Ik gaf aan iemand anders dan jij een situatie aan waarin het kan zijn dat je uren schrijft. Thats all.quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 12:42 schreef Molo het volgende:
[..]
Heerlijke nondiscussie dit wel op de zaterdagmiddag
Ja weet ik, ik ging er vanuit dat men waaronder jij wel begreep dat ik mijn reactie(s) relativerend bedoeldequote:Op zaterdag 5 oktober 2024 13:22 schreef investeerdertje het volgende:
[..]
Ik gaf aan iemand anders dan jij een situatie aan waarin het kan zijn dat je uren schrijft. Thats all.
Doe ik, ik sta een uitgebreide late lunch te maken😝quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 13:35 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja weet ik, ik ging er vanuit dat men waaronder jij wel begreep dat ik mijn reactie(s) relativerend bedoelde![]()
De zon schijnt lieve mensen, hop hop geniet van het leven
https://wetten.overheid.nl/BWBR0024064/2024-07-01quote:
Gelukkig ben ik er per 1 januari van af, dan ga ik weer naar mijn eigen standplaats forenzen, 15 minuten met de trein, en de meeste dagen thuis werken.quote:Indien de ambtenaar, bedoeld in het eerste lid, gebruik maakt van het openbaar vervoer wordt de reistijd boven een halfuur enkele reis aangemerkt als diensttijd, mits de ambtenaar aannemelijk heeft kunnen maken dat er werkzaamheden worden verricht.
In dat geval klopt het voor mij wel, omdat ik op kantoordagen eerder wegga dan op thuiswerkdagen. Al moet ik natuurlijk ook veel eerder opstaan dus imsschien dat het me dan een uurtje kost of zo. Maar heel eerlijk gezegd als ik even ergens heen moet onder werktijd op een thuiswerkdag krijg ik dat uurtje wel terug.quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 20:03 schreef Berkery het volgende:
[..]
https://wetten.overheid.nl/BWBR0024064/2024-07-01
[..]
Gelukkig ben ik er per 1 januari van af, dan ga ik weer naar mijn eigen standplaats forenzen, 15 minuten met de trein, en de meeste dagen thuis werken.
Bij nader inzien..... kijk maar gewoon vooruit en berg je laptop op.quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 12:41 schreef Molo het volgende:
[..]
Zit net dat topic te lezen van die Russische chica die in Tbilisi in een metroingang stortte en dood ging omdat ze het gat in de weg over het hoofd zag terwijl ze aan het vloggen was
Jij werkt bij de politie?quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 20:03 schreef Berkery het volgende:
[..]
https://wetten.overheid.nl/BWBR0024064/2024-07-01
[..]
Gelukkig ben ik er per 1 januari van af, dan ga ik weer naar mijn eigen standplaats forenzen, 15 minuten met de trein, en de meeste dagen thuis werken.
Dat verschilt per persoon. Ik vind het 3 dagen thuis heerlijk. Anderen willen het liefst op kantoor werken, al zijn ze helemaal alleen op de afdeling.quote:Op zondag 6 oktober 2024 10:19 schreef Questular het volgende:
Meeste dagen thuiswerken lijkt me verschrikkelijk.
Dit is mogelijk maar heeft voor mij geen meerwaarde t.o.v. thuiswerken.quote:Op zondag 6 oktober 2024 11:56 schreef sigme het volgende:
Ik werk ook wel eens op een rijkshub
https://watwerktvooronsrijk.nl/rijkshubs/
Jullie al eens gebruik van gemaakt?
Ik werk vrijwel altijd thuis en kom zeer zelden op kantoor.quote:Op zondag 6 oktober 2024 10:19 schreef Questular het volgende:
Meeste dagen thuiswerken lijkt me verschrikkelijk.
Ik werk graag samen met mijn collega's en dat doen we voor het gemak vaak vanuit huis.quote:Op zondag 6 oktober 2024 12:11 schreef Questular het volgende:
Ik werk graag samen met mijn collega’s dus 1x per weer thuis is voldoende.
Jup. Ik kan in de videovergadering bijvoorbeeld gemakkelijk mijn scherm delen. We zitten de hele dag in videovergaderingquote:Op zondag 6 oktober 2024 13:16 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik werk graag samen met mijn collega's en dat doen we voor het gemak vaak vanuit huis.
Tja, bezuinigingsopgave toch? Zullen wel weer een boel ambtenaren commercieel gaan, waarna er geklaagd gaat worden dat er een gebrek aan ambtenaren en kennis is.quote:Op woensdag 27 november 2024 01:18 schreef Dazalbest1 het volgende:
Gaat weer lekker met die CAO gemeente onderhandelingen![]()
VNG zonder loonbod en afzeggen afspraak
Dan ga ik staken!quote:Op woensdag 27 november 2024 13:56 schreef investeerdertje het volgende:
[..]
De komende 4 jaar kan je dat vergeten
Daarom ben ik blij dat het Rijks CAO net voor het nieuwe kabinet aantrad is afgesloten.quote:Op woensdag 27 november 2024 01:18 schreef Dazalbest1 het volgende:
Gaat weer lekker met die CAO gemeente onderhandelingen![]()
VNG zonder loonbod en afzeggen afspraak
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |