SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
-XOXO-
quote:Op woensdag 25 september 2024 10:32 schreef Recce het volgende:
Eigenlijk is dat heel handig, dat je nooit naar de kapper hoeft gaat
Dan ben je blij, maar ga je vanaf dat moment wel naar haar mannelijke collegaquote:Op woensdag 25 september 2024 10:32 schreef Crack_ het volgende:
Oh, ja maar shit, als de kapper nu mn haar te kort zou knippen; ben je dan blij of niet? Ben je wel aantrekkelijk
Ja, je kan het ook als compliment zien inderdaad.quote:Op woensdag 25 september 2024 10:32 schreef Crack_ het volgende:
Oh, ja maar shit, als de kapper nu mn haar te kort zou knippen; ben je dan blij of niet? Ben je wel aantrekkelijk
quote:Op woensdag 25 september 2024 10:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dan ben je blij, maar ga je vanaf dat moment wel naar haar mannelijke collega
Vandaag is wel matig.quote:Op woensdag 25 september 2024 10:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik moet zeggen dat ik het weer nog niet echt vind tegenvallen in vergelijking met de weersverwachting van deze week.
Hebben ze nou nog nooit voorgesteld, zeg je nu verkapt dat ik onaantrekkelijk ben?!!?quote:Op woensdag 25 september 2024 10:35 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat zou ik wel al zeggen op het moment dat ze de tondeuse pakken.
Bij mij willen ze het altijd wat langer houden dan ik aangeefquote:Op woensdag 25 september 2024 10:32 schreef Crack_ het volgende:
*stuurt de zon ingepakt naar @Ama op.quote:Op woensdag 25 september 2024 10:38 schreef Ama het volgende:
[..]
Mag ik hem als verjaardagscadeautje?
quote:Op woensdag 25 september 2024 10:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
*stuurt de zon ingepakt naar @:ama op.
hahahaquote:Op woensdag 25 september 2024 10:20 schreef kwiwi het volgende:
Er is wetenschappelijk onderzoek gedaan naar waarom vrouwen vaak met tekort geknipt haar terug komen van de kapper![]()
Wat blijkt nou, het zijn meestal vrouwelijke kappers die het korter knippen dan je wil, waarbij aantrekkelijkheid ook nog een rol speelt. Hoe aantrekkelijker hoe korter zeg maar. Want vrouwelijke kappers willen onbewust de competitie 'uit de weg ruimen'.
Dus dames, gewoon lekker naar een mannelijke kapper![]()
Mijn ervaring is trouwens ook dat vrouwelijke kappers m'n haar altijd te kort knippen. Heb sinds een paar jaar een mannelijke en nooit meer dat probleem gehad.
quote:Op woensdag 25 september 2024 10:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bij mij willen ze het altijd wat langer houden dan ik aangeef
quote:Op woensdag 25 september 2024 10:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bij mij willen ze het altijd wat langer houden dan ik aangeef
ik klets mezelf de oren van mn kopquote:Op woensdag 25 september 2024 10:44 schreef Crack_ het volgende:
Zijn jullie team 'gezellig babbelen met de kapper' of team 'ik heb liever stilte'?
Ik ben mijn eigen kapper. Wij hebben het altijd gezelligquote:Op woensdag 25 september 2024 10:44 schreef Crack_ het volgende:
Zijn jullie team 'gezellig babbelen met de kapper' of team 'ik heb liever stilte'?
Ik wil best babbelen met mijn kapster, maar dat willen zij nooit met mij, dus blijft het stil.quote:Op woensdag 25 september 2024 10:44 schreef Crack_ het volgende:
wat een ongezellig mensquote:Op woensdag 25 september 2024 10:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik wil best babbelen met mijn kapster, maar dat willen zij nooit met mij, dus blijft het stil.
Dat is wel handig, dat de kapper ze er ook niet afknippen.quote:Op woensdag 25 september 2024 10:44 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik klets mezelf de oren van mn kop
Zit je dan aan de bar bier te drinken bij de barbier?quote:Op woensdag 25 september 2024 10:45 schreef gianni61 het volgende:
ik zie soms dat je bij de barbier ook bier kunt drinken. misschien toch eens proberen
WHOEHOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:Op woensdag 25 september 2024 10:46 schreef essnhills het volgende:
Hij doet het
Ik dacht ik probeer het nog eens voordat ik met die 2,4 of 5 ga klooien en ineens verbindt ie en kan ik weer casten?
Wat een goed ideequote:Op woensdag 25 september 2024 10:47 schreef Nizno het volgende:
[..]
WHOEHOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEDan kun je de inears daar op aansluiten in plaats van op de broodbakmachine
quote:
quote:
quote:Op woensdag 25 september 2024 10:44 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik klets mezelf de oren van mn kop
Hehehehe, altijd goede recensies!quote:Op woensdag 25 september 2024 10:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik ben mijn eigen kapper. Wij hebben het altijd gezellig
Oh huhquote:Op woensdag 25 september 2024 10:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik wil best babbelen met mijn kapster, maar dat willen zij nooit met mij, dus blijft het stil.
ik heb geen behoefte om 'gezellig' te doen met mn kapperquote:
nee, in een kappersstoelquote:Op woensdag 25 september 2024 10:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zit je dan aan de bar bier te drinken bij de barbier?
ik ook nietquote:Op woensdag 25 september 2024 10:49 schreef Crack_ het volgende:
ik heb geen behoefte om 'gezellig' te doen met mn kapper
marktplaats-syndroomquote:Op woensdag 25 september 2024 10:50 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik ook niet
maar ja MPS he... dan krijg je dat
Oh, saaiquote:
Mazda Performance Seriesquote:
zit wel lekkerder dan zo'n krukquote:
jij ziet de kapper al rondhobbelen in de kroeg.. van barkruk naar barkrukquote:
dan begint mijn vakantiequote:Op woensdag 25 september 2024 10:54 schreef Crack_ het volgende:
'Hoiii, ik ben met vakantie. Vanaf 28 oktober ben ik er weer'
OEF, jaloers
Jaquote:Op woensdag 25 september 2024 10:53 schreef Nizno het volgende:
[..]
jij ziet de kapper al rondhobbelen in de kroeg.. van barkruk naar barkruk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |