SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gefeliciteerd Zoenvogel![]()
Het is patat![]()
Dat zeggen de gekken allemaal.quote:Op maandag 23 september 2024 18:46 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Het is alles buiten limbabwe dat afwijkend is![]()
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
De wattuhquote:Op maandag 23 september 2024 18:47 schreef AardappelSchotel het volgende:
Ff het gras afdoen met de shottelslet
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ja graagquote:Op maandag 23 september 2024 18:45 schreef aeque het volgende:
[..]
Wil je nu lekker ijskoffie dan om af te koelen?
Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Op de kis houwe jongequote:Op maandag 23 september 2024 18:49 schreef greysbones het volgende:
Nie zo gek gaan praten hoor
Das eng![]()
![]()
dat jij dat woord kent!! hahaquote:Op maandag 23 september 2024 18:48 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Zoenvogel weet wat het betekentSmile, it's free therapy.![]()
Ga je op de joets vanaaf?quote:Op maandag 23 september 2024 18:50 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
dat jij dat woord kent!! haha![]()
Straks gaat KB Mario nog limbabwaans leren
Dan is het feest helemaal compleetThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
omg .....quote:Op maandag 23 september 2024 18:51 schreef greysbones het volgende:
Dan is het feest helemaal compleet![]()
![]()
Ik heb er gewoond dus ik kan het weten inderdaad.quote:Op maandag 23 september 2024 18:49 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Daar weet jij zeker alles van dan![]()
Je hebt het gelukkig overleefdquote:Op maandag 23 september 2024 18:52 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik heb er gewoond dus ik kan het weten inderdaad.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Mario in een clownpakje op de vrijthof in Maastricht tijdens carnaval mee aan het hossen met die kut clown en zijn kut vioolquote:Op maandag 23 september 2024 18:51 schreef greysbones het volgende:
Dan is het feest helemaal compleet
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Bedoel je andre?quote:Op maandag 23 september 2024 18:53 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Mario in een clownpakje op de vrijthof in Maastricht tijdens carnaval mee aan het hossen met die kut clown en zijn kut vioolThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Welke andere clown ken jij die vrijwillig in Maastricht op een viool komt spelenquote:
Er zal vast wel eens een andere pipo staanquote:Op maandag 23 september 2024 18:54 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Welke andere clown ken jij die vrijwillig in Maastricht op een viool komt spelenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Dat is dan zeker niet vrijwilligquote:Op maandag 23 september 2024 18:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
Er zal vast wel eens een andere pipo staan
Tottermansquote:
De jonge versiequote:Op maandag 23 september 2024 18:56 schreef ToT het volgende:
Of bedoel je Wubbo Ockels?
[ afbeelding ]
Ben snel weer gevlucht.quote:Op maandag 23 september 2024 18:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je hebt het gelukkig overleefd
Later alligatorquote:Op maandag 23 september 2024 18:58 schreef Lovely het volgende:
* Lovely sluit de boel af misschien tot later![]()
Dag dagquote:Op maandag 23 september 2024 18:58 schreef Lovely het volgende:
![]()
![]()
quote:Op maandag 23 september 2024 18:58 schreef Lovely het volgende:
Stiekem was het beter dan waar ik nu woon, maar niet doorvertellen.quote:
Dat kan ik me dan wel weer voorstellenquote:Op maandag 23 september 2024 19:02 schreef aeque het volgende:
[..]
[..]
Stiekem was het beter dan waar ik nu woon, maar niet doorvertellen.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Graag gedaan, heb je een fijne dag tot nu toe?quote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea![]()
Hij woont nu in de Veluwe?quote:Op maandag 23 september 2024 19:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat kan ik me dan wel weer voorstellenOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Nou ja technisch gezien niet, maar dat is een detail.quote:Op maandag 23 september 2024 19:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hij is een grote stad bewonerOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Ik gok eerder in de zin van: jouw soort willen we hier niet.quote:Op maandag 23 september 2024 19:11 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
hee! watisditnou? overloper!
Noem je mij nu een Sjeng?quote:Op maandag 23 september 2024 19:11 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
hee! watisditnou? overloper!![]()
ja! ik heb wat leuke dingen gekocht voor mezelfquote:Op maandag 23 september 2024 19:03 schreef drakin het volgende:
[..]
Graag gedaan, heb je een fijne dag tot nu toe?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zoon was al vroeg uit, samen wat gesmikkeld, netflix gekeken en nu me time
Smile, it's free therapy.![]()
nijn welquote:Op maandag 23 september 2024 19:11 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik gok eerder in de zin van: jouw soort willen we hier niet.
Jij .. weet ik niet
neej!quote:je was het hier eens met aeque die hier vandaan gevlucht isquote:
Ik snap dat hij uit Sjeng City is weg gegaan.quote:Op maandag 23 september 2024 19:14 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
neej!
[..]
je was het hier eens met aeque die hier vandaan gevlucht is
Pa Pa Parkstad is natuurlijk de hemel op aarde![]()
quote:Op maandag 23 september 2024 19:13 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ja! ik heb wat leuke dingen gekocht voor mezelfLeuk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zoon was al vroeg uit, samen wat gesmikkeld, netflix gekeken en nu me timeDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea![]()
kweet niet of hij uit sjeng city is weggegaan maar dan snap ik je reactie als je dat denkt!quote:Op maandag 23 september 2024 19:15 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik snap dat hij uit Sjeng City is weg gegaan.
Sjeng city zou veel leuker zijn als al die sjengen eens zouden optyfen naar Friesland ofzoquote:Op maandag 23 september 2024 19:18 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
kweet niet of hij uit sjeng city is weggegaan maar dan snap ik je reactie als je dat denkt!
quote:Op maandag 23 september 2024 19:13 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ja! ik heb wat leuke dingen gekocht voor mezelfIk doe ook me timeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zoon was al vroeg uit, samen wat gesmikkeld, netflix gekeken en nu me time
Bad
Met me time bad olie
quote:Op maandag 23 september 2024 19:19 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Sjeng city zou veel leuker zijn als al die sjengen eens zouden optyfen naar Friesland ofzo![]()
quote:Op maandag 23 september 2024 19:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik doe ook me time
Bad
Met me time bad olielekker!! helemaal gevuld???
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile, it's free therapy.![]()
The fuck is sjeng city.quote:Op maandag 23 september 2024 19:15 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik snap dat hij uit Sjeng City is weg gegaan.
quote:Op maandag 23 september 2024 19:21 schreef Kissingbird het volgende:
[..]lekker!! helemaal gevuld???
Ik zit er net inSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Duurt even hèThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
ja dat bedoel ik.. eer dat dat vol isquote:Op maandag 23 september 2024 19:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik zit er net in
Duurt even hè
Zoveel geduld heb ik meestal nietquote:Op maandag 23 september 2024 19:26 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ja dat bedoel ik.. eer dat dat vol is
't leven is goedIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
quote:
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
MOOOOOOOONquote:Op maandag 23 september 2024 19:39 schreef M_0_0_N het volgende:
![]()
HAPPY
BIRTHDAY
![]()
BIRTIE @:kissingbird
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dan heb je nog niet tegen haar gereden op een race circuitquote:
Verjaardags bolk puntjes gegund genotOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Wel bij haar in de auto gezetenquote:Op maandag 23 september 2024 19:45 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan heb je nog niet tegen haar gereden op een race circuit
Wacht maar tot je met haar op het circuit zit. Dan leer je nieuwe kleuren bruin kennenquote:Op maandag 23 september 2024 19:48 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Wel bij haar in de auto gezeten
SSamequote:Op maandag 23 september 2024 20:05 schreef JustinK het volgende:
[..]
Met de aanwezigheid van Moon, voel ik me altijd buitengewoon![]()
![]()
Of meer: al mijn spullen zijn hier, het is beter hier, maar ik voel het niet. Ik voel alleen maar dat er iets niet klopt en ik kan het niet thuisbrengen. Pun intendedTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Ik kan je wel iets kloppends laten voelenquote:Op maandag 23 september 2024 20:12 schreef ieniminimuis het volgende:
Of meer: al mijn spullen zijn hier, het is beter hier, maar ik voel het niet. Ik voel alleen maar dat er iets niet klopt en ik kan het niet thuisbrengen. Pun intended
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 23 september 2024 20:15 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik kan je wel iets kloppends laten voelen
Kom danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trotste mama van Ambar
Hier zouden de blauwe heren en dames eens iets aan moeten doen!Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
In dit topique werd gezegd dat mensen weg gingenquote:
En dat de puntjes voor greysie warenquote:Op maandag 23 september 2024 20:29 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
In dit topique werd gezegd dat mensen weg gingen![]()
Alles is voor greysiequote:Op maandag 23 september 2024 20:29 schreef JustinK het volgende:
[..]
En dat de puntjes voor greysie waren
Dat wat je naar ieni zou brengen?quote:Op maandag 23 september 2024 20:31 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ow, maar dan heb ik nog wel iets voor jeThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Je hebt nog een rookworst van hema liggen?quote:Op maandag 23 september 2024 20:31 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ow, maar dan heb ik nog wel iets voor je![]()
Die breng ik toch geen chocolaquote:Op maandag 23 september 2024 20:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat wat je naar ieni zou brengen?![]()
![]()
Lekker manquote:Op maandag 23 september 2024 20:32 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je hebt nog een rookworst van hema liggen?![]()
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Vind het wel leuke filmsquote:
Maar heb ze wel allemaal al gezienThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Dan weet je in ieder geval dat het niet tegenvaltquote:Op maandag 23 september 2024 20:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
Vind het wel leuke films
Maar heb ze wel allemaal al gezien
Ik kijk het meeste maar één keer![]()
![]()
Ja maar geen zin om te netflixen en er is niks op tv verderquote:Op maandag 23 september 2024 20:37 schreef JustinK het volgende:
[..]
Dan weet je in ieder geval dat het niet tegenvalt
Ik kijk het meeste maar één keerThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Dan gewoon doen tochquote:Op maandag 23 september 2024 20:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja maar geen zin om te netflixen en er is niks op tv verder![]()
![]()
Waarom wil je dan punten?quote:Op maandag 23 september 2024 20:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik sta toch al bijna bovenaan![]()
![]()
Ik dacht dat er op 1 stondquote:
Mannen met witte bergen
Wil je over me heen?quote:Op maandag 23 september 2024 20:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
Om helemaal bovenaan te komen![]()
Hoe gaat dit nou in zijn werk? Jij komt naar mij, komt greys dan nu ook naar mij?quote:Trotste mama van Ambar
Jawelquote:Op maandag 23 september 2024 20:45 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hoe gaat dit nou in zijn werk? Jij komt naar mij, komt greys dan nu ook naar mij?![]()
Ik op zich ook, maar past niet echt bij de rest van mn inrichting. En taupe lijkt wel luxe, maar vind ik wat te saai.quote:Op maandag 23 september 2024 20:43 schreef Kissingbird het volgende:
zat net te kijken hoe die gele kleur heet, die vond ik ook mooi.
Had foto weer weggehaald, omdat ik eigenlijk vandaag toch geen zin in flauwe grappen over iets in mn leven hadmaar hier:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cause there is always a wrong to your right 🎶
Wanna play?: https://www.torn.com/3899578![]()
quote:Op maandag 23 september 2024 20:46 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik op zich ook, maar past niet echt bij de rest van mn inrichting. En taupe lijkt wel luxe, maar vind ik wat te saai.
Had foto weer weggehaald, omdat ik eigenlijk vandaag toch geen zin in flauwe grappen over iets in mn leven hadmaar hier:
MutsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind die taupe prachtig
Je kan taupe ook heel mooi combineren met salie groen als je dat zou willenTrotste mama van Ambar
quote:Op maandag 23 september 2024 20:46 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik op zich ook, maar past niet echt bij de rest van mn inrichting. En taupe lijkt wel luxe, maar vind ik wat te saai.
Taupe vind ik ook saai, denk dat ik daar snel op uitgekeken zou zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat staat er rechts naast die saliegroen op het kaartje?
kan ik niet goed lezen![]()
die 2 samen vind ik ook wel mooi..salie en die onleesbare.Smile, it's free therapy.![]()
Ik heb al wat taupe dingen hier in huis, dus dat komt wel goed uitquote:Op maandag 23 september 2024 20:48 schreef ieniminimuis het volgende:
Je kan taupe ook heel mooi combineren met salie groen als je dat zou willen
Cause there is always a wrong to your right 🎶
Dat is witte saliegroenquote:Op maandag 23 september 2024 20:48 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Taupe vind ik ook saai, denk dat ik daar snel op uitgekeken zou zijn.
Wat staat er rechts naast die saliegroen op het kaartje?
kan ik niet goed lezen![]()
die 2 samen vind ik ook wel mooi..salie en die onleesbare.
Ik dacht voor als ik het contrast met mn witte muren te groot vind.
Maar nu ik besloten heb een kleur te willen, wil ik er wel een die opvalt
Heb je een proefsmeerding ( weet er de naam niet voor )quote:Op maandag 23 september 2024 20:48 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik heb al wat taupe dingen hier in huis, dus dat komt wel goed uit
Dan kun je het op de muur uitproberen
Of je maakt een ombre effect met taupe en saliegroen
Kan ook gaaf zijnThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
een tester?quote:Op maandag 23 september 2024 20:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
Heb je een proefsmeerding ( weet er de naam niet voor )
Kan ook gaaf zijn
Ik denk dat ik dat niet lang vol zou houdenquote:Op maandag 23 september 2024 20:51 schreef hemarookworst het volgende:
Gewoon alles zuurstokroze vervenCause there is always a wrong to your right 🎶
Ik heb donkerblauw voor op de slaapkamer muur gehaald
Maar dat is een speciale verf
Die een effect geeftThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Je gaat het doenquote:Op maandag 23 september 2024 20:53 schreef greysbones het volgende:
Die een effect geeft
Woonkamer was een muur donkerblauw, de rest wit
Dus die ook gewoon wit gemaaktUw ADH vitamine Worst
Besloten toch het hout te laten zitten en wat nu wit is donkerblauwquote:
En de zwarte balken maak ik dan weer lichtThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Lekker toch, hier ook alles witquote:Op maandag 23 september 2024 20:55 schreef hemarookworst het volgende:
Dus die ook gewoon wit gemaakt![]()
quote:Op maandag 23 september 2024 20:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
Besloten toch het hout te laten zitten en wat nu wit is donkerblauw
En de zwarte balken maak ik dan weer lichtdat hout is ook super mooi
denk dat het mooi gaat worden wat je nu wil gaan doen.Smile, it's free therapy.![]()
Moet wel even zin maken om eerst die balken te doenquote:Op maandag 23 september 2024 20:57 schreef Kissingbird het volgende:
[..]dat hout is ook super mooi
denk dat het mooi gaat worden wat je nu wil gaan doen.
Je hebt toch een handige manquote:Op maandag 23 september 2024 20:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
Besloten toch het hout te laten zitten en wat nu wit is donkerblauw
En de zwarte balken maak ik dan weer licht
Uw ADH vitamine Worst
Maar die is drukquote:Op maandag 23 september 2024 20:58 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Je hebt toch een handige man
En ik vind het ook fijn om zelf dingen te doenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Die zich niet twee keer aan dezelfde steen stootquote:Op maandag 23 september 2024 20:58 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Je hebt toch een handige man![]()
![]()
Nee dat heb ik niet. Maar het gaat me vooral om hoe het grote vlak er uit gaat zien. Misschien dat ik gewoon eerst de tv hoek doe om dat aan te zien en als dat bevalt de eethoek pas.quote:Op maandag 23 september 2024 20:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
Heb je een proefsmeerding ( weet er de naam niet voor )
Kan ook gaaf zijn
Ombre effect vind ik te ingewikkeld
Dan moet hij zijn prioriteiten even opnieuw in kaart brengenquote:Op maandag 23 september 2024 20:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
Maar die is druk
En ik vind het ook fijn om zelf dingen te doenTrotste mama van Ambar
Een effect op de slaapkamer, klinkt wel interessantquote:Op maandag 23 september 2024 20:53 schreef greysbones het volgende:
Die een effect geeft
Nee hoorquote:Op maandag 23 september 2024 21:00 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dan moet hij zijn prioriteiten even opnieuw in kaart brengen
Die heeft zijn prioriteiten prima voor elkaarThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ja, hier was ook alles wit, maar de muur die ik wil gaan schilderen zitten wat vlekken op die ik er niet af kan boenen en die beginnen me nu te storen. Dus dacht als ik het toch ga schilderen doe ik eens gek en neem een kleurtje.quote:Op maandag 23 september 2024 20:55 schreef hemarookworst het volgende:
Dus die ook gewoon wit gemaaktCause there is always a wrong to your right 🎶
quote:Op maandag 23 september 2024 21:01 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Een effect op de slaapkamer, klinkt wel interessant
Andere kleur zelfde effectThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Soort fluweel effect?quote:Op maandag 23 september 2024 21:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Andere kleur zelfde effectCause there is always a wrong to your right 🎶
Luxe!quote:
Maar ik hou het simpel in de woonkamer, een kleurtje is al avontuurlijk genoeg
Gewaagde kleurencombinaties
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Een paarse? Of ligt die nog in het zwembad?quote:Op maandag 23 september 2024 21:07 schreef ToT het volgende:
Maar idd wel mooi behang!
Ik heb hier gewoon een krokodil van Kwantum tegen de muur aan getyft!
Uw ADH vitamine Worst
Wat voor effect?quote:Op maandag 23 september 2024 20:53 schreef greysbones het volgende:
Die een effect geeft
Ik vraag dit voor een vriendin![]()
![]()
ToT moet de formulieren nog invullen. Voor- en achterkantquote:Op maandag 23 september 2024 21:08 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Een paarse? Of ligt die nog in het zwembad?Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Hij staat daarquote:Op maandag 23 september 2024 21:08 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Een paarse? Of ligt die nog in het zwembad?![]()
![]()
Heb er 1 op kantoor, en de leidinggevende met trots laten zien tijdens rondleiding op mijn eerste dagquote:Op maandag 23 september 2024 21:08 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
ToT moet de formulieren nog invullen. Voor- en achterkant
Uw ADH vitamine Worst
En toen dacht jij van: OMG waar ben ik in terechtgekomen.... 🤦♂️quote:Op maandag 23 september 2024 21:10 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Heb er 1 op kantoor, en de leidinggevende met trots laten zien tijdens rondleiding op mijn eerste dagAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Of liet jij je leidinggevende zo'n paars ding zien? Dus net andersom?Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Op zn 1e dag?quote:Op maandag 23 september 2024 21:11 schreef gebrokenglas het volgende:
Of liet jij je leidinggevende zo'n paars ding zien? Dus net andersom?
Valt mee, het is meer van een moeten zulke situaties voorkomenquote:Op maandag 23 september 2024 21:10 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
En toen dacht jij van: OMG waar ben ik in terechtgekomen.... 🤦♂️Uw ADH vitamine Worst
quote:Op maandag 23 september 2024 21:08 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Een paarse? Of ligt die nog in het zwembad?![]()
![]()
Paars, daar weten we hier op FOK! ook wel raad mee. De paarsgepunte lans, bijvoorbeeld.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Heb je het echt gedaan? Niet terug gebracht?quote:Op maandag 23 september 2024 21:07 schreef ToT het volgende:
Maar idd wel mooi behang!
Ik heb hier gewoon een krokodil van Kwantum tegen de muur aan getyft!Is het nog een beetje mooi geworden?
Dit had ik dus niet van jou verwachtquote:Op maandag 23 september 2024 21:11 schreef gebrokenglas het volgende:
Of liet jij je leidinggevende zo'n paars ding zien? Dus net andersom?
Uw ADH vitamine Worst
quote:Op maandag 23 september 2024 21:08 schreef maily het volgende:
[..]
Wat voor effect?
Ik vraag dit voor een vriendin
Wel gewaagd ja, zou ik zelf niet zo snel doen maar ben ook behoorlijk saai qua interieurquote:Uw ADH vitamine Worst
Zeg ik wat raars?quote:Op maandag 23 september 2024 21:13 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dit had ik dus niet van jou verwachtAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Gebrokenwit. Zit je altijd goed.quote:Op maandag 23 september 2024 21:14 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Wel gewaagd ja, zou ik zelf niet zo snel doen maar ben ook behoorlijk saai qua interieur
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Dat hebben we ook gehadquote:
In parelmoer
Maar dan gestuctThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Het is wel slappe kwaliteit.quote:Op maandag 23 september 2024 21:13 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Heb je het echt gedaan? Niet terug gebracht?Is het nog een beetje mooi geworden?
Ik zie nog steeds niet het groenige effect wat ik in de winkel wel zag en wat het volgens de verpakking ook zou moeten hebben!
Het is heerlijk kitsch en past dus goed bij de glanzende zwarte vloer met glitters er in!![]()
![]()
Oh dat is nog best netjes.quote:
Mogen we je desinfectiepompje niet meer zien naast je pc?
Wat een grappige glazen deur!Cause there is always a wrong to your right 🎶
Ik wilde een keer wat anders, lekker mal en raar, hihi! Want ik ben een hele malle jongen!quote:Op maandag 23 september 2024 21:14 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Wel gewaagd ja, zou ik zelf niet zo snel doen maar ben ook behoorlijk saai qua interieur![]()
![]()
Kloptquote:Op maandag 23 september 2024 21:15 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Gebrokenwit. Zit je altijd goed.Uw ADH vitamine Worst
Stuco of zoiets? Stuca? Whatever? Dat spul hebben wij in het vorige huis in de keuken gehad, maar degene die het heeft aangebracht heeft het compleet verprutst.quote:Op maandag 23 september 2024 21:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat hebben we ook gehad
In parelmoer
Maar dan gestuct![]()
Nog een motief ook.... Wat een werk zeg.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Whehe, ja op deze foto is de hand sanitizer zelfs nog beter te zien dan op die andere foto, maar m'n Facebook staat ook nog open op het scherm.quote:Op maandag 23 september 2024 21:16 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh dat is nog best netjes.
Mogen we je desinfectiepompje niet meer zien naast je pc?
Wat een grappige glazen deur!![]()
![]()
Zeg dat.quote:Op maandag 23 september 2024 21:17 schreef gebrokenglas het volgende:
Nog een motief ook.... Wat een werk zeg.
Kom ik aan met een potje verf. Ik ga mn mond weer houden
Nee is speciaal gestuctquote:Op maandag 23 september 2024 21:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Stuco of zoiets? Stuca? Whatever? Dat spul hebben wij in het vorige huis in de keuken gehad, maar degene die het heeft aangebracht heeft het compleet verprutst.
( door manlief zelf , dat is ook zijn werk)
Eerst patroon erin stucen en dan kleuren
Halve huis is een proeftuin voor hem
Ja alleen sluiten de linker en de rechter kant van het behang nergens goed op elkaar aan qua motief.quote:Op maandag 23 september 2024 21:17 schreef gebrokenglas het volgende:
Nog een motief ook.... Wat een werk zeg.
Soms denk je toch wat gevonden te hebben, maar als je dan wat hoger of lager kijkt, zie je dat het toch verloopt.
Maar zo op de muur valt het niet echt op.![]()
![]()
Gewoon stug hand sanitizer blijven noemen en Facebook ipv phquote:Op maandag 23 september 2024 21:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehe, ja op deze foto is de hand sanitizer zelfs nog beter te zien dan op die andere foto, maar m'n Facebook staat ook nog open op het scherm.
Hij probeert het eerst thuis uit voor hij het bij de klanten doorvoert.quote:Op maandag 23 september 2024 21:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee is speciaal gestuct
En Greys: Nee hè, niet weer een experiment. Nee schat, dit kan echt niet, doe maar weer naar hoe het was.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Wow, zo dan!quote:Op maandag 23 september 2024 21:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee is speciaal gestuct
Ja met dat stuco (of hoe het ook heet) krijg je die effecten vanzelf, maar bij ons is het dus helaas volkomen verkeerd uitgepakt. Lijkt in de verste verte niet op de voorbeelden die we te zien hadden gekregen, en ook buren die het zelf thuis hadden, zeiden ook dat het helemaal fout was bij ons.![]()
quote:Op maandag 23 september 2024 21:19 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Gewoon stug hand sanitizer blijven noemen en Facebook ipv ph![]()
![]()
Soms gaat het wel ongeveer zoquote:Op maandag 23 september 2024 21:19 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hij probeert het eerst thuis uit voor hij het bij de klanten doorvoert.
En Greys: Nee hè, niet weer een experiment. Nee schat, dit kan echt niet, doe maar weer naar hoe het was.
He wil je wat anders op de muur
Ehhh hoezo
Nouuuu we hebben weer wat nieuws en is heel mooi
Nou okThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Glitters!quote:Op maandag 23 september 2024 21:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Het is wel slappe kwaliteit.
Ik zie nog steeds niet het groenige effect wat ik in de winkel wel zag en wat het volgens de verpakking ook zou moeten hebben!
Het is heerlijk kitsch en past dus goed bij de glanzende zwarte vloer met glitters er in!
Whehe!quote:
Ja echt fucking grote vlokken ook!
Zeer groot voordeel: je ziet echt geen vuil op de vloer!![]()
![]()
Dikke laag stof? Je merkt het pas als je er met een bezem overheen gaat: "Oh ja, daar onder is het een stuk zwarter!"![]()
![]()
Wel handig, vorige bewoonster jaar vriend en vader zijn aannemers, dus is alles hier gewoon netjes afgewerktquote:Op maandag 23 september 2024 21:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee is speciaal gestuct
Uw ADH vitamine Worst
Das wel heel fijn jaquote:Op maandag 23 september 2024 21:23 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Wel handig, vorige bewoonster jaar vriend en vader zijn aannemers, dus is alles hier gewoon netjes afgewerktThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Mij vader heeft op een gegeven moment gewoon laminaat over de plavuizen gelegd, ging prima.quote:Op maandag 23 september 2024 21:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehe!
Ja echt fucking grote vlokken ook!
Zeer groot voordeel: je ziet echt geen vuil op de vloer!
Maar zo'n mooie kitsch glittervloer zou ik niet verstoppen
Uiteindelijk wil ik er wel pvc overheen mieteren, maar dat is wanneer ik geld teveel heb.quote:Op maandag 23 september 2024 21:24 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Mij vader heeft op een gegeven moment gewoon laminaat over de plavuizen gelegd, ging prima.
Maar zo'n mooie kitsch glittervloer zou ik niet verstoppen![]()
![]()
In een mooi visgraat motief?quote:Op maandag 23 september 2024 21:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Uiteindelijk wil ik er wel pvc overheen mieteren, maar dat is wanneer ik geld teveel heb.Cause there is always a wrong to your right 🎶
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 23-09-2024 21:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 3359 / +213 / +123 / 7673 / 8767
2. aeque / 1536 / +98 / +134 / 3081 / 3583
3. KillemWieft / 995 / +15 / +43 / 407 / 667
4. Lovely / 744 / +40 / +52 / 3029 / 3635
5. Dr.Mikey / 657 / +0 / +0 / 1082 / 1429
6. hemarookworst / 562 / +14 / +13 / 1450 / 1851
7. MizzezAmy / 429 / +11 / +10 / 1996 / 2343
8. mario390 / 418 / +1 / +84 / 240 / 369
9. loveyoulongtime / 403 / +37 / +0 / 1505 / 1726
10. HappyCharly / 393 / +27 / +3 / 1265 / 1460
11. marc0871 / 387 / +4 / +16 / 272 / 393
12. AardappelSchotel / 383 / +7 / +46 / 1726 / 1991
13. Pinnenmutske / 361 / +7 / +21 / 824 / 1053
14. Bally-b / 346 / +0 / +0 / 63 / 135
15. gebrokenglas / 331 / +26 / +14 / 1096 / 1362
16. Sally / 322 / +4 / +2 / 374 / 502
17. drakin / 305 / +0 / +0 / 685 / 869
18. maily / 260 / +8 / +3 / 1179 / 1358
19. Homijn / 250 / +0 / +0 / 136 / 196
20. FreshFruit / 241 / +0 / +0 / 125 / 164SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Zo'n 12 in een dozijn Pinterest huis met zwarte stalen deurenquote:Uw ADH vitamine Worst
Een origineel vt wonen huisquote:Op maandag 23 september 2024 21:30 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Zo'n 12 in een dozijn Pinterest huis met zwarte stalen deuren
Vind ik deze glazen deur toch mooier!Cause there is always a wrong to your right 🎶
quote:Op maandag 23 september 2024 21:32 schreef MizzezAmy het volgende:
Mja ik ben weer weg.
@:ToT veel plezier met de handsanitizer en facebook!![]()
![]()
Bijna vol alweer.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: