer Lupus!quote:
Parks and Recreationquote:Op woensdag 25 september 2024 12:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
Tips?
Friendsquote:Op woensdag 25 september 2024 12:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
Tips?
Geloof je niet dat ik een kind heb ofzoquote:
Meteen ruzie zeker.quote:Op woensdag 25 september 2024 12:18 schreef dud0r het volgende:
Een oud collega van me had lupus. Toen hij dat vertelde zei ik dat het nooit lupus was maar hij snapte de referentie niet
das wel jammer dan.... heel je grap naast Alex in de vijver terecht gekomenquote:Op woensdag 25 september 2024 12:18 schreef dud0r het volgende:
Een oud collega van me had lupus. Toen hij dat vertelde zei ik dat het nooit lupus was maar hij snapte de referentie niet
Dat is ook wel een goede iddquote:Op woensdag 25 september 2024 12:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Friends
Of gewoon sitcoms die je al kent? Dat scheelt ook mentale bandbreedte zeg maar.
Mijne nog nietquote:
Jawel maar je gaat gewoon voor Lilak en jezelfquote:Op woensdag 25 september 2024 12:18 schreef dud0r het volgende:
[..]
Geloof je niet dat ik een kind heb ofzo
WHOEP WHOEPquote:Op woensdag 25 september 2024 12:23 schreef Ama het volgende:
Jeej post uit Denemarken.
[ link | afbeelding ]
Helemaal niet.quote:Op woensdag 25 september 2024 12:22 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Jawel maar je gaat gewoon voor Lilak en jezelf
denemarken? niet uit polen?quote:Op woensdag 25 september 2024 12:23 schreef Ama het volgende:
Jeej post uit Denemarken.
[ afbeelding ]
mr polskaquote:Op woensdag 25 september 2024 12:26 schreef mschol het volgende:
[..]
denemarken? niet uit polen?
mijn stukjes komen meestal uit polen
Oh ik ging er gewoon vanuit dat het uit Denemarken komt.quote:Op woensdag 25 september 2024 12:26 schreef mschol het volgende:
[..]
denemarken? niet uit polen?
mijn stukjes komen meestal uit polen
quote:
Ja, ben al wezen tekenen/aquarellenquote:Op woensdag 25 september 2024 12:31 schreef essnhills het volgende:
[..]
Beetje bijgekomen van gister?
Die emmer waterquote:
ja evert kwok en bananen gaat vaak samenquote:Op woensdag 25 september 2024 12:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
Die emmer water
En is dat een banaan?
Die anatomie van die linker is wel.. interessantquote:
er zit koper ergens door zn lichaamquote:Op woensdag 25 september 2024 12:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
Die anatomie van die linker is wel.. interessant
dan pak je nog ietsquote:
niet altijd, vandaar ook dat er stond... vaakquote:
ik zit redelijk volquote:
Het is al de hele dag droog hier. Heb je regen besteld voor je verjaardagquote:
Nee niet echt eigenlijk.quote:Op woensdag 25 september 2024 13:00 schreef dud0r het volgende:
[..]
Het is al de hele dag droog hier. Heb je regen besteld voor je verjaardag
denk dat je de eerste zult zijnquote:Op woensdag 25 september 2024 13:03 schreef Lospedrosa het volgende:
Hoorde zo’n filmkenner op de radio dat The Substance een hele aparte horrorfilm moet zijn.
Iemand al gezien?
Nee wil ik nog naartoe. Er draait zoveelquote:Op woensdag 25 september 2024 13:03 schreef Lospedrosa het volgende:
Hoorde zo’n filmkenner op de radio dat The Substance een hele aparte horrorfilm moet zijn.
Iemand al gezien?
Ben benieuwd of het wat is. Onze smaak in horrorfilms is wel hetzelfde ongeveer.quote:Op woensdag 25 september 2024 13:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee wil ik nog naartoe. Er draait zoveel
Ik vind die trifles sowieso een beetje tegenvallen. Veel room of wat is het voor spul?quote:Op woensdag 25 september 2024 13:06 schreef Budapestenaar het volgende:
De Trifle Kers van AH valt tegen.
Einde bericht.
Alien Romulus was wel leuk, dus die moet je even kijken zodra die op Disney staat.quote:Op woensdag 25 september 2024 13:05 schreef Ama het volgende:
[..]
Ben benieuwd of het wat is. Onze smaak in horrorfilms is wel hetzelfde ongeveer.
Zal het in de gaten houden.quote:Op woensdag 25 september 2024 13:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Alien Romulus was wel leuk, dus die moet je even kijken zodra die op Disney staat.
Veel rommel de afgelopen jaren maar nu beginnen er weer goede films te komen. Geloof ik.quote:Op woensdag 25 september 2024 13:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee wil ik nog naartoe. Er draait zoveel
Bedankt voor het bericht.quote:Op woensdag 25 september 2024 13:06 schreef Budapestenaar het volgende:
Einde bericht.
Soms slagroom, soms mascarponequote:Op woensdag 25 september 2024 13:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vind die trifles sowieso een beetje tegenvallen. Veel room of wat is het voor spul?
Kijk tegenwoordig niet zoveel trailers meer, vooral met horror is dan soms het meeste leuke er wel weer af.quote:
Dan zie je de halve film alquote:Op woensdag 25 september 2024 13:09 schreef Ama het volgende:
[..]
Kijk tegenwoordig niet zoveel trailers meer, vooral met horror is dan soms het meeste leuke er wel weer af.
Beetje vroeg op de dag voor toetjesquote:Op woensdag 25 september 2024 13:06 schreef Budapestenaar het volgende:
Einde bericht.
Maar goed dat ik die uit m'n mandje heb gegooid.quote:Op woensdag 25 september 2024 13:06 schreef Budapestenaar het volgende:
Einde bericht.
Nooit.quote:Op woensdag 25 september 2024 13:10 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Beetje vroeg op de dag voor toetjes
Ik vind dit een hele rare opmerking in deze scquote:Op woensdag 25 september 2024 13:10 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik snap deze zin nietquote:Op woensdag 25 september 2024 13:10 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
bol zegt dat mijn pakket er is, dhl zegt van nietquote:Op woensdag 25 september 2024 13:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Storing in de postnl-app, dus ik kan mijn pakket niet volgen.
Is dit Adolf Hitler in 1915?quote:
quote:Op woensdag 25 september 2024 13:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is dit Adolf Hitler in 1915?
Het is er nog niet.quote:Op woensdag 25 september 2024 13:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
bol zegt dat mijn pakket er is, dhl zegt van niet
WAT IS HET NOU
oh, hier nietquote:Op woensdag 25 september 2024 13:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Geen idee. Track en trace storing
Of bij bol gaat het automagisch op bezorgd op het moment dat ze het hebben afgegeven bij DHL. 🤷quote:Op woensdag 25 september 2024 13:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh, hier niet
maar ik snap uberhaupt niet hoe het werktdhl zegt dat mijn pakket nog niet is geleverd, hoe kan bol dan zeggen van wel? Je zou zeggen (?) dat bol die informatie van dhl krijgt
![]()
Lijkt me niet, die informatie komt absoluut niet overeenquote:Op woensdag 25 september 2024 13:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Of bij bol gaat het automagisch op bezorgd op het moment dat ze het hebben afgegeven bij DHL. 🤷
Oeh lekker, hoop het voor je!quote:Op woensdag 25 september 2024 13:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ah. Het pakket zou al op het pakketpunt moeten liggen. 🤞
Leuk.quote:Op woensdag 25 september 2024 14:00 schreef Ama het volgende:
Hij is klaar.![]()
[ afbeelding ]
En mijn beginnende Harry Potter verzameling:
[ afbeelding ]
Alvast plaats voor kerst lego etc. dusquote:Op woensdag 25 september 2024 14:04 schreef Ama het volgende:
Nu is mijn woonkamer wel weer beetje leeg (want die andere 2 stonden in de woonkamer).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |