SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gefeliciteerd Zoenvogel![]()
Het is patat![]()
Bent u al jarig geweest of wordt u dat nog?quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Losse zakken aan de weg werkt prima, maar dan moeten mensen dat wel pas de avond ervoor doen en netje ergens aan hangen zodat het niet wegwaait. Werkte trouwens in het rest van het dorp prima behalve bij ons maar dat heeft met de mensen te maken.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
ik doe dat pas aan het eind van het jaarquote:Op maandag 23 september 2024 11:52 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Bent u al jarig geweest of wordt u dat nog?
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
O, dan heb je nog even.quote:Op maandag 23 september 2024 11:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik doe dat pas aan het eind van het jaar
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik sla een jaar overquote:Op maandag 23 september 2024 11:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik doe dat pas aan het eind van het jaar![]()
![]()
dan moet je 1 zakken hebben die kunnen hangen en 2 iets hebben om ze aan te hangenquote:Op maandag 23 september 2024 11:53 schreef ieniminimuis het volgende:
Losse zakken aan de weg werkt prima, maar dan moeten mensen dat wel pas de avond ervoor doen en netje ergens aan hangen zodat het niet wegwaait. Werkte trouwens in het rest van het dorp prima behalve bij ons maar dat heeft met de mensen te maken.
en dat is in de meeste gevallen niet zo
en zie je van alles door wijken waaienThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Hier ging het vooral fout in de wijken waar veel Poolse mensen wonen, maar we mochten niet zeggen dat het aan de mensen lag.quote:Op maandag 23 september 2024 11:53 schreef ieniminimuis het volgende:
Losse zakken aan de weg werkt prima, maar dan moeten mensen dat wel pas de avond ervoor doen en netje ergens aan hangen zodat het niet wegwaait. Werkte trouwens in het rest van het dorp prima behalve bij ons maar dat heeft met de mensen te maken.![]()
In gemeente Renkum moet je plastic aanbieden in doorzichtige zakken anders wordt het niet meegenomen en is er op verschillende punten in een straat altijd van die haakjes voor lantaarnpalen gemaakt.quote:Op maandag 23 september 2024 11:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
dan moet je 1 zakken hebben die kunnen hangen en 2 iets hebben om ze aan te hangen
en dat is in de meeste gevallen niet zo
en zie je van alles door wijken waaienTrotste mama van Ambar
Ik weet wel zeker dat het aan het type mens en type gedrag ligt.quote:Op maandag 23 september 2024 11:54 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Hier ging het vooral fout in de wijken waar veel Poolse mensen wonen, maar we mochten niet zeggen dat het aan de mensen lag.Trotste mama van Ambar
Ik gooi ze altijd bij de Lidl in de plasticbakquote:Op maandag 23 september 2024 11:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
lijkt me ook irritant en bij ophaaldag zie je overal zakken waaienWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ik zit aan de andere kant van de sloot.quote:Op maandag 23 september 2024 11:55 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
In gemeente Renkum moet je plastic aanbieden in doorzichtige zakken anders wordt het niet meegenomen en is er op verschillende punten in een straat altijd van die haakjes voor lantaarnpalen gemaakt.
Komt wel dichtbij zo.![]()
En daarom zit die bij mij voor bewoners altijd vol, en hoeven bewoners geen afval meer te scheiden. Omdat mensen die thuis een bak hebben het toch gewoon in een andere container mikken.quote:Op maandag 23 september 2024 11:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik gooi ze altijd bij de Lidl in de plasticbak![]()
Die containers staan er voor. Is niet voor een wijk. Ik heb trouwens geen bak voor plastic. Bij de Lidl staan bakken vooor glas textiel en plasticquote:Op maandag 23 september 2024 11:59 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
En daarom zit die bij mij voor bewoners altijd vol, en hoeven bewoners geen afval meer te scheiden. Omdat mensen die thuis een bak hebben het toch gewoon in een andere container mikken.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op maandag 23 september 2024 12:10 schreef AardappelSchotel het volgende:
Gelieve niet Justin te bolken aub![]()
Hier staan ze wel voor de wijk, het zijn namelijk de enige containers hierquote:Op maandag 23 september 2024 12:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die containers staan er voor. Is niet voor een wijk. Ik heb trouwens geen bak voor plastic. Bij de Lidl staan bakken vooor glas textiel en plastic![]()
Beter!quote:Op maandag 23 september 2024 11:50 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
https://westlanders.nu/ge(...)tlandse-straatbeeld/
Mij maakt het nu relatief weinig meer uit, nu ik een ondergrondse container relatief dicht bij huis heb waar je plastic gratis in kwijt kunt. Maar alles gewoon in de grijze container flikkeren is wel een stuk makkelijker!![]()
![]()
Hee, wij hebben sinds kort dezelfde gele zakken! Zal wel aanbieding geweest zijnquote:Op maandag 23 september 2024 11:50 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
https://westlanders.nu/ge(...)tlandse-straatbeeld/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cause there is always a wrong to your right 🎶
Wanna play?: https://www.torn.com/3899578![]()
Ik niet, maar ik was te laat.quote:
Daar ben ik best goed in
Cause there is always a wrong to your right 🎶
Toch niet als je een container hebt?quote:Op maandag 23 september 2024 12:17 schreef Lovely het volgende:
Die kan je toch gratis halen die plastic zakken?Cause there is always a wrong to your right 🎶
quote:Op maandag 23 september 2024 12:16 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hee, wij hebben sinds kort dezelfde gele zakken! Zal wel aanbieding geweest zijnHoe dan!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee maar dan heb je die ook niet nodig..quote:Op maandag 23 september 2024 12:17 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Toch niet als je een container hebt?
Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Hier kun je die zakken gewoon in het gemeentehuis halen bij de ingang, maximaal 2 rollen per persoon.![]()
Maakt niet uit joh. 13de plaats is okido voor mij.quote:Op maandag 23 september 2024 12:39 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Pinnie! Ik ben stiekem over je heen gegaanWerewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
Wel raar dat andere mensen daar zo wat in kunnen gooien, hier hebben m ensen een pasje als het wijk containers zijnquote:Op maandag 23 september 2024 12:13 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Hier staan ze wel voor de wijk, het zijn namelijk de enige containers hierWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Olleke bollkeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nooitquote:Op maandag 23 september 2024 13:18 schreef AardappelSchotel het volgende:
Wanneer ga je weer mee doen, Dot?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
bolkAardappelquote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Nee hoorquote:Op maandag 23 september 2024 13:18 schreef AardappelSchotel het volgende:
@:justink heeft wat tegenstand nodig![]()
Justin minder aerodynamisch maken voor meer weerstandUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Dus spoilers verwijderen?quote:Op maandag 23 september 2024 13:26 schreef hemarookworst het volgende:
Justin minder aerodynamisch maken voor meer weerstandTrotste mama van Ambar
quote:DRS staat voor Drag Reduction System en daarmee wordt de bewegende flap op de achtervleugel van een F1-bolide bedoeld. Door deze flap te openen, neemt de aerodynamische weerstand af waardoor de topsnelheid van een wagen toeneemt.![]()
Ah F1 ja daar heb ik geen verstand vanquote:Trotste mama van Ambar
Werkt blijkbaar ook in dtsquote:Op maandag 23 september 2024 13:32 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ah F1 ja daar heb ik geen verstand van![]()
hoiI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Was dat geen moetje op je VWO?quote:Op maandag 23 september 2024 13:37 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik spreek de talen van de doden niet![]()
Ja.quote:I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Nee.quote:Op maandag 23 september 2024 13:42 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Was dat geen moetje op je VWO?
Ik heb 1 jaar Latijn gehadTrotste mama van Ambar
In 2e fase geen verplicht eindexamenvak meer voor VWOTrotste mama van Ambar
Gelijk gekochtquote:Op maandag 23 september 2024 14:09 schreef Lovely het volgende:
https://www.funda.nl/detail/koop/mirns/huis-wieldyk-10/42983102/![]()
Prima koopje om daarna te verhuren tegen schandalig hoge prijzen aan studentenquote:Op maandag 23 september 2024 14:09 schreef Lovely het volgende:
https://www.funda.nl/detail/koop/mirns/huis-wieldyk-10/42983102/
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Tuurlijk niet, lekker zelf wonenquote:Op maandag 23 september 2024 14:10 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Prima koopje om daarna te verhuren tegen schandalig hoge prijzen aan studenten
Man3, zo'n mooi huis en dan zo'n inrichtingquote:Op maandag 23 september 2024 14:09 schreef Lovely het volgende:
https://www.funda.nl/detail/koop/mirns/huis-wieldyk-10/42983102/![]()
Wie zou er nu in zo'n pauper huisje willen wonenquote:
Ik kan er ook niet helemaal uithalen of het ooit ruines waren waarmee gebouwd is of dat compleet nieuw is.Trotste mama van Ambar
Daar moet je niet naar kijkenquote:Op maandag 23 september 2024 14:11 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Man3, zo'n mooi huis en dan zo'n inrichtingSommige mensen hebben geen smaak
Bouwjaar 2004 dus geen ruinequote:Op maandag 23 september 2024 14:13 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik kan er ook niet helemaal uithalen of het ooit ruines waren waarmee gebouwd is of dat compleet nieuw is.Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Maar sommige muren lijken wel echt oud te zijnquote:Trotste mama van Ambar
wauwquote:Op maandag 23 september 2024 14:09 schreef Lovely het volgende:
https://www.funda.nl/detail/koop/mirns/huis-wieldyk-10/42983102/
Smile, it's free therapy.![]()
Mooie bibliotheek voor jouquote:Op maandag 23 september 2024 14:13 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik kan er ook niet helemaal uithalen of het ooit ruines waren waarmee gebouwd is of dat compleet nieuw is.![]()
Oude stenen gebruikt denk ik dan..quote:Op maandag 23 september 2024 14:17 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Maar sommige muren lijken wel echt oud te zijnMaak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Ik zie al dat water en moet denken aan klimaatverandering en hoe de bibliotheek dan letterlijk in het water valtquote:Op maandag 23 september 2024 14:18 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Mooie bibliotheek voor jouTrotste mama van Ambar
Nee hoor..quote:Op maandag 23 september 2024 14:20 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Dus ik moet zo'n huis bouwen?
Ja. Als ik dan huisvrouw mag worden.quote:Op maandag 23 september 2024 14:20 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Dus ik moet zo'n huis bouwen?Trotste mama van Ambar
Geen huismuis?quote:Op maandag 23 september 2024 14:23 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja. Als ik dan huisvrouw mag worden.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Ja hoef je nooit meer op vakantiequote:Op maandag 23 september 2024 14:24 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
die natuur eromheen is mooi ookMaak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Dan kun je prima op vakantie je in eigen tuinquote:Op maandag 23 september 2024 14:24 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ja hoef je nooit meer op vakantie
En dan een mooie boot kopenquote:Op maandag 23 september 2024 14:25 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan kun je prima op vakantie je in eigen tuin
Mag je best kopen hoor, als je graag wilt bouwenquote:Op maandag 23 september 2024 14:27 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik had al bijna een legodoos gekocht
Ligt wel echt in de middle of no where.quote:
Maar als je dat geld hebt om uit te geven aan een huis dan kun je dat pand wel als vakantie huisje kopen.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 23-09-2024 14:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 3290 / +213 / +54 / 7557 / 8631
2. aeque / 1517 / +98 / +115 / 3047 / 3538
3. KillemWieft / 995 / +15 / +43 / 407 / 667
4. Lovely / 737 / +40 / +45 / 2980 / 3572
5. Dr.Mikey / 657 / +0 / +0 / 1082 / 1429
6. hemarookworst / 556 / +14 / +7 / 1409 / 1806
7. MizzezAmy / 424 / +11 / +5 / 1979 / 2322
8. mario390 / 418 / +1 / +84 / 240 / 369
9. loveyoulongtime / 403 / +37 / +0 / 1505 / 1726
10. HappyCharly / 393 / +27 / +3 / 1265 / 1460
11. marc0871 / 387 / +4 / +16 / 272 / 393
12. AardappelSchotel / 373 / +7 / +36 / 1639 / 1897
13. Pinnenmutske / 359 / +7 / +19 / 818 / 1045
14. Bally-b / 346 / +0 / +0 / 63 / 135
15. gebrokenglas / 326 / +26 / +9 / 1071 / 1331
16. Sally / 320 / +4 / +0 / 373 / 501
17. drakin / 305 / +0 / +0 / 683 / 866
18. maily / 257 / +8 / +0 / 1164 / 1342
19. Homijn / 250 / +0 / +0 / 136 / 196
20. FreshFruit / 241 / +0 / +0 / 125 / 164SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Nu wil ik ook weer met lego gaan bouwen
Ik ben net klaar, kan wel weer een nieuw setje gebruiken.
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Leuk om te bouwen als het slecht weer isquote:Op maandag 23 september 2024 14:35 schreef AardappelSchotel het volgende:
Ik heb nog de apollo raket van Lego om te bouwen
Maar het is juist net goed weer aan het worden.quote:Op maandag 23 september 2024 14:36 schreef Lovely het volgende:
[..]
Leuk om te bouwen als het slecht weer is
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Voor jou wel jaquote:Op maandag 23 september 2024 14:36 schreef aeque het volgende:
[..]
Maar het is juist net goed weer aan het worden.
Gekocht voor 75, is nu 200 waard zie ikquote:Op maandag 23 september 2024 14:36 schreef Lovely het volgende:
[..]
Leuk om te bouwen als het slecht weer is![]()
Maar ik ga hem eerst zelf bouwen uiteraard![]()
Dat was een koopjequote:Op maandag 23 september 2024 14:39 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Gekocht voor 75, is nu 200 waard zie ik![]()
Maar ik ga hem eerst zelf bouwen uiteraard
Kan zijn dat het originele prijs was maar inmiddels een collectors item is geworden. Set die ik heb was ook 90 euro, is inmiddels uit roulatie vanuit Lego en daarom bij verkopers ook ineens minimaal 110 euro.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Ah dat zou kunnen jaquote:Op maandag 23 september 2024 14:41 schreef aeque het volgende:
[..]
Kan zijn dat het originele prijs was maar inmiddels een collectors item is geworden. Set die ik heb was ook 90 euro, is inmiddels uit roulatie vanuit Lego en daarom bij verkopers ook ineens minimaal 110 euro.
Maar nog geen regen gevallen weer, vanmorgen een mini bui..Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Ik heb 10 jaar geleden ofzo getwijfeld om de 10179 Millennium Falcon te kopen, die was toen 500 of 600 ofzo. Niet gedaan, want ik vond dat best veel geld voor een lego set... Die gaat nu voor zo'n 2000, 5 jaar geleden gingen ze voor 5000 wegquote:Op maandag 23 september 2024 14:41 schreef aeque het volgende:
[..]
Kan zijn dat het originele prijs was maar inmiddels een collectors item is geworden. Set die ik heb was ook 90 euro, is inmiddels uit roulatie vanuit Lego en daarom bij verkopers ook ineens minimaal 110 euro.![]()
![]()
Heerlijk hoor, even bijkomen met een goeie lekkere mok hete koffie ☕️☝️Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ja, jij bent geen fan van koffie. Thee dan?Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Die Yakult dingen?quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik maak wel altijd leuke (droom)huisjes in de SimsTrotste mama van Ambar
al bijna half vier zeg.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Zouden jullie wel moeten doen. Kan je ook wat frustraties in kwijtTrotste mama van Ambar
Als kind maakte ik huisje om mee te spelenquote:Op maandag 23 september 2024 15:23 schreef ieniminimuis het volgende:
Zouden jullie wel moeten doen. Kan je ook wat frustraties in kwijt
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik maak allemaal mannen daar en die laat ik allemaal om verschillende manieren dood gaanTrotste mama van Ambar
Ja zoiets kan je van jou wel verwachtenmoordlustige muis
Of een vrouw en die met zoveel mogelijk verschillende mannen kinderen nemen om zo lekker veel alimentatie binnen te harkenTrotste mama van Ambar
Maar meestal speel ik gewoon met een rijk gezin waarvan het vermogen naar het oudste kind gaat en voor de overige kinderen wordt een leuk huisje gekocht.Trotste mama van Ambar
Ik had niet anders verwacht.quote:Op maandag 23 september 2024 15:25 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik maak allemaal mannen daar en die laat ik allemaal om verschillende manieren dood gaanOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Echt he, ik speelde dat toen ik een kind was, behalve iemand afmaken dat kwam niet in mijn woordenboek voortquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Die heb ik nietquote:Op maandag 23 september 2024 15:23 schreef ieniminimuis het volgende:
Zouden jullie wel moeten doen. Kan je ook wat frustraties in kwijt![]()
quote:Op maandag 23 september 2024 15:27 schreef ieniminimuis het volgende:
Of een vrouw en die met zoveel mogelijk verschillende mannen kinderen nemen om zo lekker veel alimentatie binnen te harkenquote:Op maandag 23 september 2024 15:23 schreef ieniminimuis het volgende:
Zouden jullie wel moeten doen. Kan je ook wat frustraties in kwijt![]()
Oh ik zie dat het gratis is? Play The Sims™ 4, via Steam.quote:Op maandag 23 september 2024 15:23 schreef ieniminimuis het volgende:
Zouden jullie wel moeten doen. Kan je ook wat frustraties in kwijtAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Jeetje, alweer wordt het antwoord al gegeven terwijl ik de vraag nog aan het typen ben
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op maandag 23 september 2024 15:38 schreef gebrokenglas het volgende:
Jeetje, alweer wordt het antwoord al gegeven terwijl ik de vraag nog aan het typen ben![]()
quote:
Wat voor weer wordt het?Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ja, kutweer. Hoewel het vandaag nog erg lekker is buiten.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
wellicht omdat je niet de snelste bentquote:Op maandag 23 september 2024 15:38 schreef gebrokenglas het volgende:
Jeetje, alweer wordt het antwoord al gegeven terwijl ik de vraag nog aan het typen ben![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile, it's free therapy.![]()
quote:Op maandag 23 september 2024 15:39 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
wellicht omdat je niet de snelste bent![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sjongejongejonge. Dit is niet te geloven.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Maar ik leef allemaal verschillende levens in Sims 4. HeerlijkTrotste mama van Ambar
Toch welquote:Op maandag 23 september 2024 15:39 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Sjongejongejonge. Dit is niet te geloven.
Ja maar wat nou als je ook een sims kon zijn met een gaar huis maar wel met zwembad?Trotste mama van Ambar
quote:Op maandag 23 september 2024 15:42 schreef AardappelSchotel het volgende:
Waarom zou ik een poppetje in een computerspel willen zijn?ja vertel waarom zou je dat willen zijn
Ik zou het ook niet wetenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op maandag 23 september 2024 15:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]ja vertel waarom zou je dat willen zijn
Ik zou het ook niet wetenquote:
Nou ik heb er een andere mening over maar goed. Ieder zijn dingquote:
Birdie heb je nog wat leuks voor je verjaardag gekregen?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
jaquote:Op maandag 23 september 2024 15:45 schreef Dotteke het volgende:
Birdie heb je nog wat leuks voor je verjaardag gekregen?
Nee, ik ben geen buut'nland'rquote:Op maandag 23 september 2024 15:46 schreef AardappelSchotel het volgende:
@:ieniminimuis weet je zeker dat je geen limburger bent?Trotste mama van Ambar
O spannendquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Maar hoezo kon ik een Limburger zijn dan?Trotste mama van Ambar
Ik kom uit patatland, heb mijn mening bijgesteld naar friet.Trotste mama van Ambar
Xenofoobquote:Op maandag 23 september 2024 15:47 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee, ik ben geen buut'nland'r![]()
Als ik elke keer een puntzak leegvreet wanneer er weer een friet patat discussie is...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
quote:Op maandag 23 september 2024 16:00 schreef hemarookworst het volgende:
Als ik elke keer een puntzak leegvreet wanneer er weer een friet patat discussie is...Er is geen discussie, het is patatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Patat van Adquote:Op maandag 23 september 2024 16:10 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Er is wel een andere naam nodig om te rijmen
Forum Opties Forumhop: Hop naar: