abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Trouwste user 2022 dinsdag 24 september 2024 @ 13:23:24 #1
7889 tong80
Spleenheup
pi_215080387

quote:
De nieuwe talkshow van Wilfred Genee, Johan Derksen en René van der Gijp heeft een naam. De dagelijkse uitzending gaat VI Vandaag heten. Zoals bekend wordt het praatprogramma vanaf januari 2022 bij SBS 6 uitgezonden.

Het tijdstip staat ook vast. De aanvang van VI Vandaag dat van maandag tot en met vrijdag is, wordt 21.30 uur en zal een uur duren. Achter de schermen wordt druk gewerkt aan een extra gast dagelijks aan tafel. Het is de bedoeling dat er een poule komt van gasten die rouleren aan tafel. De namen van Merel Westrik, Leonie ter Braak, Henk Westbroek en Özcan Akyol worden genoemd.

De afgelopen zomer was het trio al dagelijks te zien in De Oranjezomer. Dat programma bleek een succes met gemiddeld zo’n 800.000 kijkers. Daarop ontstond het idee van Talpa, waar Veronica en SBS 6 onder vallen, om de heren toch dagelijks aan tafel te krijgen in plaats van, zoals nu, tweemaal per week: maandag- en vrijdagavond.

Johan Derksen wilde na dit seizoen sowieso stoppen met Veronica Inside in de huidige vorm. ‘De Snor’ was het zat om ‘alleen maar over voetbal te praten’. Nu ze alle drie door willen met een dagelijkse show tekenden zij bij voor nog twee jaar.
https://www.vandaaginside.nl/

Twitter Vandaag Inside

Instagram Vandaag Inside

Tussen de 1,2 en 1,4 miljoen per jaar per persoon :o

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 dinsdag 24 september 2024 @ 13:24:27 #2
7889 tong80
Spleenheup
pi_215080393
Voor de duidelijkheid,, puur toeval dat ik het topic open. Kom hier anders nooit.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 dinsdag 24 september 2024 @ 13:25:47 #3
7889 tong80
Spleenheup
pi_215080402
Serieus, kom van de dokter vandaan. Kijk op het topic van de dag en hij is bijna dicht.......Lett's roll...... :)

Forum Admin dinsdag 24 september 2024 @ 13:27:36 #4
35723 crew  GGMM
pi_215080415
Kan het ontopic?
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  dinsdag 24 september 2024 @ 13:34:15 #5
498282 Scrummie
Feyenoord kampioen 2025/2026
pi_215080451
Wat een kut TT.
pi_215080504
René doet nou heel gewichter over dat Derksen het een kutprogramma heeft genoemd.
Als Derksen dat toch vindt dan mag ie dat toch zeggen? Wat is daar mis mee?

dat is gewoon moeilijk doen om het moeilijk doe van Gijp.

Zoals ie zelf zou zeggen: "ah joh laat gaan".
Hij stelt zich hier echt behoorlijk aan.

Stoorde me ook gruwelijk aan dat ie zo zat te zeiken dat die 2 dagen vrij hem geld kostte.
"kom op hé, als je je mensen waardeert dan gun je die dat toch".
Flikker op joh, je tekent een contract met deze afspraken daarin. John betaalt een godsvermogen en verlangt daar iets voor terug. Das gewoon een zakelijke afspraak, waarom zou die man je voor niks vrijaf gunnen?

Je hebt een contract en daar dienen beide partijen zich aan te houden.
Ik kan op m'n werk ook niet wegblijven zonder uren of geld in te leveren. Dat is de wereld.

[ Bericht 3% gewijzigd door koemleit op 24-09-2024 13:48:49 ]
pi_215080507
René van der Gijp is klaar met Johan Derksen, vanavond mogelijk allerlaatste uitzending

René van der Gijp wil stoppen met het programma Vandaag Inside als Johan Derksen dinsdagavond in een nieuwe uitzending van het programma niet door het stof gaat, zo geeft de analist dinsdag aan in gesprek met de De Telegraaf. De voetbalanalist is zwaar geïrriteerd over het feit dat Derksen zijn eigen programma een 'kutprogramma' heeft genoemd. De kans bestaat dat het trio dinsdagavond voor het laatst samen op televisie verschijnt.

In een uitgebreid gesprek met De Telegraaf heeft Van der Gijp teruggeblikt op de uitzending van maandagavond, die volledig in het teken stond van een clash tussen Derksen en Van der Gijp over de inhoud van het programma. Boegbeeld Johan Derksen deed zijn beklag over de onderwerpen die in de uitzendingen worden behandeld: hij ervaart een gebrek aan actualiteit. Derksen noemde Vandaag Inside een ‘kutprogramma’, terwijl Van der Gijp liet blijken de reactie van zijn tafelgenoot ‘onvolwassen’ te vinden. Hij noemde Derksen vervolgens een ‘kinderachtige oude man'.

"Wat eraan vooraf gaat, is dat Johan iedere dag een lijst met 24 onderwerpen inlevert bij onze redactie", begint Van der Gijp de dag na het incident in De Telegraaf. "Als we er daarvan twee niet behandelen - bijvoorbeeld dat de temperatuur van de zee bij Bonaire een graadje gestegen is, haha -, dan wordt hij gek. "Dan denk ik, doe eens normaal joh. Het is een oude zure man die iedere dag stampvoetend terugrijdt naar Grolloo. Dat moet je niet willen joh.”

https://www.msn.com/nl-nl(...)tzending/ar-AA1r6QLI

:o :o :o :o
  Trouwste user 2022 dinsdag 24 september 2024 @ 13:41:16 #8
7889 tong80
Spleenheup
pi_215080513
Ik had wel zoiets verwacht, het was duidelijk niet gespeeld gisteren. Dit wordt spetteren vanavond of juist niet.

Trouwste user 2022 dinsdag 24 september 2024 @ 13:41:30 #9
7889 tong80
Spleenheup
pi_215080514
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2024 13:34 schreef Scrummie het volgende:
Wat een kut TT.
Klopt toch :?

pi_215080561
Vanavond weer goede kijkcijfertjes dus, kijken er weer een miljoen mensjes naar dat programmaatje.

pi_215080582
Johan:
quote:
Ik zit hier nu al 25 jaar en ik mag de onderwerpen niet eens zelf bepalen
René:
quote:
Dus jij wil de hele tijd aan het woord zijn? Dat is prima maar dan moet er wel een fles wijn naast m'n stoel dan hou ik de hele uitzending mijn mond
Bijzonder.
pi_215080584
Haha, Gijp wil dat Johan een opmerking over het "k*t-programma" terug neemt. Als Johan iets níét gaat doen dan is het dat wel. :+ Volgens Gijp draait het bij Johan alleen om hemzelf, en Gijp zelf dan? Wat een kleuters eigenlijk, beiden.

Dat wordt een gezellige, wellicht cringe uitzending vanavond. _O- Alles voor de kijkcijfers?
The only way you can be original, is to be yourself.
pi_215080605
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2024 13:51 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Dat wordt een gezellige, wellicht cringe uitzending vanavond. _O- Alles voor de kijkcijfers?
John is vandaag erg druk :P Die ziet tientallen miljoenen aan advertentiegelden wegstromen ;)
Directeurtje ondertussen al ingehuurd, maar niet als <O)

Zou wel een stunt zijn als <O) aan tafel komt bemiddelen _O- _O-
pi_215080625
quote:
"Wat eraan vooraf gaat, is dat Johan iedere dag een lijst met 24 onderwerpen inlevert bij onze redactie", begint Van der Gijp de dag na het incident in De Telegraaf. "Als we er daarvan twee niet behandelen - bijvoorbeeld dat de temperatuur van de zee bij Bonaire een graadje gestegen is, haha -, dan wordt hij gek.
:D
pi_215080646
Domme TT zeg.

Verder de zoveelste rel die met een sissertje af gaat lopen denk ik.
  dinsdag 24 september 2024 @ 14:01:37 #16
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_215080651
Oh ja ze gaan weer stoppen, zo hoeft het niet meer.

Om er dan achter te komen dat het geld kost en toch door te gaan.
pi_215080682
quote:
10s.gif Op dinsdag 24 september 2024 14:01 schreef maxi-mus het volgende:
Oh ja ze gaan weer stoppen, zo hoeft het niet meer.

Om er dan achter te komen dat het geld kost en toch door te gaan.
Precies dit doen mn kinderen ook.
Ruzie maken, verklaren nooooooit meer met elkaar te willen spelen. Om vervolgens een kwartier later weer gezellig samen bezig te zijn.

Dat is bij die vi kleuters net zo.
Hun zin niet gehad? Dat stoppen ze ermee!!!!.
Om dan daarna te denken "Ow het valt wel mee, we gaan toch naar door".

Kneusjes.
  Trouwste user 2022 dinsdag 24 september 2024 @ 14:08:43 #18
7889 tong80
Spleenheup
pi_215080697
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2024 13:49 schreef DrDentz het volgende:
Vanavond weer goede kijkcijfertjes dus, kijken er weer een miljoen mensjes naar dat programmaatje.

[ afbeelding ]
Daar zitten ze nu al op. Dus 300.000 erbij :?

pi_215080705
Verwende vervelende gedateerde blagen zijn het. Bulken in het geld, en maar janken. Schop in de reet moeten ze hebben, en die ouwe zeiksnor helemaal.
  Trouwste user 2022 dinsdag 24 september 2024 @ 14:11:30 #20
7889 tong80
Spleenheup
pi_215080713
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2024 14:01 schreef ISVV het volgende:
Domme TT zeg.

Verder de zoveelste rel die met een sissertje af gaat lopen denk ik.
Wat is er dom aan? Ik heb zelden een TT geplaatst die zo klopt.

Trouwste user 2022 dinsdag 24 september 2024 @ 14:18:57 #21
7889 tong80
Spleenheup
pi_215080792
En door.....

René van der Gijp is op z'n zachtst gezegd not amused over de uitspraken die Johan Derksen maandag in de uitzending van Vandaag Inside deed. Het duo kreeg het midden in de talkshow opzichtig met elkaar aan de stok, waarop Van der Gijp een dag later fel reageert in gesprek met De Telegraaf. In het interview trekt Van der Gijp een vergelijking tussen Derksen en voormalig VI-gast Sander Schimmelpenninck.

Derksen zei maandag onder meer dat hij Vandaag Inside een 'kutprogramma' vindt en dat zijn contract bij Talpa de enige reden is dat hij nog altijd vijf avonden per week komt opdraven. Onder meer de keuze van de onderwerpen die worden behandeld stuiten De Snor tegen de borst. Van der Gijp ging fel tegen zijn vaste tafelgenoot in en stelde onder meer dat hij het prima zou vinden als Vandaag Inside zou stoppen. Daarna noemde hij Derksen onder meer 'een kinderachtige oude man'.

Tegenover De Telegraaf spreekt Van der Gijp een dag na de bewuste uitzending van 'een zure oude man'. De oud-voetballer eist onder meer dat Derksen 'zijn woorden terugneemt', zoniet dan zou de aflevering van maandag weleens de allerlaatste geweest kunnen zijn. Van der Gijp illustreert hoezeer de woorden van Derksen hem raakten met een vergelijking: "Ik vind wat Johan gisteren over zijn eigen programma zei bijna net zo erg als dat Sander Schimmelpenninck zegt dat onze kijkers rechtse gekken zijn."

Journalist, columnist en ondernemer Schimmelpenninck schoof in het verleden meermaals aan bij Van der Gijp, Derksen en presentator Wilfred Genee. Onder meer door bovenstaande door Van der Gijp aangehaalde woorden is hij inmiddels niet meer welkom in Vandaag Inside, zo bevestigde Genee vorige week nog. "Doe even normaal joh. We hebben maar één leventje", vervolgt Van der Gijp - die er naar eigen zeggen geen probleem mee heeft om door te gaan met het programma zoals dat momenteel gemaakt wordt. "Laten we een beetje normaal doen tegen elkaar en leuke televisie maken waar iedereen blij van wordt."

https://www.msn.com/nl-nl(...)c796206a60373a2&ei=7

pi_215080812
Iedereen deed een plas etc...clickbait op TV.
Allemaal cabaretteketet!
pi_215080840
“De allerlaatste uitzending ooit”

Dit hebben we vaker gehoord _O-
  dinsdag 24 september 2024 @ 14:25:23 #24
466281 WismutVeilchen83
Gelderlander is ook schuld!
pi_215080843
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2024 13:16 schreef DrDentz het volgende:

[..]
"Muziek voor volwassenen" de tv serie :7
Als hij zich daar hard voor maakt mag het vast wel van Sjon de Mol.
Trouwens dat heeft hij al eens gedaan, met Johnny de Mol samen. Liet hij een tattoo zetten in Texas.
Hij heeft tijdje zo’n muziek programma gemaakt, maar dat kwam na een schijtlollige quiz en daar keken maar 150.000 mensen naar. ‘Dan krijg je in deze wereld een hele grote schop onder je hol’
Rini dankjewel.
pi_215080873
Zijn ze aan het onderhandelen over hun gage ofzo?
pi_215080922
Er zit geen muziek in het programma omdat het een mega wegzapper is (behalve aan t begin). Daarom had dwdd ook altijd maar een minuut.

Daarnaast kost het flink want je moet alles opbouwen, testen, soundcheck, voor die mensen zorgen etc. Dus meteen 2/3 man extra personeel danwel veel extra uren nodig.

En dat wil de mol dus niet betalen want het voegt niet altijd iets extra’s toe. Maar ben het wel met de mannen eens dat je het gewoon op maandag maar vooral de vrijdag moet doen. Maar dan ook wat afwisseling dus naast toffe usa blues en rock OOK volkse muziek die Johan daarna niet meteen moet gaan afzeiken. Maar dan gaat Johan dus weer zeiken en tegenstribbelen.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_215080930
POLL
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_215080943
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 september 2024 14:35 schreef superniger het volgende:
[poll=7847]
Poll hebben we al gehad
pi_215080985
Derksen is een dementerende die alleen zijn meningen wil opdringen waar ik het af en toe ook grotendeels mee eens ben hoor maar dat wordt keer op keer maar op een repeterende manier gebracht en daar ben ik wel klaar mee. Derksen denkt echt dat als hij zijn mening verkondigd aan dat tafeltje dat dan de wereld ineens veranderd, maar zo zit de wereld niet elkaar, om maar in zijn eigen vocabulaire te blijven.
Het is wel mooi geweest zo met VI. Leuk toen het louter en alleen over voetbal ging maar nu nemen ze zich wel erg serieus de laatste jaren.
Allemaal cabaretteketet!
pi_215080987
quote:
[poll=7847]
Wat dacht je eens van de optie: kan mij het jeuken?
  Trouwste user 2022 dinsdag 24 september 2024 @ 14:58:05 #31
7889 tong80
Spleenheup
pi_215081049
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2024 14:42 schreef freaky40 het volgende:
Derksen is een dementerende die alleen zijn meningen wil opdringen waar ik het af en toe ook grotendeels mee eens ben hoor maar dat wordt keer op keer maar op een repeterende manier gebracht en daar ben ik wel klaar mee. Derksen denkt echt dat als hij zijn mening verkondigd aan dat tafeltje dat dan de wereld ineens veranderd, maar zo zit de wereld niet elkaar, om maar in zijn eigen vocabulaire te blijven.
Het is wel mooi geweest zo met VI. Leuk toen het louter en alleen over voetbal ging maar nu nemen ze zich wel erg serieus de laatste jaren.
Alsof ik mezelf hoor. 4 maanden geleden. ;)

dinsdag 24 september 2024 @ 15:49:16 #32
466281 WismutVeilchen83
pi_215081315
quote:
[poll=7847]
Helemaal niemand.
Rini dankjewel.
pi_215081331
Albert Verlinde vanavond.
pi_215081334
Ik zit er klaar voor.
pi_215081341
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2024 14:42 schreef freaky40 het volgende:
Hij heeft ook nog eens zijn vrouw van de trap gegooid

@De_Kraam @Old_Pal
pi_215081344
5 daagjes is ook teveel van het goede joh.
De enige echte.
pi_215081683
Ze dreigen nog vaker met stoppen dan Max Verstappen.
"Roken is slecht. Vooral voor de gordijnen." - Willem van Hanegem
  dinsdag 24 september 2024 @ 16:41:31 #38
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_215081743
quote:
2s.gif Op dinsdag 24 september 2024 15:53 schreef Rnie het volgende:
Ze op maandag wat laten ouwehoeren (over voetbal) en daarnaast op vrijdag (over van alles) is idd genoeg.

Maar John de Mol houdt het vermoedelijk het liefst zoals het is, tot het moment dat Johan z'n laatste adem uit blaast. Al dan niet live, zittend aan de VI-tafel. Ze zijn belangrijk voor Talpa en er is geen echte vervanging. Hélène trekt ook veel kijkers, maar wil/kan niet 5 dagen in de week komen opdraven.
pi_215081797
quote:
6s.gif Op dinsdag 24 september 2024 13:40 schreef ikweethetookniet het volgende:
René van der Gijp is klaar met Johan Derksen, vanavond mogelijk allerlaatste uitzending

René van der Gijp wil stoppen met het programma Vandaag Inside als Johan Derksen dinsdagavond in een nieuwe uitzending van het programma niet door het stof gaat, zo geeft de analist dinsdag aan in gesprek met de De Telegraaf. De voetbalanalist is zwaar geïrriteerd over het feit dat Derksen zijn eigen programma een 'kutprogramma' heeft genoemd. De kans bestaat dat het trio dinsdagavond voor het laatst samen op televisie verschijnt.

In een uitgebreid gesprek met De Telegraaf heeft Van der Gijp teruggeblikt op de uitzending van maandagavond, die volledig in het teken stond van een clash tussen Derksen en Van der Gijp over de inhoud van het programma. Boegbeeld Johan Derksen deed zijn beklag over de onderwerpen die in de uitzendingen worden behandeld: hij ervaart een gebrek aan actualiteit. Derksen noemde Vandaag Inside een ‘kutprogramma’, terwijl Van der Gijp liet blijken de reactie van zijn tafelgenoot ‘onvolwassen’ te vinden. Hij noemde Derksen vervolgens een ‘kinderachtige oude man'.

"Wat eraan vooraf gaat, is dat Johan iedere dag een lijst met 24 onderwerpen inlevert bij onze redactie", begint Van der Gijp de dag na het incident in De Telegraaf. "Als we er daarvan twee niet behandelen - bijvoorbeeld dat de temperatuur van de zee bij Bonaire een graadje gestegen is, haha -, dan wordt hij gek. "Dan denk ik, doe eens normaal joh. Het is een oude zure man die iedere dag stampvoetend terugrijdt naar Grolloo. Dat moet je niet willen joh.”

https://www.msn.com/nl-nl(...)tzending/ar-AA1r6QLI

:o :o :o :o
mooi
weg ermee
pi_215081868
quote:
14s.gif Op dinsdag 24 september 2024 12:51 schreef Marsenal het volgende:

[..]
Die moet volgens mij oprecht door Genee gebeld worden om te horen wat een contract inhoudt, en wat de gevolgen zijn als je 'lekker thuisblijft'.
Dat zal ze alledrie echt worst wezen.
Vakman pur sang
pi_215081899
quote:
[poll=7847]
Ditmaal niet per se Derksen, maar die Vd Gijp vind ik nog irritanter en hypocrieter, dus om dan maar op Derksen te stemmen zou ik zelf hypocriet vinden. Ik onthoud me dus van stemmen. :')
Een heer met stijl
pi_215081912
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2024 16:50 schreef Adames het volgende:

[..]
mooi
weg ermee
Zou je willen. Gaat toch niet gebeuren
  dinsdag 24 september 2024 @ 17:11:20 #43
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_215081951
Ik vind het programma al jaren niets meer. Toch stiekem even de aflevering gisteren terug gekeken om te kijken waar de rel over gaat. En het is gewoon weer Gijp die in een emomodus terecht komt. Echt wat een irritante verwende kinderachtige gozer is dat toch.

Volgens mij mag Johan zeggen dat hij veel onderwerpen van het programma klote vindt toch?
Nee dan René: "Wat wil je dan Johan??? Je moet gewoon net doen alsof het geweldig is! Kijk daar tieten! Hihihihihi Hey Valentijn laat eens een scheet! Hahahahahahahahahahihihih!!!!!! "

Als ze Gijp er uit gooien is het programma beter te verdragen. Lullig dat ik dat moet zeggen want vroeger toen het nog voornamelijk over voetbal ging en ze 2x per week op de buis waren vond ik het nog een gouden trio.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_215081957
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2024 17:06 schreef RipCity het volgende:

[..]
Zou je willen. Gaat toch niet gebeuren
Nou ja ooit stopt het natuurlijk, kan zijn doordat een van de heren ons helaas ontvallen, maar eerder kan ook. Ze (vooral Derksen) zijn inmiddels toch wel een stuk ouder dan bij eerdere conflicten. Toen zat ie nog vol in het werkzame leven, nu heeft hij dat niet per se meer nodig.

Maar ze hebben inderdaad een contract dus het stopt zeker niet meteen en inderdaad kans bestaat dat ze er weer uitkomen en het verlengen, echter het zou kunnen dat ze het zelf ook wel beu worden. Bij Johan is dat al zo en volgens mij ligt dit format Reneé toch ook stukken minder lekker dan gewoon voetbal. Je ziet hem iedere keer opleven als het weer eens daar over gaat.
Een heer met stijl
pi_215082023
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2024 17:11 schreef Harvest89 het volgende:
Ik vind het programma al jaren niets meer. Toch stiekem even de aflevering gisteren terug gekeken om te kijken waar de rel over gaat. En het is gewoon weer Gijp die in een emomodus terecht komt. Echt wat een irritante verwende kinderachtige gozer is dat toch.

Volgens mij mag Johan zeggen dat hij veel onderwerpen van het programma klote vindt toch?
Nee dan René: "Wat wil je dan Johan??? Je moet gewoon net doen alsof het geweldig is! Kijk daar tieten! Hihihihihi Hey Valentijn laat eens een scheet! Hahahahahahahahahahihihih!!!!!! "

Als ze Gijp er uit gooien is het programma beter te verdragen. Lullig dat ik dat moet zeggen want vroeger toen het nog voornamelijk over voetbal ging en ze 2x per week op de buis waren vond ik het nog een gouden trio.
Gijp hoort er wel bij, alleen Genee en Johan werkt niet.
Ten tijde van de tour, waar Gert Jakobs aanschoof en die zanger met gele broek zong, dat vond ik hun beste tijd. Werd er nog oprecht hard gelachen.
Vakman pur sang
  dinsdag 24 september 2024 @ 17:24:30 #46
466281 WismutVeilchen83
pi_215082037
Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat hun achterban ook veranderd is de laatste jaren. Veel oude harde kern fans die ik ken kijken niet meer, vinden er niks meer aan. Toch hebben ze nog steeds rond de miljoen kijkers, misschien nog wel meer dan in de VI tijd. Ik schat zo in dat ze meer PVV-kijkers hebben gekregen. Dat dat zo’n beetje de doelgroep is geworden.
Rini dankjewel.
  dinsdag 24 september 2024 @ 17:36:02 #47
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_215082129
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2024 17:24 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat hun achterban ook veranderd is de laatste jaren. Veel oude harde kern fans die ik ken kijken niet meer, vinden er niks meer aan. Toch hebben ze nog steeds rond de miljoen kijkers, misschien nog wel meer dan in de VI tijd. Ik schat zo in dat ze meer PVV-kijkers hebben gekregen. Dat dat zo’n beetje de doelgroep is geworden.
Ja, veel oude kijkers (waaronder ik) zijn afgehaakt en ze hebben er allerlei nieuwe kijkers bij gekregen. Veel wappies in elk geval.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_215082134
Geen idee wat de doelgroep tegenwoordig nog is. Ik hoor er eigenlijk niemand meer over in mijn omgeving. Ben zelf ook al lange tijd afgehaakt. Voor mij hoeft dat gelul niet meer van dat trio en al helemaal niet vijf dagen achter elkaar in een week. Hou op schei uit zeg.
Zonder wrijving geen glans
pi_215082144
Eigenlijk begon die ruzie gister gewoon omdat Gijp vond dat Douwe Bob enorm vals zong en Johan van mening was dat het echt geweldig was. Kunnen ze blijkbaar totaal niet hebben allebei dat ze geen gelijk krijgen. Puur egootjes.

Leuk dat Johan alleen over serieuze onderwerpen wil praten, maar dan moet hij toch echt bij een ander programma gaan aanschuiven. De kijkers vinden juist de combinatie met de luchtigheid en humor leuk, al wordt dat ook steeds minder met dezelfde flauwe grapjes en filmpjes. Wat dat betreft had René dus zeker een punt.

Aan de andere kant is die René ook niet helemaal goed, of eerder helemaal niet, en ook dat weten we al langer. Gaat dan maar voor zichzelf uitkijken de rest van de uitzending en zal vandaag de hele dag achter z’n bank hebben gezeten. Als het programma nog serieuzer wordt, wordt zijn al steeds kleiner wordende rol nog kleiner en kan hij idd net zo goed thuis de hele dag op de bank blijven liggen.
  Trouwste user 2022 dinsdag 24 september 2024 @ 17:51:25 #50
7889 tong80
Spleenheup
pi_215082227
quote:
2s.gif Op dinsdag 24 september 2024 15:53 schreef Rnie het volgende:
5 dagen over iets anders dan voetbal wel voor deze mannen. One hit wonders.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')