okay gedaanquote:
wel knapquote:Op vrijdag 3 januari 2025 14:50 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
[..]
Die gaan er allemaal aan in 2024
Daarom is er nog geen uitslag, we wachten nog op de meldingen daarvanquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
Dit. De komende week heb ik sowieso geen tijd. Dus mocht iemand zich geroepen voelen dan is die persoon vrij om de scores op te tellenquote:Op vrijdag 3 januari 2025 16:07 schreef Troel het volgende:
[..]
Er zijn inmiddels al 2 of 3 mensen gemeld die nog in 2024 dood gingen maar die pas net gemeld zijn. Los van het feit dat @:onlogisch ermee bezig moet. Geef 'm wat ruimte om met de eindstand te komen. 't Is geen kwestie van leven of dood of wel?
Ik heb een groot gedeelte van alle gemelde doden in de OP staan, dus dat is denk ik vrij makkelijk te doen? Aangezien ik toch nog niet weer aan het werk ben, wil ik komende week er wel naar kijken anders.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 13:15 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dit. De komende week heb ik sowieso geen tijd. Dus mocht iemand zich geroepen voelen dan is die persoon vrij om de scores op te tellen
Anders zal ik ergens deze maand de scores optellen
Het is even een kwestie van de 4 topics doorlopen, kijken welke namen er genoemd zijn, en die aan de hand van de opgestelde regels bij elkaar optellen. Ik moet alleen nog even een excelletje maken van alle deelnemers. Ik heb er vorig jaar eigenlijk weinig aan gedaanquote:Op zaterdag 4 januari 2025 13:16 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik heb een groot gedeelte van alle gemelde doden in de OP staan, dus dat is denk ik vrij makkelijk te doen? Aangezien ik toch nog niet weer aan het werk ben, wil ik komende week er wel naar kijken anders.
Komt goed. Je hoort van mequote:Op zaterdag 4 januari 2025 13:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het is even een kwestie van de 4 topics doorlopen, kijken welke namen er genoemd zijn, en die aan de hand van de opgestelde regels bij elkaar optellen. Ik moet alleen nog even een excelletje maken van alle deelnemers. Ik heb er vorig jaar eigenlijk weinig aan gedaan
De uitslag wordt natuurlijk wel pas bekend gemaakt als onlogisch dat doet hequote:
TroelGodinquote:Op zaterdag 4 januari 2025 13:30 schreef Troel het volgende:
[..]
De uitslag wordt natuurlijk wel pas bekend gemaakt als onlogisch dat doet heDat is niet aan mij, ik help enkel.
Ik heb overigens gemerkt dat niet iedereen het juiste format gebruikt had. Als het wel netjes in kolommen stond met van die - ertussen heb ik er een aantal met de hand aangepast (@Seven. @Paul), maar als er echt alleen maar namen en wat anders genoemd werden, dan heb ik je afgekeurd. Daar heb ik geen voorbeelden van overigensquote:Op zaterdag 4 januari 2025 14:55 schreef Troel het volgende:
Ik heb je een linkje gestuurd naar een spreadsheet @:onlogisch
dat had ik bewust niet gedaan zodat er nog een deel voor 2024 geopend kon worden.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 15:26 schreef Kleffe_Dop het volgende:
GC / Wie gaan er dood in 2024? #4
GC / Wie gaan er dood in 2025?
@:onlogisch, kan de 2025 editie gereekst worden aan de voorgaande jaren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |