SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
-XOXO-
quote:Op woensdag 25 september 2024 10:32 schreef Recce het volgende:
Eigenlijk is dat heel handig, dat je nooit naar de kapper hoeft gaat
Dan ben je blij, maar ga je vanaf dat moment wel naar haar mannelijke collegaquote:Op woensdag 25 september 2024 10:32 schreef Crack_ het volgende:
Oh, ja maar shit, als de kapper nu mn haar te kort zou knippen; ben je dan blij of niet? Ben je wel aantrekkelijk
Ja, je kan het ook als compliment zien inderdaad.quote:Op woensdag 25 september 2024 10:32 schreef Crack_ het volgende:
Oh, ja maar shit, als de kapper nu mn haar te kort zou knippen; ben je dan blij of niet? Ben je wel aantrekkelijk
quote:Op woensdag 25 september 2024 10:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dan ben je blij, maar ga je vanaf dat moment wel naar haar mannelijke collega
Vandaag is wel matig.quote:Op woensdag 25 september 2024 10:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik moet zeggen dat ik het weer nog niet echt vind tegenvallen in vergelijking met de weersverwachting van deze week.
Hebben ze nou nog nooit voorgesteld, zeg je nu verkapt dat ik onaantrekkelijk ben?!!?quote:Op woensdag 25 september 2024 10:35 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat zou ik wel al zeggen op het moment dat ze de tondeuse pakken.
Bij mij willen ze het altijd wat langer houden dan ik aangeefquote:Op woensdag 25 september 2024 10:32 schreef Crack_ het volgende:
*stuurt de zon ingepakt naar @Ama op.quote:Op woensdag 25 september 2024 10:38 schreef Ama het volgende:
[..]
Mag ik hem als verjaardagscadeautje?
quote:Op woensdag 25 september 2024 10:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
*stuurt de zon ingepakt naar @:ama op.
hahahaquote:Op woensdag 25 september 2024 10:20 schreef kwiwi het volgende:
Er is wetenschappelijk onderzoek gedaan naar waarom vrouwen vaak met tekort geknipt haar terug komen van de kapper![]()
Wat blijkt nou, het zijn meestal vrouwelijke kappers die het korter knippen dan je wil, waarbij aantrekkelijkheid ook nog een rol speelt. Hoe aantrekkelijker hoe korter zeg maar. Want vrouwelijke kappers willen onbewust de competitie 'uit de weg ruimen'.
Dus dames, gewoon lekker naar een mannelijke kapper![]()
Mijn ervaring is trouwens ook dat vrouwelijke kappers m'n haar altijd te kort knippen. Heb sinds een paar jaar een mannelijke en nooit meer dat probleem gehad.
quote:Op woensdag 25 september 2024 10:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bij mij willen ze het altijd wat langer houden dan ik aangeef
quote:Op woensdag 25 september 2024 10:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bij mij willen ze het altijd wat langer houden dan ik aangeef
ik klets mezelf de oren van mn kopquote:Op woensdag 25 september 2024 10:44 schreef Crack_ het volgende:
Zijn jullie team 'gezellig babbelen met de kapper' of team 'ik heb liever stilte'?
Ik ben mijn eigen kapper. Wij hebben het altijd gezelligquote:Op woensdag 25 september 2024 10:44 schreef Crack_ het volgende:
Zijn jullie team 'gezellig babbelen met de kapper' of team 'ik heb liever stilte'?
Ik wil best babbelen met mijn kapster, maar dat willen zij nooit met mij, dus blijft het stil.quote:Op woensdag 25 september 2024 10:44 schreef Crack_ het volgende:
wat een ongezellig mensquote:Op woensdag 25 september 2024 10:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik wil best babbelen met mijn kapster, maar dat willen zij nooit met mij, dus blijft het stil.
Dat is wel handig, dat de kapper ze er ook niet afknippen.quote:Op woensdag 25 september 2024 10:44 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik klets mezelf de oren van mn kop
Zit je dan aan de bar bier te drinken bij de barbier?quote:Op woensdag 25 september 2024 10:45 schreef gianni61 het volgende:
ik zie soms dat je bij de barbier ook bier kunt drinken. misschien toch eens proberen
WHOEHOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:Op woensdag 25 september 2024 10:46 schreef essnhills het volgende:
Hij doet het
Ik dacht ik probeer het nog eens voordat ik met die 2,4 of 5 ga klooien en ineens verbindt ie en kan ik weer casten?
Wat een goed ideequote:Op woensdag 25 september 2024 10:47 schreef Nizno het volgende:
[..]
WHOEHOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEDan kun je de inears daar op aansluiten in plaats van op de broodbakmachine
quote:
quote:
quote:Op woensdag 25 september 2024 10:44 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik klets mezelf de oren van mn kop
Hehehehe, altijd goede recensies!quote:Op woensdag 25 september 2024 10:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik ben mijn eigen kapper. Wij hebben het altijd gezellig
Oh huhquote:Op woensdag 25 september 2024 10:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik wil best babbelen met mijn kapster, maar dat willen zij nooit met mij, dus blijft het stil.
ik heb geen behoefte om 'gezellig' te doen met mn kapperquote:
nee, in een kappersstoelquote:Op woensdag 25 september 2024 10:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zit je dan aan de bar bier te drinken bij de barbier?
ik ook nietquote:Op woensdag 25 september 2024 10:49 schreef Crack_ het volgende:
ik heb geen behoefte om 'gezellig' te doen met mn kapper
marktplaats-syndroomquote:Op woensdag 25 september 2024 10:50 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik ook niet
maar ja MPS he... dan krijg je dat
Oh, saaiquote:
Mazda Performance Seriesquote:
zit wel lekkerder dan zo'n krukquote:
jij ziet de kapper al rondhobbelen in de kroeg.. van barkruk naar barkrukquote:
dan begint mijn vakantiequote:Op woensdag 25 september 2024 10:54 schreef Crack_ het volgende:
'Hoiii, ik ben met vakantie. Vanaf 28 oktober ben ik er weer'
OEF, jaloers
Jaquote:Op woensdag 25 september 2024 10:53 schreef Nizno het volgende:
[..]
jij ziet de kapper al rondhobbelen in de kroeg.. van barkruk naar barkruk
Ruim een maand.quote:Op woensdag 25 september 2024 10:54 schreef Crack_ het volgende:
'Hoiii, ik ben met vakantie. Vanaf 28 oktober ben ik er weer'
OEF, jaloers
Vroeger team stilte maar vond dat altijd kei ongemakkelijkquote:Op woensdag 25 september 2024 10:44 schreef Crack_ het volgende:
Oké USquote:Op woensdag 25 september 2024 10:57 schreef Nizno het volgende:
Sommige mensen gaan helemaal niet, want hoe harder je werkt hoe beter het is voor je leven
Alleen maar werrekken, das het eckte levenquote:Op woensdag 25 september 2024 10:57 schreef Nizno het volgende:
Sommige mensen gaan helemaal niet, want hoe harder je werkt hoe beter het is voor je leven
En dan doe je al het geld in een trustfund maar niet voor je kinderen want die moeten ook gewoon leren dat werken het beste is voor je levenquote:Op woensdag 25 september 2024 10:58 schreef essnhills het volgende:
[..]
Alleen maar werrekken, das het eckte leven
En dan ga je dood en pakt de belastingdienst een hap.quote:Op woensdag 25 september 2024 10:59 schreef Nizno het volgende:
[..]
En dan doe je al het geld in een trustfund maar niet voor je kinderen want die moeten ook gewoon leren dat werken het beste is voor je leven
nee vandaar trustfundquote:Op woensdag 25 september 2024 11:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En dan ga je dood en pakt de belastingdienst een hap.
Lekkeeerrrquote:
ja, wat lekker zegquote:
Gezellie, je hebt een vaste denk ik? Dat scheelt welquote:Op woensdag 25 september 2024 10:55 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Vroeger team stilte maar vond dat altijd kei ongemakkelijk![]()
Nu kan ik wel redelijk kleppen met mijn kapster.
Ja preciesquote:Op woensdag 25 september 2024 10:59 schreef Nizno het volgende:
[..]
En dan doe je al het geld in een trustfund maar niet voor je kinderen want die moeten ook gewoon leren dat werken het beste is voor je leven
Gewoon alles naar de belastingdienstquote:Op woensdag 25 september 2024 11:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hoeft Nederland minder te bezuinigen.quote:Op woensdag 25 september 2024 11:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Niznoquote:Op woensdag 25 september 2024 11:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik moet nog ergens een weekje vrij namen, maar ik weet nog niet wanneer en wat ik dan wil doen.
alhoewel, ik heb volgende week nog een bespreking en daaruit moet blijken of ik die week nog een dag moet werkenquote:Op woensdag 25 september 2024 11:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Lekkeeerrr
[..]
ja, wat lekker zeg
[..]
Gezellie, je hebt een vaste denk ik? Dat scheelt welmaar dat gezellig doen met een wildvreemde, nee hoefnie
quote:Op woensdag 25 september 2024 11:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
alhoewel, ik heb volgende week nog een bespreking en daaruit moet blijken of ik die week nog een dag moet werken
.. want welk nut zou dat precies hebben?quote:Op woensdag 25 september 2024 11:01 schreef essnhills het volgende:
Als je de belastingdienst als erfgenaam doet, moet de belastingdienst dan erfbelasting afdragen?
hahahahahaha die zou je eens uit moeten proberen... kijken of de computers stuk gaanquote:Op woensdag 25 september 2024 11:01 schreef essnhills het volgende:
Als je de belastingdienst als erfgenaam doet, moet de belastingdienst dan erfbelasting afdragen?
quote:Op woensdag 25 september 2024 11:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
.. want welk nut zou dat precies hebben?
quote:Op woensdag 25 september 2024 11:02 schreef Nizno het volgende:
[..]
kijken of de computers stuk gaan
maandag of dinsdag kan, maar woensdag zit ik in het vliegtuig.quote:
quote:Op woensdag 25 september 2024 11:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
alhoewel, ik heb volgende week nog een bespreking en daaruit moet blijken of ik die week nog een dag moet werken
quote:
quote:Op woensdag 25 september 2024 11:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
.. want welk nut zou dat precies hebben?
Waar ga je heen?quote:Op woensdag 25 september 2024 11:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
maandag of dinsdag kan, maar woensdag zit ik in het vliegtuig.
Dankjequote:Op woensdag 25 september 2024 10:48 schreef essnhills het volgende:
Gefeliciteerd @:ama![]()
![]()
[ afbeelding ]
Nieuwsgierigheid?quote:Op woensdag 25 september 2024 11:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]oh, of is het één dagje op het begin oid?
[..]
[..]
massdestructionquote:Op woensdag 25 september 2024 11:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]oh, of is het één dagje op het begin oid?
[..]
[..]
ja maar ja maar dan ben ik al dood he... tis mijn weggeven erfenisquote:Op woensdag 25 september 2024 11:03 schreef Crack_ het volgende:
Computers stuk van belasting = nog meer belasting moeten betalen om het te laten fixen
JIPPIEEE!!
?
Het hele systeem crasht dan in elkaarquote:Op woensdag 25 september 2024 11:03 schreef Crack_ het volgende:
Computers stuk van belasting = nog meer belasting moeten betalen om het te laten fixen
JIPPIEEE!!
?
wat zeg jijquote:
oh ik heb de planning niet meegekregen, wanneer was je van plan te sterven? kan ik daar rekening mee houdenquote:Op woensdag 25 september 2024 11:04 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja maar ja maar dan ben ik al dood he... tis mijn weggeven erfenis
Je bent zelf nieuwsgierig!quote:
Als je het dan doet, dan doet Essie het meteen goedquote:Op woensdag 25 september 2024 11:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het hele systeem crasht dan in elkaar
Mooi moment om een heul nieuw systeem te doen
Ja dan leef je niet meer?quote:
Zo laat je dus een mooie erfenis achteequote:Op woensdag 25 september 2024 11:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Als je het dan doet, dan doet Essie het meteen goed![]()
De uitspraak was om de BD te noteren als erfgenaamquote:Op woensdag 25 september 2024 11:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
wat zeg jij
ben je dronken
gaat het goed
hallo?
[..]
oh ik heb de planning niet meegekregen, wanneer was je van plan te sterven? kan ik daar rekening mee houden
Moet ik die mensen doen?quote:Op woensdag 25 september 2024 11:01 schreef Nizno het volgende:
[..]
Nizno
essnhills
cherrylips
datismijnmening
crack
heb ik al 5 namen voor je
jij hebt de hele film niet gezien... alleen de buurvrouwquote:Op woensdag 25 september 2024 11:06 schreef CherryLips het volgende:
Ik was gisteravond trouwens naar Zwartboek in de bioscoop en de vrouw naast me trok de spanning volgens mij heel slechtzat de hele tijd van 'oeeeeh' en 'ah nee wat erg'. Niet hardop, maar ik vond het wel grappig
Ze zat ook helemaal naar voren op haar stoel.
quote:Op woensdag 25 september 2024 11:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Moet ik die mensen doen?
quote:Op woensdag 25 september 2024 11:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik moet nog ergens een weekje vrij namen, maar ik weet nog niet wanneer en wat ik dan wil doen.
Ik had de film ooit al eens gezien maar ik vond hem ook best spannendquote:Op woensdag 25 september 2024 11:07 schreef Nizno het volgende:
[..]
jij hebt de hele film niet gezien... alleen de buurvrouw
ik wacht op de lunchquote:Op woensdag 25 september 2024 11:08 schreef essnhills het volgende:
Hmm
Zal ik gaan brunchen ipv wachten op de lunch?
quote:Op woensdag 25 september 2024 11:06 schreef Nizno het volgende:
[..]
De uitspraak was om de BD te noteren als erfgenaam
Dus dat vindt pas plaats na de dood..
leek me erg logisch
quote:Op woensdag 25 september 2024 11:09 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik wacht op de lunch
en ik wacht op poging nummer 3 van de onderhoudsmedewerker
eerste keer ver na afgesproken tijdsblok. tweede keer ziekenhuis
nu was de afspraak om 9u....
Het gaat ooit lukken!quote:Op woensdag 25 september 2024 11:09 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik wacht op de lunch
Dit heb ik eens gehad met iemand die m'n vaatwasser zou komen fiksen. Die kwam gewoon helemaal niet opdagen. Na de tweede keer maar gezegd dat ik een ander bedrijf zou bellen.quote:Op woensdag 25 september 2024 11:09 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik wacht op de lunch
t nadeel is dit is een bedrijf dat door woningbouw is geregeld... van mij hoeft een jaarlijks onderhoud niet eens... maar ja... als je huurt heb je je aan wat dingen aan te passenquote:Op woensdag 25 september 2024 11:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dit heb ik eens gehad met iemand die m'n vaatwasser zou komen fiksen. Die kwam gewoon helemaal niet opdagen. Na de tweede keer maar gezegd dat ik een ander bedrijf zou bellen.
We staan er weer goed op.quote:Op woensdag 25 september 2024 11:11 schreef kwiwi het volgende:
Hier is nu in het nieuws dat "de ultra brutale mocro maffia uit Nederland" zich uitbreidt in Duitsland.
Je kunt zelf een afspraak maken met het bedrijf en vragen naar direct contact met de monteur of plannerquote:Op woensdag 25 september 2024 11:12 schreef Nizno het volgende:
[..]
t nadeel is dit is een bedrijf dat door woningbouw is geregeld... van mij hoeft een jaarlijks onderhoud niet eens... maar ja... als je huurt heb je je aan wat dingen aan te passen
dat aanpassen wordt alleen nu wel een heel groot dingetje qua rek
johquote:Op woensdag 25 september 2024 11:14 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je kunt zelf een afspraak maken met het bedrijf en vragen naar direct contact met de monteur of planner
Oké slechte planning, mocht dat vaker gebeuren danquote:Op woensdag 25 september 2024 11:15 schreef Nizno het volgende:
[..]
joh
wat denk je dat er gebeurd is toen de vorige afspraak niet door kon gaan omdat de monteur in het ziekenhuis zat?
dat was een direct contact met de planner
ik weetquote:
ali bquote:Op woensdag 25 september 2024 11:11 schreef kwiwi het volgende:
Hier is nu in het nieuws dat "de ultra brutale mocro maffia uit Nederland" zich uitbreidt in Duitsland.
kan hij daar the voice gaan doenquote:
Tot ze met een even vermoeiend alternatief komen.quote:Op woensdag 25 september 2024 11:18 schreef Nizno het volgende:
dat is wel een groot voordeel geweest van die hele heisa
we zijn verlost van de voisj
die waren er allangquote:Op woensdag 25 september 2024 11:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Tot ze met een even vermoeiend alternatief komen.
De Stem, met Nederlandse jankliedjes.quote:Op woensdag 25 september 2024 11:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Tot ze met een even vermoeiend alternatief komen.
hazes in het kwadraadquote:Op woensdag 25 september 2024 11:20 schreef Recce het volgende:
[..]
De Stem, met Nederlandse jankliedjes.
Haal gewoon een hele taart.quote:Op woensdag 25 september 2024 11:18 schreef Ama het volgende:
Straks even een gebakje kopen voor mezelf.![]()
Oehh, wat voor eenquote:Op woensdag 25 september 2024 11:18 schreef Ama het volgende:
Straks even een gebakje kopen voor mezelf.![]()
oeh jaaaaaaaaquote:Op woensdag 25 september 2024 11:19 schreef Ama het volgende:
Ben helemaal niet dol op taart enz maar een mokka of hazelnoot schuimgebakje gaat er altijd wel in.
Heb je een Hema-pas? Dan krijg je een gratis tompouce.quote:Op woensdag 25 september 2024 11:19 schreef Ama het volgende:
Ben helemaal niet dol op taart enz maar een mokka of hazelnoot schuimgebakje gaat er altijd wel in.
gratis hamburger of flurry bij de macquote:Op woensdag 25 september 2024 11:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heb je een Hema-pas? Dan krijg je een gratis tompouce.
Wat een ellende.quote:Op woensdag 25 september 2024 11:21 schreef Nizno het volgende:
Dat hebben ze zelfs al gehad... op zoek naar een nieuwe volkszangert
Ik lust bijna geen taart en gebak en die gebakjes die ik wel lust zitten er ook 2 in een doosje.quote:
quote:Op woensdag 25 september 2024 11:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
gratis hamburger of flurry bij de mac
Ik vind tompouce echt smerig.quote:Op woensdag 25 september 2024 11:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heb je een Hema-pas? Dan krijg je een gratis tompouce.
Ja kut de McDonalds is niet heel dichtbij en het is kutweer.quote:Op woensdag 25 september 2024 11:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
gratis hamburger of flurry bij de mac
je kunt super veel gratis krijgenquote:
quote:Op donderdag 29 augustus 2024 17:11 schreef Crack_ het volgende:
https://www.instagram.com/p/C8HkO69IcUO/?next=%2Flogin.php%2F
@:elvi
kut kut overal kutquote:Op woensdag 25 september 2024 11:22 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja kut de McDonalds is niet heel dichtbij en het is kutweer.
Popcorn bij de biosquote:Op woensdag 25 september 2024 11:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
je kunt super veel gratis krijgen
[..]
Je kon hier zelfs gratis naar de film maar of dat nog zo is.quote:
Boedapest (en 2 dagen Gyor)quote:
Herkenbaarquote:Op woensdag 25 september 2024 11:23 schreef Recce het volgende:
Ik ben niet jarig, maar wil toch gratis dingen! Halp!
is daar een nieuwe versie van?quote:Op woensdag 25 september 2024 11:06 schreef CherryLips het volgende:
Ik was gisteravond trouwens naar Zwartboek in de bioscoop en de vrouw naast me trok de spanning volgens mij heel slechtzat de hele tijd van 'oeeeeh' en 'ah nee wat erg'. Niet hardop, maar ik vond het wel grappig
*geeft gratis internetknuffelquote:Op woensdag 25 september 2024 11:23 schreef Recce het volgende:
Ik ben niet jarig, maar wil toch gratis dingen! Halp!
quote:Op woensdag 25 september 2024 11:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wil je ook gratis internetknuffel? Normaal vijf euro!!
Nee, ze draaien hier tijdelijk weer een paar oorlogsfilms vanwege Market Garden-herdenking.quote:Op woensdag 25 september 2024 11:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
is daar een nieuwe versie van?
ah zo.quote:Op woensdag 25 september 2024 11:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, ze draaien hier tijdelijk weer een paar oorlogsfilms vanwege Market Garden-herdenking.
Kan niet wachten tot Terrifier 3 online staat en ik hem ga kijken met @Solotovskiquote:Op woensdag 25 september 2024 11:06 schreef CherryLips het volgende:
Samen maken we de wereld een stukje mooierquote:Op woensdag 25 september 2024 11:26 schreef Recce het volgende:
[..]Wat een liefde voor de medemens!
quote:
ik vind het zo fascinerend hoe veel invloed muziek heeft op je angstgevoelensquote:Op woensdag 25 september 2024 11:28 schreef Ama het volgende:
Ik schrik niet snel bij zulke films maar als ik schrik komt het door hem.
Ik wil wel knuffels van jouquote:Op woensdag 25 september 2024 11:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wil je ook gratis internetknuffel? Normaal vijf euro!!
Hmm?quote:Op woensdag 25 september 2024 11:29 schreef Crack_ het volgende:
ik vind het zo fascinerend hoe veel invloed muziek heeft op je angstgevoelens
Ja, herkenbaar en geen idee.quote:Op woensdag 25 september 2024 11:25 schreef Crack_ het volgende:
Ik word echt helemaal leip van bepaald gedrag en het ligt aan mij en ik stoor me er aan. Hoe moet je zoiets uitschakelen?!![]()
Want bij al die dingen denk ik 'NOU EN' maar stoor me er wel echt aan en kost energie blabla grrrr, irritaaaant
Hmm ik kijk persoonlijk vrij weinig op Disney+ eigenlijk.quote:Op woensdag 25 september 2024 11:29 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb trouwens weer Disney voor een jaartjeals je tips hebt @:ama, let me know
Ik vind het fascinerend nouja, dat dusquote:
Wat vind je leuk qua genre? Films, series, docu's?quote:Op woensdag 25 september 2024 11:29 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb trouwens weer Disney voor een jaartjeals je tips hebt @:ama, let me know
the boy in the striped pyama?quote:Op woensdag 25 september 2024 11:27 schreef CherryLips het volgende:
Vreemd genoeg draaien ze A Bridge Too Far dan weer niet.
Lion Kingquote:
jammerquote:
ohquote:Op woensdag 25 september 2024 11:30 schreef Ama het volgende:
[..]
Hmm ik kijk persoonlijk vrij weinig op Disney+ eigenlijk.Maar als ik iets leuks zie zal ik het zeggen!
Ehm, alles als het maar goed is?quote:Op woensdag 25 september 2024 11:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wat vind je leuk qua genre? Films, series, docu's?
dan wacht je tot ze er allemaal op staanquote:Op woensdag 25 september 2024 11:33 schreef gianni61 het volgende:
op hbo max begint nu the Penguin.
maar elke week 1 afleveringik wil gewoon bingen
ah Shaving Ryans Privatesquote:Op woensdag 25 september 2024 11:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, Saving Private Ryan en Slag om de Schelde.
Jawel? Er is vorige week een casting call uitgegaan of hoe heet dat.quote:Op woensdag 25 september 2024 11:33 schreef Nizno het volgende:
ik las van de week dat HBO toch geen serie van Potter gaat maken?
ow... stond ergens in een reactie op een filmpje ofzo dat de stekker er uit zou zijn want WB had zich teruggetrokken ofzoquote:Op woensdag 25 september 2024 11:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jawel? Er is vorige week een casting call uitgegaan of hoe heet dat.
die kans is best groot.quote:Op woensdag 25 september 2024 11:35 schreef Crack_ het volgende:
Oke misschien ben ik vandaag uberhaupt wat emotioneler, bedenk ik me nu![]()
Er staat zoveel opquote:Op woensdag 25 september 2024 11:33 schreef Crack_ het volgende:
Ehm, alles als het maar goed is?![]()
Moet beetje verhaal hebben, actie om de actie hou ik niet van zeg maar
Kijk nu het meest uit om inside out 2 te kijken?
Jammerquote:Op woensdag 25 september 2024 11:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jawel? Er is vorige week een casting call uitgegaan of hoe heet dat.
Ben na een halve aflevering afgehaaktquote:Op woensdag 25 september 2024 11:33 schreef gianni61 het volgende:
op hbo max begint nu the Penguin.
maar elke week 1 afleveringik wil gewoon bingen
Nee valt wel mee. Ik vind wel dingen op Disney leuk (Star Wars, Nightmare Before Christmas) maar ik kijk het meeste Netflix en HBO eigenlijk.quote:Op woensdag 25 september 2024 11:33 schreef Crack_ het volgende:
oh verkeerd onthouden, dacht dat jij heftig dinsey+ fan was
pbjquote:
heb je al cadeautjes gekregen?quote:Op woensdag 25 september 2024 11:39 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee valt wel mee. Ik vind wel dingen op Disney leuk (Star Wars, Nightmare Before Christmas) maar ik kijk het meeste Netflix en HBO eigenlijk.
Jawel hoor maar komt pas in 2026.quote:Op woensdag 25 september 2024 11:33 schreef Nizno het volgende:
ik las van de week dat HBO toch geen serie van Potter gaat maken?
Er staat nu wel veel true crime shit op.quote:Op woensdag 25 september 2024 11:39 schreef CherryLips het volgende:
Ik kijk amper HBOMaar kan het ook niet opzeggen vanwege de eeuwige 50% korting
oh dat is stomquote:
Ja en geen kaartjes. Probeer me jarig te voelen maar valt beetje tegen.quote:
quote:Koop je regenverzekering
Sluit de regenverzekering af vóór je bezoek (en vóór 12 uur) aan de kassa’s of online.
Ontvang een gratis ticket
Regent het tijdens je bezoek - tussen 10.00 uur en sluitingsuur - meer dan 4 mm? Dan krijg je een gratis ticket om het park op een andere dag opnieuw te bezoeken.
ik heb 0 streamingsdienstenquote:Op woensdag 25 september 2024 11:39 schreef CherryLips het volgende:
slagharen? of hellendoorn?quote:
Dit. Tijdens de OS wel veel gebruikt.quote:Op woensdag 25 september 2024 11:39 schreef CherryLips het volgende:
Jaquote:
Ja, zeker. En verdriet mag er ook zijnquote:Op woensdag 25 september 2024 11:36 schreef Nizno het volgende:
[..]
die kans is best groot.
Een rauw randje... dat heelt wel weer. Ook bij mamakrek
quote:
Ahhhquote:Op woensdag 25 september 2024 11:39 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee valt wel mee. Ik vind wel dingen op Disney leuk (Star Wars, Nightmare Before Christmas) maar ik kijk het meeste Netflix en HBO eigenlijk.
quote:
dat is ook wel jammerquote:Op woensdag 25 september 2024 11:40 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja en geen kaartjes. Probeer me jarig te voelen maar valt beetje tegen.
waarom?quote:Op woensdag 25 september 2024 11:38 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ben na een halve aflevering afgehaakt
Zou zelf ook geen abonnement nemen.quote:
hmm kende het park niet.quote:
We delen het (legaal), hoef maar 15 euro te betalen voor een jaarquote:Op woensdag 25 september 2024 11:43 schreef Ama het volgende:
[..]
Zou zelf ook geen abonnement nemen.Ja 1x per jaar een maandje om alles bij te kijken. Maar goed iedereen zijn ding natuurlijk. Disney heeft wel een goed aanbod hoor maar ik heb tot bijna alle diensten wel toegang dus beetje keuzestress enz.
15 euro per jaar is zeker een prima deal.quote:Op woensdag 25 september 2024 11:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
We delen het (legaal), hoef maar 15 euro te betalen voor een jaarvond ik een prima deal. En anders ga ik bepaalde films streamen maar ben daar eigenlijk op tegen, wil betalen voor wat ik gebruik (want wil zelf ook betaald worden voor wat ik doe jatogggg)
ik ook bijna allesquote:
maakt niet uit. Ik kijk alles dat met Batman te maken heeftquote:
En sla regelmatig een jaar overquote:Op woensdag 25 september 2024 11:45 schreef Ama het volgende:
[..]
15 euro per jaar is zeker een prima deal.
Ik ben nog bezig met What We Do In The Shadows, is een beetje flauwekulquote:Op woensdag 25 september 2024 11:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, zeker. En verdriet mag er ook zijn. Heb die bewustwording van 'ohja wacht maar misschien voel ik me zo omdat dit' soms nodig om mezelf ook de ruimte te geven om het verdriet er even te laten zijn. Extra lief zijn voor mezelf vandaag, en lekker janken en snotteren
[..]ja, daar uhm, heb je gelijk in
Heb je iets waarvan je meteen denkt 'dit heb ik laatst gezien en dat was echt goed en dat móét je zien!!'?
[..]
Ahhh
[..]![]()
klopt. en netflix en hbo en youtube premiumquote:
Nou dan valt het toch nog best mee hoeveel je illegaal kijkt?quote:Op woensdag 25 september 2024 11:47 schreef dud0r het volgende:
klopt. en netflix en hbo en youtube premium
dat ik het heb wil niet zeggen dat ik het gebruikquote:Op woensdag 25 september 2024 11:48 schreef Ama het volgende:
[..]
Nou dan valt het toch nog best mee hoeveel je illegaal kijkt?
ik vind het grootste nadeel dat die platforms wisselen van aanbod.quote:Op woensdag 25 september 2024 11:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
We delen het (legaal), hoef maar 15 euro te betalen voor een jaarvond ik een prima deal. En anders ga ik bepaalde films streamen maar ben daar eigenlijk op tegen, wil betalen voor wat ik gebruik (want wil zelf ook betaald worden voor wat ik doe jatogggg)
Ja die 100 euro op 1000 voor een Disneylandbezoek zet echt zoden aan de dijk.quote:Op woensdag 25 september 2024 11:48 schreef dud0r het volgende:
dan kan ik dat geld dat ik daarop bespaar gebruiken voor het disneyland tripje volgend jaar.
die heb ik gisteren geboekt
Jeetje dat vind ik wel beetje flauw.quote:Op woensdag 25 september 2024 11:48 schreef CherryLips het volgende:
M'n zus heeft volgens mij Showtime via Ziggo en Vodafone maar ze doet er vaag over en ik mag haar ww niet.
Nog even en ik verander m'n wachtwoorden voor Disney+ en HBO.
is toch weer iets meer dan een dagje half pensionquote:Op woensdag 25 september 2024 11:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja die 100 euro op 1000 voor een Disneylandbezoek zet echt zoden aan de dijk.
quote:Op woensdag 25 september 2024 11:48 schreef CherryLips het volgende:
M'n zus heeft volgens mij Showtime via Ziggo en Vodafone maar ze doet er vaag over en ik mag haar ww niet.
Nog even en ik verander m'n wachtwoorden voor Disney+ en HBO.
yt premium is echt veel te duurquote:Op woensdag 25 september 2024 11:47 schreef dud0r het volgende:
[..]
klopt. en netflix en hbo en youtube premium
maar het meeste doe ik via een andere manier
Ben er ook nog nooit geweest, geloof ik. Wellicht eens bezoeken als ik nog een aantal dagen vrij neem. Is ook maar 1,75 uur voor mij. Dus dat valt ook nog mee.quote:Op woensdag 25 september 2024 11:43 schreef Nizno het volgende:
[..]
hmm kende het park niet.
Maar zijn mooie verzekeringen
oh, dan hebben ze nog geen 'huishouden' controle zeker?quote:Op woensdag 25 september 2024 11:52 schreef Ama het volgende:
[..]
Je kan het met best veel mensen delen.
hier is het al bijna 5 dus ik vind dat je wle een broodje mag smerenquote:Op woensdag 25 september 2024 11:52 schreef CherryLips het volgende:
Ik wilde eigenlijk al een broodje smeren maar het is nog niet eens 12 uur
Denk het niet.quote:Op woensdag 25 september 2024 11:53 schreef mschol het volgende:
[..]
oh, dan hebben ze nog geen 'huishouden' controle zeker?
ben aan het wachten tot de monteursmuts weg is... die zit nu in het cvhok verstoppertje te spelen.quote:Op woensdag 25 september 2024 11:52 schreef CherryLips het volgende:
dan kan het intressant zijn, maar verder is het te duur want dat hele muziek geneuzel gebruik ik niet, de helft is nog een beeeetje acceptabel voor de videosquote:
Zat daar eens naar te kijken, want die schijtreclames daar wel beu, maar 15 euro per maand.quote:
nog geen 8 euro in de maand betaal ik. lang leve oude amerikaanse abonnementen.quote:
Wat lees ik allemaal.quote:Op woensdag 25 september 2024 11:52 schreef Nizno het volgende:
ow en vanwege ali illegali heb ik ook VTM1 tm 4 en Plus4 tm 7 uit belgie om te kijken... Hebben ze daar ineens allemaal afleveringen met martijntje krabe op van blind gekocht
Lopen zonder kijken zat er ook tussen dat Alex in de vijver viel. Heerlijke tv
Zo dan Richie Richquote:Op woensdag 25 september 2024 11:48 schreef dud0r het volgende:
dan kan ik dat geld dat ik daarop bespaar gebruiken voor het disneyland tripje volgend jaar.
Dan mag ik zeker ook een reep chocola?quote:Op woensdag 25 september 2024 11:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hier is het al bijna 5 dus ik vind dat je wle een broodje mag smeren
Oh leuk. Wanneer gaan we?quote:Op woensdag 25 september 2024 11:48 schreef dud0r het volgende:
geld moet rollen.quote:
Kijken zonder kopenquote:
Top, thanksquote:Op woensdag 25 september 2024 11:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben nog bezig met What We Do In The Shadows, is een beetje flauwekulReality-tv met vampiers.
En American Horror Story vind ik ook leuk, maar niet alle seizoenen.
En Grey's AnatomyVooral de eerste tien seizoenen.
En de docu over OJ Simpson, Made in America.
En Modern Family.
Oehhhhhhh leukquote:Op woensdag 25 september 2024 11:48 schreef dud0r het volgende:
immer en altijdquote:Op woensdag 25 september 2024 11:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan mag ik zeker ook een reep chocola?
Ja, dat is irritantquote:Op woensdag 25 september 2024 11:48 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik vind het grootste nadeel dat die platforms wisselen van aanbod.
Kijk je bij wijze van spreken grey's op platform a moet je ineens op b verder kijken want a gaat maar tot seizoen 6 ofzo
uiteraard mag je vinden wat je wil maar ik vind dit wel beetje omgekeerde wereldquote:Op woensdag 25 september 2024 11:49 schreef Ama het volgende:
[..]
Jeetje dat vind ik wel beetje flauw.
adblock ftwquote:Op woensdag 25 september 2024 11:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zat daar eens naar te kijken, want die schijtreclames daar wel beu, maar 15 euro per maand.![]()
Hoezo?quote:Op woensdag 25 september 2024 11:57 schreef Crack_ het volgende:
uiteraard mag je vinden wat je wil maar ik vind dit wel beetje omgekeerde wereld
Zoveel... Ik heb dat destijds op tv gekeken, maar na seizoen zoveel was ik er wel klaar mee.quote:
O, dat staat ook op Videoland denk ik.quote:Op woensdag 25 september 2024 11:57 schreef Nizno het volgende:
[..]
Kijken zonder kopen
o nee, kopen zonder kijken
ken je neem ik aan wel van de nederlandse tv
dat zenden ze in belgie ook uit op een commerciele zender
Dit is vrij gevaarlijkquote:Op woensdag 25 september 2024 11:52 schreef Nizno het volgende:
ow en vanwege ali illegali heb ik ook VTM1 tm 4 en Plus4 tm 7 uit belgie om te kijken... Hebben ze daar ineens allemaal afleveringen met martijntje krabe op van blind gekocht
Lopen zonder kijken zat er ook tussen dat Alex in de vijver viel. Heerlijke tv
waarschijnlijk wel maar dat heb ik nietquote:Op woensdag 25 september 2024 11:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O, dat staat ook op Videoland denk ik.
Gewoon stoppen zodraquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tap tap tap
ja daar kwam Alex ook achter toen zijn been in de vijver terecht kwamquote:
Alvast smeren dan, is bijna tijdquote:Op woensdag 25 september 2024 11:52 schreef CherryLips het volgende:
quote:Op woensdag 25 september 2024 11:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gewoon stoppen zodraSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
yesquote:Op woensdag 25 september 2024 11:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan mag ik zeker ook een reep chocola?
oh ja ik moet ook weer smeren. goede herinnering essiequote:Op woensdag 25 september 2024 11:59 schreef essnhills het volgende:
[..]
Alvast smeren dan, is bijna tijd
quote:Op woensdag 25 september 2024 11:59 schreef Ama het volgende:
[..]Eeh 12?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tap tap tap
quote:Op woensdag 25 september 2024 11:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gewoon stoppen zodradan zou ik stoppen zodra de twisted sister weg is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
heb je alleen de goede seizoenen gehadOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
O ja dat kan ook. Het ging ineens hard achteruit.quote:Op woensdag 25 september 2024 12:00 schreef Nizno het volgende:
[..]
dan zou ik stoppen zodra de twisted sister weg is.
heb je alleen de goede seizoenen gehad
Hoef het niet allemaal te zien, gewoon zo lang het leuk isquote:
omdat er een soort 'ik heb hier recht op' in zit en die zie ik nietquote:
is prima te doenquote:
Toen ik begin dit jaar vast gekluisterd zat aan huis was ik weer even tijdelijk verslaafd aan House.quote:Op woensdag 25 september 2024 12:00 schreef CherryLips het volgende:
Oeh ER is ook leuk, maar die staat op HBO. Jeugdsentiment
quote:Op woensdag 25 september 2024 11:59 schreef dud0r het volgende:
[..]
oh ja ik moet ook weer smeren. goede herinnering essie
als je echter twee diensten gebruikt van die ander.... dan denk ik wel een beetje.... oke je wilt dus wel gebruiken maar niet geven.quote:Op woensdag 25 september 2024 12:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hoef het niet allemaal te zien, gewoon zo lang het leuk is
[..]
omdat er een soort 'ik heb hier recht op' in zit en die zie ik nietals iemand iest met mij wil delen dan zie ik dat als bonus maar zou diegene er nooit op aankijken als die er voor kiest iets niet te delen, is niet van mij toch?
“Kind”quote:Op woensdag 25 september 2024 11:56 schreef dud0r het volgende:
[..]
geld moet rollen.
het liefste naar mij toe maar soms ook van mij af
en kind vindt het helemaal geweldig
Ik denk ook dat ik dit uitzondering ben hierin hoorquote:Op woensdag 25 september 2024 12:02 schreef Nizno het volgende:
[..]
als je echter twee diensten gebruikt van die ander.... dan denk ik wel een beetje.... oke je wilt dus wel gebruiken maar niet geven.
Ja, anders word je toch helemaal gek van die patiënten? Gewoon lamleggen.quote:Op woensdag 25 september 2024 12:03 schreef Ama het volgende:
En bij alles wat er is gooien ze pammetjes in mensen.
Ja zo zie ik het ook wel beetje.quote:Op woensdag 25 september 2024 12:02 schreef Nizno het volgende:
[..]
als je echter twee diensten gebruikt van die ander.... dan denk ik wel een beetje.... oke je wilt dus wel gebruiken maar niet geven.
kanquote:Op woensdag 25 september 2024 12:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik denk ook dat ik dit uitzondering ben hierin hoor![]()
Maar ook daarbij denk ik 'dat kun je accepteren of niet'komt ook omdat ik denk 'wat heb je er aan om er van alles over te vinden'
Ik vond het bij House wel heel vaak hoor.quote:Op woensdag 25 september 2024 12:04 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, anders word je toch helemaal gek van die patiënten? Gewoon lamleggen.
Doe ik bij mezelf ook.quote:Op woensdag 25 september 2024 12:05 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik vond het bij House wel heel vaak hoor.Iemand gaat half dood.. bam we knallen er weer wat pammetjes in.
is toch niet goed of slecht, als je er zelf maar blij mee bentquote:Op woensdag 25 september 2024 12:05 schreef Nizno het volgende:
[..]
kan
maar goed ik ben ook een slecht voorbeeld.
bij house is het sowieso af en toe gewoon russisch roulette geweestquote:Op woensdag 25 september 2024 12:05 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik vond het bij House wel heel vaak hoor.Iemand gaat half dood.. bam we knallen er weer wat pammetjes in.
Haha dit is wel waar ja.quote:Op woensdag 25 september 2024 12:07 schreef Nizno het volgende:
[..]
bij house is het sowieso af en toe gewoon russisch roulette geweest
er is een kans van 3 procent dat het de Indonesische tropische tjiktjikamug is geweest dus dan kan behandeling X 1% kans op genezing bieden dus laten we dat dan maar doen
Sitcom een optie? Is maar 20 min en luchtigquote:Op woensdag 25 september 2024 12:07 schreef essnhills het volgende:
Ik wil ook weer leuke series kunnen kijken
maar juist dat absurde maakte het ook leukquote:
It’s never Lupusquote:Op woensdag 25 september 2024 12:07 schreef Nizno het volgende:
[..]
bij house is het sowieso af en toe gewoon russisch roulette geweest
er is een kans van 3 procent dat het de Indonesische tropische tjiktjikamug is geweest dus dan kan behandeling X 1% kans op genezing bieden dus laten we dat dan maar doen
Ik zou echt willen dat ik Modern Family weer voor de eerste keer kon kijken.quote:Op woensdag 25 september 2024 12:09 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Sitcom een optie? Is maar 20 min en luchtig
Hmm misschien om te proberenquote:Op woensdag 25 september 2024 12:09 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Sitcom een optie? Is maar 20 min en luchtig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |