SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het lijkt wel een empanada
-XOXO-
quote:Op donderdag 29 augustus 2024 12:23 schreef datismijnmening het volgende:
Flinke jaap.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het lijkt wel een empanada
komt wel goed![]()
Ben je bij de lokale slager geweest?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het lijkt wel een empanada
Oh dit had/heb ik in wat kleinere vorm op mijn arm en dacht nog ew hoe geneest dit? Maar kwam allemaal wel weer goed en nu is het gewoon een litteken die je amper voeltSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het lijkt wel een empanadaYour beauty never ever scared me.
Zijn ze nog van vorig jaarquote:Op donderdag 29 augustus 2024 12:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Omdat ze bij de kassa lagen en erg goedkoop waren.
Dat zou je denken hčquote:Op donderdag 29 augustus 2024 12:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ben je bij de lokale slager geweest?
Wil je daar eens heel snel af komen en net als de rest erin gaan zitten.quote:
Ja het komt wel goed denk ik. Kan het ook nog laten laseren en microneedlenquote:Op donderdag 29 augustus 2024 12:25 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh dit had/heb ik in wat kleinere vorm op mijn arm en dacht nog ew hoe geneest dit? Maar kwam allemaal wel weer goed en nu is het gewoon een litteken die je amper voelt
Flinke snee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het lijkt wel een empanada
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Nog geen idee. Paar weken denk ikquote:Op donderdag 29 augustus 2024 12:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wanneer mogen de hechtingen er uit?
Sodeju BartSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het lijkt wel een empanada
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
In een nieuws bericht is toch vreemdquote:Op donderdag 29 augustus 2024 12:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wil je daar eens heel snel af komen en net als de rest erin gaan zitten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het lijkt wel een empanada
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Netjes gedaan hoor, komt allemaal goed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het lijkt wel een empanadaIt's weird being the same age as old people
☺smilies
Wel een beetje dreigend zo.quote:
FascinerendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het lijkt wel een empanadaEn groot joh, pff
Wauwquote:dat is echt een goed balkon
Baby darling doll face honey
Het is wel echt een "what has been seen"quote:
Vandaag nog wel.quote:
Nah, die verzinnen wel een hoekje.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 13:13 schreef bitterbal het volgende:
volgens mij als ik die vlonders zou hebben had ik ook niet zoveel spinnen
Denkje? Zou die vlonders ook niet zelf durven weg te halen denk kquote:Op donderdag 29 augustus 2024 13:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nah, die verzinnen wel een hoekje.
Beetje goudgele rakkers klappen, beetje bootjes kijken, beetje dingen in de rivier gooien beetje muziekjes luisterenquote:Op donderdag 29 augustus 2024 13:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik zou alleen maar op dat balkon zitten denk ik. Met zo'n uitzicht
stukken dood beest grillen.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 13:32 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Beetje goudgele rakkers klappen, beetje bootjes kijken, beetje dingen in de rivier gooien beetje muziekjes luisteren
Altijd handig bij de pubquizquote:Op donderdag 29 augustus 2024 13:35 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik heb geen excel, ik onthoud gewoon veel onzin.
Vind het er te vaak te fris. geen zon en staat altijd een windquote:Op donderdag 29 augustus 2024 13:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik zou alleen maar op dat balkon zitten denk ik. Met zo'n uitzicht
Niet inkoppen IJs, niet inkoppen.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 13:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Vind het er te vaak te fris. geen zon en staat altijd een wind
Ja, ik ben serieus een goeie om in je team te hebben.quote:
quote:Op donderdag 29 augustus 2024 13:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Niet inkoppen IJs, niet inkoppen.
Okee Nattekatquote:Op donderdag 29 augustus 2024 13:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Vind het er te vaak te fris. geen zon en staat altijd een wind
Nicequote:Op donderdag 29 augustus 2024 13:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, ik ben serieus een goeie om in je team te hebben.
hoe kan je leven zonder excelquote:Op donderdag 29 augustus 2024 13:35 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik heb geen excel, ik onthoud gewoon veel onzin.
jij mag altijd in mijn teamquote:Op donderdag 29 augustus 2024 13:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, ik ben serieus een goeie om in je team te hebben.
quote:Op donderdag 29 augustus 2024 14:10 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik zal 'm vanmiddag/vanavond even uitpakken en kerel een foto laten maken van mij erin @:crack_ (ok, niet opgeblazen, maar het ideeeee)
Zou wel hilarisch zijn als ik er niet eens in pas.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 14:10 schreef Crack_ het volgende:
Hoop ik dan, dat het een lekker badje is
ga langs dan om te badderenquote:Op donderdag 29 augustus 2024 14:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
en ben jaloers dat jij straks een lekker badje hebt
Maar hij gaat naar buiten? of blijft het een binnenbad?quote:
Slechte planningquote:Op donderdag 29 augustus 2024 14:29 schreef Ama het volgende:
Warm en ik heb natuurlijk weer geen zomer outfit aan.
Nee, is wel bedoeld voor buiten, maar ik ga 'm nu niet meer opzetten.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 14:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Maar hij gaat naar buiten? of blijft het een binnenbad?
Je bent onweerstaanbaarquote:
Is goedquote:Op donderdag 29 augustus 2024 14:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zou wel hilarisch zijn als ik er niet eens in pas.
Maar denk dat dat wel goed moet komen. Stuur 'm wel even via insta dan.
Wel in je koelkast zetten en er pas uithalen als je het gaat eten hequote:Op donderdag 29 augustus 2024 14:42 schreef Nattekat het volgende:
Ok, die kwark is dus niet helemaal gezond
Of waarschijnlijk nog wel prima, maar niet 3 dagen op rij. Denk dat ik maar nieuw ga halen zo.
that escalated quicklyquote:Op donderdag 29 augustus 2024 14:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Je bent onweerstaanbaaren goedkoop
Komt goedquote:Op donderdag 29 augustus 2024 14:46 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Wel in je koelkast zetten en er pas uithalen als je het gaat eten he![]()
Ik ken dat hele mens niet, als ze überhaupt al degene is die ze zegt dat ze is...quote:(mijn naam) Hallo vind het altijd leuk wat je hier op Facebook deelt, maar we zijn nog geen vrienden 🌸🌸 Ik heb je meerdere keren een vriendschapsverzoek proberen te sturen, maar het werkt niet 🌹🌹🌹🌹🌹. Ik zou het erg op prijs stellen als je op mijn profiel klikt en mij een vriendschapsverzoek stuurt 🌷🌷, maar als je je schaamt voor dit bericht, vergeef me dan alsjeblieft... 🌺🌺🌺🌺
Staat er een foto op haar profiel van een Oost-Europese dame. Dan is het hoogstwaarschijnlijk niet die persoon.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 14:50 schreef Bomenverzameling het volgende:
en man man man
Ik had dus gisteren die Draakballon zien vliegen en op Facebook een reactie geplaatst, omdat daar om gevraagd werd. Krijg ik opeens deze reactie op mijn reactie
[..]
Ik ken dat hele mens niet, als ze überhaupt al degene is die ze zegt dat ze is...
Geen idee of die dame een Oost Europese is, ze is volgens dat profiel geboren in Italië en woonachtig in Frankrijk. Dat ze in het NL schrijft vind ik al twijfelachtigquote:Op donderdag 29 augustus 2024 14:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Staat er een foto op haar profiel van een Oost-Europese dame. Dan is het hoogstwaarschijnlijk niet die persoon.
Straks een solero ijsje uit de vriezer trekkenquote:
is een soort spamm Bos, zie je op heel veel accountsquote:Op donderdag 29 augustus 2024 14:50 schreef Bomenverzameling het volgende:
en man man man
Ik had dus gisteren die Draakballon zien vliegen en op Facebook een reactie geplaatst, omdat daar om gevraagd werd. Krijg ik opeens deze reactie op mijn reactie
[..]
Ik ken dat hele mens niet, als ze überhaupt al degene is die ze zegt dat ze is...
Blijft lekkerquote:
Gezelligquote:Op donderdag 29 augustus 2024 15:00 schreef Bomenverzameling het volgende:
Zo ijsje (nee niet Draakje) eten met vertrekkende woonbegeleidster
Fles zou gewoon antwoordenquote:Op donderdag 29 augustus 2024 15:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
is een soort spamm Bos, zie je op heel veel accounts
Ja. ik ga ook echt niet op haar reageren,quote:Op donderdag 29 augustus 2024 15:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
is een soort spamm Bos, zie je op heel veel accounts
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |