Faber? Wel eerder.quote:Op maandag 23 september 2024 16:45 schreef inslagenreuring het volgende:
Leuke berichtgeving voor de bühne. Kijken of ze ook opgerot zijn na 15 jaar procederen.
Ik weet van een IND werknemer dat de IND ook niet blij is dat de rechter de IND opgelegd heeft dat zij moet uitzoeken of iemand hier wel of geen recht op asiel heeftquote:Op maandag 23 september 2024 17:43 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik vond dat inderdaad ook wat curieus. "Onder druk van de rechtsspraak" lijkt toch te impliceren dat de rechter de boel met enige regelmaat terugfloot. Daar verandert een werkinstructie niet zoveel aan.
Eerst maar eens uitleggen waarom hij onderdak en eten zou moeten krijgen als hij dat de dag ervoor zelf nog had weten te regelen. Ze hebben recht op een asielaanvraagformulier, niet op gratis vol pension.quote:Op maandag 23 september 2024 16:37 schreef HowardRoark het volgende:
Dat is natuurlijk uitstekend nieuws. "Asielzoekers" die hier komen van duizenden kilometers ver zouden als eerste wel even mogen uitleggen waarom men eerst tien andere landen heeft doorkruisd.
quote:Op maandag 23 september 2024 18:14 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Eerst maar eens uitleggen waarom hij onderdak en eten zou moeten krijgen als hij dat de dag ervoor zelf nog had weten te regelen. Ze hebben recht op een asielaanvraagformulier, niet op gratis vol pension.
De verzuurde sfeer is vooral ontstaan door jarenlang gejank van racisme- en xenofobie-roepertjes.quote:Op maandag 23 september 2024 18:19 schreef Origami94 het volgende:
Wat zitten er een aantal verzuurde users op FOK! die oorlogsvluchtelingen het liefst geen dak, water gunnen en in een cel zouden gooien.
Geen wonder dat dit forum chronisch leegloopt met de hoeveelheid descohesie die dagelijks wordt gepost door het kliekje.
Nee, mocht je het ontgaan zijn: Oekraïne ligt in Europa. Oekraïners opvangen in Europa betreft dus opvang in de regio.quote:Op maandag 23 september 2024 18:12 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Dus je wilt Oekraïners aan de grens van Polen tegenhouden?
Zit wat in. Maar dat kan je natuurlijk over alle asielzoekers zeggenquote:Op maandag 23 september 2024 17:37 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Dat klopt maar dat is wat mij betreft nog geen reden om naar Nederland te komen. Dan kan je ook naar een ander land in de regio gaan. Of misschien volstaat zelfs een ander gedeelte van Jemen.
Oekraine ligt net zo hard in Europa als dat Turkije in Europa ligt.quote:Op maandag 23 september 2024 18:26 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Nee, mocht je het ontgaan zijn: Oekraïne ligt in Europa. Oekraïners opvangen in Europa betreft dus opvang in de regio.
5% van Turkije ligt in Europa, de rest in West-Azië.quote:Op maandag 23 september 2024 18:34 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Oekraine ligt net zo hard in Europa als dat Turkije in Europa ligt.
Dit schrijven is louter propaganda
Over veel van wat nu binnen komt zou je dat wat mij betreft kunnen zeggen. Nederland mag wat mij betreft zelfs de landen die in de regio daar asielzoekers opvangen financieel steunen. Daarmee kopen we heel veel toekomstige problemen af.quote:Op maandag 23 september 2024 18:30 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Zit wat in. Maar dat kan je natuurlijk over alle asielzoekers zeggenPapieren of niet.
Hetzelfde geldt voor Oekraïne dat een telg was van de Soviet Unie, Oekraïne Europa noemen is een middelvinger naar de historische waarde.quote:Op maandag 23 september 2024 18:38 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
5% van Turkije ligt in Europa, de rest in West-Azië.
Omdat @Origami94 zijn linkse onderbuik over rechtse users wilde leegspuwen, en hij geen argumenten meer had.quote:Op maandag 23 september 2024 18:29 schreef inslagenreuring het volgende:
Hoe komen Oekraïners in godsnaam in de discussie terecht
Die hebben geen hol te maken met asiel of de IND.
Rot eens ff op met het vertroebelen van de essentie.
38% van Rusland ligt in Europa, dus Oekraïne (dat nog westelijker ligt) "Europees" noemen gaat heel prima.quote:Op maandag 23 september 2024 18:42 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Hetzelfde geldt voor Oekraïne dat een telg was van de Soviet Unie, Oekraïne Europa noemen is een middelvinger naar de historische waarde.
Ik herken mij niet in deze frame. Zover ik weet ben ik inhoudelijk ingegaan in deze discussie. En ja er zijn leden hier die het liefst geen enkele oorlogsvluchteling opvangen die Netanyahu en Putin vrijspel willen geven.quote:Op maandag 23 september 2024 18:42 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Omdat @:origami94 zijn linkse onderbuik over rechtse users wilde leegspuwen, en hij geen argumenten meer had.
Zoveelste haattopic vol met populistisch onderbuikgebrul.quote:Op maandag 23 september 2024 18:19 schreef Origami94 het volgende:
Wat zitten er een aantal verzuurde users op FOK! die oorlogsvluchtelingen het liefst geen dak, water gunnen en in een cel zouden gooien.
Geen wonder dat dit forum chronisch leegloopt met de hoeveelheid descohesie die dagelijks wordt gepost door het kliekje.
Ik had het dan ook over de Soviet Uniequote:Op maandag 23 september 2024 18:46 schreef TheFreshPrince het volgende:
38% van Rusland ligt in Europa
Ga jij nou bepalen welke landen Europees zijn?quote:Op maandag 23 september 2024 18:42 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Hetzelfde geldt voor Oekraïne dat een telg was van de Soviet Unie, Oekraïne Europa noemen is een middelvinger naar de historische waarde.
Poetin komt zelfs al voorbij.quote:Op maandag 23 september 2024 18:29 schreef inslagenreuring het volgende:
Hoe komen Oekraïners in godsnaam in de discussie terecht
Die hebben geen hol te maken met asiel of de IND.
Rot eens ff op met het vertroebelen van de essentie.
Stop gewoon met het opzettelijk laten ontsporen van dit topic.quote:Op maandag 23 september 2024 18:46 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Ik herken mij niet in deze frame. Zover ik weet ben ik inhoudelijk ingegaan in deze discussie. En ja er zijn leden hier die het liefst geen enkele oorlogsvluchteling opvangen die Netanyahu en Putin vrijspel willen geven.
Dat doe ik ook niet. Wil jij stoppen met het framen en gewoon inhoudelijk op mijn posts of andere posts ingaan Scorpie.quote:Op maandag 23 september 2024 18:58 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Stop gewoon met het opzettelijk laten ontsporen van dit topic.
Nee, simpelweg een topic waar over het enorme probleem mbt migranten wordt gesproken en de maatregelen van dit nieuwe kabinet om dit te tackelen. Dat jij dit vervolgens wilt wegzetten als 'haat' of 'populistisch onderbuikgebrul' is een keuze die je toch echt zelf maakt. En als je hier alleen maar komt om af te geven op dit topic, kun je misschien maar beter wegblijven.quote:Op maandag 23 september 2024 18:49 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Zoveelste haattopic vol met populistisch onderbuikgebrul.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |