SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het lijkt wel een empanada
-XOXO-
quote:Op donderdag 29 augustus 2024 12:23 schreef datismijnmening het volgende:
Flinke jaap.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het lijkt wel een empanada
komt wel goed![]()
Ben je bij de lokale slager geweest?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het lijkt wel een empanada
Oh dit had/heb ik in wat kleinere vorm op mijn arm en dacht nog ew hoe geneest dit? Maar kwam allemaal wel weer goed en nu is het gewoon een litteken die je amper voeltSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het lijkt wel een empanadaYour beauty never ever scared me.
Zijn ze nog van vorig jaarquote:Op donderdag 29 augustus 2024 12:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Omdat ze bij de kassa lagen en erg goedkoop waren.
Dat zou je denken hčquote:Op donderdag 29 augustus 2024 12:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ben je bij de lokale slager geweest?
Wil je daar eens heel snel af komen en net als de rest erin gaan zitten.quote:
Ja het komt wel goed denk ik. Kan het ook nog laten laseren en microneedlenquote:Op donderdag 29 augustus 2024 12:25 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh dit had/heb ik in wat kleinere vorm op mijn arm en dacht nog ew hoe geneest dit? Maar kwam allemaal wel weer goed en nu is het gewoon een litteken die je amper voelt
Flinke snee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het lijkt wel een empanada
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Nog geen idee. Paar weken denk ikquote:Op donderdag 29 augustus 2024 12:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wanneer mogen de hechtingen er uit?
Sodeju BartSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het lijkt wel een empanada
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
In een nieuws bericht is toch vreemdquote:Op donderdag 29 augustus 2024 12:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wil je daar eens heel snel af komen en net als de rest erin gaan zitten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het lijkt wel een empanada
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Netjes gedaan hoor, komt allemaal goed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het lijkt wel een empanadaIt's weird being the same age as old people
☺smilies
Wel een beetje dreigend zo.quote:
FascinerendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het lijkt wel een empanadaEn groot joh, pff
Wauwquote:dat is echt een goed balkon
Baby darling doll face honey
Het is wel echt een "what has been seen"quote:
Vandaag nog wel.quote:
Nah, die verzinnen wel een hoekje.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 13:13 schreef bitterbal het volgende:
volgens mij als ik die vlonders zou hebben had ik ook niet zoveel spinnen
Denkje? Zou die vlonders ook niet zelf durven weg te halen denk kquote:Op donderdag 29 augustus 2024 13:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nah, die verzinnen wel een hoekje.
Beetje goudgele rakkers klappen, beetje bootjes kijken, beetje dingen in de rivier gooien beetje muziekjes luisterenquote:Op donderdag 29 augustus 2024 13:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik zou alleen maar op dat balkon zitten denk ik. Met zo'n uitzicht
stukken dood beest grillen.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 13:32 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Beetje goudgele rakkers klappen, beetje bootjes kijken, beetje dingen in de rivier gooien beetje muziekjes luisteren
Altijd handig bij de pubquizquote:Op donderdag 29 augustus 2024 13:35 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik heb geen excel, ik onthoud gewoon veel onzin.
Vind het er te vaak te fris. geen zon en staat altijd een windquote:Op donderdag 29 augustus 2024 13:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik zou alleen maar op dat balkon zitten denk ik. Met zo'n uitzicht
Niet inkoppen IJs, niet inkoppen.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 13:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Vind het er te vaak te fris. geen zon en staat altijd een wind
Ja, ik ben serieus een goeie om in je team te hebben.quote:
quote:Op donderdag 29 augustus 2024 13:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Niet inkoppen IJs, niet inkoppen.
Okee Nattekatquote:Op donderdag 29 augustus 2024 13:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Vind het er te vaak te fris. geen zon en staat altijd een wind
Nicequote:Op donderdag 29 augustus 2024 13:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, ik ben serieus een goeie om in je team te hebben.
hoe kan je leven zonder excelquote:Op donderdag 29 augustus 2024 13:35 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik heb geen excel, ik onthoud gewoon veel onzin.
jij mag altijd in mijn teamquote:Op donderdag 29 augustus 2024 13:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, ik ben serieus een goeie om in je team te hebben.
quote:Op donderdag 29 augustus 2024 14:10 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik zal 'm vanmiddag/vanavond even uitpakken en kerel een foto laten maken van mij erin @:crack_ (ok, niet opgeblazen, maar het ideeeee)
Zou wel hilarisch zijn als ik er niet eens in pas.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 14:10 schreef Crack_ het volgende:
Hoop ik dan, dat het een lekker badje is
ga langs dan om te badderenquote:Op donderdag 29 augustus 2024 14:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
en ben jaloers dat jij straks een lekker badje hebt
Maar hij gaat naar buiten? of blijft het een binnenbad?quote:
Slechte planningquote:Op donderdag 29 augustus 2024 14:29 schreef Ama het volgende:
Warm en ik heb natuurlijk weer geen zomer outfit aan.
Nee, is wel bedoeld voor buiten, maar ik ga 'm nu niet meer opzetten.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 14:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Maar hij gaat naar buiten? of blijft het een binnenbad?
Je bent onweerstaanbaarquote:
Is goedquote:Op donderdag 29 augustus 2024 14:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zou wel hilarisch zijn als ik er niet eens in pas.
Maar denk dat dat wel goed moet komen. Stuur 'm wel even via insta dan.
Wel in je koelkast zetten en er pas uithalen als je het gaat eten hequote:Op donderdag 29 augustus 2024 14:42 schreef Nattekat het volgende:
Ok, die kwark is dus niet helemaal gezond
Of waarschijnlijk nog wel prima, maar niet 3 dagen op rij. Denk dat ik maar nieuw ga halen zo.
that escalated quicklyquote:Op donderdag 29 augustus 2024 14:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Je bent onweerstaanbaaren goedkoop
Komt goedquote:Op donderdag 29 augustus 2024 14:46 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Wel in je koelkast zetten en er pas uithalen als je het gaat eten he![]()
Ik ken dat hele mens niet, als ze überhaupt al degene is die ze zegt dat ze is...quote:(mijn naam) Hallo vind het altijd leuk wat je hier op Facebook deelt, maar we zijn nog geen vrienden 🌸🌸 Ik heb je meerdere keren een vriendschapsverzoek proberen te sturen, maar het werkt niet 🌹🌹🌹🌹🌹. Ik zou het erg op prijs stellen als je op mijn profiel klikt en mij een vriendschapsverzoek stuurt 🌷🌷, maar als je je schaamt voor dit bericht, vergeef me dan alsjeblieft... 🌺🌺🌺🌺
Staat er een foto op haar profiel van een Oost-Europese dame. Dan is het hoogstwaarschijnlijk niet die persoon.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 14:50 schreef Bomenverzameling het volgende:
en man man man
Ik had dus gisteren die Draakballon zien vliegen en op Facebook een reactie geplaatst, omdat daar om gevraagd werd. Krijg ik opeens deze reactie op mijn reactie
[..]
Ik ken dat hele mens niet, als ze überhaupt al degene is die ze zegt dat ze is...
Geen idee of die dame een Oost Europese is, ze is volgens dat profiel geboren in Italië en woonachtig in Frankrijk. Dat ze in het NL schrijft vind ik al twijfelachtigquote:Op donderdag 29 augustus 2024 14:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Staat er een foto op haar profiel van een Oost-Europese dame. Dan is het hoogstwaarschijnlijk niet die persoon.
Straks een solero ijsje uit de vriezer trekkenquote:
is een soort spamm Bos, zie je op heel veel accountsquote:Op donderdag 29 augustus 2024 14:50 schreef Bomenverzameling het volgende:
en man man man
Ik had dus gisteren die Draakballon zien vliegen en op Facebook een reactie geplaatst, omdat daar om gevraagd werd. Krijg ik opeens deze reactie op mijn reactie
[..]
Ik ken dat hele mens niet, als ze überhaupt al degene is die ze zegt dat ze is...
Blijft lekkerquote:
Gezelligquote:Op donderdag 29 augustus 2024 15:00 schreef Bomenverzameling het volgende:
Zo ijsje (nee niet Draakje) eten met vertrekkende woonbegeleidster
Fles zou gewoon antwoordenquote:Op donderdag 29 augustus 2024 15:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
is een soort spamm Bos, zie je op heel veel accounts
Ja. ik ga ook echt niet op haar reageren,quote:Op donderdag 29 augustus 2024 15:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
is een soort spamm Bos, zie je op heel veel accounts
could i be pregonat?quote:
Pregantequote:
Dat vond ik wel een van de mooiste ja.quote:
Nee ik ook nietquote:Op donderdag 29 augustus 2024 15:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat vond ik wel een van de mooiste ja.
Hoef 'm niet eens aan te klikken.
oh ik vond dit wel meevallen want het zijn.. ja walnootjes met gezichtjesquote:
Jij lijkt helemaal niet op een walnootquote:Op donderdag 29 augustus 2024 15:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh ik vond dit wel meevallen want het zijn.. ja walnootjes met gezichtjes
maar als jullie dit al creepy vinden dan ben ik een big creep
quote:Op donderdag 29 augustus 2024 15:28 schreef Crack_ het volgende:
https://www.instagram.com(...)gsh=MzRlODBiNWFlZA==
Hier ook om gelachenwas weer gezellig op insta
Mwah. Zoveel is 't niet.quote:
wat?quote:Op donderdag 29 augustus 2024 15:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ziet er lekker uit @:Bitterbal .
lekker een halve liter monster klappen op je bruiloftquote:Op donderdag 29 augustus 2024 15:28 schreef Crack_ het volgende:
https://www.instagram.com(...)gsh=MzRlODBiNWFlZA==
Hier ook om gelachenwas weer gezellig op insta
je krokante jasjequote:
Dat kloptquote:Op donderdag 29 augustus 2024 15:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Jij lijkt helemaal niet op een walnoot
Zou niet weten waarom niet, is jouw feestjequote:Op donderdag 29 augustus 2024 15:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
lekker een halve liter monster klappen op je bruiloft
ik heb het nooit geprobeerd eigenlijkquote:Op donderdag 29 augustus 2024 15:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat klopt
[..]
Zou niet weten waarom niet, is jouw feestje
een hele schaal volquote:
ik ook niet op een bruiloft maar wel op normale dagen als ik daar zin in heb. En zie niet echt het verschil daartussen met een bruiloftquote:Op donderdag 29 augustus 2024 15:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb het nooit geprobeerd eigenlijk
[..]
een hele schaal vol
Bruine fruitschaalquote:Op donderdag 29 augustus 2024 15:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb het nooit geprobeerd eigenlijk
[..]
een hele schaal vol
samequote:Op donderdag 29 augustus 2024 15:53 schreef Crack_ het volgende:
Oef, nu heb ik ook zin in bitterballen
volgens mij heb ik zo'n witte monster nog nooit opquote:Op donderdag 29 augustus 2024 15:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik ook niet op een bruiloft maar wel op normale dagen als ik daar zin in heb. En zie niet echt het verschil daartussen met een bruiloft
Heb vandaag mexicanos gehaald.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 15:54 schreef Dr_Flash het volgende:
eens kijken wat ik nog heb liggen voor in het crematorium
Racist!quote:Op donderdag 29 augustus 2024 15:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb vandaag mexicanos gehaald.
quote:Op donderdag 29 augustus 2024 15:54 schreef Dr_Flash het volgende:
eens kijken wat ik nog heb liggen voor in het crematorium
quote:
Ik volgens mij ook niet specifiek die. Drink ook alleen de light versiesquote:Op donderdag 29 augustus 2024 15:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
volgens mij heb ik zo'n witte monster nog nooit op
Ik persoonlijk bijzonder weinig omdat ik er niet genoeg om geef om er veel aan uit te gevenquote:Op donderdag 29 augustus 2024 16:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wat zouden jullie aan een tv uitgeven?
Ik moet een nieuwe, en heb al q0 jaar ofzo geen nieuwe gekocht. Schrik een beetje van de prijzen!
ohh ja. is een fijn balkon. Heb jij ook zoiets of een tuin?quote:Op donderdag 29 augustus 2024 15:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Balkonnetje. Lijkt me heerlijk.
500quote:Op donderdag 29 augustus 2024 16:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik moet een nieuwe, en heb al q0 jaar ofzo geen nieuwe gekocht. Schrik een beetje van de prijzen!
Mijnes is 13 jaar oud waarvan de laatste 4 jaar kapot. Hij staat er alleen omdat het anders zo leeg is aan de muur.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 16:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik moet een nieuwe, en heb al 10 jaar ofzo geen nieuwe gekocht. Schrik een beetje van de prijzen!
1000.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 16:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik moet een nieuwe, en heb al 10 jaar ofzo geen nieuwe gekocht. Schrik een beetje van de prijzen!
Gewoon zo'n 109 inch 8K monster kopen, brand het beeld in je ogen en die praat met zwoele vrouwenstem terug.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 16:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
Heb de mijne voor 500 ofzo volgens mij.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 16:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
dan 115 inch is maar 23999 euroquote:Op donderdag 29 augustus 2024 16:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon zo'n 109 inch 8K monster kopen, brand het beeld in je ogen en die praat met zwoele vrouwenstem terug.
ik tot deze ook niet. Had toen ik hier kwam wonen eerst de tv van ex uit slaapkamer mee. Toen van mn moeders oom die net een nieuwe had gekocht en naar de eeuwige jachtvelden ging de tv gekregen..quote:Op donderdag 29 augustus 2024 16:10 schreef Crack_ het volgende:
Ik weet niet of ik ooit zelf een tv heb gekocht
Wij hebben tuin nu, wel veel werk.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 16:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ohh ja. is een fijn balkon. Heb jij ook zoiets of een tuin?
Ja zelfde hierquote:Op donderdag 29 augustus 2024 16:12 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik tot deze ook niet. Had toen ik hier kwam wonen eerst de tv van ex uit slaapkamer mee. Toen van mn moeders oom die net een nieuwe had gekocht en naar de eeuwige jachtvelden ging de tv gekregen..
voordeel is dat mn pa het witgoedmannetje is binnen de oudste generatie familie. dus ja hij koopt ook de tvs enzo en plaatst ze... dus als ze t hoekie om gaat krijgt hij die ook weer meequote:Op donderdag 29 augustus 2024 16:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja zelfde hiereen relatie hebben helpt met dingen ontvangen trouwens, uit een groot gezin komen ook
. Goede band met familie ook, die laatst heb ik niet
ow nee ruzie er om moet ik ook niet. Doe dat lekker zonder mij in de buurt.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 16:14 schreef Crack_ het volgende:
Toen mn oma jaren geleden doodging was er ook een tv over. Schaamde me echt hoe daar bijna ruzie om werd gemaaktik vind gratis shit ook fijn hoor maar als het zo moet, dan niet *eye roll
Ohhh, lekkerquote:Op donderdag 29 augustus 2024 16:15 schreef Nizno het volgende:
[..]
voordeel is dat mn pa het witgoedmannetje is binnen de oudste generatie familie. dus ja hij koopt ook de tvs enzo en plaatst ze... dus als ze t hoekie om gaat krijgt hij die ook weer mee
Gecondoleerd.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 16:16 schreef UitStraling het volgende:
Ik krijg binnenkort twee volledige bibliotheken aan boeken uit een nalatenschap.
quote:Op donderdag 29 augustus 2024 16:16 schreef Nizno het volgende:
[..]
ow nee ruzie er om moet ik ook niet. Doe dat lekker zonder mij in de buurt.
enige dat ik van mn oma wilde hebben was een oud casettebandjes recorder
omdat mijn zus en ik daar (toen we ooit nog de enige kleinkinderen waren die er sliepen) altijd onze radioprogramma's mee maakten. Inclusief dat we zelf alle radioreclames insprakenquote:
quote:Op donderdag 29 augustus 2024 16:18 schreef Nizno het volgende:
[..]
omdat mijn zus en ik daar (toen we ooit nog de enige kleinkinderen waren die er sliepen) altijd onze radioprogramma's mee maakten. Inclusief dat we zelf alle radioreclames inspraken
Mja moet iedereen zelf weten natuurlijk maar ik vind dat ook onwijs lelijk. Hoef t geen eens te zienquote:Op donderdag 29 augustus 2024 16:20 schreef Ama het volgende:
Had ook helemaal geen zin om moeite te doen voor iets anders want iedereen had volgens mij al van alles bedacht wat ze wouden hebben voor ze dood was.Magnetron bleef toen over en ik had er geen 1.
Sneu.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 16:14 schreef Crack_ het volgende:
Toen mn oma jaren geleden doodging was er ook een tv over. Schaamde me echt hoe daar bijna ruzie om werd gemaaktik vind gratis shit ook fijn hoor maar als het zo moet, dan niet *eye roll
nee helaas.... de boxen deden het niet meer... en alle bandjes waar wij dingen op hadden opgenomen waren inmiddels al hergebruikt..quote:Op donderdag 29 augustus 2024 16:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]![]()
![]()
Staat ie nu ergens mooi te wezen?
De tv is kapot. Dochter heeft er teveel op geslagen. Denk nietcdat ik je daar blij mee maak.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 16:16 schreef Crack_ het volgende:
Maar wie gaat er nu een nieuwe tv kopen? Kaneel? Heb je er dan eentje over?
zit er ook een vcr bij die als broodrooster is gebruikt?quote:Op donderdag 29 augustus 2024 16:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De tv is kapot. Dochter heeft er teveel op geslagen. Denk nietcdat ik je daar blij mee maak.
Hahaha, hoe oud denk je dat ik ben?quote:Op donderdag 29 augustus 2024 16:25 schreef Nizno het volgende:
[..]
zit er ook een vcr bij die als broodrooster is gebruikt?
Ja wel sneu voor mn omaatje, en misschien hielden die mensen ook heel veel van haar en uitte dat zich anders. Voelt toch weird.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 16:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sneu.
Heb ook geen fijne band met 90% van de familie.
Kreeg deze tv die ik nu heb paar jaar terug, toen tante doodging.
Nicht kwam bij me, en zei dat niemand verder nog een tv nodig had. Dus dat ik hem mocht.
Heb ook haar luie stoel gekregen. Kan ik nog aan haat denken als ik beneden zit.
quote:Op donderdag 29 augustus 2024 16:22 schreef Nizno het volgende:
[..]
nee helaas.... de boxen deden het niet meer... en alle bandjes waar wij dingen op hadden opgenomen waren inmiddels al hergebruikt..
Dus geen "Miele er is geen betere!" meer te vinden
ik denk niet in leeftijden.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 16:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hahaha, hoe oud denk je dat ik ben?
Ze heeft haar eigen speelgoedbroodrooser van hout, in haar houten keuken.
Goed zo! Gelijk de ondergeschikte vrouwrol inprentenquote:Op donderdag 29 augustus 2024 16:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hahaha, hoe oud denk je dat ik ben?
Ze heeft haar eigen speelgoedbroodrooser van hout, in haar houten keuken.
nu heeft hij een hele tijd in de la gelegen en is hij inmiddels tot kleine onderdeeltjes vergaan. En heb ik alleen nog de stoofjes van mn andere omaquote:Op donderdag 29 augustus 2024 16:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja wel sneu voor mn omaatje, en misschien hielden die mensen ook heel veel van haar en uitte dat zich anders. Voelt toch weird.
En niks mis met spullen meenemen hoor, dat is enkel goed![]()
[..]en nu dan?
Ze speelt het liefste met autootjes en met blokken. Lukt dus nog niet echt.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 16:29 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Goed zo! Gelijk de ondergeschikte vrouwrol inprenten
Tijd voor een baby bornquote:Op donderdag 29 augustus 2024 16:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze speelt het liefste met autootjes en met blokken. Lukt dus nog niet echt.
Weet natuurlijk niet hoe ze was voordat ze doodging, maar ik zie hier dat men erg veel rekening houdt met hun sterfelijkheid. Willen graag alles verdeeld hebben voordat ze komen te overlijden.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 16:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja wel sneu voor mn omaatje, en misschien hielden die mensen ook heel veel van haar en uitte dat zich anders. Voelt toch weird.
En niks mis met spullen meenemen hoor, dat is enkel goed![]()
[..]en nu dan?
beter dan blokken er tegen aan leggen en in de fik zettenquote:
wie gaat er in de verkoop?quote:Op donderdag 29 augustus 2024 16:34 schreef Ama het volgende:
Ben benieuwd hoe snel die ticketsite crasht zaterdag.
Heeft ze ook. Een zwarte zelfs, want oma voelde de noodzaak om modern te zijn. Haha.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 16:33 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Tijd voor een baby born
Ga je ook? Of gaat Solo solo?quote:Op donderdag 29 augustus 2024 16:34 schreef Ama het volgende:
Ben benieuwd hoe snel die ticketsite crasht zaterdag.
Kaartjes voor Oasis, wil Solo graag heen (en nog een paar miljoen mensen).quote:
Ik ga niet denk ik.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 16:35 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ga je ook? Of gaat Solo solo?
Aah vandaar dat ze er niet mee speeltquote:Op donderdag 29 augustus 2024 16:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heeft ze ook. Een zwarte zelfs, want oma voelde de noodzaak om modern te zijn. Haha.
oww ja de broers doen weer even of ze geen ruzie hebben want geld te weinigquote:Op donderdag 29 augustus 2024 16:35 schreef Ama het volgende:
[..]
Kaartjes voor Oasis, wil Solo graag heen (en nog een paar miljoen mensen).
Voor zoveel geld kan ik ook wel even volwassen doen.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 16:37 schreef Nizno het volgende:
[..]
oww ja de broers doen weer even of ze geen ruzie hebben want geld te weinig
De broertjes kutkop, die moet je in het zoutzuur gooien in plaats van rijk maken.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 16:37 schreef Nizno het volgende:
[..]
oww ja de broers doen weer even of ze geen ruzie hebben want geld te weinig
Zo denk ik over mensen die continue liegen.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 16:40 schreef UitStraling het volgende:
die moet je in het zoutzuur gooien
ahhhquote:Op donderdag 29 augustus 2024 16:30 schreef Nizno het volgende:
[..]
nu heeft hij een hele tijd in de la gelegen en is hij inmiddels tot kleine onderdeeltjes vergaan. En heb ik alleen nog de stoofjes van mn andere oma
vond ik ook even grappigquote:
baby born was echt my best friendquote:Op donderdag 29 augustus 2024 16:33 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Tijd voor een baby born
Ohhh, je hebt haar nooit gekend. Dat lijkt me raarquote:Op donderdag 29 augustus 2024 16:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Weet natuurlijk niet hoe ze was voordat ze doodging, maar ik zie hier dat men erg veel rekening houdt met hun sterfelijkheid. Willen graag alles verdeeld hebben voordat ze komen te overlijden.
En klopt wel wat je zegt. Men gaat daar toch op een eigen manier mee om. En niet iedereen kan op dat moment even goed relativeren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey
quote:Op donderdag 29 augustus 2024 16:47 schreef Crack_ het volgende:
Mijn pleegbroer krijgt niks![]()
Oh bijstand?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Ik weet ook niet precies hoe en wat, hebben mn ouders uitgezocht. Misschien gaat het ook niet om het inhouden van de uitkering maar om iets andersquote:Op donderdag 29 augustus 2024 16:49 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik had wel erfenis mogen ontvangen als die er was.
ja ga jij even bepalen waar het geld van iemand anders heen zou moeten gaan bij stervenquote:Op donderdag 29 augustus 2024 16:53 schreef UitStraling het volgende:
Waarom zou een werkeloze in godsnaam recht hebben op een erfenis, lijkt me eerlijker als dat naar een bewindvoerder gaat die dat van het potje geld van normale mensen aftrekt.
quote:Op donderdag 29 augustus 2024 16:53 schreef Ama het volgende:
Oh klagen helpt. Hij is nu een stuk stiller.
Sommige mensen hebben ook teveel geld en ik vind het maar hebberig dat ze zoveel werken. Lijkt mij eerlijker dat we daar meer geld vandaan moeten trekken.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 16:53 schreef UitStraling het volgende:
Waarom zou een werkeloze in godsnaam recht hebben op een erfenis, lijkt me eerlijker als dat naar een bewindvoerder gaat die dat van het potje geld van normale mensen aftrekt.
Eens, meer geld naar ontwikkelingslanden!quote:Op donderdag 29 augustus 2024 16:56 schreef Elvi het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben ook teveel geld en ik vind het maar hebberig dat ze zoveel werken. Lijkt mij eerlijker dat we daar meer geld vandaan moeten trekken.
das n uur te laatquote:
op of onder?quote:
oehlala, voor je ijsje?quote:
er zijn meer opties hoor :squote:
hier nietquote:
klopt maar ik hield het netjesquote:Op donderdag 29 augustus 2024 16:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oehlala, voor je ijsje?
[..]
er zijn meer opties hoor :s
Ik heb om 4u al aardappelschijfjes gehad... had zin in eten...quote:[..]
hier niet
quote:
Nee dat ijsje hebben we al gehad. Nu alleen ik voor avondetenquote:Op donderdag 29 augustus 2024 16:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oehlala, voor je ijsje?
[..]
er zijn meer opties hoor :s
[..]
hier niet
Oef lekker, met mayo?quote:Op donderdag 29 augustus 2024 17:00 schreef Nizno het volgende:
[..]
klopt maar ik hield het netjes
[..]
Ik heb om 4u al aardappelschijfjes gehad... had zin in eten...
dus je hebt groot gelijk
Is het alleen niet meer waard voor die prijsquote:Op donderdag 29 augustus 2024 17:00 schreef Ama het volgende:
[..]
Ooooh een McFlurry is wel een goeie.
Helpt best vaak ofzo.quote:
Al zeker 6 jaar niet meer gehad.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 17:01 schreef McGrath het volgende:
[..]
Is het alleen niet meer waard voor die prijs
Aha, nou ook lekker, smakelijkquote:Op donderdag 29 augustus 2024 17:01 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
[..]
Nee dat ijsje hebben we al gehad. Nu alleen ik voor avondeten
yupquote:
Gewoon eerst jezelf onderhouden voordat je weer aan de Haagse mem gaat hangen, lijkt me vrij logisch.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 16:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja ga jij even bepalen waar het geld van iemand anders heen zou moeten gaan bij sterven
5 euro?quote:Op donderdag 29 augustus 2024 17:02 schreef McGrath het volgende:
[..]
Dan ga je zeker schrikken van de prijs
Mijn hoofd zegt dat het toen 2.75 was volgens mij.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 17:02 schreef McGrath het volgende:
[..]
Dan ga je zeker schrikken van de prijs
Hehehe, nicequote:Op donderdag 29 augustus 2024 17:01 schreef Ama het volgende:
[..]
Helpt best vaak ofzo.Dan klaag ik en is het een minuut later over. Helaas werkt dit niet met de vlieg die mij terroriseert.
met je verjaardag mag je er eentje gratis halenquote:
Mijn TV is zo ranzig nu maar ga pas schoonmaken als hij dood is.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 17:03 schreef Crack_ het volgende:
Hehehe, nice. Belave die vlieg dan. Hier zit ook een terror-vlieg. Krijg hem ook niet te pakken met die elektrische mepper
quote:Op donderdag 29 augustus 2024 17:03 schreef Crack_ het volgende:
met je verjaardag mag je er eentje gratis halen
quote:Op donderdag 29 augustus 2024 17:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon eerst jezelf onderhouden voordat je weer aan de Haagse mem gaat hangen, lijkt me vrij logisch.
Hippies en tokkies hebben eigenlijk een cursus mijn en dijn nodig.
Ja zal nu wel eerder het dubbele zijnquote:Op donderdag 29 augustus 2024 17:03 schreef Ama het volgende:
[..]
Mijn hoofd zegt dat het toen 2.75 was volgens mij.
Nice, volgende week mag ik alle gratis shit weer ophalenquote:Op donderdag 29 augustus 2024 17:03 schreef Crack_ het volgende:
met je verjaardag mag je er eentje gratis halen
ik zie NK nietquote:Op donderdag 29 augustus 2024 17:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[ [url=https://th-thumbnailer.cdn-si-edu.com/Zcfhe-uRo_Tief-G1r2SjoF5EDw=/1072x720/filters:no_upscale()/https://tf-cmsv2-smithson(...)_baby.jpg]afbeelding[/url] ]
wat?quote:Op donderdag 29 augustus 2024 17:03 schreef Ama het volgende:
[..]
Mijn TV is zo ranzig nu maar ga pas schoonmaken als hij dood is.
quote:
zag laatst zo'n flimpje op insta waar je dan allemaal wat kan halen, is echt veelquote:Op donderdag 29 augustus 2024 17:05 schreef Elvi het volgende:
[..]
Nice, volgende week mag ik alle gratis shit weer ophalen
quote:Op donderdag 29 augustus 2024 17:05 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ja zal nu wel eerder het dubbele zijn
jak die mug maakt zn pootjes niet schoon???quote:Op donderdag 29 augustus 2024 17:03 schreef Ama het volgende:
[..]
Mijn TV is zo ranzig nu maar ga pas schoonmaken als hij dood is.
Ja die vlieg zit de hele tijd op mijn TV. En de rattenkooi staat er naast die hij zit met die smerige pootjes op mijn TV.quote:
Oeh heb je de link nog?quote:Op donderdag 29 augustus 2024 17:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
zag laatst zo'n flimpje op insta waar je dan allemaal wat kan halen, is echt veel![]()
wat een vuillakquote:Op donderdag 29 augustus 2024 17:07 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja die vlieg zit de hele tijd op mijn TV. En de rattenkooi staat er naast die hij zit met die smerige pootjes op mijn TV.
Rattenkooi staat ook naast de TV dus daar vliegt die vast ook in.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 17:07 schreef Nizno het volgende:
[..]
jak die mug maakt zn pootjes niet schoon???
een ransaapquote:Op donderdag 29 augustus 2024 17:07 schreef Ama het volgende:
[..]
Rattenkooi staat ook naast de TV dus daar vliegt die vast ook in.
hier in t noorden zijn muggen neefjes en vliegen muggenquote:Op donderdag 29 augustus 2024 17:08 schreef Ama het volgende:
Het is een vlieg, geen mug. Muggen vinden TV's niet zo boeiend.
Leg wel een doekje erbij zodat die zijn pootjes eerst kan afvegen.quote:
Ik woon in Drenthe en hier is een vlieg gewoon een vlieg? Neefjes ken ik wel ja.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 17:09 schreef Nizno het volgende:
[..]
hier in t noorden zijn muggen neefjes en vliegen muggen
ohquote:Op donderdag 29 augustus 2024 17:07 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja die vlieg zit de hele tijd op mijn TV. En de rattenkooi staat er naast die hij zit met die smerige pootjes op mijn TV.
Zal even kijkenquote:
Nee dan is het een bromvlieg.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 17:09 schreef Nizno het volgende:
tenzij een bromvlieg want dat is wel een vlieg
dan ist grunnings ofzo.... hier is alles dat vliegt een mug tenzij t steekt dan ist een neefjequote:Op donderdag 29 augustus 2024 17:09 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik woon in Drenthe en hier is een vlieg gewoon een vlieg? Neefjes ken ik wel ja.
hoeveel gewonden?quote:
Dat gaat zoooo tegenvallenquote:
Waarom ging ze kaal??quote:Op donderdag 29 augustus 2024 17:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh
hahahahah ik dacht echt even 'wtf'
[..]
Zal even kijken
In de tussentijd heb ik wel deze voor je https://www.instagram.com(...)gsh=MzRlODBiNWFlZA==
Thanks! Dat is nog best veel!quote:Op donderdag 29 augustus 2024 17:11 schreef Crack_ het volgende:
https://www.instagram.com/p/C8HkO69IcUO/?next=%2Flogin.php%2F
@:elvi
Oh nou dat is wel lief.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 17:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
om haar moeder met kanker te supporten
ik wilde hier ook al een opmerking over makenquote:
Ik moet opruimen.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 17:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik wilde hier ook al een opmerking over maken
in 1 stuk?quote:Op donderdag 29 augustus 2024 17:22 schreef essnhills het volgende:
Halve watermeloen naar binnen gewerkt
Oh vind het niet rommelig ofzo, of geen storende rommel. Gewoon leefrommel oidquote:
Nee eerder al in stukjes gesneden en dat in een bak in de koelkastquote:
Hmmmmquote:Op donderdag 29 augustus 2024 17:22 schreef essnhills het volgende:
Halve watermeloen naar binnen gewerkt
Mwah, beetje opruimen kan geen kwaadquote:Op donderdag 29 augustus 2024 17:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh vind het niet rommelig ofzo, of geen storende rommel. Gewoon leefrommel oid
Jij gooit dus ook wel eens je witte sokken in de donkere wasquote:Op donderdag 29 augustus 2024 17:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mwah, beetje opruimen kan geen kwaad
Ja, die zie je normaliter toch niet.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 17:28 schreef McGrath het volgende:
[..]
Jij gooit dus ook wel eens je witte sokken in de donkere was
Dan zou ik eerder de tafelpoten een doekje geven dan die paar schoenen opruimenquote:Op donderdag 29 augustus 2024 17:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mwah, beetje opruimen kan geen kwaad
Ik heb bijna geen witte was, dus de hoge witte sokken gaan er ook wel vaak in, dan moet ik na een paar maanden een nieuw setje kopenquote:Op donderdag 29 augustus 2024 17:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, die zie je normaliter toch niet.
Mag de huisman doen.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 17:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dan zou ik eerder de tafelpoten een doekje geven dan die paar schoenen opruimen![]()
handwas?quote:Op donderdag 29 augustus 2024 17:30 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik heb bijna geen witte was, dus de hoge witte sokken gaan er ook wel vaak in, dan moet ik na een paar maanden een nieuw setje kopen
Ik zou dit echt verschrikkelijk vindenquote:Op donderdag 29 augustus 2024 17:30 schreef Crack_ het volgende:
Het is overigens oprecht wel nice als iemand anders een keer je huis komt bekijken wat betreft schoonmakenomdat je vaak meestal bepaalde plekjes niet ziet of standaard overslaat of whatever en iemand anders ziet dat wel
quote:Op donderdag 29 augustus 2024 17:31 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik zou dit echt verschrikkelijk vinden
Ik heb vooral een "ik heb hier geen zin in"quote:Op donderdag 29 augustus 2024 17:30 schreef Crack_ het volgende:
Het is overigens oprecht wel nice als iemand anders een keer je huis komt bekijken wat betreft schoonmakenomdat je vaak meestal bepaalde plekjes niet ziet of standaard overslaat of whatever en iemand anders ziet dat wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |