SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
It's weird being the same age as old people
☺smilies
Tot ik 90 benquote:Op maandag 23 september 2024 12:41 schreef Xilia het volgende:
Hoelang zouden jullie je haar verven bij grijs worden?
Bij jou niks anders verwachtquote:
Bewust ja?quote:Op maandag 23 september 2024 13:00 schreef kwiwi het volgende:
Weet niet of ik het zou verven. Vriendin van mij heeft grijs haar en die laat het wel goed behandelen zodat het er niet dof of droog uitziet, maar staat haar erg mooi.
Daar hoop ik bij mij ook op, maar het zal wel voor geen meter staan.quote:Op maandag 23 september 2024 13:00 schreef kwiwi het volgende:
Weet niet of ik het zou verven. Vriendin van mij heeft grijs haar en die laat het wel goed behandelen zodat het er niet dof of droog uitziet, maar staat haar erg mooi.
O ja dit vind ik ook mooiquote:Op maandag 23 september 2024 13:05 schreef Nizno het volgende:
[ afbeelding ]
zoals deze dame haar haar heeft is prima te doen
Zij staat er ook mooi mee.quote:Op maandag 23 september 2024 13:05 schreef Nizno het volgende:
[ afbeelding ]
zoals deze dame haar haar heeft is prima te doen
snap ik, moet je gewoon een jaar binnen blijven en uittesten voor je ooit weer de deur uit gaatquote:Op maandag 23 september 2024 13:10 schreef Xilia het volgende:
[..]
Zij staat er ook mooi mee.
Maar goed dat weet je allemaal pas als je stopt met verven enndat vind ik nogal wat
Eigenlijk zou het nu ideaal zijn voor mij om uit te testenquote:Op maandag 23 september 2024 13:13 schreef Nizno het volgende:
[..]
snap ik, moet je gewoon een jaar binnen blijven en uittesten voor je ooit weer de deur uit gaat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
quote:Op maandag 23 september 2024 12:18 schreef Ama het volgende:
Wie heeft de gouden tip (wat ik moet kopen) om mijn badkamervloer weer schoon/als nieuw te krijgen?wc eend ontkalker en een harde boenderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
...
Dastyquote:Op maandag 23 september 2024 13:15 schreef Elvi het volgende:
[..]
Sowieso heeft wibra echt goed schoonmaakspul.
Goed planquote:Op maandag 23 september 2024 13:13 schreef Nizno het volgende:
[..]
snap ik, moet je gewoon een jaar binnen blijven en uittesten voor je ooit weer de deur uit gaat
quote:Op maandag 23 september 2024 13:14 schreef Elvi het volgende:
Ik ben blond dus grijs haar valt noet echt op. Al heb ik wel wat wittere plukken die droger aanvoelen.
Als ik echt heel licht ga worden dan zou ik eerder kiezen voor rood of mosgroen ofzo. De felle kleuren pakken dan beter
Septum piercing erbij en je kunt zo op de Dam tussen de Pallie wappiesquote:Op maandag 23 september 2024 13:14 schreef Elvi het volgende:
Ik ben blond dus grijs haar valt noet echt op. Al heb ik wel wat wittere plukken die droger aanvoelen.
Als ik echt heel licht ga worden dan zou ik eerder kiezen voor rood of mosgroen ofzo. De felle kleuren pakken dan beter
Maar dat is niet grijs, dat is donker met een lokquote:Op maandag 23 september 2024 13:19 schreef datismijnmening het volgende:
Maar ik vind het bij Tulsi wel tof staan![]()
[ afbeelding ]
Ik weet.quote:Op maandag 23 september 2024 13:15 schreef Elvi het volgende:
[..]
quote:Op maandag 23 september 2024 13:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
Eigenlijk zou het nu ideaal zijn voor mij om uit te testenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Ja ik wou zeggen. Dit hoort niet zo.quote:Op maandag 23 september 2024 13:21 schreef Xilia het volgende:
[..]
Maar dat is niet grijs, dat is donker met een lok
Je kunt ook in stapjes naar lichter en grijsquote:Op maandag 23 september 2024 13:10 schreef Xilia het volgende:
[..]
Zij staat er ook mooi mee.
Maar goed dat weet je allemaal pas als je stopt met verven enndat vind ik nogal wat
Dat moet ik altijd echt standaard in huis hebben. Dasty is echt top.quote:
Grijze lokquote:Op maandag 23 september 2024 13:21 schreef Xilia het volgende:
[..]
Maar dat is niet grijs, dat is donker met een lok
Dit is meer Mr. Sheffield maar dan vrouwelijk.quote:Op maandag 23 september 2024 13:19 schreef datismijnmening het volgende:
Maar ik vind het bij Tulsi wel tof staan![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 23 september 2024 13:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dit is meer Mr. Sheffield maar dan vrouwelijk.
Een ombre effect maar dan richting grijsquote:Op maandag 23 september 2024 13:22 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Je kunt ook in stapjes naar lichter en grijs
en dan lees je die naam en hoor je meteen de stem van Fran er bijquote:Op maandag 23 september 2024 13:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wie?quote:Op maandag 23 september 2024 13:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dorothea Ombre?quote:Op maandag 23 september 2024 13:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
Een ombre effect maar dan richting grijs
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Doesn’t ring a bellquote:Op maandag 23 september 2024 13:24 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar dan zijn baas
Niles was eigenlijk wel mijn favoriet.quote:Op maandag 23 september 2024 13:24 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar dan zijn baas
quote:Op maandag 23 september 2024 13:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Jaahquote:Op maandag 23 september 2024 13:23 schreef Nizno het volgende:
[..]
en dan lees je die naam en hoor je meteen de stem van Fran er bij
quote:Op maandag 23 september 2024 13:24 schreef Nizno het volgende:
[..]
Dorothea Ombre?Dat is OmberSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Alleen jammer dat ik het zelf nog moet schoonmaken.quote:Op maandag 23 september 2024 13:15 schreef Elvi het volgende:
[..]
Heerlijk die humorquote:Op maandag 23 september 2024 13:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Niles was eigenlijk wel mijn favoriet.
quote:Op maandag 23 september 2024 13:27 schreef datismijnmening het volgende:
Oh The Nanny.
Stomme serie was dat.
quote:Op maandag 23 september 2024 13:27 schreef datismijnmening het volgende:
Oh The Nanny.
Stomme serie was dat.
zelfwerkend schoonmaakmiddelquote:Op maandag 23 september 2024 13:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Alleen jammer dat ik het zelf nog moet schoonmaken.
Dan heb je gewoon geen humorquote:Op maandag 23 september 2024 13:27 schreef datismijnmening het volgende:
Oh The Nanny.
Stomme serie was dat.
Toen was je drie mensquote:Op maandag 23 september 2024 13:27 schreef datismijnmening het volgende:
Oh The Nanny.
Stomme serie was dat.
Donkergrijs??quote:Op maandag 23 september 2024 13:28 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben ook blond, maar m'n haar wordt steeds donkerder volgens mij.
Nou nog zelfhalend bierquote:Op maandag 23 september 2024 13:28 schreef Nizno het volgende:
[..]
zelfwerkend schoonmaakmiddel
das pas good stuff
Misschien toch maar weer eens naar de kapper, maar dat wordt dan weer megaduur want dan moet je ook steeds terug.quote:Op maandag 23 september 2024 13:22 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Je kunt ook in stapjes naar lichter en grijs
neh niet nodig.quote:
Succes met ICE alvastquote:Op maandag 23 september 2024 13:32 schreef Ama het volgende:
Dacht nog even ik boek het om naar 2 uur later maar dan rijden de treinen niet eens of echt heel gaar dus ik moet ook wel de trein van half 8 pakken.
Dankjequote:Op maandag 23 september 2024 13:37 schreef Xilia het volgende:
[..]
Succes met ICE alvast![]()
Ik moet weer een formulier invullen om geld terug te krijgen.
zelfbeantwoordende postsquote:Op maandag 23 september 2024 13:36 schreef Nattekat het volgende:
Waarom ben ik nu met mezelf aan het brainstormen over een eigen bedrijf
Toch een beetje het resultaat van een afschuwelijk lopende zoektocht naar werk.
Nattekat BV, voor al uw boze brieven, klachten en ander gemopperquote:Op maandag 23 september 2024 13:36 schreef Nattekat het volgende:
nee leuk, met nigel en die blonde vrouw die elkaar altijd aan het beledigen warenquote:Op maandag 23 september 2024 13:27 schreef datismijnmening het volgende:
Oh The Nanny.
Stomme serie was dat.
En heb je al ideeën?quote:Op maandag 23 september 2024 13:36 schreef Nattekat het volgende:
Sisi!quote:Op maandag 23 september 2024 13:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee leuk, met nigel en die blonde vrouw die elkaar altijd aan het beledigen waren
Niet echt. Dat antwoord hoeft niet per se te leiden tot eigen bedrijf.quote:
WHOOOOOOOOT IKEA SOXquote:Op maandag 23 september 2024 13:41 schreef bitterbal het volgende:
ik heb een helm gekocht en beddengoed bij de ikea.
En daar verkochten ze ikea sokken![]()
[ afbeelding ]
je vraagt niet wat voor eigen bedrijf je moet starten. je vraagt waarom je er over aan het brainstormen bent.quote:Op maandag 23 september 2024 13:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Niet echt. Dat antwoord hoeft niet per se te leiden tot eigen bedrijf.
een helm en beddengoed.quote:Op maandag 23 september 2024 13:41 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
ja vind ik leukquote:Op maandag 23 september 2024 13:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
WHOOOOOOOOT IKEA SOX
AI MAST TEEK PIKTSJAAAAA
je weet niet wanneer je het nodig hebt hequote:Op maandag 23 september 2024 13:42 schreef Nizno het volgende:
[..]
een helm en beddengoed.
Goeie combinatie
quote:Op maandag 23 september 2024 13:42 schreef Nizno het volgende:
[..]
een helm en beddengoed.
Goeie combinatie
Hmmquote:Op maandag 23 september 2024 13:42 schreef Nizno het volgende:
[..]
je vraagt niet wat voor eigen bedrijf je moet starten. je vraagt waarom je er over aan het brainstormen bent.
En die vraag geef je zelf in dezelfde post het antwoord op.
Probleem opgelost volgens klantwens
Zolang je geen mensen aan hoeft te nemen valt het allemaal wel mee.quote:Op maandag 23 september 2024 13:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hmm
Ik ga er sowieso even voor de leuk aan werken. Even beginnen als hobby om te kijken of er wel wat van te maken is.
Heb altijd gezegd dat het ondernemerschap absoluut niets voor mij is, dus het is niet per se een logische stap
De succesvolle ondernemers die ik ken zijn eigenlijk wel allemaal positieve/glas halfvol mensen. Just sayingquote:Op maandag 23 september 2024 13:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hmm
Ik ga er sowieso even voor de leuk aan werken. Even beginnen als hobby om te kijken of er wel wat van te maken is.
Heb altijd gezegd dat het ondernemerschap absoluut niets voor mij is, dus het is niet per se een logische stap
Tuurlijk.....quote:Op maandag 23 september 2024 13:11 schreef Dr_Flash het volgende:
@:Tong80 heeft vast wel een mooie foto van een jonge grijze Fabrizio Ravanelli.
Een vlucht naar voren dus. Een kat in het nat maakt rare sprongenquote:Op maandag 23 september 2024 13:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hmm
computers in elkaar zetten.quote:Op maandag 23 september 2024 13:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Een vlucht naar voren dus. Een kat in het nat maakt rare sprongen![]()
Weet je al wat je gaat doen? Vrouwenhandel mag niet en bloempotten verkopen levert niks op.
Oh ik dacht het is een helm en cape voor als superbal to the rescue moet komenquote:Op maandag 23 september 2024 13:49 schreef bitterbal het volgende:
die helm is voor als je heel hard in slaap valt
Ja. Maar het ging over grijs haarquote:Op maandag 23 september 2024 13:49 schreef tong80 het volgende:
Ik ben zelf half Italiaans. Donkere haren en blauwe ogen.![]()
Mijn club in Italië is Internationale. Zelf 15 jaar in het eerste gespeeld. 500 doelpunten als jeugdspeler.
Doen de plaatjes het bij jullie wel ?quote:Op maandag 23 september 2024 13:49 schreef tong80 het volgende:
[..]
Tuurlijk.....
[ [url=https://th.bing.com/th/id/R.0559d9e442c7014a83e60d0fdc40b96f?rik=h8gmFGCH8fajFA&riu=http%3a%2f%2fwww.ifabonetto.it%2fImages%2fRAVANELLI.JPG&ehk=9MLDkK1FsAUrAcF6u6o8Wzwn%2bw9VI4aonxSQBo%2bawW4%3d&risl=&pid=ImgRaw&r=0]afbeelding[/url] ]
Ik ben zelf half Italiaans. Donkere haren en blauwe ogen.![]()
[ afbeelding ]
Mijn club in Italië is Internationale. Zelf 15 jaar in het eerste gespeeld. 500 doelpunten als jeugdspeler.
ja, genoeg gezien bedanktquote:Op maandag 23 september 2024 13:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
Doen de plaatjes het bij jullie wel ?
Je hebt het geprobeerd?quote:Op maandag 23 september 2024 13:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
en bloempotten verkopen levert niks op.
Ik heb momenteel grijze zijkanten. En op het plaatje is Ravanelli grijs.quote:Op maandag 23 september 2024 13:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja. Maar het ging over grijs haar
Nee maar ik denk dat iedereen dat wel kan bedenken.quote:
Ik probeer voor mij te zien dat Nattekat post met een Losdop/US vibe.quote:Op maandag 23 september 2024 13:49 schreef kwiwi het volgende:
[..]
De succesvolle ondernemers die ik ken zijn eigenlijk wel allemaal positieve/glas halfvol mensen. Just saying
quote:
Ohquote:Vrouwenhandel mag niet en bloempotten verkopen levert niks op.
Nou Tong wat denk je? Eerst maar eens aan Fab vragen dan?quote:It has been mistakenly reported in some sources that Luca Ravanelli, a defender, is Fabrizio's son. According to Luca, he is not.[42]
quote:Op maandag 23 september 2024 13:52 schreef essnhills het volgende:
Oh dat doen ze wel netjes
Morgen komt een installateur glasvezelinternet aansluiten. En om te voorkomen dat ik dan tijdelijk zonder internet zit heb ik een code voor 24 uur onbeperkt mobiel internetten van Odido gekregen.
Wat voor vibe?quote:Op maandag 23 september 2024 13:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik probeer voor mij te zien dat Nattekat post met een Losdop/US vibe.
Staat die bitcoin te minen?quote:Op maandag 23 september 2024 13:52 schreef Wereldgozer het volgende:
Server die ik nodig heb onbereikbaar
DRAMAANDAG @:HAAGS @:LENNY_LEONARD
quote:Op maandag 23 september 2024 13:54 schreef bitterbal het volgende:
die jongen die in rotterdam door die gek is vermoord was pas 5 maanden hier. kwam uit duitsland en had hier zijn gewenste baan gekregen bij een bedrijf
en met jouw snelheid en besluiteloosheid sowieso nietquote:Op maandag 23 september 2024 13:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Levert geen reet op in Nederland
Triestquote:Op maandag 23 september 2024 13:54 schreef bitterbal het volgende:
die jongen die in rotterdam door die gek is vermoord was pas 5 maanden hier. kwam uit duitsland en had hier zijn gewenste baan gekregen bij een bedrijf
Allah zal wel tevreden zijnquote:Op maandag 23 september 2024 13:54 schreef bitterbal het volgende:
Nattekat als grote superheld, vrouwenverslinder en binnen 2 jaar in de top 50 Quote 500 als succesvol ondernemer.quote:
Je moet even je 'hier' aanpassenquote:Op maandag 23 september 2024 13:54 schreef bitterbal het volgende:
kopen danquote:Op maandag 23 september 2024 13:57 schreef Ama het volgende:
Ik wil deze wasmand.![]()
[ afbeelding ]
Ze hebben ook een roze droogrek.
Ja jammer dat het geen brede wasmand is.quote:Op maandag 23 september 2024 13:57 schreef Ama het volgende:
Ik wil deze wasmand.![]()
[ afbeelding ]
Ze hebben ook een roze droogrek.
ja erg triestquote:Op maandag 23 september 2024 13:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
TriestNou ja, is het altijd natuurlijk, iedereen heeft een verhaal.
Ik was in een avondje klaarquote:Op maandag 23 september 2024 13:55 schreef Nizno het volgende:
[..]
en met jouw snelheid en besluiteloosheid sowieso niet
Onze eigen Joel Beukers.quote:Op maandag 23 september 2024 13:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nattekat als grote superheld, vrouwenverslinder en binnen 2 jaar in de top 50 Quote 500 als succesvol ondernemer.
Haar plaatsbesef heeft nog een jetlagquote:Op maandag 23 september 2024 13:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je moet even je 'hier' aanpassen
oh jaquote:Op maandag 23 september 2024 13:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je moet even je 'hier' aanpassen
Wasmand wil ik sowieso checken of die er is maar droogrek twijfel ik. Ik moet eigenlijk wel een nieuwe. MAAR ik twijfel of dit langer dan een jaar heel blijft en ik weet niet hoe ik een wasmand en een droogrek mee ga nemen op de fiets.quote:
Als het genoeg is om 1 wastrommel vol te gooien dan vind ik het perfect. Moet maar even kijken in de winkel (als die er nog is).quote:Op maandag 23 september 2024 13:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja jammer dat het geen brede wasmand is.
Het is meer als ik de was heb gevouwen, dat ik het netjes in de mand kan leggen.quote:Op maandag 23 september 2024 14:01 schreef Ama het volgende:
[..]
Als het genoeg is om 1 wastrommel vol te gooien dan vind ik het perfect. Moet maar even kijken in de winkel (als die er nog is).
Als je tijdens de TT van Assen de lakens wil uitdelen.quote:Op maandag 23 september 2024 13:42 schreef Nizno het volgende:
[..]
een helm en beddengoed.
Goeie combinatie
ik heb een wasrek boven de trap hangen en sinds kort 1 aan de deur. heb nog 1 die je uit kan klappen met een A middenindingesquote:Op maandag 23 september 2024 14:00 schreef Ama het volgende:
[..]
Wasmand wil ik sowieso checken of die er is maar droogrek twijfel ik. Ik moet eigenlijk wel een nieuwe. MAAR ik twijfel of dit langer dan een jaar heel blijft en ik weet niet hoe ik een wasmand en een droogrek mee ga nemen op de fiets.
Ik zie net filmpje van die poetsdame dat ze hem laat zien maar ik vind dat wel groot genoeg. Als ik te veel ruimte heb dan gooi ik hem ook snel te vol en zit ik weer met een lading was.quote:Op maandag 23 september 2024 14:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het is meer als ik de was heb gevouwen, dat ik het netjes in de mand kan leggen.
Ik denk er het mijne van.quote:Op maandag 23 september 2024 13:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou Tong wat denk je? Eerst maar eens aan Fab vragen dan?
Ik ga geen woorden meer vuil maken aan de DRAMAANDAGENquote:Op maandag 23 september 2024 13:52 schreef Wereldgozer het volgende:
Server die ik nodig heb onbereikbaar
DRAMAANDAG @:HAAGS @:LENNY_LEONARD
Deze en die ik nu heb is gewoon een lekker standaard model. Werkt volgens mij altijd wel alleen soms kunnen die lijnen brak worden. Mijn wasrek is ook nog wel goed maar heb hem ooit (denk niet zo nuchter) tijdens het verplaatsen tegen een muur geramd dus zijn de poten helemaal verbogen.quote:Op maandag 23 september 2024 14:04 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik heb een wasrek boven de trap hangen en sinds kort 1 aan de deur. heb nog 1 die je uit kan klappen met een A middenindinges
en een hele miskoop van een rek op wieletjes.
De wieletjes deden het na een week al niet meer. En de metalen stangen kwamen vaak uit het plasticen frame.
Dus secondelijm gebruikt. Nu is hij op zich te gebruiken zonder te verplaatsen, maar nu ik die aan de deur heb denk ik dat deze tzt in stukjes in de container gaat
ik begon me serieus af te vragen in wat voor machine dit rek moest passen.quote:Op maandag 23 september 2024 14:07 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar past ook niet in mijn machine dus top.
en dat voor die prijsquote:
quote:Om die reden is de voorstelling nu in zaal (NIEUW ZAALNUMMER) in plaats van zaal (OUD ZAALNUMMER). Deze aanpassing kan je inzien in de app en als je jouw tickets laat scannen in de bioscoop. Je hebt dezelfde rij- en stoelen gekregen of welke het meest aansluiten op jouw originele aankoop.
Wordt beheerd door Polen, geen idee.quote:Op maandag 23 september 2024 13:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Staat die bitcoin te minen?
Zoiets heb ik ook, met nog twee vleugels aan de uiteinden zeg maar. Past lekker veel op.quote:Op maandag 23 september 2024 14:10 schreef Nizno het volgende:
[ afbeelding ]
dit soort wasrek met de A midden in bedoelde ik
Wasmand over je hoofd en kijken door de hartjes. Rek onder je arm.quote:Op maandag 23 september 2024 14:09 schreef Ama het volgende:
Misschien ga ik straks wel naar de Wibra. Als ik heb bedacht hoe ik dat kan meenemen.
Terug appen "JE BENT ZELF EEN OUD ZAALNUMMER!"quote:
Deze hebben we ook bij de branderij (voor theedoeken en schoonmaakdoekjes enz) maar ik vind het maar onhandig eigenlijk.quote:Op maandag 23 september 2024 14:21 schreef kwiwi het volgende:
Ik heb zo'n soort droogrek, nog van m'n tijd op kamersEcht ideaal want je kunt 'm ook half openklappen en ergens tegen een muur zetten.
[ afbeelding ]
Ik wil ook Ikea sokken!quote:Op maandag 23 september 2024 13:41 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
Droogrekken, ik denk dat ik dit tot nu toe wel het minst opwindende onderwerp van 2024 vind.quote:Op maandag 23 september 2024 14:21 schreef kwiwi het volgende:
Ik heb zo'n soort droogrek, nog van m'n tijd op kamersEcht ideaal want je kunt 'm ook half openklappen en ergens tegen een muur zetten.
[ afbeelding ]
Zoiets heb ik ook maar dan 3 rekjes. En meestal gebruik ik aan de ene kant de rekjes en aan de andere kant alleen de bovenste voor de langere dingen om op te hangen.quote:Op maandag 23 september 2024 14:21 schreef kwiwi het volgende:
[ afbeelding ]
Was je er niet bij toen het over slaapsokken ging?quote:Op maandag 23 september 2024 14:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Droogrekken, ik denk dat ik dit tot nu toe wel het minst opwindende onderwerp van 2024 vind.
Dat dacht ik wel jaquote:Op maandag 23 september 2024 14:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Droogrekken, ik denk dat ik dit tot nu toe wel het minst opwindende onderwerp van 2024 vind.
Jij hebt gewoon geen fantasie want je kunt iemand er leuk in vastbindenquote:Op maandag 23 september 2024 14:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja ik ook, vind het handig dat je voor alle lengtes opties hebt.quote:Op maandag 23 september 2024 14:26 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zoiets heb ik ook maar dan 3 rekjes. En meestal gebruik ik aan de ene kant de rekjes en aan de andere kant alleen de bovenste voor de langere dingen om op te hangen.
zo 1 die uit elkaar valt als je er verkeerd naar kijktquote:Op maandag 23 september 2024 14:21 schreef kwiwi het volgende:
[ afbeelding ]
Hij heeft helaas een beetje teveel fantasie.quote:Op maandag 23 september 2024 14:27 schreef Elvi het volgende:
[..]
Jij hebt gewoon geen fantasie want je kunt iemand er leuk in vastbindenmet je vanilla lifestyle
Ik wist wel dat m'n slaapsokken op een dag gewaardeerd zouden wordenquote:Op maandag 23 september 2024 14:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Was je er niet bij toen het over slaapsokken ging?
Droogrekpraatvoorspelquote:Op maandag 23 september 2024 14:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat dacht ik wel jaKun je mevrouw Uitstraling weer even alle hoeken van de kamer laten zien vanavond na wat sexy droogrekpraatvoorspel
Nou het is best een stevige metalen die ik heb, gaat al 20 jaar en god weet hoeveel verhuizingen meequote:Op maandag 23 september 2024 14:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zo 1 die uit elkaar valt als je er verkeerd naar kijkt
En dan inklappenquote:Op maandag 23 september 2024 14:27 schreef Elvi het volgende:
[..]
Jij hebt gewoon geen fantasie want je kunt iemand er leuk in vastbindenmet je vanilla lifestyle
Ik heb deze. Met nog een extra beugel die hoog de lucht in kan. Hang ik weleens overhemden aan, als het lekker weer is en de boel kan op het balkon. Verder hangt het een beetje van losse stangen en koppelstukken aan elkaar en er schiet nogal eens wat los. Dusjah heel handig is ook weer wat anders.quote:Op maandag 23 september 2024 14:10 schreef Nizno het volgende:
[ afbeelding ]
dit soort wasrek met de A midden in bedoelde ik
Potje haatseks om die frustratie van dat burgerlullengeneuzel eruit te neuken.quote:Op maandag 23 september 2024 14:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat dacht ik wel jaKun je mevrouw Uitstraling weer even alle hoeken van de kamer laten zien vanavond na wat sexy droogrekpraatvoorspel
ik heb geen overhemden, en alles dat op knaapjes kan hangt gewoon bij mij in het raamkozijn. ideaalquote:Op maandag 23 september 2024 14:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb deze. Met nog een extra beugel die hoog de lucht in kan. Hang ik weleens overhemden aan, als het lekker weer is en de boel kan op het balkon. Verder hangt het een beetje van losse stangen en koppelstukken aan elkaar en er schiet nogal eens wat los. Dusjah heel handig is ook weer wat anders.
Geen partner hebben die het na afloop van je buik af slobbert.quote:Op maandag 23 september 2024 14:31 schreef UitStraling het volgende:
Ik ken wel de afveegsok naast het bed op de grond, hebben jullie die ook?
Voor op het eiland straks,quote:Op maandag 23 september 2024 14:31 schreef bitterbal het volgende:
Ohh ik ga zo lekker eten. Heb een salmon lover sushi gerecht besteld
Waar is je vrouw eigenlijk gebleven?quote:Op maandag 23 september 2024 14:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Geen partner hebben die het na afloop van je buik af slobbert.
Geen idee.quote:Op maandag 23 september 2024 14:36 schreef UitStraling het volgende:
Waar is je vrouw eigenlijk gebleven?
Kan ik jou daar voor in huren?quote:Op maandag 23 september 2024 14:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Voor op het eiland straks,
https://www.shopmascot.co(...)BEAQYAyABEgIqB_D_BwE
Engnek hé.quote:
Mag dat ook niet meer?quote:Op maandag 23 september 2024 14:52 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ja precies. Nog tettenpics gevraagd aan dames in DM terwijl ze daar niet op zaten te wachten?
Zeker, ben ik er de 4e van de volgende maand.quote:Op maandag 23 september 2024 14:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Kan ik jou daar voor in huren?
Ze zitten er tegenwoordig allemaal op te wachten.quote:Op maandag 23 september 2024 14:52 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ja precies. Nog tettenpics gevraagd aan dames in DM terwijl ze daar niet op zaten te wachten?
Te weinig nieuwe aanwas voor.quote:Op maandag 23 september 2024 14:52 schreef TaMieke het volgende:
Ja dan is er nog geen restaurant hoorquote:Op maandag 23 september 2024 14:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zeker, ben ik er de 4e van de volgende maand.
Das een beetje jammer he?!quote:
Wie is "ze" in dezequote:Op maandag 23 september 2024 14:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze zitten er tegenwoordig allemaal op te wachten.
Ja, dat wil ik ook wel weten.quote:
hoe groot was dit bord en hoe hoog heb je gestapeld?quote:Op maandag 23 september 2024 15:02 schreef bitterbal het volgende:
Heb het heel braaf bij 1 bord sushi gehouden om nu ergens ijs te gaan eten
Alle vrouwelijke fokkers.quote:Op maandag 23 september 2024 14:59 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Das een beetje jammer he?!afnemende populatie is ook jammer.
[..]
Wie is "ze" in deze
quote:Op maandag 23 september 2024 15:02 schreef bitterbal het volgende:
Heb het heel braaf bij 1 bord sushi gehouden om nu ergens ijs te gaan eten
Zal straks foto uploaden. Valt echt reuze meequote:Op maandag 23 september 2024 15:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hoe groot was dit bord en hoe hoog heb je gestapeld?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Ama op 23-09-2024 15:53:07 ]Your beauty never ever scared me.
misschien.quote:Op maandag 23 september 2024 15:48 schreef Nizno het volgende:
iedereen heeft al een stuk taart van @:esf1gamer gehad dus?
das wel goedkoop trakteren dan. voor dr verjaardag en exit tegelijk.quote:Op maandag 23 september 2024 15:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
misschien.
Als ESF1gamer vandaag haar laatste werkdag bij ons had.
quote:Op maandag 23 september 2024 15:48 schreef Nizno het volgende:
schandequote:
quote:Op maandag 23 september 2024 15:48 schreef Ama het volgende:
Toch even naar de Wibra gefietst. Wasmand hebben ze (nog) niet.Lekker kleurtje!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 23 september 2024 15:48 schreef Ama het volgende:
Toch even naar de Wibra gefietst. Wasmand hebben ze (nog) niet.erg smalle basis welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Gewoon niet zeggen dat je jarig bent, hoef je ook niet uit te delen.quote:Op maandag 23 september 2024 15:48 schreef Nizno het volgende:
Ik zou er genoeg aan moeten hebben en je wasmachine helemaal volproppen is ook niet goed.quote:
dan helpt het niet dat ze bij de buren het in de TT zettenquote:Op maandag 23 september 2024 15:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gewoon niet zeggen dat je jarig bent, hoef je ook niet uit te delen.
Toetje van tien euro?quote:Op maandag 23 september 2024 15:53 schreef bitterbal het volgende:
@:gianni61
kijk
[ afbeelding ]
plus 1 miso soepje
[ afbeelding ]
Zo kwam ik er ook achterquote:Op maandag 23 september 2024 15:54 schreef Nizno het volgende:
[..]
dan helpt het niet dat ze bij de buren het in de TT zetten
ESF / [SLOWCHAT] #2429 Feest! Bill en ESF1 zijn jarig!!
ik zie alleen maar zalm langs komen bij jouquote:Op maandag 23 september 2024 15:53 schreef bitterbal het volgende:
@:gianni61
kijk
[ afbeelding ]
plus 1 miso soepje
[ afbeelding ]
dit ja. als ik aan het uiteinde een spijkerbrok er op gooi dan kantelt die omquote:Op maandag 23 september 2024 15:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dacht ik ook, die duw ik zo omver.
nou dit is toch bescheiden of niet?quote:Op maandag 23 september 2024 15:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik zie alleen maar zalm langs komen bij jou
[..]
dit ja. als ik aan het uiteinde een spijkerbrok er op gooi dan kantelt die om
Oh maar doet mijn huidige ook. Gewoon beetje goed verdelen in het begin.quote:Op maandag 23 september 2024 15:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
[..]
Een spijkerbrok is dan ook wel heel zwaar.quote:Op maandag 23 september 2024 15:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
[..]
Ik heb zo'n klein campingrekje voor de dingen die niet meer aan m'n deurrekje hangenquote:Op maandag 23 september 2024 15:56 schreef Ama het volgende:
En anders gebruik ik hem alleen voor schoonmaakdoekjes enz en zet ik hem altijd daar neer als ik hem gebruik. Gaat dat spul ook wat sneller in de wasmachine. Hij komt sowieso wel van pas.
Ik heb dit weekend nog even gedaan. Vrees de laatste keer voor de komende zeven of acht maanden.quote:Op maandag 23 september 2024 16:00 schreef CherryLips het volgende:
Ik had de was vandaag toch wel buiten kunnen hangenDacht dat het ging regenen.
nja, ik hou wel van een beetje afwisselingquote:Op maandag 23 september 2024 15:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou dit is toch bescheiden of niet?
ja zalm sushi beste sushi
quote:Op maandag 23 september 2024 15:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Een spijkerbrok is dan ook wel heel zwaar.
boven het trapgat hangen mn sokken en ondergoed.quote:Op maandag 23 september 2024 15:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb zo'n klein campingrekje voor de dingen die niet meer aan m'n deurrekje hangenMaar dat ding past echt overal.
quote:Op maandag 23 september 2024 16:00 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb dit weekend nog even gedaan. Vrees de laatste keer voor de komende zeven of acht maanden.
ja zou vandaag druppen krijgen en morgen droog maar bewolkt... ik zag toch echt vandaag zon dus er klopte iets niet.quote:Op maandag 23 september 2024 16:00 schreef CherryLips het volgende:
Ik had de was vandaag toch wel buiten kunnen hangenDacht dat het ging regenen.
Ik heb geen trapgatquote:Op maandag 23 september 2024 16:01 schreef Nizno het volgende:
[..]
boven het trapgat hangen mn sokken en ondergoed.
Beneden op het deurrek al het spul dat gevouwen moet worden (als ik het boven hang dan laat ik het hangen ben ik na 8 jaar achter)
En boven hangen spullen die kunnen blijven hangen
jaquote:Op maandag 23 september 2024 16:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar beter te doen dan dat gebakje van een tientje van laatst.
Ja echt balen. Zo heerlijk als je beddengoed enz binnen een paar uur weer lekker droog is.quote:
Kun je er vier kopenquote:Op maandag 23 september 2024 16:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jaMaar die was wel echt heel erg lekker.
maar dat doe ik niet vaak hoor. Op Koh Phangan is er denk ik niet eens zulk duur gebak te krijgen
Dat je op één dag al je wasgoed van twee weken weg kunt werkenquote:Op maandag 23 september 2024 16:03 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja echt balen. Zo heerlijk als je beddengoed enz binnen een paar uur weer lekker droog is.
hoe warm is het daar?quote:
Jaquote:Op maandag 23 september 2024 16:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat je op één dag al je wasgoed van twee weken weg kunt werken
Ik wel. en een mooi trap hekje boven aan naast de trap zodat ik in het gat kan kijken vanaf de overloop zonder te vallen dus daar hangt zo lievelijk het rekjequote:
ik kan niks met deze instructiequote:Op maandag 23 september 2024 16:04 schreef CherryLips het volgende:
Zorg je eerst dat 's ochtends al je witte was al buiten kunt hangen. Zet je de gekleurde was alvast aan, tegen de tijd dat die klaar is, is je witte was al droog. En dan zet je je handdoeken of beddengoed aan, dat programma duurt wat langer maar kan ook nog wel.
beddegoed hangt bij mij over de gehele deur.quote:Op maandag 23 september 2024 16:03 schreef CherryLips het volgende:
Ben wel blij dat ik nu eindelijk doorheb hoe ik m'n beddengoed aan het deurrekje kan hangen
Op mijn leeftijd
Zo das langquote:Op maandag 23 september 2024 16:05 schreef Ama het volgende:
[..]
JaNu komt weer de tijd dat ik hoop dat mijn broek of vest na vier dagen droog is.
Oh ik begin al beetje te twijfelen of ik nu niet op zoek moet naar een winterdekbed. 👀quote:Op maandag 23 september 2024 16:05 schreef CherryLips het volgende:
Ik vind het nog wat te warm 's nachts voor de pyjama of ik doe een Katja.
#teamlui #teamdrogerquote:Op maandag 23 september 2024 16:04 schreef CherryLips het volgende:
Zorg je eerst dat 's ochtends al je witte was al buiten kunt hangen. Zet je de gekleurde was alvast aan, tegen de tijd dat die klaar is, is je witte was al droog. En dan zet je je handdoeken of beddengoed aan, dat programma duurt wat langer maar kan ook nog wel.
gaat hier altijd in de wasdroger.quote:Op maandag 23 september 2024 16:06 schreef Nizno het volgende:
[..]
beddegoed hangt bij mij over de gehele deur.
Winterdekbed is nog wat te gek, maar t zomerdeel dr af en t herfstdeel dr op gaat wel gebeuren binnenkortquote:Op maandag 23 september 2024 16:06 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh ik begin al beetje te twijfelen of ik nu niet op zoek moet naar een winterdekbed. 👀
ik heb bewust geen wasdroger.quote:Op maandag 23 september 2024 16:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
gaat hier altijd in de wasdroger.
Hier ook, lekker warm en fluffy daarnaquote:Op maandag 23 september 2024 16:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
gaat hier altijd in de wasdroger.
ik kwam er laatst achter dat ik het zomerdeel nog helemaal niet op het bed heb gehad, maar de hele zomer lang het herfstdeel heb gebruiktquote:Op maandag 23 september 2024 16:07 schreef Puala het volgende:
[..]
Winterdekbed is nog wat te gek, maar t zomerdeel dr af en t herfstdeel dr op gaat wel gebeuren binnenkort
Ja ik heb alleen (nog) maar een zomerdekbed. Ik had nog een deel en dat samen maakt dan een winterdekbed maar goed die is verneukt in de wasmachine.quote:Op maandag 23 september 2024 16:07 schreef Puala het volgende:
[..]
Winterdekbed is nog wat te gek, maar t zomerdeel dr af en t herfstdeel dr op gaat wel gebeuren binnenkort
En maar klagen dat t warm was in bedquote:Op maandag 23 september 2024 16:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik kwam er laatst achter dat ik het zomerdeel nog helemaal niet op het bed heb gehad, maar de hele zomer lang het herfstdeel heb gebruikt
Ik pleur er eerst een sprei op.quote:Op maandag 23 september 2024 16:07 schreef Puala het volgende:
[..]
Kun je geen droger op je wasmachine kwijt?quote:Op maandag 23 september 2024 16:08 schreef CherryLips het volgende:
Zou wel een droger willen voor zachte handdoeken. Sta me nu af te drogen met een harde plank lijkt het.
Hoop ik wel dat ie lekker heeft geneukt, als t de laatste x wasquote:Op maandag 23 september 2024 16:08 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja ik heb alleen (nog) maar een zomerdekbed. Ik had nog een deel en dat samen maakt dan een winterdekbed maar goed die is verneukt in de wasmachine.
Nee, misschien als ik eens een nieuwe ketel heb.quote:Op maandag 23 september 2024 16:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Kun je geen droger op je wasmachine kwijt?
Zal wel om de centen gaan, daarom fietsen ook veel Nederlanderts.quote:Op maandag 23 september 2024 16:07 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik heb bewust geen wasdroger.
miljeubewust en vooral kostenbesparendbewust
vond het wel meevallen dit jaar. nauwelijks hittegolven gehad.quote:Op maandag 23 september 2024 16:08 schreef Puala het volgende:
[..]
En maar klagen dat t warm was in bed
Die ligt dr nu al opquote:Op maandag 23 september 2024 16:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik pleur er eerst een sprei op.
Hmm nee het vroegste is 17h.quote:Op maandag 23 september 2024 16:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja dit kan jij zelfs niet verslaan
in de zomer lig ik onder een hoeslaken. in de herfst en lente onder het zomerdeel en in de winter onder het herfstdeelquote:Op maandag 23 september 2024 16:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik kwam er laatst achter dat ik het zomerdeel nog helemaal niet op het bed heb gehad, maar de hele zomer lang het herfstdeel heb gebruikt
schuurpapier!! I luf it. ook een reden voor het niet hebben van een drogerquote:Op maandag 23 september 2024 16:08 schreef CherryLips het volgende:
Zou wel een droger willen voor zachte handdoeken. Sta me nu af te drogen met een harde plank lijkt het.
dat weet kwiwi tochquote:Op maandag 23 september 2024 16:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bal speelt vals, het is daar al 21:00 of zo.
zet je een film aan op de mobiel en stream je naar de TVquote:Op maandag 23 september 2024 16:11 schreef CherryLips het volgende:
Je kunt daar ook moeilijk even naar de film of het theater ofzo 's avonds, volg je geen reet van.
Keer Saving Private Ryan gezien in Thailand in een bioscoop, zaten ze bij elke dode te klappen en te joelenquote:Op maandag 23 september 2024 16:11 schreef CherryLips het volgende:
Je kunt daar ook moeilijk even naar de film of het theater ofzo 's avonds, volg je geen reet van.
Ja maar buiten, in de stad.quote:Op maandag 23 september 2024 16:13 schreef Nizno het volgende:
[..]
zet je een film aan op de mobiel en stream je naar de TV
Ook toen het karakter van Tom Hanks stierf??quote:Op maandag 23 september 2024 16:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Keer Saving Private Ryan gezien in Thailand in een bioscoop, zaten ze bij elke dode te klappen en te joelen
Dat vonden ze supergrappig.quote:Op maandag 23 september 2024 16:15 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ook toen het karakter van Tom Hanks stierf??
tja als de andere optie is om vroeg onder de wol te kruipenquote:
ze hebben bioscopen waar ze het gewoon in het engels hebben en niet na gesynchroniseerdquote:Op maandag 23 september 2024 16:11 schreef CherryLips het volgende:
Oh nee geen last van, ben ik gewoon ook om 5u wakker. Maar als ik om 3u ga slapen ben ik ook om 5u wakkerquote:Op maandag 23 september 2024 16:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
das wel echt vroeg![]()
ik zou dat ook wel willen soms maar ja dan ben je om 2400 uitgeslapen
Is wel een stad voor dimmy dan, die leeft als een vleermuis tegenwoordig.quote:Op maandag 23 september 2024 16:17 schreef bitterbal het volgende:
Hier in bangkok kan je je 24 uur per dag vermaken
Hoe gaat het dan met je benen?quote:Op maandag 23 september 2024 16:16 schreef bitterbal het volgende:
maar ik loop overdag zoveel dat ik nu wel klaar met de dag ben :p
Heb je daar inmiddels ook nachtelijke tennisbanen en driving ranges?quote:Op maandag 23 september 2024 16:17 schreef bitterbal het volgende:
Zo ziet ze er misschien ook wel uit nuquote:Op maandag 23 september 2024 16:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Is wel een stad voor dimmy dan, die leeft als een vleermuis tegenwoordig.
quote:Op maandag 23 september 2024 16:17 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op maandag 23 september 2024 16:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Is wel een stad voor dimmy dan, die leeft als een vleermuis tegenwoordig.
oh dat weet ik niet, misschien welquote:Op maandag 23 september 2024 16:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb je daar inmiddels ook nachtelijke tennisbanen en driving ranges?
Is het erger geworden?quote:Op maandag 23 september 2024 16:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja doen wel pijn maar gaat nog wel
Al een Thaise beenmassage gepland?quote:Op maandag 23 september 2024 16:22 schreef bitterbal het volgende:
ja doen wel pijn maar gaat nog wel
nee dat kan je echt niet masserenquote:Op maandag 23 september 2024 16:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Al een Thaise beenmassage gepland?
Zo pijnlijk altijd?quote:Op maandag 23 september 2024 16:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee dat kan je echt niet masseren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |