Zoals wel vaker laat Gijp ook niemand de kans om zn standpunt even te verhelderen. Iedere keer als Johan iets wil zeggen gaat ie er overheen.quote:
Mja, ze vechten die ruzies wel pas openbaar uit als de irritaties al zover opgelopen zijn dat het er in 1x uit komt. Gezien de opmerkingen van Johan heeft hij hier al meerdere keren over geklaagd intern.quote:Op dinsdag 24 september 2024 11:23 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat is het mooie van VI die vechten openlijk ruzies uit. Zie je nooit op NPO ofzo.
Een dagelijks programma maken is heel moeilijk zeker na een lange tijd. De sleur en irritatie zitten er te hoog in en ze gaan i.i.g. binnenkort een pauze nemen.
Johan wordt inmiddels te oud en de rest is ook moe.
Maar wel jammer het was een baken van luchtige TV een hele tijd, zeker toen er nog live muziek was enzo.
Maar ja, dat heeft Derksen zelf ook enorm, in welke discussie dan ookquote:Op dinsdag 24 september 2024 11:25 schreef koemleit het volgende:
[..]
Zoals wel vaker laat Gijp ook niemand de kans om zn standpunt even te verhelderen. Iedere keer als Johan iets wil zeggen gaat ie er overheen.
(Ongeacht wie er "gelijk" heeft).
Toch doen ze dat al vele jaren.quote:Op dinsdag 24 september 2024 11:36 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Mja, ze vechten die ruzies wel pas openbaar uit als de irritaties al zover opgelopen dat het er in 1x uit komt. Gezien de opmerkingen van Johan heeft hij hier al meerdere keren over geklaagd intern.
En als je ook de boeken erover leest, zijn Derksen en Gijp beiden ook wel onmogelijke personen om echt mee samen te werken
'Ik ga niet met tegenzin er naartoe, maar heb er de pest in als ik naar huis ga'quote:Op dinsdag 24 september 2024 11:43 schreef Dutch_view het volgende:
Zou het toch wel jammer vinden mocht het stoppen. Het zijn net echte mensen bij VI, er wordt dus ook gewoon lekker openlijk ruzie gemaakt met verwijten over en weer.
Dat zie je verder nergens anders op de televisie, al het andere is braaf en zoetsappig.
Niets mis mee dat het eens lekker knettert.
Maar ja het wordt wel steeds lastiger vol te houden wanneer mensen met tegenzin dit kunstje doen.
Dan alleen nog voor het geld.
Wat dat betreft zijn het ook net echte mensen, genoeg werkenden die ook iedere dag voor het geld naar werk gaan zonder het geweldig leuk te vinden
Maar die zaten dan meestal niet met elkaar aan een tafel toch? En daar gingen de irritaties niet over de inhoudelijke invulling van de programma’s, dacht ikquote:Op dinsdag 24 september 2024 11:37 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Toch doen ze dat al vele jaren.
En ze doen het wel, als je later hoort over studio sport wat daar onderling aan irritatie was dan kun je dit alleen maar toejuichen.
Daar nooit een overtogen woord gehoord.
Er zit nog wel een verschil tussen “niet geweldig leuk vinden” en “met tegenzin”quote:Op dinsdag 24 september 2024 11:43 schreef Dutch_view het volgende:
Zou het toch wel jammer vinden mocht het stoppen. Het zijn net echte mensen bij VI, er wordt dus ook gewoon lekker openlijk ruzie gemaakt met verwijten over en weer.
Dat zie je verder nergens anders op de televisie, al het andere is braaf en zoetsappig.
Niets mis mee dat het eens lekker knettert.
Maar ja het wordt wel steeds lastiger vol te houden wanneer mensen met tegenzin dit kunstje doen.
Dan alleen nog voor het geld.
Wat dat betreft zijn het ook net echte mensen, genoeg werkenden die ook iedere dag voor het geld naar werk gaan zonder het geweldig leuk te vinden
Stil zitten kan hij niet nee en wil ook niet met moeders de vrouw de hele tijd in een kamer zitten.quote:Op dinsdag 24 september 2024 11:50 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Er zit nog wel een verschil tussen “niet geweldig leuk vinden” en “met tegenzin”
Maar zeker Derksen wordt ook gek als hij niks doet, lijkt me
Klopt.quote:Op dinsdag 24 september 2024 11:37 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Maar ja, dat heeft Derksen zelf ook enorm, in welke discussie dan ook
dus?quote:Op dinsdag 24 september 2024 08:33 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Hebben onder jongeren wel een groter bereik dan RTL Boulevard of Shownieuws
Misschien wilden ze niet direct zeggen dat ze Derksen zijn stoffige granddadrock alleen niet meer wilden.quote:Op dinsdag 24 september 2024 12:40 schreef Marsenal het volgende:
Hoe werkt het eigenlijk dat deze mannen niet goed weten waarom er geen muziek meer is? Of houden ze ons een beetje voor de gek?
Dat laatste lijkt me dus echt geweldig. Derksen op reis door Amerika in het spoor van de muziek. Chicago, Memphis, New Orleans, Texas, Greenwich village.. Dat heb ik zo oneindig veel liever dan dat rechts radicale gelul van hem.quote:Op dinsdag 24 september 2024 11:57 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Stil zitten kan hij niet nee en wil ook niet met moeders de vrouw de hele tijd in een kamer zitten.
Hij kan radio maken of op een andere manier met zijn plaatjes bezig zijn.
Misschien moet hij andere programma's gaan maken. Bijvoorbeeld een combinatie van muziekgeschiedenis en reizen door een land als Amerika.
Gaat lekker daarquote:
Die moet volgens mij oprecht door Genee gebeld worden om te horen wat een contract inhoudt, en wat de gevolgen zijn als je 'lekker thuisblijft'.quote:Op dinsdag 24 september 2024 12:48 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Gaat lekker daar![]()
Niemand wil ook geen millimeter toegeven, de trots staat in de weg.
Johan geeft nooit excuses dus dat kun je vergeten.
Gijp kan ook niet zomaar 'niet komen' , want contract.
Het wordt alleen maar ongemakkelijker
Die hadden ze afgelopen seizoen met Mel sowieso al niet meerquote:Op dinsdag 24 september 2024 12:46 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Misschien wilden ze niet direct zeggen dat ze Derksen zijn stoffige granddadrock alleen niet meer wilden.
Jawel, dat is ook gewoon altcountry/bluesquote:Op dinsdag 24 september 2024 12:54 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Die hadden ze afgelopen seizoen met Mel sowieso al niet meer
"Muziek voor volwassenen" de tv seriequote:Op dinsdag 24 september 2024 12:47 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Dat laatste lijkt me dus echt geweldig. Derksen op reis door Amerika in het spoor van de muziek. Chicago, Memphis, New Orleans, Texas, Greenwich village.. Dat heb ik zo oneindig veel liever dan dat rechts radicale gelul van hem.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |