SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Modern Familyquote:Op woensdag 25 september 2024 12:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hmm misschien om te proberen
Tips?
t was toch echt minstens 1 keer Lupus!quote:
Parks and Recreationquote:Op woensdag 25 september 2024 12:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
Tips?
Friendsquote:Op woensdag 25 september 2024 12:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
Tips?
Geloof je niet dat ik een kind heb ofzoquote:
Meteen ruzie zeker.quote:Op woensdag 25 september 2024 12:18 schreef dud0r het volgende:
Een oud collega van me had lupus. Toen hij dat vertelde zei ik dat het nooit lupus was maar hij snapte de referentie niet
das wel jammer dan.... heel je grap naast Alex in de vijver terecht gekomenquote:Op woensdag 25 september 2024 12:18 schreef dud0r het volgende:
Een oud collega van me had lupus. Toen hij dat vertelde zei ik dat het nooit lupus was maar hij snapte de referentie niet
Dat is ook wel een goede iddquote:Op woensdag 25 september 2024 12:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Friends
Of gewoon sitcoms die je al kent? Dat scheelt ook mentale bandbreedte zeg maar.
Mijne nog nietquote:
Jawel maar je gaat gewoon voor Lilak en jezelfquote:Op woensdag 25 september 2024 12:18 schreef dud0r het volgende:
[..]
Geloof je niet dat ik een kind heb ofzo
WHOEP WHOEPquote:Op woensdag 25 september 2024 12:23 schreef Ama het volgende:
Jeej post uit Denemarken.
[ link | afbeelding ]
Helemaal niet.quote:Op woensdag 25 september 2024 12:22 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Jawel maar je gaat gewoon voor Lilak en jezelf
denemarken? niet uit polen?quote:Op woensdag 25 september 2024 12:23 schreef Ama het volgende:
Jeej post uit Denemarken.
[ afbeelding ]
mr polskaquote:Op woensdag 25 september 2024 12:26 schreef mschol het volgende:
[..]
denemarken? niet uit polen?
mijn stukjes komen meestal uit polen
Oh ik ging er gewoon vanuit dat het uit Denemarken komt.quote:Op woensdag 25 september 2024 12:26 schreef mschol het volgende:
[..]
denemarken? niet uit polen?
mijn stukjes komen meestal uit polen
quote:
Ja, ben al wezen tekenen/aquarellenquote:Op woensdag 25 september 2024 12:31 schreef essnhills het volgende:
[..]
Beetje bijgekomen van gister?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |