SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gefeliciteerd Zoenvogel![]()
Het is patat![]()
Er wordt geen punt gepakt zo.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Een puntje gemaakt?quote:Op dinsdag 24 september 2024 07:04 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik heb net nog een punt gedrukt
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Hee daar is die vogel
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Nou vooruit, nog een bolkje dan.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Nou, dan nog maar een koffie.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Dan sluiten ze zichzelf uitquote:Op dinsdag 24 september 2024 07:14 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Je sluit mensen uit die niet bij allemaal passen, 472 weken vakantie!![]()
Op vakantie gaan is
Smile, it's free therapy.![]()
Mits het niet naar de zon is.quote:Op dinsdag 24 september 2024 07:17 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Dan sluiten ze zichzelf uit![]()
Op vakantie gaan is
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 24-09-2024 07:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 3402 / +159 / +7 / 7760 / 8868
2. aeque / 1606 / +134 / +70 / 3152 / 3667
3. KillemWieft / 1075 / +43 / +80 / 409 / 676
4. Lovely / 744 / +52 / +0 / 3029 / 3635
5. Dr.Mikey / 657 / +0 / +0 / 1082 / 1429
6. hemarookworst / 580 / +27 / +4 / 1466 / 1873
7. marc0871 / 449 / +16 / +62 / 273 / 404
8. mario390 / 444 / +84 / +26 / 240 / 375
9. MizzezAmy / 436 / +17 / +0 / 1997 / 2349
10. HappyCharly / 423 / +7 / +26 / 1283 / 1489
11. loveyoulongtime / 420 / +9 / +8 / 1525 / 1760
12. AardappelSchotel / 383 / +46 / +0 / 1734 / 1999
13. Pinnenmutske / 367 / +23 / +4 / 824 / 1055
14. Sally / 353 / +2 / +31 / 377 / 512
15. Bally-b / 346 / +0 / +0 / 63 / 135
16. gebrokenglas / 337 / +20 / +0 / 1109 / 1379
17. drakin / 312 / +1 / +6 / 693 / 880
18. maily / 274 / +17 / +0 / 1200 / 1388
19. Homijn / 250 / +0 / +0 / 136 / 196
20. FreshFruit / 241 / +0 / +0 / 125 / 164SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea![]()
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
![]()
![]()
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
![]()
BolkDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
BolkDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
![]()
quote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Lekkerquote:
quote:
Ik heb er geen zin in vandaag. Vanavond nog paar uur vergaderen tot 21:30. Morgen daar wel compensatieuren voor, maar daar heb ik vandaag niets aan.
Cause there is always a wrong to your right 🎶
Wanna play?: https://www.torn.com/3899578![]()
Alles goed met Juicy?![]()
![]()
Ow, dat wordt een lange dagquote:Op dinsdag 24 september 2024 08:25 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik heb er geen zin in vandaag. Vanavond nog paar uur vergaderen tot 21:30. Morgen daar wel compensatieuren voor, maar daar heb ik vandaag niets aan.![]()
Sterkte![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 24 september 2024 08:25 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik heb er geen zin in vandaag. Vanavond nog paar uur vergaderen tot 21:30. Morgen daar wel compensatieuren voor, maar daar heb ik vandaag niets aan.![]()
![]()
PATATTIEquote:
quote:
Goeiemorgen
In elk geval gaat het lekker met de puntjesquote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Succes vandaag.quote:Op dinsdag 24 september 2024 08:25 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik heb er geen zin in vandaag. Vanavond nog paar uur vergaderen tot 21:30. Morgen daar wel compensatieuren voor, maar daar heb ik vandaag niets aan.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op dinsdag 24 september 2024 08:38 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
In elk geval gaat het lekker met de puntjes![]()
![]()
Wat kun je toch genieten van een heerlijke warme kop koffie hè
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ja heerlijkquote:Op dinsdag 24 september 2024 08:42 schreef gebrokenglas het volgende:
Wat kun je toch genieten van een heerlijke warme kop koffie thee hè
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Tis tegenwoordig maar goed dat ik niet meer zo ver van werk woon en kan thuis werken.
Badkamerkast komt vanmiddagTrotste mama van Ambar
Uiteraard Thee voor de liefhebbers. 🫖Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Dat het soms niet in een dag of twee dagen kan dat kom ik ook wel eens tegen, maar 2 weken?quote:Op dinsdag 24 september 2024 08:47 schreef AardappelSchotel het volgende:
Man3, eerste mogelijkheid voor een afspraak met mijn dokter is over 15 dagen
Dan is je klacht ook low priority blijkbaar.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Tussen 12 en 18 uur?quote:Op dinsdag 24 september 2024 08:44 schreef ieniminimuis het volgende:
Tis tegenwoordig maar goed dat ik niet meer zo ver van werk woon en kan thuis werken.
Badkamerkast komt vanmiddagAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Thnxquote:Op dinsdag 24 september 2024 08:47 schreef gebrokenglas het volgende:
Uiteraard Thee voor de liefhebbers. 🫖
Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Wees blij, ik krijg niet eens een afspraak gemaakt bij mijn huisarts.quote:Op dinsdag 24 september 2024 08:47 schreef AardappelSchotel het volgende:
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Echt hequote:Op dinsdag 24 september 2024 08:48 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat het soms niet in een dag of twee dagen kan dat kom ik ook wel eens tegen, maar 2 weken?
Dan is je klacht ook low priority blijkbaar.![]()
Zo druk is het normaal niet op dit tijdstip in de treinUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Ook niet op dinsdag?quote:Op dinsdag 24 september 2024 08:56 schreef hemarookworst het volgende:
Zo druk is het normaal niet op dit tijdstip in de trein![]()
De dinsdagen en donderdagen zijn het drukst toch altijd?quote:Op dinsdag 24 september 2024 08:56 schreef hemarookworst het volgende:
Zo druk is het normaal niet op dit tijdstip in de treinAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Oja dat zou kunnen komen, maar kon wel zitten gelukkigquote:Uw ADH vitamine Worst
Hema komt te laat op zijn werk.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Mijn lies zegt: 'au' en het is zo'n lies die gelijk mijn hele been er ook van overtuigd heeft dat hij pijn heeft.quote:![]()
Ja moet nog wakker worden, laatste keer dat ik de trein pakte dit tijdstip was op een maandag of woensdag denk ikUw ADH vitamine Worst
Nee moet er om 10u zijnquote:Op dinsdag 24 september 2024 08:58 schreef gebrokenglas het volgende:
Hema komt te laat op zijn werk.Uw ADH vitamine Worst
Oh dat is auw. Dat klinkt of als een liesbreuk, een spierverrekking of een beknelde zenuw. Als de huisarts te lang duurt gewoon rechtstreeks naar de fysio?quote:Op dinsdag 24 september 2024 08:59 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Mijn lies zegt: 'au' en het is zo'n lies die gelijk mijn hele been er ook van overtuigd heeft dat hij pijn heeft.Trotste mama van Ambar
Ik hoef dus geen te laat briefje te halen bij de conciërgeUw ADH vitamine Worst
Als je maar 35 cm hebt wel ja.quote:Op dinsdag 24 september 2024 09:00 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dat loopt zo raar met het lengteverschil
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Nu de verhuizing en dus het zware werk achter de rug is, zijn de symptomen van mijn eigen liesbreuk hier gelukkig wel verminderd.quote:Op dinsdag 24 september 2024 09:00 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Oh dat is auw. Dat klinkt of als een liesbreuk, een spierverrekking of een beknelde zenuw. Als de huisarts te lang duurt gewoon rechtstreeks naar de fysio?
Rustig aan doen dus.![]()
De fysio's hier kijken eerst hoeveel behandelingen je nog hebt, en maken dan een plan hoe ze de behandeling zo ver kunnen rekkenquote:Op dinsdag 24 september 2024 09:00 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Oh dat is auw. Dat klinkt of als een liesbreuk, een spierverrekking of een beknelde zenuw. Als de huisarts te lang duurt gewoon rechtstreeks naar de fysio?![]()
Nee, je mag gelijk doorlopen naar je leidinggevende.quote:Op dinsdag 24 september 2024 09:01 schreef hemarookworst het volgende:
Ik hoef dus geen te laat briefje te halen bij de conciërge
Moet je eerst 15 minuten buiten zijn deur wachten, 'omdat hij druk is', vervolgens mag je binnenkomen en volgt er een gesprek over wat hij vindt van dat te laat komen
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Lijkt wel schoolquote:Op dinsdag 24 september 2024 09:02 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee, je mag gelijk doorlopen naar je leidinggevende.
Moet je eerst 15 minuten buiten zijn deur wachten, 'omdat hij druk is', vervolgens mag je binnenkomen en volgt er een gesprek over wat hij vindt van dat te laat komen
Uw ADH vitamine Worst
Oh ik was er binnen 2 behandelingen van af, want behalve begeleid sporten konden ze niet zoveel. Spier verrekt was het, waardoor alles niet meer wilde bewegenquote:Op dinsdag 24 september 2024 09:02 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
De fysio's hier kijken eerst hoeveel behandelingen je nog hebt, en maken dan een plan hoe ze de behandeling zo ver kunnen rekkenTrotste mama van Ambar
hema is aangekomen op zijn werkplek op kantoor en gaat verder pittenquote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Wat heb je ermee?quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op dinsdag 24 september 2024 09:12 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
hema is aangekomen op zijn werkplek op kantoor en gaat verder pitten![]()
Uw ADH vitamine Worst
Misschien moeten we een dokter lokken in de DTS voor een spreekuur.Trotste mama van Ambar
Bier erbij zelfs.quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Geen idee. Waarschijnlijk is het niks ergs maar zit toch al efkes met pijn.quote:
Het probleem is dat ik alles met mijn arm opvang (val van trap om een voorbeeld te geven)Werewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
Even naar de huisarts? Of ben je al geweest?quote:Op dinsdag 24 september 2024 09:23 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Geen idee. Waarschijnlijk is het niks ergs maar zit toch al efkes met pijn.
Het probleem is dat ik alles met mijn arm opvang (val van trap om een voorbeeld te geven)Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Precies. Die is daarvoor. Ik las net dat de premie weer flink stijgt volgend jaar.... Pffffff.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Wat een timinghet andere pakket komt ook tussen half 2 en half 3
Trotste mama van Ambar
Misschien met dezelfde bezorgdienst.quote:Op dinsdag 24 september 2024 09:25 schreef ieniminimuis het volgende:
Wat een timinghet andere pakket komt ook tussen half 2 en half 3
Ze komen gewoon met een dikke vrachtwagen aanrijden
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
2 verschillende diensten dat welquote:Op dinsdag 24 september 2024 09:26 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Misschien met dezelfde bezorgdienst.
Ze komen gewoon met een dikke vrachtwagen aanrijdenTrotste mama van Ambar
Yep veel dingen worden duurderquote:Op dinsdag 24 september 2024 09:25 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Precies. Die is daarvoor. Ik las net dat de premie weer flink stijgt volgend jaar.... Pffffff.
gelukkig zijn bolkjes gratis
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op dinsdag 24 september 2024 09:32 schreef Lovely het volgende:
Nou straks moeten we daar ook voor betalen
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ach ja ze moeten ook wat .quote:Op dinsdag 24 september 2024 09:36 schreef Lovely het volgende:
https://nieuwspaal.nl/max(...)onnen-aan-taakstraf/
FIA kan wel een boete opleggen, maar die kan hij makkelijk betalen
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Hoe lang duurt zijn taakstraf eigenlijk?quote:Op dinsdag 24 september 2024 09:37 schreef Sally het volgende:
[..]
Ach ja ze moeten ook wat .
FIA kan wel een boete opleggen, maar die kan hij makkelijk betalen
En die site is natuurlijk niet echt
Maar dan gaat het hardquote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Nou dan wordt er misschien ook minder hard gebolkt en pakken we allemaal even veel puntenquote:
Vaak als je belt is wel eerder mogelijk.quote:Op dinsdag 24 september 2024 08:47 schreef AardappelSchotel het volgende:
Online moet ik ook altijd bladeren...
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Of afspreken dat ze je bellen als er een afspraak uitvalt en jij op die plaats zou kunnen gaan...quote:Op dinsdag 24 september 2024 09:43 schreef Sally het volgende:
[..]
Vaak als je belt is wel eerder mogelijk.
Online moet ik ook altijd bladeren...Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Dan kom je niet voorbij de assistentesquote:Op dinsdag 24 september 2024 09:43 schreef Sally het volgende:
[..]
Vaak als je belt is wel eerder mogelijk.
Online moet ik ook altijd bladeren...![]()
Er wordt hier nu zo'n klein vierkant koperen gedenksteentje voor mijn huis geplaatst voor de Joodse mensen die in mijn huis gewoond hebben en in 1942 naar Westerbork zijn gedeporteerd en niet meer terug gekomen zijn!![]()
![]()
Er staat een week.quote:Op dinsdag 24 september 2024 09:38 schreef Lovely het volgende:
[..]
Hoe lang duurt zijn taakstraf eigenlijk?
En die site is natuurlijk niet echt
Ik ken nieuwspaal
Maar de taakstraf is wel een feit.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Oh heb het artikel niet echt verder gelezenquote:Op dinsdag 24 september 2024 09:48 schreef Sally het volgende:
[..]
Er staat een week.
Ik ken nieuwspaal
Maar de taakstraf is wel een feit.
dan mag je wel oppassen dat je niet elke keer struikeltquote:Op dinsdag 24 september 2024 09:47 schreef ToT het volgende:
Er wordt hier nu zo'n klein vierkant koperen gedenksteentje voor mijn huis geplaatst voor de Joodse mensen die in mijn huis gewoond hebben en in 1942 naar Westerbork zijn gedeporteerd en niet meer terug gekomen zijn!![]()
![]()
Zo eentje die in de grond getimmerd is, tussen de tegels.quote:Op dinsdag 24 september 2024 09:51 schreef Rob het volgende:
[..]
dan mag je wel oppassen dat je niet elke keer struikelt![]()
![]()
Een stolperstein!quote:Op dinsdag 24 september 2024 09:47 schreef ToT het volgende:
Er wordt hier nu zo'n klein vierkant koperen gedenksteentje voor mijn huis geplaatst voor de Joodse mensen die in mijn huis gewoond hebben en in 1942 naar Westerbork zijn gedeporteerd en niet meer terug gekomen zijn!
Wel een beetje laat dat die nu pas wordt geplaatst? Of hebben de vorige bewoners het tegen gehouden?Cause there is always a wrong to your right 🎶
Vanmiddag dagbesteding. Spurtje richting Atelier Verellen. Daar doe ik semi industrieel werk of kurk verwerken.Werewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
Inderdaad, dat het nu pas wordt geplaatst... Da's wel gek.quote:Op dinsdag 24 september 2024 09:59 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Een stolperstein!
Wel een beetje laat dat die nu pas wordt geplaatst? Of hebben de vorige bewoners het tegen gehouden?Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ja, dit is niet best, Lovely bolken.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Strafpuntenquote:Op dinsdag 24 september 2024 10:13 schreef gebrokenglas het volgende:
Ja, dit is niet best, Lovely bolken.
Oei aiii. Kost dat ook geld?quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Gemeenten gaan in principe altijd akkoord. Aanwonenden worden ingelicht, maar kunnen niet echt bezwaar maken.quote:Op dinsdag 24 september 2024 09:59 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Een stolperstein!
Wel een beetje laat dat die nu pas wordt geplaatst? Of hebben de vorige bewoners het tegen gehouden?
De enigen die bezwaar kunnen maken zijn de nabestaanden en familieleden van slachtoffers. Als zij het niet willen, gebeurt het niet. Stichting Stolpersteine plaatst uitdrukkelijk nooit Stolpersteine tegen de wil van familieleden van slachtoffers. Dat is één van de redenen waarom van te voren moet worden uitgezocht worden of er nabestaanden zijn en moet contact met hen gelegd worden. Een andere reden is dat nabestaanden het vaak juist erg waarderen als er Stolpersteine worden aangevraagd en graag bij de plaatsing willen zijn. Voor de nabestaanden is dit erg belangrijk, daarom dringen wij erop aan dat u naar hen op zoek gaat. Als het lastig is, kunnen wij u op weg helpen.
https://stichting-stolpersteine.nl/stolpersteine-aanvragen/Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Oh, je kan die steentjes aanvragenquote:Op dinsdag 24 september 2024 10:06 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Inderdaad, dat het nu pas wordt geplaatst... Da's wel gek.quote:Iedereen kan een Stolperstein aanvragen.https://stichting-stolpersteine.nl/stolpersteine-aanvragen/quote:De meeste Stolpersteine zijn in de afgelopen jaren geplaatst ter nagedachtenis van Joodse slachtoffers van de Holocaust. Maar Stolpersteine zijn bedoeld voor alle slachtoffers van het nationaalsocialisme en kunnen dus ook worden geplaatst voor:
- Overlevenden van het naziregime
...
- Capitulanten
- “Gewone criminelen”
- Plunderaars
- Mensen die worden beschuldigd van verraad
Zou Holleeder ook een steentje krijgen?
Nou dat nog niet, maar ik hou het bij in een schriftjequote:Op dinsdag 24 september 2024 10:14 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Oei aiii. Kost dat ook geld?![]()
Ah ja, ik had het al gelezenquote:Op dinsdag 24 september 2024 10:14 schreef DJMO het volgende:
[..]
Gemeenten gaan in principe altijd akkoord. Aanwonenden worden ingelicht, maar kunnen niet echt bezwaar maken.
De enigen die bezwaar kunnen maken zijn de nabestaanden en familieleden van slachtoffers. Als zij het niet willen, gebeurt het niet. Stichting Stolpersteine plaatst uitdrukkelijk nooit Stolpersteine tegen de wil van familieleden van slachtoffers. Dat is één van de redenen waarom van te voren moet worden uitgezocht worden of er nabestaanden zijn en moet contact met hen gelegd worden. Een andere reden is dat nabestaanden het vaak juist erg waarderen als er Stolpersteine worden aangevraagd en graag bij de plaatsing willen zijn. Voor de nabestaanden is dit erg belangrijk, daarom dringen wij erop aan dat u naar hen op zoek gaat. Als het lastig is, kunnen wij u op weg helpen.
https://stichting-stolpersteine.nl/stolpersteine-aanvragen/Cause there is always a wrong to your right 🎶
quote:Op dinsdag 24 september 2024 10:15 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nou dat nog niet, maar ik hou het bij in een schriftje![]()
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Geen idee, ze zeiden dat de gemeente er toestemming voor gegeven had.quote:Op dinsdag 24 september 2024 09:59 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Een stolperstein!
Wel een beetje laat dat die nu pas wordt geplaatst? Of hebben de vorige bewoners het tegen gehouden?![]()
Heb je al gedaan wat je moet doen?quote:![]()
![]()
Trotste mama van Ambar
#deuruitgabolkOp maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Uhm nee...quote:Op dinsdag 24 september 2024 10:45 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Heb je al gedaan wat je moet doen?![]()
![]()
Moet beginnen met de bonnen/uitgaves uitzoeken.
![]()
Ik ga het NU doen..beginnen anders blijf ik hier weer hangen.. ben weer aan het uitstellen.
Lief dat je het vraagt.![]()
Smile, it's free therapy.![]()
Ik ben graag iemands vervelende gewetenquote:Op dinsdag 24 september 2024 10:49 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Uhm nee...Moet beginnen met de bonnen/uitgaves uitzoeken.
![]()
Ik ga het NU doen..beginnen anders blijf ik hier weer hangen.. ben weer aan het uitstellen.
Lief dat je het vraagt.![]()
Trotste mama van Ambar
Owja ik ging een planning maken wat ik deze week na werktijd allemaal wil/moet doenTrotste mama van Ambar
Er moeten langzaam wel een paar dingen hoorquote:
Trotste mama van Ambar
Van mij niet hoorquote:Op dinsdag 24 september 2024 10:55 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Er moeten langzaam wel een paar dingen hoor![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: