SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Ja, wel een beetje. Maar er zit ook wel de nodige creativiteit en originaliteit in, vind ikquote:Op maandag 23 september 2024 20:28 schreef MadMaster het volgende:
Dit klinkt toch redelijk als een poging om commercieel te zijn…
Ik had toch voor een andere kleur kleding gekozen.quote:
Zo'n lange, witte Schlagersjas met bloedspatten er op…quote:Op maandag 23 september 2024 20:30 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik had toch voor een andere kleur kleding gekozen.
quote:Op maandag 23 september 2024 20:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zo'n lange, witte Schlagersjas met bloedspatten er op…
quote:Op maandag 23 september 2024 20:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zo'n lange, witte Schlagersjas met bloedspatten er op…
quote:Op maandag 23 september 2024 20:32 schreef livelink het volgende:
Ik moet van mijn zoon altijd meteen doorzappen als ik per ongeluk op Radio 4ever49 terecht kom. Skyradio kan hij zelfs beter hebben dan die zender
Oh, die was een eindje uit mijn geheugen gezakt. Fijn weer terug op de plek nu.quote:
Als ik de tekst hoor moet ik aan Trump denken.quote:Op maandag 23 september 2024 20:43 schreef DJ11 het volgende:
Huiskamervraag
Dit nummer verwijst naar een actuele nieuwsgebeurtenis. Welke?
Het is geen makkelijke opgave, want je kunt dit eigenlijk alleen weten als je een bepaalde foto hebt gezien. Jullie mogen eerst proberen te raden zonder foto (voor dubbele eeuwige roem). Na pakweg 2 minuten plaats ik de foto, waardoor het misschien iets makkelijker wordt...Morcheeba - Self Made Man
Dan gok ik op Wilders?quote:Op maandag 23 september 2024 20:45 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Nope. Het betreft iets in Nederland.
Ik ook, een Trump die zelf een pleister op zijn oor plaktquote:Op maandag 23 september 2024 20:45 schreef livelink het volgende:
[..]
Als ik de tekst hoor moet ik aan Trump denken.
Toch weer Oscar Harris…quote:Op maandag 23 september 2024 20:46 schreef DJ11 het volgende:
Hier is de bewuste foto, waardoor het misschien makkelijker wordt:
[ afbeelding ]
Overigens had ik het nummer al een paar weken klaarstaan om weer eens te draaien. Bovenstaande foto vormde de aanleiding om dat ook werkelijk te doen.
Die gek die onder de Erasmusbrug iemand doodstak?quote:Op maandag 23 september 2024 20:46 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Geen politicus. Er werd er op dat moment wel eentje geridderd, elders in de stad...
Die held die die gek die onder de Erasmusbrug iemand doodstak in elkaar beukte?quote:
Ik die vandaag zijn eerste werkdag na de vakantie had?quote:
Nee, het was pas een heldendaad geweest als je niet was komen opdagen.quote:Op maandag 23 september 2024 20:48 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik die vandaag zijn eerste werkdag na de vakantie had?
Bovenstaande, wat merkwaardige foto stond bij het artikel over de steekpartij in Rotterdam, waar sportinstructeur Reniël als held optrad en erger voorkwam. Pas later kwam hij zelf ook in beeld om zijn verhaal te doen.quote:Op maandag 23 september 2024 20:48 schreef livelink het volgende:
[..]
Die gek die onder de Erasmusbrug iemand doodstak?
quote:Op maandag 23 september 2024 20:49 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, het was pas een heldendaad geweest als je niet was komen opdagen.
To be DJ or not to be DJquote:Op maandag 23 september 2024 20:54 schreef MadMaster het volgende:
Even wat Shakespeare er tussendoor…
Cultureel uitstapjequote:Op maandag 23 september 2024 20:54 schreef MadMaster het volgende:
Even wat Shakespeare er tussendoor…
Ze zegt: ja, doe maarquote:Op maandag 23 september 2024 20:59 schreef DJ11 het volgende:
Ik weet niet of dit van DDM onder Britpop mag vallen. Zo ja, dan vind ik dit één van de mooiste Britpop-nummers ooit.
Het is niet verkeerd inderdaadquote:Op maandag 23 september 2024 21:01 schreef DJ11 het volgende:
De reacties die ik tot dusver heb gehoord op dit nummer waren niet overweldigend. Maar ik krijg er geen genoeg van en durf wel aan dat dit nummer zeer laat voorbij komt in mijn laatste uitzending van het jaar...Sarah Blasko - Bothering Me
Ik vind het wel mooi hoorquote:Op maandag 23 september 2024 21:01 schreef DJ11 het volgende:
De reacties die ik tot dusver heb gehoord op dit nummer waren niet overweldigend. Maar ik krijg er geen genoeg van en durf wel aan dat dit nummer zeer laat voorbij komt in mijn laatste uitzending van het jaar...Sarah Blasko - Bothering Me
Gelukkig is dit een stuk vrolijker/minder zwaarmoedig…quote:Op maandag 23 september 2024 21:04 schreef DJ11 het volgende:
Het is een wat zwaarmoedig, stemmig nummer, maar ik vind het echt heel fraaiNu even wat bekenders:
Split Enz - Message To My Girl
quote:Op maandag 23 september 2024 21:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gelukkig is dit een stuk vrolijker/minder zwaarmoedig…
Kan ik jou inhuren als verkoopster van allerlei zaken die wij 'over' hebben?quote:Op maandag 23 september 2024 21:05 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik moet morgen nog even m’n boek uitlezen, ik heb ‘m zojuist verkocht en woensdag is pakjesverstuurdag.
Je hebt het mapje van Melting even geleend?quote:Op maandag 23 september 2024 21:08 schreef DJ11 het volgende:
Waarom ik dit draai - ik had ook Roy Orbison kunnen kiezen - gaat zo wel blijken als ik m'n favoriete nieuwe nummer van deze week laat horen. Als inleiding...The Everly Brothers - On The Wings Of A Nightingale
+1quote:Op maandag 23 september 2024 21:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kan ik jou inhuren als verkoopster van allerlei zaken die wij 'over' hebben?
Op provisie basis of zo?
Wat heb je zoal over? Want ik heb hier nog dozen vol die ik op Marktplaats/Vinted moet zetten, dus ik heb er voorlopig nog geen tijd voor.quote:Op maandag 23 september 2024 21:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kan ik jou inhuren als verkoopster van allerlei zaken die wij 'over' hebben?
Op provisie basis of zo?
Zo te horen is het een oude zielquote:Op maandag 23 september 2024 21:11 schreef DJ11 het volgende:
Deze Amerikaanse zanger is pas 17 jaar. Dit nummer, de titeltrack van zijn album, is allesbehalve een debuut. Hij brengt al muziek uit sinds 2018, toen -ie dus 11 jaar was. Een kindsterretje, dus eigenlijk. Maar ja... dit is gewoon zo mooi:Mason Ramsey - I'll See You In My Dreams
Van alles en nog wat. We barsten van de verzamelingen.quote:Op maandag 23 september 2024 21:10 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Wat heb je zoal over? Want ik heb hier nog dozen vol die ik op Marktplaats/Vinted moet zetten, dus ik heb er voorlopig nog geen tijd voor.
Verkopen op Vinted werkt trouwens echt fijn, je raakt de gekste dingen nog kwijt.
Mooie stem, mooi liedje, maar nergens hoor ik er een 17-jarige in.quote:Op maandag 23 september 2024 21:11 schreef DJ11 het volgende:
Deze Amerikaanse zanger is pas 17 jaar. Dit nummer, de titeltrack van zijn album, is allesbehalve een debuut. Hij brengt al muziek uit sinds 2018, toen -ie dus 11 jaar was. Een kindsterretje, dus eigenlijk. Maar ja... dit is gewoon zo mooi:Mason Ramsey - I'll See You In My Dreams
Ik moet nog een heel huis van 3 verdiepingen leeghalen. Ik word al moe als ik er aan denk. Ik niet alleen, gelukkig.quote:Op maandag 23 september 2024 21:14 schreef Doedezemaar het volgende:
Mijn missie is om alle zooi verkocht te hebben voordat we ooit weer verhuizen. De afgelopen 3 keer is dat faliekant mislukt, dus ik heb echt een uitdaging
Klopt. Het is heel klassiek, maar op z'n tijd hou ik daar erg van. Steeds meer, zelfs. Zie ook Charley Crockett, Weeping Willows, etc.quote:Op maandag 23 september 2024 21:15 schreef livelink het volgende:
[..]
Mooie stem, mooi liedje, maar nergens hoor ik er een 17-jarige in.
Het huis van je ouders?quote:Op maandag 23 september 2024 21:15 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik moet nog een heel huis van 3 verdiepingen leeghalen. Ik word al moe als ik er aan denk. Ik niet alleen, gelukkig.
En dit nummer van Rhys ook wel een beetje.quote:Op maandag 23 september 2024 21:16 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Klopt. Het is heel klassiek, maar op z'n tijd hou ik daar erg van. Steeds meer, zelfs. Zie ook Charley Crockett, Weeping Willows, etc.
Wellicht klop ik t.z.t. nog wel eens bij je aan voor praktische tips…quote:Op maandag 23 september 2024 21:14 schreef Doedezemaar het volgende:
Mijn missie is om alle zooi verkocht te hebben voordat we ooit weer verhuizen. De afgelopen 3 keer is dat faliekant mislukt, dus ik heb echt een uitdaging
Ja, we moeten er nu wel echt iets aan gaan doen om het op de markt te zetten.quote:
Zit er bij jullie in de buurt geen ‘mijn marktkraam’ of iets dergelijks? Dat zat in Schagen en Alkmaar, nu niet meer, daar huur je een stellingkast in een winkeltje en dan verkopen zij het voor je.quote:Op maandag 23 september 2024 21:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Van alles en nog wat. We barsten van de verzamelingen.
Wij zijn vooral goed in kopen, aan verkopen heb ik wegens diverse redenen een hekel…
Oh ik benijd je niet, ik heb er soms nog nachtmerries vanquote:Op maandag 23 september 2024 21:18 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, we moeten er nu wel echt iets aan gaan doen om het op de markt te zetten.
Niets overhaasten. Rustig aan.quote:Op maandag 23 september 2024 21:18 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, we moeten er nu wel echt iets aan gaan doen om het op de markt te zetten.
Kijk, dat soort tips zijn handig.quote:Op maandag 23 september 2024 21:18 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Zit er bij jullie in de buurt geen ‘mijn marktkraam’ of iets dergelijks? Dat zat in Schagen en Alkmaar, nu niet meer, daar huur je een stellingkast in een winkeltje en dan verkopen zij het voor je.
Maar 19 jaar ouder dan mijn ouders. Ik ken het alleen van Hazes en Paul de Leeuw. Andre Hazes vandaag ook 20 jaar dood hoorde ik bij de tandarts in de stoel.quote:Op maandag 23 september 2024 21:18 schreef DJ11 het volgende:
Vandaag op deze dag in 1920 werd mijn oma geboren. Dit was haar favoriete liedje. Fungeert tevens als slaapliedje voor de slechte slapers. Hopelijk helpt het een beetjeWilly Alberti en Johnny Jordaan - Droomland
Bedankt voor de fijne muziekjes, DJ11.quote:Op maandag 23 september 2024 21:19 schreef DJ11 het volgende:
Playlist DJ11 - 4ever 49
01 Röyksopp - 49 Percent (radio edit)
02 Alphaville - Forever Young (version rapide)
03 Seal - Get It Together
04 Robin S - Show Me Love (Emmaculate radio edit)
05 The Blessed Madonna feat. Shaun J. Wright & Kon - Secretariat
06 Liza Minnelli - Don't Drop Bombs
07 The Human League - The Lebanon (7-inch version)
08 Annie Lennox & Al Green - Put A Little Love In Your Heart
09 Orphée Noah - Stuff That I Like
10 INXS - Beautiful Girl
11 Eric Clapton - Autumn Leaves
12 A-ha - Summer Moved On
13 Bob Junior x Dent May - The Last Sad Song
14 Faithless - Take The Long Way Home (radio mix)
15 Supertramp - Take The Long Way Home
16 The Pogues - A Rainy Night In Soho
17 Jam & Spoon feat. Dolores O'Riordan - Mirror Lover
18 Enigma - The Eyes Of Truth (radio edit)
19 Kiki Rockwell - Strange Premonition
20 Orchestral Manoeuvres in the Dark - Maid Of Orleans
21 Texas - Inner Smile
22 Tom Grennan - Higher
23 New Order - Young Offender
24 Pet Shop Boys - Young Offender
25 Jon & Vangelis - I Hear You Now
26 Morcheeba - Self Made Man
27 Sam Ryder - The Sun's Gonna Rise
28 Shakespears Sister - You're History
29 Babybird - You're Gorgeous
30 Sarah Blasko - Bothering Me
31 Split Enz - Message To My Girl
32 The Everly Brothers - On The Wings Of A Nightingale
33 Mason Ramsey - I'll See You In My Dreams
34 Rhys Lewis - Centre Of The Universe
35 Willy Alberti en Johnny Jordaan - Droomland
Er zijn tig uitvoeringen, ik heb een willekeurige gekozen. Gaat mij om het liedje.quote:Op maandag 23 september 2024 21:19 schreef Doedezemaar het volgende:
Dit werd op de uitvaart van mijn tante gedraaid, maar dan met een andere uitvoerende
En anders toch een keer zelf in de IJhallen gaan zittenquote:Op maandag 23 september 2024 21:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kijk, dat soort tips zijn handig.
In Haarlem zat er zoiets, maar niet meer, geloof ik…
quote:Op maandag 23 september 2024 21:21 schreef livelink het volgende:
Ik vind het liedje op zich wel mooi eigenlijk.
Ik zie het, ja. Merkwaardige toevalligheid. Misschien had ik dan toch de Hazes-versie moeten draaienquote:Op maandag 23 september 2024 21:20 schreef livelink het volgende:
[..]
Maar 19 jaar ouder dan mijn ouders. Ik ken het alleen van Hazes en Paul de Leeuw. Andre Hazes vandaag ook 20 jaar dood hoorde ik bij de tandarts in de stoel.
Nee, echt niet!quote:Op maandag 23 september 2024 21:21 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
En anders toch een keer zelf in de IJhallen gaan zitten
Mijn andere oma was veel muzikaler dan de zojuist genoemde oma. Die deed ook wel aan toneel en had thuis een orgel staan; later nog bij mij beland. Mijn opa, die ik nooit heb gekend, speelde o.a. bij de fanfare. Mijn tante (zijn dochter) zei ooit over hem: muziek was z'n lust en z'n leven.quote:Op maandag 23 september 2024 21:22 schreef Doedezemaar het volgende:
Mijn ene oma galmde altijd stichtelijke muziek, zat ook in het koor van hun kerk,maar ze zong altijd net voor de muziek uit, heeel irritant. De andere oma had niets dat haar boeide, gewoon niks, dus ook geen muziek.
Wij hebben ook een veilinghuis ingeschakeld voor de kostbaarheden van mama Symph, paar keer een auto vol afgeleverd in Haarlem en ik heb nu nog een doos met spul dat ik wel zelf kan verkopen denk ik, het is verzamelspul uit de VS dat daar veel meer zou opbrengen. Misschien dat ik Catawiki nog probeer, maar ik denk gewoon Vinted.quote:Op maandag 23 september 2024 21:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, echt niet!
Mijn whisky gaat tzt ook naar een veiling, ik heb geen zin om er zelf mee te moeten leuren…
quote:Op donderdag 26 september 2024 19:01 schreef livelink het volgende:
Nou, kom maar op met die nineties. Hele week geoefend..
Ben wel blij dat de eerste een cadeautje wasquote:
Goede avond en welkom aRd.quote:Op donderdag 26 september 2024 19:01 schreef anotherRandomdude het volgende:
Goedenavond livelink en Melting
Luister een gedeelte mee
Ik heb het ook nooit gezien. Wij hadden toen nog geen kabel tv.quote:Op donderdag 26 september 2024 19:02 schreef livelink het volgende:
Twin Peaks heb ik nooit gekeken. Was toen een ontzettende hype en daar zet ik me over het algemeen tegen af.
Hoi aRd. Leuk. Ga je ook meeraden?quote:Op donderdag 26 september 2024 19:01 schreef anotherRandomdude het volgende:
Goedenavond livelink en Melting
Luister een gedeelte mee
Was dat alleen op kabel dan? Ik zie het als een VPRO-serie.quote:Op donderdag 26 september 2024 19:02 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik heb het ook nooit gezien. Wij hadden toen nog geen kabel tv.
Zal een poging wagen, maar verwacht niet dat ik uit die periode echt veel ken.quote:Op donderdag 26 september 2024 19:02 schreef livelink het volgende:
[..]
Hoi aRd. Leuk. Ga je ook meeraden?
Dan heb ik me ernstig vergist.quote:Op donderdag 26 september 2024 19:03 schreef livelink het volgende:
[..]
Was dat alleen op kabel dan? Ik zie het als een VPRO-serie.
Ik ken dit zeker wel, maar ik kan het niet labelenquote:Op donderdag 26 september 2024 19:07 schreef Melting het volgende:
Deze komt uit 1991 en heeft toen zelfs op 1 gestaan.
+1quote:Op donderdag 26 september 2024 19:07 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik ken dit zeker wel, maar ik kan het niet labelen
livelink heeft heel de week geoefend. Dan zet ik mijn geld daarop.quote:Op donderdag 26 september 2024 19:07 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet, hequote:Op donderdag 26 september 2024 19:06 schreef Melting het volgende:
[..]
Dan heb ik me ernstig vergist.
quote:Op donderdag 26 september 2024 19:07 schreef Symphonic het volgende:
[..]
quote:
Helaas.quote:Op donderdag 26 september 2024 19:08 schreef Melting het volgende:
[..]
livelink heeft heel de week geoefend. Dan zet ik mijn geld daarop.
Dat is nog een paar jaar voor mijn bouwjaar.quote:Op donderdag 26 september 2024 19:07 schreef Melting het volgende:
Deze komt uit 1991 en heeft toen zelfs op 1 gestaan.
quote:Op donderdag 26 september 2024 19:10 schreef livelink het volgende:
Had ik nou maar nooit gezegd dat ik geoefend had....
quote:
quote:
quote:
Gelukkig hebben we de reddende engel nog in ons midden.quote:
Alternatieve muziek uit de nineties ken ik wel, al weet ik ook niet altijd de artiestquote:Op donderdag 26 september 2024 19:11 schreef Melting het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we de reddende engel nog in ons midden.
Welkom Ddm.
Dat zou een just me-reactie kunnen zijn.quote:
Nog steeds hetzelfde nummer.quote:Op donderdag 26 september 2024 19:21 schreef livelink het volgende:
Zo, mooie overgang (of is het nog hetzelfde nummer)
Welkom zorro.quote:
Goedenavond. We zitten in the ninetiesquote:
Kijk even in het kerstpakketten topic…quote:Op donderdag 26 september 2024 19:18 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat zou een just me-reactie kunnen zijn.
quote:Op donderdag 26 september 2024 19:21 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Kijk even in het kerstpakketten topic…
quote:Op donderdag 26 september 2024 19:23 schreef livelink het volgende:
Dinah nog wat - Mad about the boy
Double Vision deed zowaar wel een belletje rinkelen.quote:
Het was wel een hele lange belquote:Op donderdag 26 september 2024 19:24 schreef livelink het volgende:
[..]
Double Vision deed zowaar wel een belletje rinkelen.
quote:Op donderdag 26 september 2024 19:25 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Het was wel een hele lange bel
Klopt.... maar welke ook alweer?quote:
Zal wel Coca Cola zijn geweest met een mooie jongen.quote:
Je hebt goed naar de les van @DJ11 geluisterd maandag.quote:
Met Nick Kamen?quote:Op donderdag 26 september 2024 19:28 schreef Doedezemaar het volgende:
Het was een reclame voor Levi’s zegt de info op het internet
Slaap lekker, aRd.quote:Op donderdag 26 september 2024 19:35 schreef anotherRandomdude het volgende:
Nog een fijne avond allemaal
Ik ga nu slapen.
Welterusten aRdquote:Op donderdag 26 september 2024 19:35 schreef anotherRandomdude het volgende:
Ik ga nu slapen.
Echt zo'n nummer dat je niet wilt horen als je ouders ook in de kamer zitten.quote:Op donderdag 26 september 2024 19:37 schreef Melting het volgende:
Deze plaat heeft op nummer 1 gestaan in 1990.
Slaap lekkerquote:Op donderdag 26 september 2024 19:35 schreef anotherRandomdude het volgende:
Ik ga nu slapen.
quote:Op donderdag 26 september 2024 19:38 schreef Doedezemaar het volgende:
Die waarschuwing op dat hoesje
Dat dus.... alsof je dit met je ouders luistert.quote:Op donderdag 26 september 2024 19:38 schreef livelink het volgende:
[..]
Echt zo'n nummer dat je niet wilt horen als je ouders ook in de kamer zitten.
Ik ken hem echter niet (net gegoogled)quote:
Ik moet opeens aan die ene reclame denkenquote:Op donderdag 26 september 2024 19:39 schreef Melting het volgende:
[..]
[..]
Dat dus.... alsof je dit met je ouders luistert.
quote:Op donderdag 26 september 2024 19:42 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik moet opeens aan die ene reclame denken
Oh jaquote:Op donderdag 26 september 2024 19:42 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik moet opeens aan die ene reclame denken
Klopt. Ik hoor het nu ook.quote:Op donderdag 26 september 2024 19:45 schreef livelink het volgende:
Ik ken dit nummer in een andere versie, volgens mij.
quote:Op donderdag 26 september 2024 19:46 schreef livelink het volgende:
King of my castle in ieder geval. Weet niet van wie.
Toen werden er vaak nummers van 4 minuten + uitgebracht.quote:Op donderdag 26 september 2024 19:54 schreef livelink het volgende:
Ze waren niet van de korte nummers in the nineties.
Dat is niet per se een goed iets.quote:Op donderdag 26 september 2024 19:54 schreef livelink het volgende:
Ze waren niet van de korte nummers in the nineties.
Well saidquote:Op donderdag 26 september 2024 19:56 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Dat is niet per se een goed iets.
Zeker niet. Nu ook nog steeds niet.quote:Op donderdag 26 september 2024 19:56 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Zeer waar.quote:Op donderdag 26 september 2024 19:56 schreef zorro28 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 26 september 2024 20:00 schreef livelink het volgende:
2 brothers on the 4th floor - Your dreams will come alive
De titels zijn dan weer korter dan ik dacht.quote:
quote:Op donderdag 26 september 2024 20:01 schreef livelink het volgende:
[..]
De titels zijn dan weer korter dan ik dacht.
quote:
De stem komt me dus wel bekend voor.quote:Op donderdag 26 september 2024 20:04 schreef Melting het volgende:
[..]
Deze plaat heeft de 33e plaats gehaald in 1994.
quote:Op donderdag 26 september 2024 20:05 schreef livelink het volgende:
[..]
De stem komt me dus wel bekend voor.
Nee, de naam zegt me dan weer niks.quote:
Ik ben echt niet van de nineties, daar heb je Elfje (en Mad) voor nodigquote:Op donderdag 26 september 2024 20:08 schreef Melting het volgende:
Ik had eigenlijk verwacht dat Ddm deze wel zou weten.
De plaat hierna ken je wel.quote:Op donderdag 26 september 2024 20:09 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik ben echt niet van de nineties, daar heb je Elfje (en Mad) voor nodig
quote:Op donderdag 26 september 2024 20:22 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Een van zijn weinige wel verstaanbare nummers
Nou, nou. Het ging vooral over het pdijsquote:Op donderdag 26 september 2024 20:22 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Een van zijn weinige wel verstaanbare nummers
quote:Op donderdag 26 september 2024 20:26 schreef livelink het volgende:
[..]
Nou, nou. Het ging vooral over het pdijs
quote:Op donderdag 26 september 2024 20:31 schreef Doedezemaar het volgende:
Juan luis Guerra Burbujas de amor
Mmm, hoor beide niet zo graag.quote:Op donderdag 26 september 2024 20:35 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik hoor liever de Bob Marley versie
En weer in de ultra-korte-titels van the nineties getrapt.quote:
One love was al niet lang...quote:Op donderdag 26 september 2024 20:37 schreef livelink het volgende:
[..]
En weer in de ultra-korte-titels van the nineties getrapt.
Dit nummer was haar tijd heel erg vooruit.quote:
quote:Op donderdag 26 september 2024 20:43 schreef livelink het volgende:
The Mavericks - Dancing the night away
Ach ja, ik haal al die decades door elkaarquote:
quote:Op donderdag 26 september 2024 20:50 schreef livelink het volgende:
[..]
Ach ja, ik haal al die decades door elkaar
Ik kende het niet, maar heb inderdaad niet de neiging om meteen weg te lopen.quote:Op donderdag 26 september 2024 20:54 schreef Symphonic het volgende:
Een van de weinige nummers van Metallica die ik wel te pruimen vind
quote:Op donderdag 26 september 2024 21:00 schreef Doedezemaar het volgende:
Depeche Mode Enjoy the silence
Komt uit 1990.quote:Op donderdag 26 september 2024 21:02 schreef livelink het volgende:
Ik dacht echt dat dit een eighties-nummer was.
Volgens mij alleen voor de kustgebieden toch?quote:Op donderdag 26 september 2024 21:05 schreef Doedezemaar het volgende:
Het flitst hier flink, voorbode van het echte slechte weer met code geel van morgen
Yup. En hier hebben we 2 kusten, dubbel plezierquote:Op donderdag 26 september 2024 21:17 schreef livelink het volgende:
[..]
Volgens mij alleen voor de kustgebieden toch?
Kijk, doe ik het allemaal toch niet voor nietsquote:Op donderdag 26 september 2024 19:28 schreef livelink het volgende:
[..]
Je hebt goed naar de les van @:DJ11 geluisterd maandag.
Vooraf-track om 18:55 uurquote:Programma voor vandaag:
19:00 uur: DJ11 - Fantastic!
21:00 uur: DJ Melting - Golden Oldies
Goedenavond, welkom bij je voorprogrammaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |