SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gefeliciteerd Zoenvogel![]()
Het is patat![]()
Zo zie je maar, mensen die patat eten zijn multiculturaal. Mensen die friet eten zijn gewoon per definitie xenofobische racisten![]()
Vast welquote:Op maandag 23 september 2024 16:12 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Sluiten we nu niemand uit?![]()
Gewoon patatsaus zoals het hoortquote:Op maandag 23 september 2024 16:25 schreef hemarookworst het volgende:
Fritessaus moet verboden worden![]()
De saus zelf moet verboden worden hoe ze het ook noemenquote:Op maandag 23 september 2024 16:25 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Gewoon patatsaus zoals het hoort
Echte mayo daarentegenUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Belgische Mayoquote:Op maandag 23 september 2024 16:26 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
De saus zelf moet verboden worden hoe ze het ook noemen
Echte mayo daarentegen![]()
![]()
Nu een lekkere kabeljauwhaasquote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Oeh lekkerquote:Op maandag 23 september 2024 16:31 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nu een lekkere kabeljauwhaas
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Dorschfisch @mario390 mit kartoffelsalatquote:Op maandag 23 september 2024 16:31 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nu een lekkere kabeljauwhaasUw ADH vitamine Worst
Mooi, we hebben wel zin in koffiequote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op maandag 23 september 2024 16:41 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Mooi, we hebben wel zin in koffie![]()
![]()
Jij wel ja, wandelende koffietankquote:Op maandag 23 september 2024 16:41 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Mooi, we hebben wel zin in koffie
Uw ADH vitamine Worst
Diehebbikniequote:Op maandag 23 september 2024 16:41 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Mooi, we hebben wel zin in koffieWerewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
quote:![]()
Echt, dit kan niet waar zijn.![]()
![]()
![]()
Ben jij een thee drinker? Of vruchtensap?Autocorrect
(zelfst. naamw.)
En wat als je allebei eet?quote:Op maandag 23 september 2024 16:14 schreef AardappelSchotel het volgende:
Zo zie je maar, mensen die patat eten zijn multiculturaal. Mensen die friet eten zijn gewoon per definitie xenofobische racisten
Cause there is always a wrong to your right 🎶
Wanna play?: https://www.torn.com/3899578![]()
Ik heb een dolce gusto aangeschaft voor mensen die koffie willen.
Gelukkig kan ik er ook chai latte mee maken, en witte chocolademelk, en crème brulee melk
Frisdrank zonder suiker.quote:Op maandag 23 september 2024 16:45 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]![]()
Echt, dit kan niet waar zijn.![]()
![]()
![]()
Ben jij een thee drinker? Of vruchtensap?
Heel zelden dat ik koffie drink.Werewolf
Dan ben je als Zuiderling toevallig patat aan het eten in het Noorden, of als Noordeling frietjes in het Zuiden.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Die chai is lekker daarvanquote:Op maandag 23 september 2024 16:51 schreef MizzezAmy het volgende:
Gelukkig kan ik er ook chai latte mee maken, en witte chocolademelk, en crème brulee melk
Smile, it's free therapy.![]()
quote:Op maandag 23 september 2024 16:51 schreef MizzezAmy het volgende:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik wil ze allemaal wel eens proeven ☝️Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Heb ik ookquote:Op maandag 23 september 2024 16:51 schreef MizzezAmy het volgende:
Gelukkig kan ik er ook chai latte mee maken, en witte chocolademelk, en crème brulee melk![]()
![]()
Ik heb de Twixsmaak geprobeerd, was niet zo lekkerquote:Op maandag 23 september 2024 16:56 schreef Lovely het volgende:
Ze hebben kitkat smaak voor de Dolce Gusto![]()
Niet ? Die nesquick welquote:Op maandag 23 september 2024 16:57 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik heb de Twixsmaak geprobeerd, was niet zo lekker
Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Voor mensen die bij mij thuis komen en koffie willen heb ik een voorraadje slootwater gereed staanTrotste mama van Ambar
Heerlijk juistquote:Op maandag 23 september 2024 16:59 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Volgens mij was die het, maar ik hou sowieso niet zo van warme chocolade melk
Grolsch mag je houdenquote:Op maandag 23 september 2024 16:59 schreef ieniminimuis het volgende:
Voor mensen die bij mij thuis komen en koffie willen heb ik een voorraadje slootwater gereed staan![]()
Overduidelijk geen Achterhoekse genen dusquote:Trotste mama van Ambar
Gelukkig niet neequote:Op maandag 23 september 2024 17:00 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Overduidelijk geen Achterhoekse genen dus![]()
Niet? Misschien vind ik die wel lekker. Geen Dolcedingesquote:Op maandag 23 september 2024 16:57 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik heb de Twixsmaak geprobeerd, was niet zo lekker
Werewolf
Tja als ik denk aan bier dan denk ik aan Grolschquote:Trotste mama van Ambar
Jij denkt ook dat het friet is, dat zegt wel genoeg, me dunktquote:Op maandag 23 september 2024 17:01 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Tja als ik denk aan bier dan denk ik aan Grolsch![]()
![]()
Tja ik denk ook bij de geur van mest aan: hmm lekkerTrotste mama van Ambar
Weet niet of ze er ook voor andere apparaten zijnquote:Op maandag 23 september 2024 17:01 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Niet? Misschien vind ik die wel lekker. Geen Dolcedinges![]()
En daarna wordt je booswoedend want boer?quote:Op maandag 23 september 2024 17:02 schreef ieniminimuis het volgende:
Tja ik denk ook bij de geur van mest aan: hmm lekker![]()
Geen heerlijke Crème brûlée?quote:Op maandag 23 september 2024 16:59 schreef ieniminimuis het volgende:
Voor mensen die bij mij thuis komen en koffie willen heb ik een voorraadje slootwater gereed staan
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ineens weer een stilte....Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Helaasquote:Op maandag 23 september 2024 17:23 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik dacht even profiteren van de stilte.![]()
![]()
![]()
![]()
Ouwe kaas?quote:Op maandag 23 september 2024 17:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Is al weer een ouwetje, maar blijft leuk!![]()
![]()
Ik heb de milky way smaak!quote:Op maandag 23 september 2024 16:56 schreef Lovely het volgende:
Ze hebben kitkat smaak voor de Dolce Gusto
Maar zelf nog niet getest
En terechtquote:Op maandag 23 september 2024 17:40 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
stoute jus sloeg me!
[..]
was ik nog maar eens zo jong![]()
Over oude kaas gesproken![]()
![]()
Staatslot gekochtquote:Op maandag 23 september 2024 17:40 schreef maily het volgende:
[..]
Mag je nu eindelijk gokreclames aanklikken?Smile, it's free therapy.![]()
Wtf zo zwaar ben ik nietquote:Op maandag 23 september 2024 17:41 schreef maily het volgende:
[..]
We gingen het toch niet over haar gewicht hebben?!
Nee dan had ik het volledige aantal kilo's wel vermeldquote:Op maandag 23 september 2024 17:41 schreef maily het volgende:
[..]
We gingen het toch niet over haar gewicht hebben?!![]()
![]()
quote:Op maandag 23 september 2024 17:41 schreef maily het volgende:
[..]
We gingen het toch niet over haar gewicht hebben?!![]()
![]()
Jij bent op dreefquote:Op maandag 23 september 2024 17:42 schreef JustinK het volgende:
[..]
Nee dan had ik het volledige aantal kilo's wel vermeld![]()
![]()
Nou sorry hoorquote:Op maandag 23 september 2024 17:43 schreef JustinK het volgende:
[..]
Moet je me maar geen oude kaas noemenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile, it's free therapy.![]()
quote:Op maandag 23 september 2024 17:44 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Nou sorry hoorGa jij je nou maar volvreten met sushiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
bezorger komt pas over een half uurtjequote:Op maandag 23 september 2024 17:45 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ga jij je nou maar volvreten met sushi
Volgens mij haal je nu delen en vermenigvuldigen door elkaarquote:
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
ToT de macht x !quote:Op maandag 23 september 2024 17:51 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Volgens mij haal je nu delen en vermenigvuldigen door elkaar![]()
Of optellen enquote:Op maandag 23 september 2024 17:51 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Volgens mij haal je nu delen en vermenigvuldigen door elkaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 23 september 2024 17:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Of optellen enDaar issie weerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
[..]
Of optellen enDaar hebben genoeg goed getrainde expert voor bij elkaar hierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Of optellen enHier dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 23 september 2024 17:53 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Daar hebben genoeg goed getrainde expert voor bij elkaar hier![]()
![]()
Ik stond al klaar met een andere ranzige opmerking, maar bij Lovely maak ik die liever gewoon niet!quote:Op maandag 23 september 2024 17:59 schreef AardappelSchotel het volgende:
Ik heb nog wel een proteïneshakeje voor je![]()
![]()
Ik maak hem gewoonquote:Op maandag 23 september 2024 17:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik stond al klaar met een andere ranzige opmerking, maar bij Lovely maak ik die liever gewoon niet!![]()
![]()
Altijd meteen weer die vieze praatjes van de mannen man o man
Wat is er vies aan een proteïneshake?quote:Op maandag 23 september 2024 18:00 schreef Lovely het volgende:
Altijd meteen weer die vieze praatjes van de mannen man o man![]()
Nou jullie bedoelen heel iets andersquote:Op maandag 23 september 2024 18:01 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Wat is er vies aan een proteïneshake?Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Ik bedoelde:quote:Op maandag 23 september 2024 18:02 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nou jullie bedoelen heel iets anders
NXT Level Protein shake ice coffee flavour #AlbertHeijn https://www.ah.nl/producten/product/wi570881
En jij?![]()
![]()
Nou liever gewone ijskoffie of een warme kop thee is nog beterquote:Op maandag 23 september 2024 18:03 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik bedoelde:
NXT Level Protein shake ice coffee flavour #AlbertHeijn https://www.ah.nl/producten/product/wi570881
En jij?
Met honingquote:Op maandag 23 september 2024 18:05 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nou liever gewone ijskoffie of een warme kop thee is nog beter![]()
![]()
Ja maar proteïne is goed voor jequote:Op maandag 23 september 2024 18:05 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nou liever gewone ijskoffie of een warme kop thee is nog beter![]()
![]()
Nou dan zal ik t maar braaf op drinkenquote:Op maandag 23 september 2024 18:05 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ja maar proteïne is goed voor je
quote:Op maandag 23 september 2024 18:06 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ja en dan lekker op de bank met een dekentje![]()
![]()
quote:Op maandag 23 september 2024 18:06 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nou dan zal ik t maar braaf op drinken![]()
![]()
![]()
HoppaWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Is die zo lekker dat je deze aanraadt?quote:Op maandag 23 september 2024 18:03 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik bedoelde:
En jij?Uw ADH vitamine Worst
quote:Op maandag 23 september 2024 18:07 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Is die zo lekker dat je deze aanraadt?![]()
![]()
9 van de 10 koffie drinkers raden hem aanquote:Op maandag 23 september 2024 18:07 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Is die zo lekker dat je deze aanraadt?![]()
Die laatste is een vervend thee drinker die koffie haat
Haal mijn proteïne toch liever uit degelijk koken ipv die over bewerkte proteïne drankjes en reepjesUw ADH vitamine Worst
Met een schilderkwast in zijn hand?quote:Op maandag 23 september 2024 18:10 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
9 van de 10 koffie drinkers raden hem aan![]()
Die laatste is een vervend thee drinker die koffie haat![]()
Ja dag, het is koffie met melkquote:Op maandag 23 september 2024 18:10 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
9 van de 10 koffie drinkers raden hem aan![]()
Die laatste is een vervend thee drinker die koffie haat
Uw ADH vitamine Worst
Een rare kwast is hetquote:Op maandag 23 september 2024 18:11 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Met een schilderkwast in zijn hand?![]()
Dat zijn de grootste thee zuipersquote:Op maandag 23 september 2024 18:11 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Met een schilderkwast in zijn hand?Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Vervend en wel, fervente schilders zijn hetquote:Op maandag 23 september 2024 18:12 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat zijn de grootste thee zuipers![]()
![]()
Nu nog over jou heenquote:Op maandag 23 september 2024 09:31 schreef greysbones het volgende:
@:Justink je hebt @:Schakeltopia ingehaald qua forumlikes![]()
![]()
![]()
![]()
Eigenlijk klopt de TT niet.
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Ik klop sowieso niet. Maar ik las te snel. Hij klopt wel.quote:
Verder alles goed?quote:Op maandag 23 september 2024 18:21 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik klop sowieso niet. Maar ik las te snel. Hij klopt wel.![]()
![]()
Is dat ooit wel het geval geweest dan?quote:
Maar dingen zien die er niet zijn is wel wat nieuws ja, daar heb je gelijk in.
Kan er nog wel bijquote:Op maandag 23 september 2024 18:22 schreef aeque het volgende:
[..]
Is dat ooit wel het geval geweest dan?
Maar dingen zien die er niet zijn is wel wat nieuws ja, daar heb je gelijk in.![]()
![]()
Gefeliciteerd @Kissingbird !
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
quote:![]()
Zal vast wel een pilletje voor zijn.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Nou jou nog, ik wens hem succesquote:Op maandag 23 september 2024 09:31 schreef greysbones het volgende:
@:Justink je hebt @:Schakeltopia ingehaald qua forumlikes![]()
![]()
![]()
![]()
Justinquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hello en bye bye. Ik ga vergaderenquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Als je koffie wil, even @gebrokenglas roepenquote:Op maandag 23 september 2024 18:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hello en bye bye. Ik ga vergaderenUw ADH vitamine Worst
Spuugt ie het dan uit in dr gezicht?quote:Op maandag 23 september 2024 18:34 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Als je koffie wil, even @:gebrokenglas roepenOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Op verzoek vast welquote:Op maandag 23 september 2024 18:35 schreef aeque het volgende:
[..]
Spuugt ie het dan uit in dr gezicht?Uw ADH vitamine Worst
alleen als hij zich verslikt heeftquote:Op maandag 23 september 2024 18:35 schreef aeque het volgende:
[..]
Spuugt ie het dan uit in dr gezicht?
Goed gewerkt op je Birddayquote:Op maandag 23 september 2024 18:36 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Dank je sally
Gras afgedaan @:maily![]()
![]()
![]()
En @:greysbones![]()
![]()
![]()
![]()
Moet ik t weer aanklikkenquote:
Kan gewoon op je bird dayquote:Op maandag 23 september 2024 18:36 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Dank je sally
![]()
![]()
En @:greysbones
En
![]()
![]()
![]()
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
nee dat nog niet, dit is wel de laatste keer dat ik gras heb afgedaan dit jaarquote:![]()
Moet nog wat snoeien maar dat wordt pas over 2 weken opgehaald.Smile, it's free therapy.![]()
Gemaaidquote:Op maandag 23 september 2024 18:36 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Dank je sally
![]()
![]()
En @:greysbones
Ah dat kan je idd beter later doen danquote:Op maandag 23 september 2024 18:39 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
nee dat nog niet, dit is wel de laatste keer dat ik gras heb afgedaan dit jaar![]()
Moet nog wat snoeien maar dat wordt pas over 2 weken opgehaald.
bijna goed ..... "opperbazin"quote:Op maandag 23 september 2024 18:41 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Nope zelfs @:maily zegt dat en dat is onze taalFOK!oppberbazin![]()
![]()
![]()
Die is ook gekquote:Op maandag 23 september 2024 18:41 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
![]()
![]()
quote:Op maandag 23 september 2024 18:41 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
![]()
Dat klinkt meer als een titel voor een kampbewaarder uit een dictatoriaal regimequote:Op maandag 23 september 2024 18:41 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Uw ADH vitamine Worst
![]()
Gefeliciteerd Kissingbird
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea![]()
Je weet dat gras pas stopt met groeien na goede vorst hèquote:Op maandag 23 september 2024 18:39 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
nee dat nog niet, dit is wel de laatste keer dat ik gras heb afgedaan dit jaar![]()
Moet nog wat snoeien maar dat wordt pas over 2 weken opgehaald.
quote:Op maandag 23 september 2024 18:43 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dat klinkt meer als een titel voor een kampbewaarder uit een dictatoriaal regime
Zeker als je het oppoetstquote:Op maandag 23 september 2024 18:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je weet dat gras pas stopt met groeien na goede vorst hè![]()
Welles later wou ik die wel hoor tsss..quote:Op maandag 23 september 2024 18:44 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Komt omdat je geen proteïneshake wilde
In Limbabwe hebben ze nou eenmaal een rare denkwijze.quote:Op maandag 23 september 2024 18:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je weet dat gras pas stopt met groeien na goede vorst hèOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
quote:Op maandag 23 september 2024 18:45 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Zeker als je het oppoetst
Ik heb er een goed gesprek mee gehad en er zijn harde beloftes gemaakt!quote:Op maandag 23 september 2024 18:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je weet dat gras pas stopt met groeien na goede vorst hè
Ik verbaas me er elke keer weer overquote:Op maandag 23 september 2024 18:45 schreef aeque het volgende:
[..]
In Limbabwe hebben ze nou eenmaal een rare denkwijze.
Wil je nu lekker ijskoffie dan om af te koelen?quote:Op maandag 23 september 2024 18:45 schreef Lovely het volgende:
[..]
Welles later wou ik die wel hoor tsss..
Het is alles buiten limbabwe dat afwijkend isquote:Op maandag 23 september 2024 18:45 schreef aeque het volgende:
[..]
In Limbabwe hebben ze nou eenmaal een rare denkwijze.![]()
Uhuquote:Op maandag 23 september 2024 18:46 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Het is alles buiten limbabwe dat afwijkend is
Thinking is difficult, that’s why most people judge
Forum Opties Forumhop: Hop naar: