SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gefeliciteerd Zoenvogel![]()
Het is patat
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 23-09-2024 11:49:14 ]![]()
quote:
Ik wil me eigenlijk laten terugzakken tot plek 11, dus beter niet meer te veel posten hier.
Cause there is always a wrong to your right 🎶
Wanna play?: https://www.torn.com/3899578![]()
Waarom?quote:Op maandag 23 september 2024 08:32 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik wil me eigenlijk laten terugzakken tot plek 11, dus beter niet meer te veel posten hier.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
We weten ook wel dat je gek bent zonder dat je op plaats 11 staat hoorquote:Op maandag 23 september 2024 08:32 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik wil me eigenlijk laten terugzakken tot plek 11, dus beter niet meer te veel posten hier.![]()
![]()
![]()
Danku. Koffie en brood, ik ben effe bezig.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Thnxie MAAAAAAAAquote:Op maandag 23 september 2024 08:40 schreef maily het volgende:
[..]
@:KissingBird van harte met je birdday!!![]()
![]()
![]()
![]()
Smile, it's free therapy.![]()
quote:was het een verse? dan is het wel het lekkerst als de rijstpudding er half uitloopt
Lang zal ze leven lang zal ze leven lang zal ze levenquote:enzevoort enzevoort Van harte gefeliciteerd met je verjaardag en nog vele gezonde en gelukkige jaren
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
quote:Op maandag 23 september 2024 08:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lang zal ze leven lang zal ze leven lang zal ze leven enzevoort enzevoort Van harte gefeliciteerd met je verjaardag en nog vele gezonde en gelukkige jaren![]()
![]()
ja hee 1 regel maar gezongen dot!
Dank je
Ja mijn zangkunsten worden hier niet zo gewaardeerd helaas, dus heb het maar bij een zin gehouden deze keerquote:Op maandag 23 september 2024 08:53 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
ja hee 1 regel maar gezongen dot!
Dank je
quote:Op maandag 23 september 2024 08:45 schreef Kissingbird het volgende:
[..]was het een verse? dan is het wel het lekkerst als de rijstpudding er half uitloopt
![]()
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
quote:Op maandag 23 september 2024 08:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja mijn zangkunsten worden hier niet zo gewaardeerd helaas, dus heb het maar bij een zin gehouden deze keer![]()
![]()
![]()
quote:word hier zo verdrietig van, altijd maar weer die Dot Bolk
Zou ik nooit doenquote:Op maandag 23 september 2024 08:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]word hier zo verdrietig van, altijd maar weer die Dot Bolk
![]()
![]()
Dan maar een JusbolkAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Beter dan naar plek 10 dat is de beste plekquote:Op maandag 23 september 2024 08:32 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik wil me eigenlijk laten terugzakken tot plek 11, dus beter niet meer te veel posten hier.
Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Ik werd vanochtend heel abrupt wakker gemaaktLag heerlijk te slapen in een laars komt er zo'n stinkvoet aan.
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
de buren zijn hier met een verbouwing bezig
vanaf kwart over 7 geboor gehak en gezaag '
woeiiiiThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Hier zijn ze ergens buiten bezig met een bladblazer..Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
ik denk dat ik dat volgende week ga doen
vanaf kwart over 7 met de bladblazer rond gaanThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
RIP @ieniminimuisquote:Op maandag 23 september 2024 09:09 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik werd vanochtend heel abrupt wakker gemaaktLag heerlijk te slapen in een laars komt er zo'n stinkvoet aan.
![]()
* gebrokenglas verslikt zich in de koffiequote:Op maandag 23 september 2024 09:13 schreef greysbones het volgende:
vanaf kwart over 7 met de bladblazer rond gaan
GreysAutocorrect
(zelfst. naamw.)
wat een tijdstip om zoiets te gaan doenquote:Op maandag 23 september 2024 09:10 schreef greysbones het volgende:
de buren zijn hier met een verbouwing bezig
vanaf kwart over 7 geboor gehak en gezaag '
woeiiii![]()
het mag maar wel een beetje aso.Smile, it's free therapy.![]()
het is dat ik geen geluid kan versturenquote:Op maandag 23 september 2024 09:14 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
* gebrokenglas verslikt zich in de koffie
Greys
anders had ik je mee laten genietenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Is het zo erg? Je buren wonen niet pal naast je. Dan wil dat wel wat zeggen.quote:Op maandag 23 september 2024 09:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
het is dat ik geen geluid kan versturen
anders had ik je mee laten genietenAutocorrect
(zelfst. naamw.)
tja zal met de weersvoorspelling te maken hebbenquote:Op maandag 23 september 2024 09:14 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
wat een tijdstip om zoiets te gaan doen![]()
het mag maar wel een beetje aso.
er komt een mega (lelijk)nieuw dapkapel op
en dat wil je natuurlijk zo droog mogelijk doenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Gistermiddag ging mijn buurman gras maaien. Daar zat ik me al aan te storen
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
2 onder 1 kapquote:Op maandag 23 september 2024 09:15 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Is het zo erg? Je buren wonen niet pal naast je. Dan wil dat wel wat zeggen.
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Dan is deze week geen handig moment..... Het gaat behoorlijk regenen de komende dagen.quote:Op maandag 23 september 2024 09:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
tja zal met de weersvoorspelling te maken hebben
en dat wil je natuurlijk zo droog mogelijk doenAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Maar even tegen je buurman zeggen, dat die de volgende keer moet grasmaaien als jij niet thuis bentquote:Op maandag 23 september 2024 09:16 schreef gebrokenglas het volgende:
Gistermiddag ging mijn buurman gras maaien. Daar zat ik me al aan te storen
Ah vandaar ja logisch die wil de regen voor zijn.quote:Op maandag 23 september 2024 09:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
tja zal met de weersvoorspelling te maken hebben
en dat wil je natuurlijk zo droog mogelijk doenSmile, it's free therapy.![]()
dakkapel doen ze in 1 dag hequote:Op maandag 23 september 2024 09:16 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dan is deze week geen handig moment..... Het gaat behoorlijk regenen de komende dagen.
oude eraf
nieuwe eropThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ow. Ja dan kan het heftig zijn.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
O maar dan is het na vandaag alweer geklaard... en is er weer rust bij huize Greys.quote:Op maandag 23 september 2024 09:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
dakkapel doen ze in 1 dag he
oude eraf
nieuwe eropAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Nee he jij bent de goedheid zelvequote:
Ja. Maar ik neem aan dat dit de laatste keer was dit jaar. Misschien eind oktober nog een keer en dan is het wel gebeurd.quote:Op maandag 23 september 2024 09:17 schreef Lovely het volgende:
[..]
Maar even tegen je buurman zeggen, dat die de volgende keer moet grasmaaien als jij niet thuis bentAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik heb meer dan een jaar toen in de bouwherrie gezeten, 6 dagen in de week.Trotste mama van Ambar
quote:![]()
Hey Greys thnx
Nou gras groeit wel door héquote:Op maandag 23 september 2024 09:19 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja. Maar ik neem aan dat dit de laatste keer was dit jaar.
nope ze gaan nog meer doenquote:Op maandag 23 september 2024 09:18 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
O maar dan is het na vandaag alweer geklaard... en is er weer rust bij huize Greys.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Oh joy.quote:Op maandag 23 september 2024 09:20 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb meer dan een jaar toen in de bouwherrie gezeten, 6 dagen in de week.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op maandag 23 september 2024 09:20 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb meer dan een jaar toen in de bouwherrie gezeten, 6 dagen in de week.pff dat is lang!!
Hier komen ze binnen kort op een zondag om 8.30 uur laminaat leggenquote:Op maandag 23 september 2024 09:13 schreef greysbones het volgende:
vanaf kwart over 7 met de bladblazer rond gaan![]()
Maar ben netjes bij de buren aan de deur geweest om te vragen of ze het oke vondenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Als filmoje op You tube zetten en dan de link hier zetten kan welquote:Op maandag 23 september 2024 09:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
het is dat ik geen geluid kan versturen
anders had ik je mee laten genieten
netjes dotquote:Op maandag 23 september 2024 09:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hier komen ze binnen kort op een zondag om 8.30 uur laminaat leggen![]()
Maar ben netjes bij de buren aan de deur geweest om te vragen of ze het oke vonden
en half 9 is een prima tijdThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Dat kun jij ook doen met je gezongen zinquote:Op maandag 23 september 2024 09:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als filmoje op You tube zetten en dan de link hier zetten kan wel
In mijn oude appartementencomplex gingen ze in het souterrain appartementen bouwen. Ik werkte toen in de avond, dus ik zat de hele ochtend in de herrie en in het begin ook trillingen. Het grote werk mocht pas om 8 uur beginnen, maar de Poolse bouwvakkers stonden al om half 7 onder mijn raam.
Op zaterdag mochten ze dan geen lawaai maken, maar ook daar stonden ze half 7 onder mijn raam.Trotste mama van Ambar
Op een zondag? Dat dat kan?quote:Op maandag 23 september 2024 09:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hier komen ze binnen kort op een zondag om 8.30 uur laminaat leggen
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Heb ik laatst ook gedaanquote:Op maandag 23 september 2024 09:23 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Op een zondag? Dat dat kan?
Trotste mama van Ambar
Het is wel een zondag he, nu woon ik maar in een blok met drie en hoorde van de buurman dat ze 1 nov gingen overwinteren in senegal, dus die zijn er niet. Wist dat ze dat gingen doen, maar niet vanaf wanneer.quote:Op maandag 23 september 2024 09:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
netjes dot
en half 9 is een prima tijd
En aan de andere kant woont een oudere vrouw van in de 80 die ook altijd wel vroeg op is.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
er zullen nog maar weinig mensen zondag als rustdag beschouwenquote:Op maandag 23 september 2024 09:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is wel een zondag he, nu woon ik maar in een blok met drie en hoorde van de buurman dat ze 1 nov gingen overwinteren in senegal, dus die zijn er niet. Wist dat ze dat gingen doen, maar niet vanaf wanneer.
En aan de andere kant woont een oudere vrouw van in de 80 die ook altijd wel vroeg op is.
het zou mij in ieder geval niet zoveel uitmakenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Mij ook niet maar overal zitten zeikers hequote:Op maandag 23 september 2024 09:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
er zullen nog maar weinig mensen zondag als rustdag beschouwen
het zou mij in ieder geval niet zoveel uitmaken
Je kan het beter voorzijn. En als je het ze verteld dan is de eerste ergenis al weggenomenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Bij ons in de wijk hoor je de hele week klusgeluiden, dus ik zou je er echt niets van aantrekken.Trotste mama van Ambar
Nah hoeft nietquote:Op maandag 23 september 2024 09:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
meer likes krijgen
daarmee kom je bovenaan
Daar let ik nu nooit op he, forum likes, postaantallen.quote:Op maandag 23 september 2024 09:31 schreef greysbones het volgende:
@:Justink je hebt @:Schakeltopia ingehaald qua forumlikes![]()
![]()
Het zal mij een biet zijn
Er zijn zelfs mensen die afspraken hebben gemaakt om elkaar te liken om zo veel forumlikes te krijgen
nine was toen woestboos jaquote:Op maandag 23 september 2024 09:32 schreef AardappelSchotel het volgende:
Was er niet eens een heel drama omdat Greet meer likes kreeg dan een ander? Jaartje of 2 geleden?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik let nooit op wie er een like geeft aan iemand, boeienquote:Op maandag 23 september 2024 09:32 schreef AardappelSchotel het volgende:
Was er niet eens een heel drama omdat Greet meer likes kreeg dan een ander? Jaartje of 2 geleden?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Schakeltopia heeft toen heeeel veel post van mij gelikedquote:Op maandag 23 september 2024 09:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar let ik nu nooit op he, forum likes, postaantallen.
Er zijn zelfs mensen die afspraken hebben gemaakt om elkaar te liken om zo veel forumlikes te krijgen
was meer voor de fun
maar er was iemand booswoest
en ja in de COS gaat het ook vaak hardThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Waar je boos om kan worden zegquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Meen je niet. Echt ik snap dat niet, wat zeggen die forumslikes nu eenmaalquote:Op maandag 23 september 2024 09:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
dm stroomde vol met verwensingen
dat hij niet meer op 1 stondquote:Op maandag 23 september 2024 09:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Meen je niet. Echt ik snap dat niet, wat zeggen die forumslikes nu eenmaal
Met forumlikesquote:o echt het moet niet gekker worden.
Posts die ik leuk vind die like ik.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Zo heb ondertussen een gedeelte van de notulen van de vergadering die vanavond is al af![]()
Dat is het voordeel als je zelf de agenda maakt en weet wat je wil zeggen en ook vaak al weet hoe andere er over denken.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
* gebrokenglas gaat even kijken naar de scores van Dotquote:Op maandag 23 september 2024 09:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar let ik nu nooit op he, forum likes, postaantallen.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
tjaquote:Op maandag 23 september 2024 09:45 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Nine was wel de tietenkoningThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik ook wel eens, maar ook niet altijd.quote:Op maandag 23 september 2024 09:44 schreef gebrokenglas het volgende:
Posts die ik leuk vind die like ik.
, En soms like ik een post die ik leuk vind ook niet, want dan krijg je weer
Zie je dat..... ze is een mod en die vind die en die post leuk
En ik heb tietenquote:Op maandag 23 september 2024 09:45 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Nine was wel de tietenkoning
Boeiuh, win er niets mee, krijg ook geen waardering er voorquote:Op maandag 23 september 2024 09:45 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
* gebrokenglas gaat even kijken naar de scores van DotWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
4 op een rijWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ach, sommige crew leden liken zeer selectief bepaalde mensen en bepaalde mensen niet, puur om wat uit te lokkenquote:Op maandag 23 september 2024 09:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ook wel eens, maar ook niet altijd.
, En soms like ik een post die ik leuk vind ook niet, want dan krijg je weer
Zie je dat..... ze is een mod en die vind die en die post leuk![]()
Twee keer 1e plek, gekkengetal, spuit 11, zoveel redenenquote:
heel eerlijk als je enkel likes hebt voor tieten is ook wel ietwat sneuquote:Op maandag 23 september 2024 09:48 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Had ie maar meer tieten moeten postenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik likede ook al jouw posts dus ik voel me niet aangesprokenquote:Op maandag 23 september 2024 09:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
heel eerlijk als je enkel likes hebt voor tieten is ook wel ietwat sneu![]()
![]()
ik bedoel ook niet dat jij dan sneu bentquote:Op maandag 23 september 2024 09:57 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik likede ook al jouw posts dus ik voel me niet aangesproken![]()
Geen idee, ik like wanneer ik wil. De ene keer die van jou de andere keer van amy dan weer van lovely, mij om het even.quote:Op maandag 23 september 2024 09:49 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ach, sommige crew leden liken zeer selectief bepaalde mensen en bepaalde mensen niet, puur om wat uit te lokkenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ja maarquote:Op maandag 23 september 2024 09:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geen idee, ik like wanneer ik wil. De ene keer die van jou de andere keer van amy dan weer van lovely, mij om het even.
en ik dan
Ik like wel eens om te laten zien dat ik de post bericht wel gelezen heb maar niet wil/kan reageren
ik like niet iedereenquote:
simpelweg omdat die stomme duim niet altijd meewerkt
Ik ben geliked![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja dat kan soms een drama zijn. Helemaal op mobielquote:Op maandag 23 september 2024 10:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik like niet iedereen
simpelweg omdat die stomme duim niet altijd meewerktWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
je post nu toevallig op laptopquote:Op maandag 23 september 2024 10:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat kan soms een drama zijn. Helemaal op mobiel
dan gaat het veel makkelijkerThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Mobiel sowieso niet altijdquote:Op maandag 23 september 2024 10:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik like niet iedereen
simpelweg omdat die stomme duim niet altijd meewerkten dan krijg je een melding
O had je teveel gelikedquote:
Doe ik ook niet, die heeft al puntenquote:niet ook nog eens likes
we like naar rechts, we like naar links,Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja. Bolk gvdIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
quote:
Dubbel op nog wel en een bolk en een likequote:Op maandag 23 september 2024 10:21 schreef AardappelSchotel het volgende:
Dot gebolkt en like gegeven
Het houdt niet op vandaag
ALLEMAAL zijn we wel eens Spuit 11quote:
quote:
Hoiieh kunnen we weer bolleke?Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
een beetje zo'n lichtgetinte inteeltkop als dat filosoofert heeft.![]()
quote:![]()
![]()
We kunnen niet ALLEMAAL de traagste zijn!
Een marsepeinen?quote:Op maandag 23 september 2024 07:47 schreef AardappelSchotel het volgende:
Waarom zit er een muis in mijn laars?![]()
![]()
Gelukkig niet neequote:Op maandag 23 september 2024 11:02 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]![]()
![]()
We kunnen niet ALLEMAAL de traagste zijn!![]()
quote:Op maandag 23 september 2024 11:02 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]![]()
![]()
We kunnen niet ALLEMAAL de traagste zijn!Amy
![]()
![]()
quote:Op maandag 23 september 2024 10:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je kunt ook samen met @:Kissingbird een feestje geven
Die is vandaag jarigOw, feli @ kusvogeltje!
![]()
![]()
ik ga dadelijk een frikandelbroodje halenOp dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
Ik heb er vanochtend 2 weggegooidquote:Op maandag 23 september 2024 11:09 schreef Filosoofert het volgende:
ik ga dadelijk een frikandelbroodje halen![]()
![]()
Ah zonde, waar ergens?quote:Op maandag 23 september 2024 11:15 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik heb er vanochtend 2 weggegooidOp dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
Een week over datum?quote:Op maandag 23 september 2024 11:15 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik heb er vanochtend 2 weggegooidAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Zijn ze nog te redden ter overname? Scheelt weerquote:Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
Niet in de GFT?quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
zijn dus nog primaquote:Op maandag 23 september 2024 11:16 schreef AardappelSchotel het volgende:
Ik was vergeten dat ik vrijdag frikandelbroodjes gekocht had, die kwam ik vanochtend tegen
Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
O, 3 dagen moet lukken, zeker als je ze in de koelkast hebt bewaard.quote:Op maandag 23 september 2024 11:16 schreef AardappelSchotel het volgende:
Ik was vergeten dat ik vrijdag frikandelbroodjes gekocht had, die kwam ik vanochtend tegenAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik koop wel eens zo'n stokbrood gezond bij de Jumbo, na 3 dagen koelkast lukt dat ook nog wel.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Hoe kun je nou vergeten dat je frikandelbroodjes hebt?
Trotste mama van Ambar
Want ik hou zo van feestjes 😆😝quote:Op maandag 23 september 2024 10:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je kunt ook samen met @:Kissingbird een feestje geven
Die is vandaag jarigSmile, it's free therapy.![]()
Hey Filobolkertquote:
Vier je het dan in de bowlingbaan? Dan kom ik misschien ook welquote:Op maandag 23 september 2024 11:21 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Want ik hou zo van feestjes 😆😝
Gefeliciteerdquote:Op maandag 23 september 2024 11:21 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Want ik hou zo van feestjes 😆😝en weer door met ademhalen
![]()
![]()
Als je goed tegen je verlies kunt, Amy....quote:Op maandag 23 september 2024 11:22 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Vier je het dan in de bowlingbaan? Dan kom ik misschien ook wel
KiBi maakt je helemaal in.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Je bent zelf een feestje toch?quote:Op maandag 23 september 2024 11:21 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Want ik hou zo van feestjes 😆😝Trotste mama van Ambar
Ik kan uitermate goed tegen mijn verliesquote:Op maandag 23 september 2024 11:23 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Als je goed tegen je verlies kunt, Amy....
KiBi maakt je helemaal in.
Daar train ik mn hele leven al in
Ik houd meer van dansfeestjes dan van praatfeestjesTrotste mama van Ambar
Hoe verloopt die training?quote:Op maandag 23 september 2024 11:25 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik kan uitermate goed tegen mijn verlies
Daar train ik mn hele leven al inTrotste mama van Ambar
Kringverjaardagen? Die zijn een horror.....quote:Op maandag 23 september 2024 11:25 schreef marc0871 het volgende:
Feestjes. Sociaal gedoe.
Mijn batterijtje loopt al leeg bij de gedachteAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Ola dottiequote:Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
pohh ruigquote:Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
Oeh >ril<quote:Op maandag 23 september 2024 11:26 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Kringverjaardagen? Die zijn een horror.....![]()
Daar wil ik na 10 minuten eigenlijk al weer weg![]()
![]()
bestaat dat nog?quote:Op maandag 23 september 2024 11:30 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Oeh >ril<![]()
Daar wil ik na 10 minuten eigenlijk al weer wegThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ligt er toch aan met wie je bent?
Als iemand uit vriendengroep jarig is, zitten wij ook met zn allen in een kring.Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
in een rij is ook zo raarquote:Op maandag 23 september 2024 11:32 schreef Filosoofert het volgende:
Ligt er toch aan met wie je bent?
Als iemand uit vriendengroep jarig is, zitten wij ook met zn allen in een kring.
ik heb hier godvergeten 4 containers staanquote:Op maandag 23 september 2024 11:33 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]ik voel me ook heel stoer nu
Maar in mijn wijk hoeft afval niet gescheiden te wordenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Zo'n ouderwetse kringverjaardag waar de vrouwen en mannen apart van elkaar zittenTrotste mama van Ambar
Ik moet zelf mijn afval naar allerlei containers brengen in de wijk.Trotste mama van Ambar
Kweenie. Ik vier geen verjaardagen meer.quote:
Mijn zus ook niet.
De rest van de familie woont aan de andere kant van het land.
En het scheelt dat ik zelfs mijn eigen verjaardag vergeet. Laat staan die van een ander.
En zei ik al dat ik maar een klein sociaal batterijtje heb?![]()
Ongetwijfeldquote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ja, ik ook. Die nemen aardig wat ruimte in.quote:Op maandag 23 september 2024 11:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik heb hier godvergeten 4 containers staanAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Geweldig goed! Ik denk dat ik aan de winnende hand benquote:
Zo kennen wij jou nietquote:Op maandag 23 september 2024 11:37 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Geweldig goed! Ik denk dat ik aan de winnende hand ben![]()
Hee, ga je toch nog wat winnenquote:Op maandag 23 september 2024 11:37 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Geweldig goed! Ik denk dat ik aan de winnende hand ben
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
er is geen wijkquote:Op maandag 23 september 2024 11:37 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Je hebt de wijk genomen?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik kan scheiden in de wijk:
- rest in ondergrondse
- papier
- pdm
- gft+e
- glas
- textiel
- luiers enzoTrotste mama van Ambar
4. Hier drie huishoudelijk afval. Groen afval en papier. Plastiek is in zakkenquote:Op maandag 23 september 2024 11:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik heb hier godvergeten 4 containers staanWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Kan hier wel, maar hoeft hier nietquote:Op maandag 23 september 2024 11:42 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik kan scheiden in de wijk:
- rest in ondergrondse
- papier
- pdm
- gft+e
- glas
- textiel
- luiers enzo![]()
![]()
groen(gft)quote:Op maandag 23 september 2024 11:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
4. Hier drie huishoudelijk afval. Groen afval en papier. Plastiek is in zakken
papier
grijs(al het andere behalve glas en textiel )
en plasticThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Mede vooral omdat hier de bakken hier altijd vol zitten omdat het hele dorp hun afval in 'mijn' ondergrondse containers dumpt, tijdens hun boodschappenrondje![]()
hier kun je alleen ondergrondse gebruiken met pasjesquote:Op maandag 23 september 2024 11:44 schreef AardappelSchotel het volgende:
Mede vooral omdat hier de bakken hier altijd vol zitten omdat het hele dorp hun afval in 'mijn' ondergrondse containers dumpt, tijdens hun boodschappenrondjeThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Voor plastic hebben we van die zakken. Geen bak.quote:Op maandag 23 september 2024 11:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
groen(gft)
papier
grijs(al het andere behalve glas en textiel )
en plasticWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Alleen voor het restafval heb ik een sleutel nodig, voor de rest is het openquote:Op maandag 23 september 2024 11:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
hier kun je alleen ondergrondse gebruiken met pasjes![]()
Wij hebben hier ook pasjes. En voor zwerfvuil kun je het ook openen, maar dan een hele kleine opening.Trotste mama van Ambar
Is dat niet met een pasjes systeem?quote:Op maandag 23 september 2024 11:44 schreef AardappelSchotel het volgende:
Mede vooral omdat hier de bakken hier altijd vol zitten omdat het hele dorp hun afval in 'mijn' ondergrondse containers dumpt, tijdens hun boodschappenrondje
Oh je hebt al geantwoord...Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Heb je daar geen pasje voor nodig dan?quote:Op maandag 23 september 2024 11:44 schreef AardappelSchotel het volgende:
Mede vooral omdat hier de bakken hier altijd vol zitten omdat het hele dorp hun afval in 'mijn' ondergrondse containers dumpt, tijdens hun boodschappenrondjeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
lijkt me ook irritant en bij ophaaldag zie je overal zakken waaienquote:Op maandag 23 september 2024 11:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Voor plastic hebben we van die zakken. Geen bak.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Dat hebben ze hier geprobeerd. PMD aan de straatverlichting hangen. Was geen succes.quote:Op maandag 23 september 2024 11:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
lijkt me ook irritant en bij ophaaldag zie je overal zakken waaien![]()
quote:Op maandag 23 september 2024 11:48 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Dat hebben ze hier geprobeerd. PMD aan de straatverlichting hangen. Was geen succes.![]()
![]()
Bij de oude flat hingen die zakken er al weer 5 min nadat ze waren opgehaald. Deden mensen ook in PMD in gewone vuilniszakken en vloog soms het afval door het park door niet goed afgesloten zakken of zakken die open werden gehaald door vogels/ratten.
Het was altijd feestTrotste mama van Ambar
quote:Op maandag 23 september 2024 11:48 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Dat hebben ze hier geprobeerd. PMD aan de straatverlichting hangen. Was geen succes.![]()
![]()
dat kan toch nietquote:Op maandag 23 september 2024 11:50 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
https://westlanders.nu/ge(...)tlandse-straatbeeld/
![]()
![]()
Thinking is difficult, that’s why most people judge
Forum Opties Forumhop: Hop naar: